Ik zou zeggen: de combi van die tweequote:Op maandag 6 november 2006 22:59 schreef Sandertje21 het volgende:
Zou uitgebreid leesvoer voor mijn medepassagiers en conducteurs ook vallen onder deze RAOK?
Of zal ik gewoon mijn BN de Stem aan een taxi-chauffeur overhandigen die staat te wachten?
quote:Op maandag 6 november 2006 22:59 schreef Sandertje21 het volgende:
Of zal ik gewoon mijn BN de Stem aan een taxi-chauffeur overhandigen die staat te wachten?
Uhm... dat is op zich heel logisch dat je dat doet, want dat is het systeem van de spits/metroquote:Op woensdag 8 november 2006 12:59 schreef Rann het volgende:
Elke ochtend de spits/metro...neem hem meestal mee de bus in en gaat of naar de buschauffer of laat em daar liggen op de stoel
ik neem em mee, want dat ding laten liggen is helemaal niet de bedoeling van de metroquote:Op woensdag 15 november 2006 23:51 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Uhm... dat is op zich heel logisch dat je dat doet, want dat is het systeem van de spits/metro![]()
Je neemt er eentje en laat hem liggen in de trein, zodat alle reizigers er van kunnen genieten...
Ik erger me dan ook kapot als mensen dat ding meenemen![]()
Gelukkig ben jij wel sociaal![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |