Dan ben je 2 december driedubbel de lul want ik glij ook op yvonne!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:02 schreef flugeltje het volgende:
En nu is het wel weer ff genoeg anders wordt ik een Yvonne wanabee...
Een veeg van jou lijkt mij heel lekker, maar dat eventjes terzijde!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:45 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik heb mijn leesbril niet op , maar zie ik chassie nu vragen om een veeg ?
Jij wint!quote:
Da's tenminste beter dan én verliezen, én imbiciel.quote:
Ach morgen als je weer in het busje stapt ben je het alweer vergetenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's tenminste beter dan én verliezen, én imbiciel.![]()
jamaar ik heb bier genomen, bitterballen, luchtje geschept en wilde eigenlijk nu je advies gaan opvolgenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:09 schreef flugeltje het volgende:
Als ik nu m'n bed inga hoef ik dan morgen niet 3 FB topics bij te lezen?
Iedereen heeft inmiddels zijn/haar punt wel gemaakt. Zullen we het hier dan even bij laten en morgen verder zien?
Ik ben allang blij dat ik dit keer hem wel achter me hebquote:
Vergeet kneus en jankert nietquote:Op woensdag 8 november 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's tenminste beter dan én verliezen, én imbiciel.![]()
Ik kwijl de hele rit naar de wasknijpermakerij "the winner takes it all" in je dikke nek.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach morgen als je weer in het busje stapt ben je het alweer vergeten![]()
Jij bent veel te lief voor deze usersquote:Op woensdag 8 november 2006 00:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik stel voor dat iedereen de energie die nu in de discussie wordt gestopt gebruikt om nog een geweldige fake te maken. De wedstrijd sluit a.s. vrijdag om 21.00 uur...
Succes allemaal
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kwijl de hele rit naar de wasknijpermakerij "the winner takes it all" in je dikke nek.![]()
Zoals gezegd ga ik er vandaag niet meer op reageren. Ik ben niet bijgelezen en als ik niets zinnigs kan zeggen moet ik er ook niet over beginnen. Morgen weer een dag...quote:Op woensdag 8 november 2006 00:15 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief voor deze users. In het dagelijkse leven een goede eigenschap maar in deze discussie had je allang moeten optreden.
Dit is de 3e keer dat je hier meldt dat je gaat, op zich geen probleem hoor..... maar dan ga ik zwaaien ookquote:Op woensdag 8 november 2006 00:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals gezegd ga ik er vandaag niet meer op reageren. Ik ben niet bijgelezen en als ik niets zinnigs kan zeggen moet ik er ook niet over beginnen. Morgen weer een dag...
Ow.... daar zitten ook de boterhammetjes in om aan de eendjes te voeren.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in de tas waar je je triangel bewaard gescheten![]()
Wat een mazzel dat ik ff geen honger meer heb, ff genoeg hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ow.... daar zitten ook de boterhammetjes in om aan de eendjes te voeren.![]()
Je hebt idd voer genoeg gehad op de fbquote:Op woensdag 8 november 2006 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een mazzel dat ik ff geen honger meer heb, ff genoeg hoor![]()
Grappende slowchatter, die in FB al slowchattend huilende boze slowchatters gaat uitlachen, het kan dus wel gekkerquote:Op woensdag 8 november 2006 00:28 schreef APK het volgende:
Whoehahahaha! Boze slowchatters, het moet niet gekker worden.![]()
help ff de sc vol te lullen!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
Ik begrijp dat FB en SC nu zijn samengevoegd![]()
Nu COS er nog bij en het is feest![]()
Al bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |