Alsof het ons ook maar wat interesseren zal.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:23 schreef Houzer het volgende:
Hallo...
Het is enige tijd geleden dat ik hier volop aan het posten was, in de tussentijd is veel gebeurd met mij.
Gr,
Houzer
Does lief.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alsof het ons ook maar wat interesseren zal.
nee/neequote:Op dinsdag 7 november 2006 02:27 schreef Sebasser het volgende:
Heb/had je wat toe te voegen?
Meuro!quote:
Meestal.... niet altijdquote:
Van de drugs af? Een vaste vriendin?quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:23 schreef Houzer het volgende:
Hallo...
Het is enige tijd geleden dat ik hier volop aan het posten was, in de tussentijd is veel gebeurd met mij.
Gr,
Houzer
Zelfkennis is okayquote:
Van de drugs af = meer geld, meer geld = vaker naar de hoeren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Van de drugs af? Een vaste vriendin?
Ja maar... ik ben het toch meestal wel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neh, liev en lief is wat heul anders.
Ik had het tegen badsloef houzer!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Van de drugs af = meer geld, meer geld = vaker naar de hoeren.
Of een vriendin inderdaad.
Stomme wezens die geld slurpen..
Slaapproblemen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Meuro!
Bier?
Wel wat apart trouwens, laatst ging je vroeg slapen, check ik de volgende dag een bagger topic, zie ik opeens dat je gepost hebt rond half 4 fzeau
Ben ik met je eensquote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja maar... ik ben het toch meestal wel?![]()
Kort, maar krachtigquote:
ik heb net ff een pc met memtest aangezet, toen zag ik opeens een doos staan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |