abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:09:56 #51
242 Pinball
Electric Monk
pi_43331227
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:05 schreef teamlead het volgende:

waarom zijn sommige mensen en ik zeg met nadruk sommige te imbiciel om te SC'en in het daarvoor bestemde topic?
Die opmerking van mij die net verwijderd is had helemaal niets met slowchat te maken, maar zette gewoon -terecht- vraagtekens bij jouw reden om sommige users hier als 'kneus' te bestempelen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:10:19 #52
691 luciano
ondertitelloos
pi_43331239
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:07 schreef Day het volgende:

[..]

Misschiene moet je jezelf een keer de spiegel voorhouden?

Ik vind je een leuke user, maar je weet echt niet wanneer je moet kappen.
En als de hel dan weer los breekt, heb jij het nooit gedaan.

Laatste keer, Luciano. Kap hiermee, doe gewoon gezellig mee, maak je grapjes, maar luister ook een keer als men (en daar bedoel ik echt niet alleen de modjes mee) je vraagt of je wilt stoppen!!!!
Beste Day , als we allemaal alleen maar naar PH52 moeten luisteren , dan ........ ja ...... wat dan .......... dan
a) zou er geen fok meer bestaan , en

b) zou hij wel een rood kleurtje gehad hebben lijkt mij , maar wie ben ik blijkbaar .
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:10:37 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43331243
Er is zo vaak aangegeven dat we de teugels best kunnen laten vieren. Nu hebben we dit weekend even grappen en grollen gehad en meteen schiet het allemaal weer door.... Kom op mensen, werk even mee. Rust in de tent ajb...

Kan ik dan nu weer verder met klussen in de geruststelling dat het hier wel losloopt allemaal?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:12:44 #54
58921 Day
You can fly!
pi_43331305
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:08 schreef luciano het volgende:
Het eerste wat DAY zei toen ze onze zelfregulering zag en las , was : een lach smiley , en ik geef jullie 2 dagen , m.a.w . laat maar eens wat zien jullie , althans zo vat IK het op dus .......... maar wat gebeurt er vervolgens , Day / Flugel laten het op zijn beloop , en wie begint er weer als een overspannen overtoomchauffeur te deleteren ........ ?
Die 2 dagen zijn om, punt!
TL opent een nieuwe FB met de woorden: you know the drill.
Kortom, we gaan dus terug naar hoe het was: een normale FB met af en toe een geintje.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:13:15 #55
242 Pinball
Electric Monk
pi_43331323
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:26 schreef teamlead het volgende:

" hierna" is een te ingewikkeld woordje voor je? kneus
Misschien moet je nog niet gaan schelden voor je zelf de betekenis van "ook" hebt opgezocht?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:16:52 #56
691 luciano
ondertitelloos
pi_43331432
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:12 schreef Day het volgende:

[..]

Die 2 dagen zijn om, punt!
TL opent een nieuwe FB met de woorden: you know the drill.
Kortom, we gaan dus terug naar hoe het was: een normale FB met af en toe een geintje.
Op mijn ECHTE FB m.b.t het gesloten meet topic , deze post dus [FB 6] Feedback

wordt weer NIET gereageerd , terwijl er ZINNIGE suggesties instaan , al wat hij kan doen is delete / delete / delete / delete / hij leest sommige posts niet eens , en gaat blindelings uit van rellen / rellen / rellen , kortom , op de man spelen zoals al eerder door iemand werd genoemd dus , maar een FB ? ho maar !
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:18:08 #57
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43331463
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:08 schreef luciano het volgende:
Het eerste wat DAY zei toen ze onze zelfregulering zag en las , was : een lach smiley , en ik geef jullie 2 dagen , m.a.w . laat maar eens wat zien jullie , althans zo vat IK het op dus .......... maar wat gebeurt er vervolgens , Day / Flugel laten het op zijn beloop , en wie begint er weer als een overspannen overtoomchauffeur te deleteren ........ ?
ja.. en ook totaal zonder onderling overleg enzo
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:18:59 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43331491
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:16 schreef luciano het volgende:

[..]

Op mijn ECHTE FB m.b.t het gesloten meet topic , deze post dus [FB 6] Feedback

wordt weer NIET gereageerd , terwijl er ZINNIGE suggesties instaan , al wat hij kan doen is delete / delete / delete / delete / hij leest sommige posts niet eens , en gaat blindelings uit van rellen / rellen / rellen , kortom , op de man spelen zoals al eerder door iemand werd genoemd dus , maar een FB ? ho maar !
Luus, je kunt twee dingen doen.

Of je mailt met TL om de zaken uit te spreken of je houdt erover op.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:21:47 #59
691 luciano
ondertitelloos
pi_43331575
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Luus, je kunt twee dingen doen.

Of je mailt met TL om de zaken uit te spreken of je houdt erover op.
Ik kom gewoon naar de meet , en dan drink ik een biertje met hem , mag dat ook ? Ik kan internet en real-life heel erg goed scheiden namelijk !
pi_43331615
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:10 schreef flugeltje het volgende:
Er is zo vaak aangegeven dat we de teugels best kunnen laten vieren. Nu hebben we dit weekend even grappen en grollen gehad en meteen schiet het allemaal weer door.... Kom op mensen, werk even mee. Rust in de tent ajb...

Kan ik dan nu weer verder met klussen in de geruststelling dat het hier wel losloopt allemaal?
2 dagen gein, bijna geen wanklank, TL begint topics onterecht te sluiten en weer te deleten.... herrie in de tent.
Oorzaak gevolg
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:24:49 #61
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43331673
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

2 dagen gein, bijna geen wanklank, TL begint topics onterecht te sluiten en weer te deleten.... herrie in de tent.
Oorzaak gevolg
noem eens 2 onterecht gesloten topics?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:27:09 #62
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43331745
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:24 schreef teamlead het volgende:

[..]

Sinds wanneer bepaalt eend of een topic onterecht gesloten wordt ????

Weer zo'n typisch zwaktebod, ga dr toch gewoon niet op in man.

Ik ga solliciteren ook, nou ben ik het gedonder zat.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:28:43 #63
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43331792
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:27 schreef PH52 het volgende:

[..]

Sinds wanneer bepaalt eend of een topic onterecht gesloten wordt ????

Weer zo'n typisch zwaktebod, ga dr toch gewoon niet op in man.

Ik ga solliciteren ook, nou ben ik het gedonder zat.
daar is een FB topic nou juist voor. In plaats van te gaan huilen, gewoon even vragen waarom een topic dicht is. Als eend vindt dat een topic onterecht dicht is, kan die vraag gewoon gesteld worden. Moet ie alleen ff vertellen over welk topic hij het heeft
pi_43331872
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:24 schreef teamlead het volgende:

[..]

[FB5] Het zelfregulerende gedrag der users!
Waarom kan je niet 33 posts wachten totdat ie vol is, maar moet je weer als een machtswellusteling een slotje plaatsen

Maar het ging me meer om het meet topic, dat was al ik weet niet hoelang SC dus waarom nu pas dicht
Misschien omdat de mods onderling besloten hebben dat een meet bij hen in de buurt moet zijn?
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:32:58 #65
691 luciano
ondertitelloos
pi_43331903
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:59 schreef luciano het volgende:
Stormlooptopic .............. die enige echte meet .............

Jullie hadden natuurlijk ook het 1e en originele topic kunnen open houden , en de titel daarvan veranderen .......
wat je nu krijgt is dat er mensen zijn die dit nu gesloten topic bij hun bookmarks / my active topics vinden ...... zien dat het gesloten is ...... niet lezen ...... en het verwijderen onder het mom van , het gaat weer niet door .
Niet iedereen zoekt 24/7 alle nieuwe topics af zoals enkele diehards hier !
M.a.w. , je loopt dus potentiele klanten voor het hoerenfeest mis , + je doet APK geen plezier , want het was ZIJN topic , of de meet nu doorgaat of niet , en SC heb je in ELK meettopic , ook de nieuwe , Dus hoe je het ook wendt of keert : WEER willekeur , WEER voortrekkerij in het voordeel van de mods , WEER een discussie die op gang komt die niet nodig was geweest door een overijverig ( of incompetent ? ) modje .

Daar heb je die zeikerd weer denk je nu , ik weet het , maar ga er maar vanuit dat ik wederom niet de enige ben , .......... kijk maar eens naar het aantal aanmeldingen al voor de " enige echte meet " , + de al eerder gegeven response hier ........

You know the drill here las ik ergens ........ do YOU know the drill by the way ???

I rest my case , your honour !
Mag ik zo vriendelijk doch beleefd vragen om een response op DEZE post dan ? O een normale real-life manier graag !?
pi_43331925
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

daar is een FB topic nou juist voor. In plaats van te gaan huilen, gewoon even vragen waarom een topic dicht is. Als eend vindt dat een topic onterecht dicht is, kan die vraag gewoon gesteld worden. Moet ie alleen ff vertellen over welk topic hij het heeft
Luus had het op zijn eigen wijze al verwoord, maar kreeg ook geen antwoord.....
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:38:15 #67
691 luciano
ondertitelloos
pi_43332058
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:17 schreef luciano het volgende:

[..]

Ik heb begrip voor het feit dat niet iedereen mobiel genoeg is , of wil gaan zijn om meer dan 100km te rijden , enz enz , maar ik kan niet ontkennen dat de formulering van Flugeltje m.b.t. haar opmerking : Waar?: Den Bosch, omdat dit in het midden is vanuit de mods gezien ... Goede OV + auto aansluitingen hebben we in alle grote plaatsen namelijk ...wat ongelukkin is gekozen .

Nogmaals : het is en blijft moeilijk , dat weet ik , en als er mensen zouden willen meerijden vanuit Rotterdam , dan hoor ik dat wel .

P.S. Is er op 2 of 9 december niets met sinterklaas of dergelijke , waardoor veel mensen weer afhaken !?
Hier begon mijn verhaal mee , met deze SERIEUZE vraag / opmerking / post .........

nada response ......... tis luus maar weer , die zeikerd .........
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:53:45 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43332605
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:38 schreef luciano het volgende:

[..]

Hier begon mijn verhaal mee , met deze SERIEUZE vraag / opmerking / post .........

nada response ......... tis luus maar weer , die zeikerd .........
Okay, antwoord op je vraag....

De meet is ontstaan uit het idee van TL, Day en moi om met z'n drietjes ergens een happie te gaan doen. Het leek ons leuk om te zien of er meer mensen aan wilden sluiten. Ik heb Den Bosch voorgesteld omdat TL dan niet úren hoeft te reizen om op de locatie te komen. (kost hem namelijk drie uur reistijd als we voor Utrecht kiezen)

Nu hebben we gekozen voor een plek centraal voor de drie mods. En dan Den Bosch ipv Eindhoven omdat je vanuit de andere delen van het land veelal in Den Bosch kunt komen zónder overstap met het OV.
pi_43332757
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De meet is ontstaan uit het idee van TL, Day en moi om met z'n drietjes ergens een happie te gaan doen. Het leek ons leuk om te zien of er meer mensen aan wilden sluiten. Ik heb Den Bosch voorgesteld omdat TL dan niet úren hoeft te reizen om op de locatie te komen. (kost hem namelijk drie uur reistijd als we voor Utrecht kiezen)

Nu hebben we gekozen voor een plek centraal voor de drie mods. En dan Den Bosch ipv Eindhoven omdat je vanuit de andere delen van het land veelal in Den Bosch kunt komen zónder overstap met het OV.
Dus omdat jullie je eigen feestje hebben, besluit je daar een apart topic voor in te richten, is al dubieus, maar nog tot daar aan toe.
Maar bederf het feestje dan niet voor de anderen door het andere (eerdere) topic te sluiten
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:58:17 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43332784
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef PC eend het volgende:

[..]

[FB5] Het zelfregulerende gedrag der users!
Waarom kan je niet 33 posts wachten totdat ie vol is, maar moet je weer als een machtswellusteling een slotje plaatsen

Maar het ging me meer om het meet topic, dat was al ik weet niet hoelang SC dus waarom nu pas dicht
Misschien omdat de mods onderling besloten hebben dat een meet bij hen in de buurt moet zijn?
Schat, voor Day is het een uur rijden, voor TL anderhalf uur.

Je kunt het dus niet echt ín de buurt noemen. Het is Den Bosch geworden om redenen die ik net in m'n antwoord aan Luciano ook al vermeld heb. Het is een gepland etentje wat we uit willen breiden. Wil je komen? Erg leuk. Vind je het te ver? Ook goed, maar je kunt het ons niet kwalijk nemen dat we voor een oplossing gekozen hebben die wat ons betreft qua reistijd te behappen is. Je weet zelf hoe het gaat met meets, waarschijnlijk zitten we uiteindelijk toch met alleen de mods een happie en een drankje te doen. Zou dan vrij lullig zijn als we daar alledrie uren voor moeten reizen terwijl we in de buurt ook alternatieven hebben.
pi_43332838
Zie boven je
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:00:19 #72
691 luciano
ondertitelloos
pi_43332858
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kun je je dan niet de ergernis van velen voorstellen dat er vanwege 1 ? modje wordt gekozen voor 1 bepaalde plaats , en daarmee misschien tientallen andere USERS tegen je in het harnas jaagt !?

NIET IK ! voor je dat denkt , ik ben gek op reunies / meetings etc etc , en ik zou naar zowel Groningen als maastricht komen indien nodig , en iedereen oppikken tot mijn auto vol is , maar ik heb veel negatieve reacties bespeurd reeds.

en 2) Als het 3 uur reizen naar utrecht is , dan kan dat ( volgens mij , correct me if i am wrong ) nooit veel schelen met de reis naar Den Bosch toch ? Vanuit Limburg naar Utrecht 3 uur ???
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:00:51 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43332875
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dus omdat jullie je eigen feestje hebben, dat je besluit daar een apart topic voor in te richten is al dubieus, maar nog tot daar aan toe.
Maar bederf het feestje dan niet voor de anderen door het andere (eerdere) topic te sluiten
We vonden het gezellig als er mensen aan zouden sluiten. Dan kun je ervoor kiezen om mensen te mailen of PM'en met het gevaar dat je mensen vergeet. Ik denk dat de slachtpartij hier in FB dan helemaal niet meer te overzien zou zijn. Vandaar dus een apart topic voor de Den Bosch meet.

De Amsterdam-meet was wat mij betreft ook een prima initiatief. Alleen begon het erop te lijken dat het daar niet 'rond' zou gaan komen. Aangezien het topic vervolgens alleen nog maar doelloos SC was heeft TL er een slot aan gehangen. Niet om een andere meet te dwarsbomen, maar omdat alles er op wees dat die meet er toch niet ging komen en het topic een andere wending kreeg....
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:03:54 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43333007
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:00 schreef luciano het volgende:

[..]

Kun je je dan niet de ergernis van velen voorstellen dat er vanwege 1 ? modje wordt gekozen voor 1 bepaalde plaats , en daarmee misschien tientallen andere USERS tegen je in het harnas jaagt !?

NIET IK ! voor je dat denkt , ik ben gek op reunies / meetings etc etc , en ik zou naar zowel Groningen als maastricht komen indien nodig , en iedereen oppikken tot mijn auto vol is , maar ik heb veel negatieve reacties bespeurd reeds.

en 2) Als het 3 uur reizen naar utrecht is , dan kan dat ( volgens mij , correct me if i am wrong ) nooit veel schelen met de reis naar Den Bosch toch ? Vanuit Limburg naar Utrecht 3 uur ???
We hebben afgelopen zaterdag een meet in Utrecht gehad. Nu heeft TL mij opgepikt in Tilburg en heeft hij er in totaal drie uur over gedaan. (of twee-en-half uur, lang dus)

Ik snap best dat Den Bosch voor anderen weer verder reizen is, maar heel eerlijk gezegd is dat voor mij persoonlijk geen reden om de boel om te gaan gooien. Ik heb zelf ook weinig trek om de hele reis naar Utrecht of Amsterdam te maken. Het was gewoon een leuk initiatief Luus, niet meer, niet minder...
pi_43333020
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

We vonden het gezellig als er mensen aan zouden sluiten. Dan kun je ervoor kiezen om mensen te mailen of PM'en met het gevaar dat je mensen vergeet. Ik denk dat de slachtpartij hier in FB dan helemaal niet meer te overzien zou zijn. Vandaar dus een apart topic voor de Den Bosch meet.

De Amsterdam-meet was wat mij betreft ook een prima initiatief. Alleen begon het erop te lijken dat het daar niet 'rond' zou gaan komen. Aangezien het topic vervolgens alleen nog maar doelloos SC was heeft TL er een slot aan gehangen. Niet om een andere meet te dwarsbomen, maar omdat alles er op wees dat die meet er toch niet ging komen en het topic een andere wending kreeg....
Euhm sorry, het was al een hele tijd SC dus had je hem veel eerder kunnen sluiten, juist door die actie van jullie heb ik dat topic weer omhoog geschopt en leek het opeens misschien nog serieus te worden ook, en juist dan gaat ie dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')