abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47565827
Ieder zo z'n hobby.

Denk niet dat het iets voor mij zou zijn.
Ik zoek de adrenaline en/of ontspanning wel op een andere manier.

Aan de andere kant denk ik dat je in het gewone uitgaansleven meer sexueel gefrustreerde geile vuistneukers tegen komt dan in een paren club. (voor zover mijn ervaring in het standaard uitgaansleven gecombineerd met wat ik hier lees)

Ik bedoel hier mee dat je meer kans maakt op een neukertje in een skihut type tent dan in een paren club. (mits je voldoening neemt met 100kg + bezemsteel)
pi_48824550
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef Claes het volgende:

[..]

Nou ja, het binnenkomen zal inderdaad niet zo'n probleem zijn, wat ik meer bedoel is of je gedoe krijgt als ze misschien door gaan krijgen dat je er meer als 2 individuen komt die beide op zoek zijn naar iets leuks met andere personen, dan dat je echt als stel komt dat ook samen lekker bezig is.
Regel een vriendin die je wel ziet zitten en schrijf haar op in die club
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48828784
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef von_manstein het volgende:
Ieder zo z'n hobby.

Denk niet dat het iets voor mij zou zijn.
Ik zoek de adrenaline en/of ontspanning wel op een andere manier.

Aan de andere kant denk ik dat je in het gewone uitgaansleven meer sexueel gefrustreerde geile vuistneukers tegen komt dan in een paren club. (voor zover mijn ervaring in het standaard uitgaansleven gecombineerd met wat ik hier lees)

Ik bedoel hier mee dat je meer kans maakt op een neukertje in een skihut type tent dan in een paren club. (mits je voldoening neemt met 100kg + bezemsteel)
u neuqt niet graag klaarblijkelijk
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_48837562
Tot nu toe ben ik met mn vriendin 2 keer bij een parenclub geweest. We hadden al een klein beetje ervaring door een avontuurtje met een ander stel op de Kamasutrabeurs. Dus via internet (bi4real) afgesproken met een ander stel. Eerst daar s' avonds lekker wezen eten en toen met zn 4tjes naar de parenclub.

Allemaal best wel spannend natuurlijk. We gingen naar Club Paradise in Amsterdam (vooral omdat ik 5 min rijden was). Was niet echter super, erg stil en redelijk veel alleenstaande mannen (niet handtastelijk, maar wel erg aanwezig). Gelukkig waren we met dat andere stelletje en hebben we dus toch nog een hele gezellige avond gehad Maar die parenclub is dus (voor ons) niet echt voor herhaling vatbaar. Je hoefde trouwens geen entree geld te betalen (per stel met je minimaal 40 euro drinken aan de bar en dat wordt bijgehouden met electrisch bandje).

De tweede keer was met een vriendschappelijk stel en zijn we naar de Fata gegaan. Was echt helemaal super, lekker eten, prettige sfeer, genoeg mooie (en jonge) mensen. We zijn nog niet 'all-the-way' gegaan, maar hebben wel flink wat afgespeeld met andere stelletjes. Ik vind het persoonlijk prettiger dan 'normaal' uitgaan: een veel betere sfeer en de mensen zijn veel vriendelijker/gezelliger. Gewoon nergens ruzies en iedereen ziet er vrolijk en sexy uit (waar zie je dat nog tegenwoordig in 'uitgaansland'...).

Dus zeker voor herhaling vatbaar. Enige nadeel is dat het zo kut bereikbaar is met OV. Dus we zijn altijd afhankelijk van andere stelletjes. Wij vonden het trouwens wel prettig om met een ander stel samen te gaan, maakt de stap een stuk minder groot
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_48838599
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:55 schreef Monkster het volgende:
Tot nu toe ben ik met mn vriendin 2 keer bij een parenclub geweest. We hadden al een klein beetje ervaring door een avontuurtje met een ander stel op de Kamasutrabeurs. Dus via internet (bi4real) afgesproken met een ander stel. Eerst daar s' avonds lekker wezen eten en toen met zn 4tjes naar de parenclub.

Allemaal best wel spannend natuurlijk. We gingen naar Club Paradise in Amsterdam (vooral omdat ik 5 min rijden was). Was niet echter super, erg stil en redelijk veel alleenstaande mannen (niet handtastelijk, maar wel erg aanwezig). Gelukkig waren we met dat andere stelletje en hebben we dus toch nog een hele gezellige avond gehad Maar die parenclub is dus (voor ons) niet echt voor herhaling vatbaar. Je hoefde trouwens geen entree geld te betalen (per stel met je minimaal 40 euro drinken aan de bar en dat wordt bijgehouden met electrisch bandje).

De tweede keer was met een vriendschappelijk stel en zijn we naar de Fata gegaan. Was echt helemaal super, lekker eten, prettige sfeer, genoeg mooie (en jonge) mensen. We zijn nog niet 'all-the-way' gegaan, maar hebben wel flink wat afgespeeld met andere stelletjes. Ik vind het persoonlijk prettiger dan 'normaal' uitgaan: een veel betere sfeer en de mensen zijn veel vriendelijker/gezelliger. Gewoon nergens ruzies en iedereen ziet er vrolijk en sexy uit (waar zie je dat nog tegenwoordig in 'uitgaansland'...).

Dus zeker voor herhaling vatbaar. Enige nadeel is dat het zo kut bereikbaar is met OV. Dus we zijn altijd afhankelijk van andere stelletjes. Wij vonden het trouwens wel prettig om met een ander stel samen te gaan, maakt de stap een stuk minder groot
Das toeval wij ook via bi4real gedate, alleen nog geen club-ervaring
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:17:02 #246
83046 Nino
carpe diem!
pi_48890778
Das toeval wij ook via bi4real gedate, alleen nog geen club-ervaring
[/quote]

Fata en Fun zijn aanraders
pi_48904404
Veel wijze woorden Erodome!

Gaan geregeld en t is er inderdaad veelal relaxter dan in de gemiddelde kroeg of disco.
Gewoon goed afstemmen met elkaar en genieten van het verleggen van je grenzen.

Uiteraard alleen als je de behoefte hebt... anders gewoon nie doen.

It s a free world (zeggen ze...)
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
pi_48904866
Wij hadden nog wel eens naar de Fantasy Beach gewild, maar dat gaat helaas niet meer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_48918761
Ikzelf vind in een pc een stuk leuker om uit te gaan dan in een bar. Mensen zijn veel opener dan een bar. Ik heb mijn vriend ontmoet in een pc.
Mijn vriendin die al jaren op zoek was naar een leuke vent heeft haar vriend daar ook ontmoet.

Hij was een alleengaande man en ik een alleengaande vrouw. De mannen daar zijn een stuk vrouw-vriendelijker dan in een bar. In een pc gaat het om respect. Natuurlijk zitten er mafkezen bij. Als ze zomaar aan mij zitten zeg ik altijd. Vond je lekker he?
Dan zeggen ze ja dat was heel lekker.
Ik vind het lekker om je ballen drie maal in de rondte te draaien. Gewoon lik op stuk geven die kerels. Ik kan ook naar de leiding gaan en worden ze na een waarschuwing eruit geflikkert. Dat zal in een gewone bar niet zo gauw gebeuren. Al daarom vind ik een pc leuker dan een gewone bar
pi_48931575
veel milf te vinden?
pi_49030169
Tijdje niet gekeken, maar weer veel interessants... Mijn vriendin en ik gaan binnenkort eens de agenda's trekken voor een avondje fun4two denk ik! ...heb er al veel zin in...
pi_49350013
Damn, het topic is weer een beetje ingeslapen... niemand meer met leuke (eerste) ervaringen in een parenclub?

Ik/wij vragen ons nog steeds af hoe het zal gaan de eerste keer, wat we zullen beleven...
  maandag 14 mei 2007 @ 00:42:00 #253
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49350444
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:23 schreef Ro-Maniak het volgende:
Damn, het topic is weer een beetje ingeslapen... niemand meer met leuke (eerste) ervaringen in een parenclub?

Ik/wij vragen ons nog steeds af hoe het zal gaan de eerste keer, wat we zullen beleven...
nou, wat houdt je tegen? ga gewoon
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 14 mei 2007 @ 06:58:08 #254
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_49352357
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nou, wat houdt je tegen? ga gewoon
Precies, er staan genoeg eerste PC ervaringen in dit en andere topics om een aantal clubs te kunnen beoordelen. En je weet idd pas wat het is als je er bent geweest
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_49417253
Ik denk dat het inderdaad ook al wel zeker is dat we gaan... ik probeer alleen de voorpret nog wat te verhogen!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:47:31 #256
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_49424932
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Ro-Maniak het volgende:
Ik denk dat het inderdaad ook al wel zeker is dat we gaan... ik probeer alleen de voorpret nog wat te verhogen!
In dat geval had je ruim een jaar eerder in dit soort topics moeten kijken. Toen zijn we nl. met een stuk of 12 Fok'ers naar een pc geweest, was best leuk om eens een keer meegemaakt te hebben. Jammer dat de Gogo niet meer bestaat en erodome en co. geen nieuwe meet organiseren. Ben zelf te onervaren op clubgebied om zoiets op poten te zetten.

ps. beschouw dit rustig als een luidruchtige stille hint hoor, ero
pi_49436275
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Ro-Maniak het volgende:
T lijkt mij ook wel spannend om een keer te gaan
Denk alleen niet dat mn vriend mee wil!
Laat je weten hoe het geweest is....
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:52:27 #258
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49441047
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

In dat geval had je ruim een jaar eerder in dit soort topics moeten kijken. Toen zijn we nl. met een stuk of 12 Fok'ers naar een pc geweest, was best leuk om eens een keer meegemaakt te hebben. Jammer dat de Gogo niet meer bestaat en erodome en co. geen nieuwe meet organiseren. Ben zelf te onervaren op clubgebied om zoiets op poten te zetten.

waarom zou je dat zelf niet kunnen doen?
open een topic, prik een datum, kies een club uit, reserveren, en gaan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_49444010
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Is daar nog iets gebeurt tussen fokkers?
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:49:39 #260
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49448566
Ja, mijn vriendin wil ondertussen ook wel. Fun4Two wordt het dan.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:54:49 #261
115608 jeroen_is_hier
What the Fok?
pi_49457733
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef vroutje het volgende:

[..]

Bij mij wil mijn vriendin niet mee, zullen wij dan maar samen gaan?
Kom ik je ophalen in mijn Mini
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_49469656
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef vroutje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of je hem zo ver krijgt...
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:55:12 #263
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_49475464
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom zou je dat zelf niet kunnen doen?
open een topic, prik een datum, kies een club uit, reserveren, en gaan
Ik heb wel tijd om te gaan, maar met een baan en een studie ontbreekt me de tijd helaas. En ik heb liever dat iemand met verstand van pc's zoiets organiseert dan iemand die 1x is geweest
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:06:06 #264
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_49542756
Weet iemand of Le Cour in Oisterwijk nog bestaat? De site is maar schraal en voor de rest is er weinig over te vinden.
Niet mieten! Door gieten!
pi_49596076
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of je hem zo ver krijgt...
Hij leest waarschijnlijk wel mee. Duss.......
Ik denk het niet
We zullen wel beginnen met een triootje, neem aan dat hij daar wel voor in is
pi_49600160
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:18 schreef vroutje het volgende:

[..]

Hij leest waarschijnlijk wel mee. Duss.......
Ik denk het niet
We zullen wel beginnen met een triootje, neem aan dat hij daar wel voor in is
De vrouw die ik een keer mee heb genomen heb je anders zelf het bed uitgeschopt.
pi_49600573
tja, niet doen als ik aan het kotsen ben.....
pi_49617503
!
pi_49635722
Ach t lijkt me gewoon een keer leuk!
En spannend.
Wat zijn mannen dan toch raar he... mogen ze aan een andere vrouw komen............................
pi_49636027
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef vroutje het volgende:
Ach t lijkt me gewoon een keer leuk!
En spannend.
Wat zijn mannen dan toch raar he... mogen ze aan een andere vrouw komen............................
Zoek maar een leuk vrouwtje erbij dan...

Of twee
pi_49636207
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:27 schreef ANWB het volgende:

[..]

Zoek maar een leuk vrouwtje erbij dan...

Of twee
Jij kunt geen 3 vrouwen handelen. of eeuh, zonder mij
pi_49636249
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:32 schreef vroutje het volgende:

[..]

Jij kunt geen 3 vrouwen handelen. of eeuh, zonder mij
Ik heb mijn handen al vol aan jou alleen.
pi_49636293
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:34 schreef ANWB het volgende:

[..]

Ik heb mijn handen al vol aan jou alleen.
Och schatje toch......
pi_49639141
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:35 schreef vroutje het volgende:

[..]

Och schatje toch......
Volgens mij doen jullie stoute dingen met elkaar
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_49639387
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:58 schreef McReal het volgende:

[..]

Volgens mij doen jullie stoute dingen met elkaar
Hoezo?
pi_49639727
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef vroutje het volgende:

[..]

Hoezo?
Nou zo maar een gokje als ik alleen al deze pagina lees ...
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_49640120
Ja, we doen hele stoute dingen en we willen er nog veeeeel meer doen
pi_49721055
Oke ikke dan maar

Mijn vrouw en ik willen een avondje spannend stappen. We hadden eerst de Casa Rosso in gedachten en zij wat ondeugends aan. Gewoon een avondje amsterdam. Maar volgens mij is dat dus echt helemaal niks. Nu zoek ik dus alternatieven en je komt dan toch wel snel bij een parenclub uit. Enorme erotische spanning lijkt me. Niet dat we direct de behoefte hebben om met anderen het bed te delen, maar gewoon de sfeer en het geil zijn lijkt me dus geweldig. Nu het vrouwtje daar ook nog van overtuigen.
pi_49795352
Wij zijn van plan om morgen (1ste Pinksterdag) naar de Fata Morgana te gaan. Echter... 1 probleempje we hebben geen vervoer terug (helaas niet meer in het bezig van een auto ) en dan is Hilversum erg lastig te bereiken...

Dus dachten we misschien zijn er hier op Fok!stelletjes die liever niet (voor de eerste keer) alleen gaan en het prettiger vinden om met een ander stel te gaan.

Morgen is een soort speciaal event: Geopend van 16:00 tot 03:00 uur en Entreeprijs: 100 euro

We zijn trouwens een jong stel van 22 en 23 jaar en zien er goed uit

Als er interesse is dan horen we het wel
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_49806097
Doen, is leuk!
Geen jaloers, leuke mensen en veel sex...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')