Mijn Heldquote:Op woensdag 8 november 2006 14:46 schreef APK het volgende:
BB6 2006 - Meeting! Graag slotje op verzoek van de topicstarter.
Zo, dan is dat tenminste opgelost.
Dat punt van deze zwakzinnige ouwehoermarathon wel.quote:
No can do, babe.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef PH52 het volgende:
MOD gezocht
Deze mag dicht, gaat iedereen een beetje serieus zitten doen, kom op zeg. Waar is de humor gebleven.
* sollicitatiebrief op de bus doet
Wat is dat toch met die mods, lullen allemaal buitenlands, zo dwars als de tyfus, en luisteren is al helemaal uit den bozequote:Op woensdag 8 november 2006 16:15 schreef Day het volgende:
[..]
No can do, babe.![]()
De reden staat in je eigen topic!
We hebben het van de beste geleerd!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die mods, lullen allemaal buitenlands, zo dwars als de tyfus, en luisteren is al helemaal uit den boze
Ik voel een warme stroom sympathie door mijn lijf vloeienquote:
Goed bezig Loesquote:Op woensdag 8 november 2006 17:07 schreef luciano het volgende:
maar nogmaals , ik zie dit forum naar de klote gaan , verleden jaar al ingezet , en aangezien ik niet de middelen heb om achter de schermen mee te denken , moet het helaas soms met de botte bijl .
Sorry dat ik je moet teleurstellen Loes...maar je hebt helemaal niets in gang gezet.......niets van dit alles is ook maar in de verste verte door jouw bemoeienis bewerkstelligd.........niente caliente compadre..quote:Op woensdag 8 november 2006 17:31 schreef luciano het volgende:
Wat was een betere oplossing dan ? Doorgaan en nog verder escaleren , met 25 banaanvragen tot gevolg , waarvan velen dan uitgelokt zijn ?
Ik persoonlijk zou er nog zo'n lap tekst tegen aan gooienquote:Op woensdag 8 november 2006 17:39 schreef luciano het volgende:
1) Ik heb al de vliegende vinketering toegewenst gekregen ...................
2) een regelrechte banaanvraag door iemand jegens mij is er geplaatst
hoever moest dit gaan ? gezien alle reacties vindt een meerderheid mijn motie van wantrouwen nog niet eens zo slecht , alleen ben Ik degene die gewoon de koe bij de horens heeft gevat en recht op mijn doel afgegaan .
denk je nu echt dat als ik de ENIGE geweest zou zijn die dit vindt , dat ik dan nog miojn gezicht had kunnen vertonen hier ?
1 x vinkentering + 1 banverzoek heeft het mij opgeleverd ( en nee , ik heb / ga NIET nu huilend naar de fa's toe om te zeggen dat dit niet door de beugel kan ..... het is allemaal in het heetst van de strijd gebeurd , ( " fingerspitzengefühl " heet dat toch ??? , ) en dat kan gebeuren , ik ben er gewoon alleen TROTS op dat Ik het ZONDER scheldwoorden heb aangepakt , en dat kunnen er weinig zeggen hier ...........
Dacht Luusje ook eindelijk een prestatie geleverd te hebben, neem je hem die utopische gedachte ook nog afquote:Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
euh luus.. mijn besluit heeft helemaal niets met jou te maken
Dan zou je eens wat beter tussen mijn regeltjes moeten lezen amigo ........ Ik heb zo hier en daar wat topicjes geopend met wat " bijbedoelingen "quote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry dat ik je moet teleurstellen Loes...maar je hebt helemaal niets in gang gezet.......niets van dit alles is ook maar in de verste verte door jouw bemoeienis bewerkstelligd.........niente caliente compadre..![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:45 schreef luciano het volgende:
Mag ik nou wel of niet komen op de meet TL ???
Ik respecteer al je antwoorden in dezen .
Dit gaat hem nog niet wordenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Dan zou je eens wat beter tussen mijn regeltjes moeten lezen amigo ........ Ik heb zo hier en daar wat topicjes geopend met wat " bijbedoelingen "
Na dat geitje van Nikky hebik gezegd dat ik alleen maar terug zou komen als TL er niet meer was ....... zoek maar terug ........ maar toen besefte ik dat ik zelf een breekijzer in dat proces was , en daar heb ik ook idd al mijn troeven op uitgespeelld ....... met als risiko dat Ik zelf de gebeten hond zou worden , maar nogmaals , gezien de reacties , valt het wel mee voor mij denk ik zo ......... alleen willen Flugel + Day mij niet als medemod nu
Tzijzo ..................
"i'm shaking; i'm shaking"quote:Op woensdag 8 november 2006 17:49 schreef luciano het volgende:
Stop eens met rellen , ouwe zuigerd , anders moet ik je nu al vast gaan voorbereiden op mijn offensief , mocht JIJ ooit mod hier worden ........![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |