we hebben de optie parenclub vaak besproken,veelvuldig de websites van de clubs bekeken om te zien of we ons daar op ons gemak zouden voelen,en de reacties van andere bezoekers gelezen in de gastenboeken.
ons viel op dat de opgedane ervaringen zeer verschillen,zelfs wanneer het een en dezelfde club betreft.
verder was het opvallend te lezen dat veel mannen zelfs in die clubs het begrip nee toch maar al te vaak niet schijnen te kennen(en dus ongevraagd aan je partner zitten),maar ook schijn je als koppel zijnde nogal eens een heuse horde mannen ongevraagd achter je aan te krijgen wanneer je naar boven gaat,een idee dat ons absoluut niet aanstaat.
zelf zijn we van mening dat een club heel duidelijk hun huisregels na moet leven wil de sfeer aangenaam zijn en blijven,als je daar als koppel rond loopt is het voor andere mannen nog geen vrijbriefje om zomaar aan iemand te zitten zonder dit te vragen.
je zou rustig rond moeten kunnen lopen zonder dat er meteen alles van je wordt verwacht,maar al te vaak schijnt het zo te zijn dat zowel de club als de gasten van je verwachten dat je actief mee zal doen,waardoor vrouwen als het ware 'vogelvrij' verklaart worden.
nee,we hebben een club overwogen maar aangezien we veel negatieve reacties/ervaringen hebben gelezen denken wij dat dat voor ons niet done is.
denk dat je dan beter een hotelkamer kan huren,en daar je eigen feestje kan bouwen,of je dan 1 ander persoon erbij haalt of meerdere mensen,je bent je er dan iig zeker van dat je zelf kan bepalen met wie je wat doet aangzien die mensen daar op uitnodiging van jezelf zijn dus!
mochten jullie toch een club willen bezoeken denk ik dat het voor jezelf en je partner prettiger is wanneer je de club samen binnen gaat met een 'bevriend' koppel,dan is de drempel denk ik stukken lager.
ben benieuwd of jullie het wel doen en wat jullie ervaringen dan zullen zijn,keep us posted zou ik zeggen