abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:23:07 #126
83046 Nino
carpe diem!
pi_47096130
Done! Fun en Fata zijn idd super!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:25:57 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47096232
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar zitten voornamelijk jongeren?
Wil namelijk ook proberen maar wil niet dat het volgestampt is met ouwe lijken....

En ja dit is een serieuze post
ik denk niet dat er clubs zijn waar specifiek alleen jongeren komen, ik denk dat dat meer wisselt.
op vrijdagavond zul je er meer treffen dan zondagmiddag denk ik.
sowieso heb ik niet de indruk dat jongeren massaal parenclubs bestormen, volgens mij is dat meer iets voor de iets oudere stellen enz
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_47096251
NOT DONE..!!!! daarvoor ben ik TE trouw.....
pi_47096356
Ik denk dat je je daarin vergist. Ik heb het publiek in clubs de afgelopen jaren toch echt jonger zien worden.
(en het is niet doordat wij zelf ouder worden dat het zo lijkt )
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:32:53 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47096495
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef tasri het volgende:
Ik denk dat je je daarin vergist. Ik heb het publiek in clubs de afgelopen jaren toch echt jonger zien worden.
(en het is niet doordat wij zelf ouder worden dat het zo lijkt )
ik zeg ook niet dat er geen jongeren komen, alleen dat ze niet massaal daar voor de deur staan
pi_47096499
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
NOT DONE..!!!! daarvoor ben ik TE trouw.....
Het heeft niets met trouw zijn te maken. Je doet het tenslotte met z'n tweeën, dus je bent niet ontrouw. Je moet wel lust en liefde uit elkaar weten te houden en als 1 van de 2 al eens verliefd zou worden moet je dat niet direct als een bedreiging voor je relatie zien. Ik zie verliefd worden als elke andere emotie. Het is goed, houd je scherp. Het ligt er alleen aan wat je ermee doet. Zolang je niets stiekem onderneemt ben je gewoon trouw aan je partner.
pi_47096581
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:32 schreef tasri het volgende:

[..]

Het heeft niets met trouw zijn te maken. Je doet het tenslotte met z'n tweeën, dus je bent niet ontrouw. Je moet wel lust en liefde uit elkaar weten te houden en als 1 van de 2 al eens verliefd zou worden moet je dat niet direct als een bedreiging voor je relatie zien. Ik zie verliefd worden als elke andere emotie. Het is goed, houd je scherp. Het ligt er alleen aan wat je ermee doet. Zolang je niets stiekem onderneemt ben je gewoon trouw aan je partner.
ja ok.... ...maar ik vind itimiteit erg belangrijk... ..heb er geen behoefte aan om "bekeken" te worden... ...en vooral niet als andere nar mijn vriendje kijken....

ik jaloers....? hoe kom je erbij....?
pi_47096852
quote:
ja ok.... ...maar ik vind itimiteit erg belangrijk... ..heb er geen behoefte aan om "bekeken" te worden... ...en vooral niet als andere nar mijn vriendje kijken....

ik jaloers....? hoe kom je erbij....?
Als je er geen behoefte aan hebt moet je ook vooral niet doen. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je het vooral eens moet proberen (tenzij je er natuurlijk beide voor open staat).
Wat je zegt over dat je jaloers bent... Mijn partnr kan ook erg jaloers zijn, maar ik moet zeggen dat het veel minder geworden is nu alles open en eerlijk gebeurt (niet dat ik in het begin van onze relatie niet eerlijk was). Hij vind het alleen nog steeds niks dat een ander mij penetreert, dus dat gebeurt dan ook niet.
pi_47096967
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:41 schreef tasri het volgende:

[..]

Als je er geen behoefte aan hebt moet je ook vooral niet doen. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je het vooral eens moet proberen (tenzij je er natuurlijk beide voor open staat).
Wat je zegt over dat je jaloers bent... Mijn partnr kan ook erg jaloers zijn, maar ik moet zeggen dat het veel minder geworden is nu alles open en eerlijk gebeurt (niet dat ik in het begin van onze relatie niet eerlijk was). Hij vind het alleen nog steeds niks dat een ander mij penetreert, dus dat gebeurt dan ook niet.
ik snap niet dat ie wel jaloers is als iemand anders je penetreerd maar niet als er iets anders met je gedaan word...
pi_47097228
Tsja... Mannen!

Nee, even serieus... Voor hem is penetratie het intiemste wat je samen kunt hebben. Ik vind het eigenlijk ook wel mooi dat hij er zo over denkt, zo houden we toch iets wat alleen voor ons tweetjes samen is.
pi_47097358
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef tasri het volgende:
Tsja... Mannen!

Nee, even serieus... Voor hem is penetratie het intiemste wat je samen kunt hebben. Ik vind het eigenlijk ook wel mooi dat hij er zo over denkt, zo houden we toch iets wat alleen voor ons tweetjes samen is.
maar ik kan me niet voorstellen dat mensen met andere kunne neuken als ze nix voor elkaar voelen...
pi_47097645
Dat bedoel ik dus ook met dat je liefde en lust moet kunnen scheiden. Heb je het nooit gehad dat je op een terras of zo zit, iemand ziet en denkt: daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten?
Zoiets is het. Je bent wel aangetrokken tot die persoon, maar meestal is het dus puur uiterlijk. Het innerlijk of de achtergrond van die persoon maakt weinig uit. Pure lichamelijke aantrekkingskracht.

Er moet een klik zijn, is die er niet dan schuif ik een hand (want zo begint het vaak)heel snel aan de kant. We weten ook van elkaar goed wat de ander leuk vind en vooral wat niet, soms "beslissen" we dus ook voor elkaar. Als ik het naar m'n zin heb met een stel, maar hij ziet 1 van de twee niet zo zitten (en dat merk je snel genoeg aan elkaar) dan stopt het direct.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:01:18 #138
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47097744
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef tasri het volgende:

Er moet een klik zijn, is die er niet dan schuif ik een hand (want zo begint het vaak)heel snel aan de kant. We weten ook van elkaar goed wat de ander leuk vind en vooral wat niet, soms "beslissen" we dus ook voor elkaar. Als ik het naar m'n zin heb met een stel, maar hij ziet 1 van de twee niet zo zitten (en dat merk je snel genoeg aan elkaar) dan stopt het direct.
goed zeg
heel belangrijk om er op te letten dat je het allebei net zo naar de zin hebt, en ervoor waakt dat de ander het ook wel naar de zin heeft, en indien niet, je dan zelf wel zo sterk bent dat je ermee stopt, al heb je het nog zo naar je zin
pi_47097778
ik heb wel af en toe dat ik iemand zie waarvan ik denk...mmmmmhh .....maar ik denk niet dat als paaltje bij puntje komt ik er ook daadwerkelijk iets mee ga doen.... ...
wat zijn de regels precies bij zo'n club....?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:06:08 #140
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47097919
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb wel af en toe dat ik iemand zie waarvan ik denk...mmmmmhh .....maar ik denk niet dat als paaltje bij puntje komt ik er ook daadwerkelijk iets mee ga doen.... ...
wat zijn de regels precies bij zo'n club....?
wat je niet wil, moet niet.
da's de belangrijkste
pi_47097969
Ik schrijf het wel zo makkelijk, maar het duurt natuurlijk wel een tijdje voordat je zover bent dat je het van elkaar goed aanvoelt.

Vaak wordt er gedacht dat swingers swingen omdat ze iets tekort komen in hun relatie. Ik denk dat je juist een toprelaltie moet hebben om het te kunnen doen. De negatieve voorbeelden die hiervoor omschreven staan zijn vaak al relaties waarin iets mis is voordat ze gaan swingen. Zie het als een kind krijgen om een relatie te redden. Dat moet je niet doen. Eerst aan je relatie werken voordat je wat dan ook verandert! En elkaar vooral niets opleggen. Helas heb ik het toch vaak zien gebeuren dat stellen naar een club gan omdat de man het zo graag wil, terwijl de vrouw het liever niet doet. (en in sommige gevallen natuurlijk omgekeerd ook). Doe het dan niet, ga lekker samen stapen, steengrillen of wat dan ook, maar begin niet aan zoiets.
pi_47097991
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

da's de belangrijkste
....het rare is...ik vind bekeken worden niet echt prettig.... ...maar wel om naar te kijken.... ...ben ik nou raar...
pi_47098051
Wat is raar? Wat is normaal?
Natuurlijk is dat niet raar! Ik denk dat 99% van de mensen liever kijkt dan dat ze bekeken worden. Kijk eens hoe goed de gluur-tv-programma's lopen.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:11:59 #144
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47098107
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

....het rare is...ik vind bekeken worden niet echt prettig.... ...maar wel om naar te kijken.... ...ben ik nou raar...
nee hoor, je kunt er ook prima kijken om je vervolgens terug te trekken in een aflsuitbaar hokje
pi_47098215
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:11 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nee hoor, je kunt er ook prima kijken om je vervolgens terug te trekken in een aflsuitbaar hokje
hihi...!!! DAT lijkt me wel leuk....
pi_47098255
en toch denk ik niet dat ik het ooit zal doen....
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:16:50 #147
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47098257
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

hihi...!!! DAT lijkt me wel leuk....
niks moet, alles mag hoor dus dat ook.
pi_47098377
als ik aan een parenclub denk.....zie alleen maar "ubergeile" mensen voor me die niet van je zullen/kunnen afblijven....
pi_47098380
Je hoeft je niet eens af te zonderen. Als je het leuk vind om te kijken kun je ook in de niet afsluitbare ruimtes blijven en naar anderen kijken terwijl je met elkaar bezig bent. Natuurlijk zal er dan wel eens een hand jouw kant opkomen, maar als je die rustig aan de kant schuift (je hoeft dus niet eens letterlijk nee te zeggen) begrijpt iedereen dat je er geen behoefte aan hebt. Wat MissyMirjaM al zei:
Nee = nee.
pi_47098486
In goede clubs respecteert iedereen de ander. Ik ken ook stellen die alleen komen voor het bubbelbad of de sauna en helemaal geen sex hebben die avond. Niet met elkaar en niet met anderen. Het is gewoon een andere manier van uitgaan. Mijn ervaring is ook dat er juist in parenclubs minder "ubergeile" mensen zijn dan in een gewoon café o.i.d. Geen opdringerige types die maar bezig blijven enzo. Gewoon mensen die een leuke avond willen hebben zonder heibel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')