abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47314394
Zoetzuurhapje, als je gewoon een bekendere club pakt en geen obscuur dingetje ergens achteraf dan heb je dat soort dingen echt niet, ik heb nog nooit meegemaakt dat van me verwacht werd dat ik ook echt actief werd, ken ook best wat stellen die alleen gaan voor het uitgaan in erotische sfeer en die helemaal niet actief worden daar, of alleen met z'n 2-en in een afgesloten hokje(veel clubs bieden ook de mogelijkheid om een paar hokjes af te sluiten voor de mensen die bekeken worden nog wat teveel vinden).

Ik ga niet zo heel vaak, heb nu eenmaal zat te doen in mijn leven, maar als we gaan gaan we lang niet altijd lopen klooien met anderen, soms ook niet onder elkaar zelfs, ja beetje teasen en doen, maar lang niet altijd alles erop en eraan dus.

In een club waar ik aangekeken wordt of ik eindelijk eens actief wil worden verblijf ik niet lang, dat ben ik heel snel zat en dat zal ik ze dan ook vertellen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:29:00 #202
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_47322706
Dit topic is een goeie ricthing in geslagen, heb alweer aardig wat opgestoken (wat ik op mijn beurt weer aan m'n vriendin kan gaan vertellen). Ik ben benieuwd hoe ze er op reageert als ik het over een tijdje eens ga voorstellen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:54:49 #203
58560 Oksel
Gezellig.
pi_47331180
Zeg ZoutZuurHapje, even offtopic, maar wat heb jij een otzettend irritante manier van schrijven! Geen hoofdletters, elke nieuwe zin ergens onder, geen alinea's. Ik kom er echt niet doorheen zo.
pi_47386792
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dit topic is een goeie ricthing in geslagen, heb alweer aardig wat opgestoken (wat ik op mijn beurt weer aan m'n vriendin kan gaan vertellen). Ik ben benieuwd hoe ze er op reageert als ik het over een tijdje eens ga voorstellen
Same here! ...ook voor wat betreft het doorgeven van de info aan vriendinlief...

Er wordt nu (met een enkele uitzondering...) leuk en nuttig over het onderwerp geluld hier!
pi_47388490
Is het bij bijvoorbeeld de fun4two mogelijk om niet als echt stel, maar gewoon met een vriendin binnen te komen? Dat je geen relatie hebt zegmaar?
pi_47393079
Ideaal voor mij is een echt Kinky feest, net allemaal ongedwongener en de muziek en t feest en sfeer maken de avond, voor de rest kan lekker alles! (bij t juiste feest)
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_47395703
quote:
Op zondag 18 maart 2007 01:57 schreef Claes het volgende:
Is het bij bijvoorbeeld de fun4two mogelijk om niet als echt stel, maar gewoon met een vriendin binnen te komen? Dat je geen relatie hebt zegmaar?
Tuurlijk kan dat. Hoe zouden ze moeten natrekken of je daadwerkelijk een relatie hebt?
pi_47396245
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef tasri het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Hoe zouden ze moeten natrekken of je daadwerkelijk een relatie hebt?
Nou ja, het binnenkomen zal inderdaad niet zo'n probleem zijn, wat ik meer bedoel is of je gedoe krijgt als ze misschien door gaan krijgen dat je er meer als 2 individuen komt die beide op zoek zijn naar iets leuks met andere personen, dan dat je echt als stel komt dat ook samen lekker bezig is.
pi_47397040
Met mijn vorige partner gingen we ook wel eens apart met een ander. Nooit commentaar op gekregen. Natuurlijk kwamen we niet elke week met een ander aanzetten, maar hij wisselde nog wel eens met vriendinnen en daar is nooit iets van gezegd. Maar misschien scheelt het wel dat ze weten dat je een vaste relatie hebt (in ons geval toen dus).
Aan de andere kant, swingers hebben nu eenmaal sex met anderen, dus waarom zouden ze zich daar druk om maken. Zolang je alles safe houdt zie ik het probleem niet.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:43:06 #210
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_47398076
Ik snap niet wat er opwindend is aan geplande kunstmatige seks. Imo zijn mensen die naar parenclubs gaan dan ook dezelfde mensen die Mc Donalds een 'gezellig uitstapje' vinden. Het is gewoon een snelle ranzige manier om een primaire behoefte te vervullen, meer niet.

Het is dan ook te triest voor woorden dat je om deze primaire behoefte te vervullen plannen moet gaan maken en er uberhaupt tijd in steekt om zoiets voor te bereiden. Typisch 'hapklare brokken-mentaliteit' voor mensen zonder smaak en een te luie instelling om iets van kwaliteit op de kop te tikken.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_47399109
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:43 schreef Nickthedick het volgende:
Ik snap niet wat er opwindend is aan geplande kunstmatige seks. Imo zijn mensen die naar parenclubs gaan dan ook dezelfde mensen die Mc Donalds een 'gezellig uitstapje' vinden. Het is gewoon een snelle ranzige manier om een primaire behoefte te vervullen, meer niet.

Het is dan ook te triest voor woorden dat je om deze primaire behoefte te vervullen plannen moet gaan maken en er uberhaupt tijd in steekt om zoiets voor te bereiden. Typisch 'hapklare brokken-mentaliteit' voor mensen zonder smaak en een te luie instelling om iets van kwaliteit op de kop te tikken.
Dat mag je vinden natuurlijk, maar persoonlijk ben ik het niet met je eens.
Ten 1ste zie ik het gewoon als een avondje ontspannen, met sauna, bubbelbad, lekker eten en gezellige (gelijkgestemde/gelijk denkende) mensen ontmoeten. Het handige is dat je alles onder 1 dak vind.
Ten 2de is het niet zo dat elk PC bezoek uitdraait op seks.
En ten 3de... Luie instelling? Weet je wel hoeveel moeite het me soms kost een beetje aantrekkelijk voor de dag te komen? Ik ben soms een hele dag bezig met m'n haar, make-up, shoppen enz!
  zondag 18 maart 2007 @ 15:24:54 #212
106776 Nickthedick
pi_47399734
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:09 schreef tasri het volgende:

Dat mag je vinden natuurlijk, maar persoonlijk ben ik het niet met je eens.
Ten 1ste zie ik het gewoon als een avondje ontspannen, met sauna, bubbelbad, lekker eten en gezellige (gelijkgestemde/gelijk denkende) mensen ontmoeten. Het handige is dat je alles onder 1 dak vind.
Een soort IKEA voor seksbelustelingen dus... Persoonlijk word ik meer opgewonden als ik zelf iets bereik en het niet op een presenteerblaadje krijg aangeboden.
quote:
Ten 2de is het niet zo dat elk PC bezoek uitdraait op seks.
Wil jij vertellen dat het wel eens voorkomt dat er tussen die 30 anderen die in de club zijn niet 1 zit waar je seks mee wil? Tjonge, dan ben je wel kieskeurig zeg.
quote:
En ten 3de... Luie instelling? Weet je wel hoeveel moeite het me soms kost een beetje aantrekkelijk voor de dag te komen? Ik ben soms een hele dag bezig met m'n haar, make-up, shoppen enz!
Ik denk niet dat het iemand veel uitmaakt of je er piekfijn uitziet. Zolang je maar 3 gaten hebt kom je wel aan je trekken.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_47400204
Een soort IKEA voor seksbelustigen? Nou nee! Ik denk dat het in de gemiddelde kroeg niet veel anders werkt. Je zou ze de kost moeten geven die in een gewone kroeg uit zijn op seks (mannen en vrouwen!). En op een presenteerblaadje krijg je het niet. Ook in een PC is het niet zo dat je zomaar "opgepikt" wordt of een ander "oppikt". Het blijft een kat-en-muis-spelletje en als er geen klik met de ander is, gebeurt er dus niks.

Dus ja, ook tussen die 30 (of meer) anderen zit er wel eens een keer niemand met wie ik seks wil hebben. En een andere keer wil ik met alle 30 wel seks. Zoals ik al meerdere keren aangegeven heb ga ik niet puur voor de seks naar een PC, maar voor gewoon een gezellige avond met anderen.

En op je derde punt ga ik maar niet serieus in.
  zondag 18 maart 2007 @ 16:06:10 #214
106776 Nickthedick
pi_47401552
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:35 schreef tasri het volgende:
Een soort IKEA voor seksbelustigen? Nou nee! Ik denk dat het in de gemiddelde kroeg niet veel anders werkt. Je zou ze de kost moeten geven die in een gewone kroeg uit zijn op seks (mannen en vrouwen!).
De sletten, dat ze zomaar het risico lopen om afgewezen te worden en gebruik moeten maken van verleidingstechnieken om iemand het bed in te krijgen... ongehoord. Uiteraard krijg je veel meer een bevredigend gevoel dat je iets bereikt hebt als je een mokkel die 'neuk me' op haar voorhoofd heeft getatoeerd en al begint te soppen als ze J.P. Balkenende in een iets te strak vallende pantalon ziet het bed in weet te lullen... bewonderingswaardige skills.
quote:
En op een presenteerblaadje krijg je het niet. Ook in een PC is het niet zo dat je zomaar "opgepikt" wordt of een ander "oppikt". Het blijft een kat-en-muis-spelletje en als er geen klik met de ander is, gebeurt er dus niks.
Lijkt me kut om zo te worden afgewezen. Het is net zoiets als dat Bonnie St. Claire geen drankje van je wil aannemen.
quote:
Dus ja, ook tussen die 30 (of meer) anderen zit er wel eens een keer niemand met wie ik seks wil hebben. En een andere keer wil ik met alle 30 wel seks. Zoals ik al meerdere keren aangegeven heb ga ik niet puur voor de seks naar een PC, maar voor gewoon een gezellige avond met anderen.
Ben je dan de BOB? (Bewust Ongeneukte Bezoeker) of weet je op voorhand al dat je geen seks wil?
quote:
En op je derde punt ga ik maar niet serieus in.
Zou je wel moeten doen, ik heb namelijk erg leuke replies klaarliggen.
  zondag 18 maart 2007 @ 16:08:45 #215
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_47401675
-reactie verwijderd-

[ Bericht 79% gewijzigd door Tally op 18-03-2007 17:22:52 ]
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_47412136
Ik vind jouw bijdrages niet heel nuttig en ook niet meer interessant, Nickthedick (what's in a name...). De eerste keer geef je je mening, die is dat parenclubs niks zijn etc. Ok, dat kan, zoals anderen ook al zeiden. Maar daarna herhaal je jezelf steeds en ga je niet echt in op wat anderen zeggen, maar word je eerder persoonlijk ("sletten" etc.).

Misschien is het moment daar dat je moet inzien dat je het oneens bent met de meesten in dit topic en de discussie verder moet staken?
  zondag 18 maart 2007 @ 23:10:22 #217
106776 Nickthedick
pi_47418267
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:45 schreef Ro-Maniak het volgende:
Ik vind jouw bijdrages niet heel nuttig en ook niet meer interessant, Nickthedick (what's in a name...). De eerste keer geef je je mening, die is dat parenclubs niks zijn etc. Ok, dat kan, zoals anderen ook al zeiden. Maar daarna herhaal je jezelf steeds en ga je niet echt in op wat anderen zeggen, maar word je eerder persoonlijk ("sletten" etc.).

Misschien is het moment daar dat je moet inzien dat je het oneens bent met de meesten in dit topic en de discussie verder moet staken?
Ik denk dat veel mensen in dit topic zichzelf iets te serieus nemen en daar rebelleer ik tegen. Je bent bezig om een primaire behoefte te vervullen, niet om kanker te genezen.

Bovendien is de titel van dit topic: 'Parenclub: done or not-done?' en ben ik dus meer ontopic dan al die lui die adresjes van parenclubs aan het uitwisselen zijn. Wil je mijn reacties niet lezen? Start dan een topic met de titel: 'Wie kent nog een leuke parenclub?' Ok? Mooi.
  maandag 19 maart 2007 @ 08:12:53 #218
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47424377
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:10 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk dat veel mensen in dit topic zichzelf iets te serieus nemen en daar rebelleer ik tegen. Je bent bezig om een primaire behoefte te vervullen, niet om kanker te genezen.
  maandag 19 maart 2007 @ 11:21:00 #219
37769 erodome
Zweefteef
pi_47428382
Nick, voordat je oordeelt moet je het zelf maar eens meemaken, het is vaak relaxder en minder opdringerig dan gewoon uitgaan is.

Meestal beslis ik op voorhand niets(alhoewel het weleens voorkomt dat ik wel wat fantasietjes heb voordat ik ga, of ik die ga uitvoeren is een 2de), of ik wat ga doen of niet, zie gewoon wel hoe het loopt, misschien kom je iemand tegen waarmee die klik er is, misschien ook niet, het is niet waarom ik ga, ik ga omdat ik het een fijne manier van uitgaan vind.

Ik ben er dol op lekker in het bubbelbad rond te hangen, lekker een sauna te pakken, beetje te teasen met mijn eigen man, te kleppen met anderen, beetje dansen, vind het heerlijk om er sexy bij te kunnen lopen zonder elke 2 minuten een hand op mijn kont te krijgen van een of andere sukkel.

De hoofdreden om te gaan is niet seks, maar de manier van uitgaan, dat geld voor heel veel parenclub bezoekers.
Het is erg serieus als ik zeg dat er redelijk wat stellen gaan zonder dat ze seks met anderen willen, dat dat gewoon niet tot de mogelijkheden behoort, ze verder gewoon monogaam zijn.

Dat zegt eigenlijk al genoeg, dat dus lang niet iedereen echt voor de seks gaat, ik denk dat ik kan stellen dat de meerderheid niet primair voor de seks gaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_47433855
bah, ik vind de gedachte met mensen sex hebben die je totaal niet kent al vies. Groot risico op SOAs loop je ook natuurlijk.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:09:20 #221
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47433887
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:08 schreef sirallut het volgende:
bah, ik vind de gedachte met mensen sex hebben die je totaal niet kent al vies. Groot risico op SOAs loop je ook natuurlijk.
asls je een beetje als een wilde in het rond neukt zonder condoom wel ja
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 19 maart 2007 @ 14:11:32 #222
37769 erodome
Zweefteef
pi_47433967
quote:
Dat mag die gedachte, maar wat soa's betrefd, condooms enzo zijn daar geen vraag, dat gebeurt gewoon, er liggen dan ook condooms zat.

Alles gebeurt gewoon veilig dus, zo hoog is dat risiko's op soa's dus niet, zeker als je je bedenkt dat juist mensen met wisselende contacten op deze manier nogal de neiging hebben zich regelmatig te laten testen, waar mensen die van relatie naar relatie hoppen dat vaak niet doen, geen reden toe zien.
pi_47438732
quote:
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat dan doen in een nieuwe relatie. Dan ken je elkaar toch ook niet door en door als je de eerste keer het bed deelt? Sterker, veel mensen zullen hun partner nooit leren kennen, omdat er niet gepraat wordt, sommige onderwerpen taboe zijn (zoals het aantal vorige sekspartners) enz.
Om van zoenen nog maar niet te spreken (in mijn ogen is zoenen ook seks). Veel mensen "kennen" elkaar net een paar uur als er al gezoend wordt.
Wat erodome zegt is waar, de meeste mensen met wisselende contacten laten zich regelmatig testen. Ikzelf laat het elke 3 maanden testen. Hoeveel nieuwbakken stellen doen dat voordat ze de eerste keer sex hebben?
  maandag 19 maart 2007 @ 17:10:15 #224
106776 Nickthedick
pi_47441139
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:21 schreef erodome het volgende:
Nick, voordat je oordeelt moet je het zelf maar eens meemaken, het is vaak relaxder en minder opdringerig dan gewoon uitgaan is.
Nee dank je, ik heb al de grootste moeite om in het dagelijks leven mensen te ontmoeten die ik ook maar enigzins kan luchten; ik betwijfel dat het met iemand in een paarclub ineens wel klikt.
  maandag 19 maart 2007 @ 17:14:08 #225
106776 Nickthedick
pi_47441291
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat mag die gedachte, maar wat soa's betrefd, condooms enzo zijn daar geen vraag, dat gebeurt gewoon, er liggen dan ook condooms zat.

Alles gebeurt gewoon veilig dus, zo hoog is dat risiko's op soa's dus niet, zeker als je je bedenkt dat juist mensen met wisselende contacten op deze manier nogal de neiging hebben zich regelmatig te laten testen, waar mensen die van relatie naar relatie hoppen dat vaak niet doen, geen reden toe zien.
Dus heb je al minderwaardige seks (want je stelt zelf dat seks met je partner toch specialer is), moet het ook nog met condoom. Ik snap het niet. Dat is net of je voorstelt je BMW in te ruilen voor een FIAT zonder wielen.

P.S. wat kosten die testen je eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')