Lieve schat, gaan we nu weer dagenlang zitten strijden om één slotje?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm sorry, het was al een hele tijd SC dus had je hem veel eerder kunnen sluiten, juist door die actie van jullie heb ik dat topic weer omhoog geschopt en leek het opeens misschien nog serieus te worden ook, en juist dan gaat ie dicht![]()
OMFG het werd mij nota bene door een mod gevraagdquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, gaan we nu weer dagenlang zitten strijden om één slotje?
Heb ik geen zin in, heb jij geen zin in... Schieten we dus geen hol mee op.
En nu dit, gekkenhuisquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar is een FB topic nou juist voor. In plaats van te gaan huilen, gewoon even vragen waarom een topic dicht is. Als eend vindt dat een topic onterecht dicht is, kan die vraag gewoon gesteld worden. Moet ie alleen ff vertellen over welk topic hij het heeft
Je mag het uiteraard vragen. Je hebt antwoord gekregen nu.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG het werd mij nota bene door een mod gevraagd![]()
[..]
En nu dit, gekkenhuis![]()
en op die vraag was al lang en breed geantwoord. Maar jij leek in de veronderstelling te verkeren dat er heel veel topics onterecht gesloten waren, en daarvan vroeg ik je voorbeeldenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG het werd mij nota bene door een mod gevraagd![]()
[..]
En nu dit, gekkenhuis![]()
Ik was niet tevreden met het antwoordquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je mag het uiteraard vragen. Je hebt antwoord gekregen nu.
Daarmee is wat mij betreft de kous af.
En die gaf ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en op die vraag was al lang en breed geantwoord. Maar jij leek in de veronderstelling te verkeren dat er heel veel topics onterecht gesloten waren, en daarvan vroeg ik je voorbeelden
Het gaat niet sec om het slotje...Eend heeft uitstekend verwoord dit keer waar wat mij betreft de crux ligt waarom het topic nu juist geen slotje verdiende. Ik zat vanochtend echt ff met mijn oren te klapperen toen ik zag dat ie was dichtgegooid. Ik probeer teamlead vervolgens te prikkelen er nog eens over na te denken om hem weer te heropenen. Dat lukte niet...jammer...gemiste kans voor TL of jullie als collectief.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, gaan we nu weer dagenlang zitten strijden om één slotje?
Heb ik geen zin in, heb jij geen zin in... Schieten we dus geen hol mee op.
Mens! Je bent GEK dat je die imbeciel nog antwoord geeft ook.... Van mij had hij allang de vliegende vinkentering kunnen krijgen....quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, antwoord op je vraag....
De meet is ontstaan uit het idee van TL, Day en moi om met z'n drietjes ergens een happie te gaan doen. Het leek ons leuk om te zien of er meer mensen aan wilden sluiten. Ik heb Den Bosch voorgesteld omdat TL dan niet úren hoeft te reizen om op de locatie te komen. (kost hem namelijk drie uur reistijd als we voor Utrecht kiezen)
Nu hebben we gekozen voor een plek centraal voor de drie mods. En dan Den Bosch ipv Eindhoven omdat je vanuit de andere delen van het land veelal in Den Bosch kunt komen zónder overstap met het OV.
Ja, en kunnen we nu gewoon dat als een gegeven beschouwenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, antwoord op je vraag....
De meet is ontstaan uit het idee van TL, Day en moi om met z'n drietjes ergens een happie te gaan doen. Het leek ons leuk om te zien of er meer mensen aan wilden sluiten. Ik heb Den Bosch voorgesteld omdat TL dan niet úren hoeft te reizen om op de locatie te komen. (kost hem namelijk drie uur reistijd als we voor Utrecht kiezen)
Nu hebben we gekozen voor een plek centraal voor de drie mods. En dan Den Bosch ipv Eindhoven omdat je vanuit de andere delen van het land veelal in Den Bosch kunt komen zónder overstap met het OV.
HEAR HEAR!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mens! Je bent GEK dat je die imbeciel nog antwoord geeft ook.... Van mij had hij allang de vliegende vinkentering kunnen krijgen....![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, en kunnen we nu gewoon dat als een gegeven beschouwenDen Bosch is een leuke plaats
Bullquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
zelfs een meet met enkel fluugs, day, tl gladys en you lijkt me fantastisch! Maar hier schijnt een meet aangegrepen te worden om te zuigen tegen tl en moderatie in het algemeen
Wil je hem een ban aansmerenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR!
Het lijkt godverdomme wel 1 of andere omgekeerde wereld. Men vergeet dat de mods achter de schermen verantwoordelijk worden gehouden voor de teringzooi die luus, eend, jappie of wie dan ook en dan wil ik vooral mezelf als semi prof baggeraar niet uitsluiten, maakt. Elke keer datzelfde gezeik in het fb...wees gewoon een vent luus, bagger waar je wil en leg je neer als het een keer stopt. Gaat het door: leuk een rel! Who gives a fuck! De moeite die je neemt om te zuigen hier zou je beter kunnen steken in het bedenken van originele topics ...sluiten die weer...so be it!
Dat was helemaal geen aflopende zaak, daar werd nieuw leven in geblazen, en jij met je voorliefde voor meetings zou dat juist toe moeten juichen, ipv dit soort postingsquote:Wat die meet betreft, die eerste meet posting was ronduit aflopende zaak, en zelfs al had die doorgegaan dan had ik als volwaardige amsterdamhater van het eerste uur daar zelfs naartoe gekomen. Ik juig het initiatief van een meet toe en die ene fucking dag dat mensen dan eens de trein zouden KUNNEN pakken in een loze bui om ook eens users irl tegen te komen is zo weinig moeite...de moeite die nu in het gezuig hier is gestoken is zelfs meer moeite dan een ritje den bosch vanuit amsterdam, limburg, utrecht, rotterdam of pluskut!
Had jij daar laatst niet het voorbeeld voor gegevenquote:Rellen in het fb is leuk maar op een gegeven moment maakt men de kunst ervan hier door te zeiken puur om het zeiken, zo jammer van de verspilde moeite![]()
Het gaat om het principe, ik zou jou wel eens willen horen als ze jou de mond proberen te snoeren....quote:Sommige mensen zitten hier zo enorm te janken over deleten van postings...kijk eens goed naar het aantal postings in je profiel...zou die ene deleted posting nou vergeleke die andere duizenden zo'n enorm briljantje zijn??? Je kan niets kopen voor postings losers!
Nieuwe techniek?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:21 schreef PC eend het volgende:
edit:
Hee, een trendbreuk! Jij neemt het ineens ook op voor TL! Welcome to the club.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
zelfs een meet met enkel fluugs, day, tl gladys en you lijkt me fantastisch! Maar hier schijnt een meet aangegrepen te worden om te zuigen tegen tl en moderatie in het algemeen
Zoals die nu zit te zeiken? Ik zou hem zelf een ban willen geven al was het alleen maar om hem een dag of wat later weer uit zijn dak te zien gaan hehehequote:Op dinsdag 7 november 2006 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je hem een ban aansmeren
Want we weten dat dat kan als hij gewoon een onschuldig orgineel (bagger)topic opent
Dan is dat mijn interpretatie, maar ik zat vanaf de opening van dat topic te wachten tot die meet ook eens door zou gaan...nog steeds niets concreets dus dan houdt het voor mij daar op.quote:[..]
Dat was helemaal geen aflopende zaak, daar werd nieuw leven in geblazen, en jij met je voorliefde voor meetings zou dat juist toe moeten juichen, ipv dit soort postings
Ook van mij worden er postings gedelete, of krijg ik waarschuwingen waar ik niet op zit te wachten. Ik ben geen mod dus denk ik dan ..jammer, volgende posting beter...Als ik zoals jullie had gedacht dan had ik zeker in het cos mezelf zeker 4-5 keer genomineerd voor een ban..wat ..ik had hem onderhand voor mezelf uitgeschreven!quote:[..]
Had jij daar laatst niet het voorbeeld voor gegeven
Dat zat je toen nog te verdedigen ook met je, bijna geen wanklank
Dat was zuigen om het zuigen, nu gaat het wel ergens over
[..]
Het gaat om het principe, ik zou jou wel eens willen horen als ze jou de mond proberen te snoeren....
Want dat ging echt belachelijk ver, ik kreeg die deleter zelfs op mijn nek in een uitzendingstopic omdat ik offtopic ging, om hem daarna zelf in een uitzendtopic offtopic te zien toejuichen en er zelf aan mee te doen![]()
Nog niet eens, ik kan er alleen niet tegen als men met 20 man (figuurlijk dus!) iemand staat te trappen die ligt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, een trendbreuk! Jij neemt het ineens ook op voor TL! Welcome to the club.
Betaalt-ie jou ook?
hoeveel?
Juist em...je zou alleen eens goed moeten kijken wie er nu eik daar voor je op de grond ligt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog niet eens, ik kan er alleen niet tegen als men met 20 man (figuurlijk dus!) iemand staat te trappen die ligt!
Dat vieze stinkmokum met z'n topicslotje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Juist em...je zou alleen eens goed moeten kijken wie er nu eik daar voor je op de grond ligt.
ERFGENAAM!, ERFGENAAM!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog niet eens, ik kan er alleen niet tegen als men met 20 man (figuurlijk dus!) iemand staat te trappen die ligt!
Ik zeg steeds dat het juist concreter werd, zelf ik, die nog nooit naar een meet geweest ben, deed een toezeggingquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef versabommie het volgende:
[quote]
Dan is dat mijn interpretatie, maar ik zat vanaf de opening van dat topic te wachten tot die meet ook eens door zou gaan...nog steeds niets concreets dus dan houdt het voor mij daar op.
Die andere lolly werd ook afgepakt/geslotenquote:Flugel kwam met zeer concrete knopen die ze doorhakte en dat is mi de enige manier om hier normaal een meet te organiseren enzelfs dan nog zeiken ze hier of er een lolly is afgepakt!
Ik heb het idee dat er van mij onevenredig veel gedelete wordtquote:Ook van mij worden er postings gedelete, of krijg ik waarschuwingen waar ik niet op zit te wachten. Ik ben geen mod dus denk ik dan ..jammer, volgende posting beter...
idd er denken er hier meer dat jij meer kan maken dan de rest, maar jij dus zelf ook, als je hem al voor jezelf uitgeschreven zou hebben dus?quote:Als ik zoals jullie had gedacht dan had ik zeker in het cos mezelf zeker 4-5 keer genomineerd voor een ban..wat ..ik had hem onderhand voor mezelf uitgeschreven!
Zegt de man die ik heel veel TL heb zien afzeikenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |