Klopt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:00 schreef Molluck het volgende:
Homo's schijnen andere homo's meteen te herkennen, dus TS, go figure...
Bos heeft ook zo'n homosuele stem!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:01 schreef remlof het volgende:
Ik denk van niet. Ik denk eerder dat Balkenende latent homofiel is maar dat zijn hele leven heeft moeten onderdrukken omdat zijn zwaargereformeerde milieu hem verstoten zou hebben als hij er voor uit zou komen. Geen wonder dat JP er altijd uitziet als een zielig hoopje mens
Zoveel typfouten in één post?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:03 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Bos heeft ook zo'n homosuele stem!![]()
Balkende homofiel? Ga heen! Waarom denk je dat?
Als er iemand NIET homosueel overkomt, is het Balkje wel vind ik!
Ik mag hem niet, maar ik wel het hierbij toch voor die brilliejood opnemen!![]()
Dat is opzettelijk zo gespeld Jimmy, 'homosueel' is een oud-Rotterdamse verbastering vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zoveel typfouten in één post?
![]()
WOW.
Weet ik, maar toch is ie pielenlikker denk ik!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
Bos heeft al een relatie
Dit is een bijna onmogelijke liefde, er is vast wel iemand in jouw buurt waar jouw potje op zijn dekseltje past, you go girlquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch is ie pielenlikker denk ik!![]()
Ik ben een SP-jongen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:08 schreef Posdnous het volgende:
Zie hier een topic van de anti-Bos kliek.
Dan kun je alleen maar concluderen dat Bos toch wel iets goed moet doen, als dit soort figuren tegen je zijn.
Over gay-alert gesprokenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:52 schreef BlaineDeMono het volgende:
Het gaat namelijk om het volgende: Bos is homo!
Iedereen denkt het, bv. ook mijn vader!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:08 schreef Posdnous het volgende:
Zie hier een topic van de anti-Bos kliek.
Dan kun je alleen maar concluderen dat Bos toch wel iets goed moet doen, als dit soort figuren tegen je zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |