huh....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nee, maar wou weten of het kon.
Want als je er wel kan kontneuken dan ga ik liever niet.
Da's vies namelijk
Ik vertrouw het niet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh......je bent nergens in verplicht hoor....heb ik me laten weten...
![]()
Je zou gewoon eens kunnen gaan kijken, met z'n tweetjes of met een bevriend stel. In de Fun kom je in je gewone kleding binnen in een bar met daarachter het restaurantgedeelte. Pas als de dresscode ingaat wordt er omgekleed in lingerie. Je kunt de hele avond in de bar/restaurant blijven als je wilt en de kat uit de boom kijken. Je kunt ook verder rondkijken, beetje bubbelen, saunaatje pakken, je hoeft niet mee te doen als je niet wilt. Entree is tegenwoordig op een zaterdagavond 100 euro per stel (op een "gewoon" avondje uit met z'n tweetjes zijn wij gemiddelt meer kwijt). Dat is incl. alle drank en eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
fun for two was de parenclub waarvan ik tot op heden veelal niks dan goeds heb gehoord,weet echter niet of ik me in zo'n club thuis zou voelen en op mijn gemak zou voelen,die drempel blijft tamelijk hoog voor me,al ben ik wel nieuwsgierig![]()
zo veel....quote:Entree is tegenwoordig op een zaterdagavond 100 euro per stel
En jouw gelul is een serieus topic als dit onwaardigquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet!
Bipsseks is des duivels!
Is all in, dus met eten, drinken, badderen, douchen, sauna, alles erop en eraan, je geeft verder niets meer uit, 50 euro de man voor een complete avond uit, is niet zo heel duur lijkt me...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo veel........waarom zo duur.....?
![]()
Welke raad jij eigenlijk aan (nu de Gogo dicht isquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Is all in, dus met eten, drinken, badderen, douchen, sauna, alles erop en eraan, je geeft verder niets meer uit, 50 euro de man voor een complete avond uit, is niet zo heel duur lijkt me...
en precies DAAR wringt de schoen,op een gegeven moment gaat die dresscode in en moet je in je ondegoed verder.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef tasri het volgende:
[..]
Je zou gewoon eens kunnen gaan kijken, met z'n tweetjes of met een bevriend stel. In de Fun kom je in je gewone kleding binnen in een bar met daarachter het restaurantgedeelte. Pas als de dresscode ingaat wordt er omgekleed in lingerie. Je kunt de hele avond in de bar/restaurant blijven als je wilt en de kat uit de boom kijken. Je kunt ook verder rondkijken, beetje bubbelen, saunaatje pakken, je hoeft niet mee te doen als je niet wilt. Entree is tegenwoordig op een zaterdagavond 100 euro per stel (op een "gewoon" avondje uit met z'n tweetjes zijn wij gemiddelt meer kwijt). Dat is incl. alle drank en eten.
De eerste half uur is vreemd maar als iedereen in lingerie/ondergoed dan niet meerquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
en precies DAAR wringt de schoen,op een gegeven moment gaat die dresscode in en moet je in je ondegoed verder.
ben TOTAAL niet preuts maar de eerste keer lijkt me dat een tamelijk onwennige/vreemde ervaring,want tenslotte doe je zoiets niet dagelijks(of valt dat in de praktijk enorm mee?).![]()
Voor iedereen voor wie het de eerste keer is is het een onwennige/vreemde ervaring. Mijn eerste keer heb ik gewoon gedacht: wat maakt het nou uit of ik op het stand in m'n bikini rondloop (ik woonde toen in een christelijk dorpje aan de kust, waar dus ook nogal eens wat gluurders rondliepen die thuis niks mochten en zo aan hun trekken kwamen) of in de Fun in m'n lingerie. Sterker... op het strand lag ik topless en in de Fun niet. Je moet even een drempel over, maar omdat iedereen in lingerie rondloopt valt het na een minuut of 10 niet eens meer op.quote:en precies DAAR wringt de schoen,op een gegeven moment gaat die dresscode in en moet je in je ondegoed verder.
ben TOTAAL niet preuts maar de eerste keer lijkt me dat een tamelijk onwennige/vreemde ervaring,want tenslotte doe je zoiets niet dagelijks(of valt dat in de praktijk enorm mee?).![]()
Op de site van de Fun zijn het voornamelijk modellen op de foto's en het komt dus inderdaad elitair over, maar zo is het totaal niet!quote:...De Fun lijkt me nogal elitair doen....
Is vooraf een eng idee, maar omdat iedereen in die dresscode zit ben je er zo aan gewend, niemand kijkt raar op of doet vreemd, geen enkel probleem, je zal je binnen een mum van tijd weer vrij bewegen zonder gene...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
en precies DAAR wringt de schoen,op een gegeven moment gaat die dresscode in en moet je in je ondegoed verder.
iedereen loopt in onderghoed, dat is daar juist normaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
ik heb van horen zeggen dat ze zelfs een vrij streing selectiebeleid hebben, het is dus maar net de vraag of je daar dan weer behoefte aan hebtquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:56 schreef tasri het volgende:
[..]
Op de site van de Fun zijn het voornamelijk modellen op de foto's en het komt dus inderdaad elitair over, maar zo is het totaal niet!
De Fun schijnt wel een deurbeleid te hebben. Ik zeg schijnt, want het zijn geruchten en al zou het zo zijn dan zouden ze het natuurlijk nooit toegeven. Ik moet wel toegeven dat je in de Fun geen mensen met erg overgewicht tegenkomt. De eerste keer dat je komt wordt je aspirant-lid en later krijg je dan bericht thuis of je al dan niet lid geworden bent, dus het zou best kunnen dat ze selecteren.
Ze hebben een selectie, maar zo streng is die niet, ik ken meerdere mensen die weleens naar fun gaan, lid zijn en dat zijn echt niet allemaal perfecte, strakke, jonge mensen, maar gewoon goed verzorgde mensen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb van horen zeggen dat ze zelfs een vrij streing selectiebeleid hebben, het is dus maar net de vraag of je daar dan weer behoefte aan hebt
Jaap uit de Gouden Kooi zou dus weinig kans makenquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze hebben een selectie, maar zo streng is die niet, ik ken meerdere mensen die weleens naar fun gaan, lid zijn en dat zijn echt niet allemaal perfecte, strakke, jonge mensen, maar gewoon goed verzorgde mensen...
Je wordt geen lid daar als je heel dik bent zover ik gehoort heb en als je onverzorgt bent, je hoeft daar niet met je sloggy aan te komen zeg maar
ohhhhhhh...dan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Is all in, dus met eten, drinken, badderen, douchen, sauna, alles erop en eraan, je geeft verder niets meer uit, 50 euro de man voor een complete avond uit, is niet zo heel duur lijkt me...
da's naakt op een andere manier Missy,je gaat met andere intenties naar een sauna dan naar een parenclub.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iedereen loopt in onderghoed, dat is daar juist normaal.
als je kleren aanhebt, word je sneller raar aangekeken
in de sauna loopt toch ook iedereen in de blote kont?
wist niet dat het zo makkelijk kan lopen in een club,denk dat ik onbewust bevooroordeelt ben,terwijl mijn 'angsten' waarschijnllijk niet of nauwelijks terecht zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:09 schreef erodome het volgende:
Ook in parenclubs voor alleen paren is het vrij makkelijk om bv een man erbij te krijgen, veel stellen doen ook apart van elkaar dingen.
Handtastelijkheden horen nergens, ook niet in de clubs waar wel alleenstaande mannen komen, maar die zijn gewoon uit ervaring nog weleens opdringerig, kan me nog showboat herrineren op een avond dat er ook mannen waren, dat was gewoon echt naar, we konden niet normaal seks hebben zonder in een hokje te gaan en die te barricaderen.
Dat zie je in de clubs waar alleen paren mogen komen gewoon veel minder, eigenlijk zo goed als niet, er komen daar geen mannen die denken ik heb betaald dus heb recht op neuken(wat niet zo is).
Wat je wel kan tegenkomen is dat als je bezig bent er iemand bij komt zitten en misschien een hand richting een enkel gaat, een enkele blik is al voldoende om nee te zeggen, een heel klein hoofdbeweginkje of iets in die geest.
Het contact maken is dodelijk simpel, gewoon praatjes maken, gaat heel makkelijk en het onderwerp zit zo op interresse voor seks als je dat wil.
je komt daar allemaal met min of meer dezelfde bedoelingenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:22 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
wist niet dat het zo makkelijk kan lopen in een club,denk dat ik onbewust bevooroordeelt ben,terwijl mijn 'angsten' waarschijnllijk niet of nauwelijks terecht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |