Jij wilt dus door jouw waarneming van de aanwezigheid van auto's met brandstof zeggen dat honderden wetenschappers/geologen en vulkanologen het compleet verkeerd hebben hahaha.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Doh.. vulkaanbergen zijn ook NIET nep.
Lezen is echt lastig volgens mij....
Heb alleen gezegd dat die warme grond onzin is..
Hier maak je dus een fout, het is niet 2 vierkante meter, het is een veel groter oppervlak, waar de aarde enkele tientallen centimeters onder het oppervlak al boven de 100 graden is. En dat restaurant El Diablo bevindt zich boven een plek waar het magma dichterbij de oppervlakte komt, vandaar.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:
En over die brandstof kosten... als je de entree prijs berekend over 1000 personen maak je winst...
Is maar op een 2 M2 meter waar alles gebeurd. Is een soort koker war het water wordt ingegooid.
En een beetje stroomstrijkijzer geeft ook al een behoorlijke stoot stoom
Heb je wel overal gevoeld dan? (Voel ook eens aan je hoofd) Het houdt echt ineens op...quote:Op maandag 26 juli 2004 16:52 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Hier maak je dus een fout, het is niet 2 vierkante meter, het is een veel groter oppervlak, waar de aarde enkele tientallen centimeters onder het oppervlak al boven de 100 graden is. En dat restaurant El Diablo bevindt zich boven een plek waar het magma dichterbij de oppervlakte komt, vandaar.
Geeft trouwens ook wel een blijk van de intelligentie van jou en je vader. Studeer je eigenlijk?
Vertel, wat hebben een brandweerman en geologie met elkaar te maken? Ik bedoel probeer niet een discussie te winnen door te zeggen van mijn vader weet er duizend maal meer van. Kijk als je vader nou een geoloog was of iets dergelijks.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je wel overal gevoeld dan? (Voel ook eens aan je hoofd) Het houdt echt ineens op...
Maar goed, als we persoonlijk gaan worden is de lol er al snel af.
Want ik durf te wedden dat mijn vader er duizend maal meer van weet dan jij, maar goed
Het stukje met de geisers heb ik maar weggelaten want daar geloof je niet inquote:Op de vulkaanberg de Hilario bevindt je je midden in het centrum van het vulkanisch gebied. De grond is daar nog steeds heet. Op 6 meter diepte is er nog een temperatuur van 400 graden celsius.
Bovenop de berg heeft Cesar Manrique het restaurant El Diablo gebouwd wat qua bouw perfect in het landschap past.
De keuken heeft een verrassing. Er wordt namelijk ( gedeeltelijk ) gekookt met de warmte uit de vulkaan. Een grote barbeque over een opening van 6 meter diep zorgt voor een temperatuur van 300 graden. De ideale temperatuur om te barbequen.
Tevens wordt daar regelmatig een demonstatie gegeven om te laten zien hoe warm de bodem daar nog is. Stukken struik worden in een gat gegooid van 1,5 meter diep en dit verbrand binnen 10 seconden.
Nee een brandweerman heeft er natuurlijk veel meer verstand van!quote:Op maandag 26 juli 2004 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zeg er niks meer over..... jullie (en blijkbaar geologen en vulkanologen ook niet) snappen echt niets over stralingswarmte.....
Ik weigerquote:Op maandag 26 juli 2004 13:20 schreef Junglist4Real het volgende:
[..]
Ja laten we Rietvaerder maar gelijk geven, is het jochie tenminste tevreden.
Ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik weiger![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:55 schreef AlsoStarring het volgende:
[..]
Ik ookalhoewel...... misschien heeft Rietvaeder en zijn vader wel een enorm geheim
ondekt waar "de hele wereld" nog niets van af weet!
Het gaat zeker een groot schandaal worden als dat uitkomt
Al die vakantiegangers die genept en opgelicht zijn, pffff dat wordt me wat
*Einde edit*quote:Op maandag 26 juli 2004 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, als we persoonlijk gaan worden is de lol er al snel af.
Ik ben d'r geweest. Is al wel een tijdjes terug, volgens mij stookten ze toen nog op kolenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt grappig, de meeste die commentaar zitten te leveren zijn er niet eens geweest...... en dan toch een oordeel over de stand van zaken hebben
Ik denk dat je er beter eerst heen kan gaan voordat je een oordeel kan vellen....
En anders.....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:50 schreef Sonja27 het volgende:
Pardon? Nog beledigen ook? Ik zou hem maar snel terugnemen als ik jou was!
Het enige dat irritant is, is dat jij denkt dat je wat gezien hebt, terwijl dit feitelijk gewoon onzin is. Je hebt niks om je waarneming mee te onderbouwen, helemaal niks. En ik vind het eigenlijk ook wel heel erg simpel van je, om te beweren dat jij gelijk hebt, en dat geologen met een veel grotere kennis en intelligentie het totaal fout hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En anders.....
Nu word inderdaad naarmate irritant dat ik ook maar eens persoonlijk ga worden ja
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:00 schreef Koningin het volgende:
volgens mij gewoon Fuerteventura.
10 jaar geleden niet, wel souvenir-negersquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:15 schreef pos het volgende:
Heb je eigenlijk in Lanzarote ook net als in bv in Kos en Turkije van die goedkope nep merk kleding?
Ja die heb jequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:15 schreef pos het volgende:
Heb je eigenlijk in Lanzarote ook net als in bv in Kos en Turkije van die goedkope nep merk kleding?
Ohja, die markt... Vre-se-lijk! Mocht je daar naartoe willen, ga dan vroeg. WIj waren er geloof ik rond een uurtje of 9 (misschien nog wel eerder) en toen was het nog lekker rustig. Om 11 a 12 uur stroomde het helemaal vol met toeristen, je kon je kont niet meer keren.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:36 schreef Remzerrr het volgende:
Ja die heb jeje hebt op t eiland een plaatsje dat Teguise heet, daar is elke zondag een markt waar je van alles kan kopen. Ook nep merkkleding en riemen enzo.
Op zondag rijden er vanuit alle toeristische plaatsen (Puerto del Carmen, Costa Teguise etc.) aparte bussen direct naar de markt in Teguise. Het kostte geloof ik bijna niks. Maar nogmaals; ga vroeg. In de loop van de ochtend zitten die bussen ook helemaal stampvol.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:40 schreef pos het volgende:
Bedankt voor de tips, is Tequise een beetje in de buurt van Puerto del Carmen zodat we met de taxi of bus er heen kunnen?
Idd in die drukte heb ik ook geen zin dus ga wel lekker vroeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:37 schreef Coconut het volgende:
[..]
Op zondag rijden er vanuit alle toeristische plaatsen (Puerto del Carmen, Costa Teguise etc.) aparte bussen direct naar de markt in Teguise. Het kostte geloof ik bijna niks. Maar nogmaals; ga vroeg. In de loop van de ochtend zitten die bussen ook helemaal stampvol.
Hierquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:04 schreef pos het volgende:
[..]
Idd in die drukte heb ik ook geen zin dus ga wel lekker vroeg.
Weet je toevallig ook nog namen van lekkere restaurantjes?,
maar niet met hollands eten hoor
Als het eten idd niet te eten is dan is het maar goed dat je dit even post.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:43 schreef J.A.N.A. het volgende:
Lani's de macdonalds van Lanzarote! Eten is ruk maar is niet te missen door de hoeveelheid aan restaurants aan de boulevard in PdC
Grupo Lani's:
Avda. de Las Playas (Puerto del Carmen)
Lani's Bistro Restaurante
Lani's Mesón Tandoori
Lani's Ristorante Italiano
Lani's Grill
Lani's Terraza & Restaurante
Lani's Pizza & Restaurante
Lani's Restaurante El Puerto
Lani's Grill 2
Lani's Café & Restaurante
En dat op krap 2 kilometer!
klopt, ik ben net terug en heb veel gegeten bij restaurant/tapasbar El Puerto Viejoquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:23 schreef J.A.N.A. het volgende:
Het beste eten doe je trouwens bij de haven. Vis!
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:44 schreef pos het volgende:
[..]
klopt, ik ben net terug en heb veel gegeten bij restaurant/tapasbar El Puerto Viejo
die aan de haven ligt. Daar heb je ook echt de lekkerste tapas![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:42 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van de kachel (voor rietvaerder enzo)
![]()
Nou niet meer die jongen plagen hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:42 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van de kachel (voor rietvaerder enzo)
![]()
Hmmmmm! Ik ga na de kerst er weer 8 dagen heen, zal daar zeker eens gaan eten!quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:44 schreef pos het volgende:
[..]
klopt, ik ben net terug en heb veel gegeten bij restaurant/tapasbar El Puerto Viejo
die aan de haven ligt. Daar heb je ook echt de lekkerste tapas![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |