quote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef fanneke het volgende:
Prima uitzending vandaag.
Respect voor Seedorf.
quote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef fanneke het volgende:
Prima uitzending vandaag.
Respect voor Seedorf.
En bel hem van de week nou eens Marco!
Ronald Koeman zegt altijd 'maar oke'. Z'n broer doet het met 'maar goed'quote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wat 'nogmaalsen' betreft fluit Ronald Koeman ook een aardig deuntje mee,.
Toen ik daar bij VI stond was ie er ook , maar niet echt de moeite waard daar bij te zijnquote:Op maandag 6 november 2006 23:47 schreef s0k het volgende:
Mooi, ten cate volgende week. Zie er naar uit om hem in het echt te zien.
is er een nieuw topic aan aankomst de stopwoorden van spelers en trainersquote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ronald Koeman zegt altijd 'maar oke'. Z'n broer doet het met 'maar goed'![]()
Kan ie gaan verklaren waarom Ajax weer van PSV heeft verloren..quote:
vooraf denk je , ja leuk wil ik wel een keer zien hoe het daar gaat , maar als je daar bent is het niet veel aan , je moet zelf je drinken betalen ( bij talpa krijg je teminste nog ietsquote:Op maandag 6 november 2006 23:49 schreef S-Two het volgende:
Wat zijn de beweegredenen om een uitzending van VI bij te wonen als ik vragen mag?
Dat toen Henk daar zat , in de studio viel mij het niet opquote:Op maandag 6 november 2006 23:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet nog wel dat er een vrouw de hele tijd zat te knikken![]()
Nonsens.quote:Op maandag 6 november 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
en op die stoelen waarop mensen zitten daarvoor moet je reserveren![]()
Krijg je niet echt de kans voorquote:Op maandag 6 november 2006 23:50 schreef s0k het volgende:
Is toch leuk om die lui is in het echt te zien. En na afloop ff wat woorden te wisselen met Johan. Is ook mooi.
Anders de vorige keer toch echt met hem een paar minuten staan lullen hoorquote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Krijg je niet echt de kans voor![]()
Valt niet te vergelijken vind ik.quote:Op maandag 6 november 2006 23:49 schreef koningdavid het volgende:
Respect voor Seedorf.
Dat hij na alle shit nog altijd voor Oranje wilt uitkomen. Dat zet de beslissing van Van Bommel wel even in perspectief vind ik.
Hoezo niet?quote:Op maandag 6 november 2006 23:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Valt niet te vergelijken vind ik.
quote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef s0k het volgende:
[..]
Anders de vorige keer toch echt met hem een paar minuten staan lullen hoor
Met Seedorf is niet zo 'gespeeld' als met van Bommel. Tegen Seedorf was van Basten hard en zat ie fout, maar hij was wel duidelijk (hij is geloof ik nooit opgenomen in de voorselectie).quote:
Daar heb je gelijk in. Maar het punt is dat Seedorf, ondanks alle shit die hij over zich heen heeft gekregen, nog steeds niets liever wil dan uitkomen voor zijn land. Van Bommel heeft meningsverschillen gehad met Van Basten, maar wat hij heeft meegemaakt staat toch in schril contrast met Seedorf hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Met Seedorf is niet zo 'gespeeld' als met van Bommel. Tegen Seedorf was van Basten hard en zat ie fout, maar hij was wel duidelijk (hij is geloof ik nooit opgenomen in de voorselectie).
Amen to that!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef koningdavid het volgende:
Daar heb je gelijk in. Maar het punt is dat Seedorf, ondanks alle shit die hij over zich heen heeft gekregen, nog steeds niets liever wil dan uitkomen voor zijn land. Van Bommel heeft meningsverschillen gehad met Van Basten, maar wat hij heeft meegemaakt staat toch in schril contrast met Seedorf hoor.
Van Seedorf zou ik veel eerder begrijpen als hij niet meer voor Oranje uit wilt komen dan Van Bommel. Maar Seedorf laat zich niet kennen, en dat siert hem.
ik heb het alleen nog geen 1 keer gelezenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat is nu al 2065 keer gezegd.
Ik ben er nu wel al een aantal keer geweest. Wat me ook opviel is dat Hans 'Pedo' Kraaij Jr., geheel ongeloofwaardig, in het echt nog een best aardige vent kan zijn. Krijg het amper uit mn strot, aangezien ik hem werkelijk uitkots als hij iets presenteert op tv, maar in de commercial breaks was hij degene die zich omdraaide naar het publiek en ff ging babbelen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dus je bent een vaste bezoeker
, ben er 1 keer geweest toen Henk ten Cate werd aangesteld als trainer van Ajax ( met die vrouw met dat schuddende hoofd ).
en toen was er niet de kans voor , maar ja wat moet je dan ook tegen zoon kerel zeggen , behalve dat het een vieze nekker is![]()
hij praat nog steeds zoals vroeger, alleen legt hij de accenten wat anders.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef APK het volgende:
Tja, volgens mij heeft Clarence nu wél een PR-adviseur in dienst.
Hij zegt hetzelfde, het komt alleen iets minder arrogant zijn mond uit.
och waarom moet hij daar spijt van hebben. Had een de boer, Cocu of stam hem genomen dan was hij ook mis gegaan. Cocu is ondanks dat 1 van de meest gerespecteerde spelers van NL.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:15 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
hij praat nog steeds zoals vroeger, alleen legt hij de accenten wat anders.
nog steeds dezelfde seedorf, alleen wat minder arrogant, geeft ook toe dat hij wat fouten heeft gemaakt, had trouwens geen spijt dat hij die penalties had genomen...
Tja, Cocu is iets beter benaderbaar en het is makkelijker om je met die 'gewone' jongen te identificeren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:23 schreef Steve_I. het volgende:
Cocu is ondanks dat 1 van de meest gerespecteerde spelers van NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |