niks van waarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
als ik aan een parenclub denk.....zie alleen maar "ubergeile" mensen voor me die niet van je zullen/kunnen afblijven....![]()
nou, wat dacht je van gewone, zoals jij en ik?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat voor soort mensen moet ik me dan wel voorstellen....?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef tasri het volgende:
Mensen zoals jij en ik, die gewoon boodschappen doen bij de appie en aldi. Arm, rijk, dik, dun, van straatveger tot bankdirecteur.
ook niet voor 100euro per half uur.quote:Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Demius het volgende:
Lijkt mij niet echt leuk om te zien hoe een ander je vriendin zit te palen
of het voor aso's is weet ik niet,kan en wil ik niet over oordelen,ieder zo zijn/haar eigen interesses he,leven en laten leven is ons motto !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef joffer het volgende:
Parenclubs zijn voor aso's.
Ik denk dat jij het woord asociaal eens moet opzoeken in een woorden boek én een kijkje moet nemen in een club voordat je een oordeel velt. Dat het je ding misschien niet is, prima! Maar er is niks asociaals aan. Sterker, het gaat er juist heel sociaal aan toe, met veel meer wederzijds respect dan in een "gewone" uitgaansgelegenheid.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef joffer het volgende:
Parenclubs zijn voor aso's.
Op zaterdag? Ik heb mijn vriendin waarschijnlijk toch kunnen overtuigen. Op voorwaarde dat ik niet drink.. dan luister ik beter namelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:21 schreef timeloop het volgende:
Als je een goede club bezoekt (bv de fun4two of de fata) dan loop je al een stuk minder
kans om 'uitgezakte bejaarden' tegen te komen. En daarbij, single mannen hebben daar
geen toegang. Sterker nog, de man van een aanwezig stel mag niet eens alleen naar boven.
Vorig weekend weer eens naar de fun geweest. Heb een ontzettend leuke avond gehad.
Mooie mensen met een gemiddelde leeftijd zo tussen de 20-30, een aanrader dus.
zorg je er wel voor dat je goede afspraken maakt, en zeker de eerste keer gewoon goed op elkaar let en naar elkaar luistert?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Op zaterdag? Ik heb mijn vriendin waarschijnlijk toch kunnen overtuigen. Op voorwaarde dat ik niet drink.. dan luister ik beter namelijk
De eerste keer was geen groot succes. Ik had wel zin in meer, en mijn vriendin die zich niet echt op haar gemak voelde. Was een of andere vieze pauperclub in West Australie. Daarom willen we het overdoen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zorg je er wel voor dat je goede afspraken maakt, en zeker de eerste keer gewoon goed op elkaar let en naar elkaar luistert?
zou zo zonde zijn als 't de eerste keer misloopt
jammerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
De eerste keer was geen groot succes. Ik met teveel drank, en mijn vriendin die zich niet echt op haar gemak voelde. Was een of andere vieze pauperclub in West Australie. Daarom willen we het overdoen..
als je je hond meeneemt wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Bendeleider het volgende:
Kun je er ook kontneuken?
Ja hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Bendeleider het volgende:
daarvoor hoef je toch niet naar een parenclub....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Bendeleider het volgende:
Nee, maar wou weten of het kon.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarvoor hoef je toch niet naar een parenclub....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |