ik denk niet dat er clubs zijn waar specifiek alleen jongeren komen, ik denk dat dat meer wisselt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar zitten voornamelijk jongeren?
Wil namelijk ook proberen maar wil niet dat het volgestampt is met ouwe lijken....
En ja dit is een serieuze post
ik zeg ook niet dat er geen jongeren komen, alleen dat ze niet massaal daar voor de deur staanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef tasri het volgende:
Ik denk dat je je daarin vergist. Ik heb het publiek in clubs de afgelopen jaren toch echt jonger zien worden.
(en het is niet doordat wij zelf ouder worden dat het zo lijkt)
Het heeft niets met trouw zijn te maken. Je doet het tenslotte met z'n tweeën, dus je bent niet ontrouw. Je moet wel lust en liefde uit elkaar weten te houden en als 1 van de 2 al eens verliefd zou worden moet je dat niet direct als een bedreiging voor je relatie zien. Ik zie verliefd worden als elke andere emotie. Het is goed, houd je scherp. Het ligt er alleen aan wat je ermee doet. Zolang je niets stiekem onderneemt ben je gewoon trouw aan je partner.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
NOT DONE..!!!! daarvoor ben ik TE trouw.....![]()
![]()
ja ok....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:32 schreef tasri het volgende:
[..]
Het heeft niets met trouw zijn te maken. Je doet het tenslotte met z'n tweeën, dus je bent niet ontrouw. Je moet wel lust en liefde uit elkaar weten te houden en als 1 van de 2 al eens verliefd zou worden moet je dat niet direct als een bedreiging voor je relatie zien. Ik zie verliefd worden als elke andere emotie. Het is goed, houd je scherp. Het ligt er alleen aan wat je ermee doet. Zolang je niets stiekem onderneemt ben je gewoon trouw aan je partner.
Als je er geen behoefte aan hebt moet je ook vooral niet doen. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je het vooral eens moet proberen (tenzij je er natuurlijk beide voor open staat).quote:ja ok.......maar ik vind itimiteit erg belangrijk...
..heb er geen behoefte aan om "bekeken" te worden...
...en vooral niet als andere nar mijn vriendje kijken....
![]()
ik jaloers....? hoe kom je erbij....?
ik snap niet dat ie wel jaloers is als iemand anders je penetreerd maar niet als er iets anders met je gedaan word...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:41 schreef tasri het volgende:
[..]
Als je er geen behoefte aan hebt moet je ook vooral niet doen. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je het vooral eens moet proberen (tenzij je er natuurlijk beide voor open staat).
Wat je zegt over dat je jaloers bent... Mijn partnr kan ook erg jaloers zijn, maar ik moet zeggen dat het veel minder geworden is nu alles open en eerlijk gebeurt (niet dat ik in het begin van onze relatie niet eerlijk was). Hij vind het alleen nog steeds niks dat een ander mij penetreert, dus dat gebeurt dan ook niet.
maar ik kan me niet voorstellen dat mensen met andere kunne neuken als ze nix voor elkaar voelen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef tasri het volgende:
Tsja... Mannen!![]()
Nee, even serieus... Voor hem is penetratie het intiemste wat je samen kunt hebben. Ik vind het eigenlijk ook wel mooi dat hij er zo over denkt, zo houden we toch iets wat alleen voor ons tweetjes samen is.
goed zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef tasri het volgende:
Er moet een klik zijn, is die er niet dan schuif ik een hand (want zo begint het vaak)heel snel aan de kant. We weten ook van elkaar goed wat de ander leuk vind en vooral wat niet, soms "beslissen" we dus ook voor elkaar. Als ik het naar m'n zin heb met een stel, maar hij ziet 1 van de twee niet zo zitten (en dat merk je snel genoeg aan elkaar) dan stopt het direct.
wat je niet wil, moet niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb wel af en toe dat ik iemand zie waarvan ik denk...mmmmmhh.....maar ik denk niet dat als paaltje bij puntje komt ik er ook daadwerkelijk iets mee ga doen....
...
wat zijn de regels precies bij zo'n club....?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat je niet wil, moet niet.
da's de belangrijkste
nee hoor, je kunt er ook prima kijken om je vervolgens terug te trekken in een aflsuitbaar hokjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....het rare is...ik vind bekeken worden niet echt prettig....
...maar wel om naar te kijken....
...ben ik nou raar...
![]()
hihi...!!! DAT lijkt me wel leuk....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee hoor, je kunt er ook prima kijken om je vervolgens terug te trekken in een aflsuitbaar hokje
niks moet, alles mag hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hihi...!!! DAT lijkt me wel leuk....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |