abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45173649
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

*melding gaat maken van verdenking van pyromaan...

Ik dacht dat ik in dit topic al mijn brandende vragen over clubs wel kon afvuren op jullie!
Spijtig gestemd klik ik dit topic weg met een brandende woede in me !
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_45487701
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:32 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wou misschien ook de showboat aandoen.
Men zegt ook dat de mensen mij daar in vuur en vlam kunnen zetten!

Het zal mij benieuwen of dit zo is !
De Showboat is vooral leuk voor gerontofielen is onze ervaring...
Een mooie kloon verdient geen hoon!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:57:56 #103
166195 Spongebobbel
I\'m Ready, I'm Read
pi_45511468
Mij lijkt een parenclub wel spannend om eens te proberen. Mijn wederhelft vindt het ook wel spannend, maar heeft toch haar twijfels.

Wat wij leuk zouden vinden is een avond fijn naar de sauna kunnen, even het bubbelbad in duiken, gezellig aan de bar hangen, dat soort dingen. Dit kan natuurlijk ook wel ergens anders, maar in een normale sauna of in een zwembad zullen ze het niet waarderen als je besluit lekker met elkaar aan de gang te gaan.

Bij een parenclub komt al gauw een beeld naar voren van oudere stellen en oude kerels die zich flink uitleven. Toch lees op ik meerdere forums positieve reacties over parenclubs. We zijn zelf 23 en 20, zijn er leuke clubs waar meer mensen van deze leeftijden komen? Ik heb fun4two vaker voorbij zien komen, is dat iets?

We zoeken het ook niet om zoveel mogelijk genomen te worden. Nou begrijp ik dat nee zeggen of een hand wegduwen volstaat om dit kenbaar te maken, maar de hele avond handjes wegduwen zal de sfeer ook niet echt ten goede komen.

Erodome, je schijnt goed op de hoogte te zijn als het op parenclubs aankomt, heb jij hier mss wat antwoorden op?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:26:29 #104
58560 Oksel
Gezellig.
pi_45516075
Ik ben 23, vriendin is 26.. maar ze is nog niet écht heel enthousiast..
pi_45552178
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Demius het volgende:
Lijkt mij niet echt leuk om te zien hoe een ander je vriendin zit te palen
Dus conclusie? Wie daar aan mee doet heeft een qudt huwelijk?
pi_45552184
Ik vind het iets te geregisseerd en te vanzelfsprekend in een parenclub...... Mijn ideaal beeld omtrent swingers is een goed kinky feestje en daar mensen tegenkomen die je leukvind en het 100% sex gedeelte thuis op je eigen afterparty
  maandag 22 januari 2007 @ 12:26:48 #107
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45575254
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef Spongebobbel het volgende:
Mij lijkt een parenclub wel spannend om eens te proberen. Mijn wederhelft vindt het ook wel spannend, maar heeft toch haar twijfels.

Wat wij leuk zouden vinden is een avond fijn naar de sauna kunnen, even het bubbelbad in duiken, gezellig aan de bar hangen, dat soort dingen. Dit kan natuurlijk ook wel ergens anders, maar in een normale sauna of in een zwembad zullen ze het niet waarderen als je besluit lekker met elkaar aan de gang te gaan.

Bij een parenclub komt al gauw een beeld naar voren van oudere stellen en oude kerels die zich flink uitleven. Toch lees op ik meerdere forums positieve reacties over parenclubs. We zijn zelf 23 en 20, zijn er leuke clubs waar meer mensen van deze leeftijden komen? Ik heb fun4two vaker voorbij zien komen, is dat iets?

We zoeken het ook niet om zoveel mogelijk genomen te worden. Nou begrijp ik dat nee zeggen of een hand wegduwen volstaat om dit kenbaar te maken, maar de hele avond handjes wegduwen zal de sfeer ook niet echt ten goede komen.

Erodome, je schijnt goed op de hoogte te zijn als het op parenclubs aankomt, heb jij hier mss wat antwoorden op?
Ik zal zo es kijken voor je want volgens mij lopen er een aantal topics die de clubs wel enigzins beschrijven.
Maar als ik dan even snel een voorbeeld van een "goede"club is
Dan is mijn keuze nu zeer zeker Acanthus in belgie, super muziek, superclub gewoon, heb het daar altijd prima naar mijn zin, goede keuken, leuke zeer leuke thema's
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45591490
Ik wil er heel graag een keertje heen. Gewoon sfeertje proeven, het lijkt me een enorm leuk avondje uit. Ik verwacht er ook niets meer en niets minder van dan dat: Leuk avondje uit.
Staat zeker op mijn Things To Do List
Proud property of hollander172
pi_45592079
Absolute NOT DONE. Maar dan spreek ik voor mij persoonlijk.

Wat andere mensen doen en willen moeten ze zelf weten, zo lang beide partners daar voor 100% achter staan.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_45593034
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 06:09 schreef Vampier het volgende:

[..]

nope..
[..]

Als dit het waard is dan moet je het maar doen, als je geen zin op een kans op dit soort ongein hebt dan moet je die over actieve hormonen maar onder controle houden.

Ik ben zelf geen religieus persoon maar als ik met deze waarschuwing 1 kind de ellende bespaar om door zijn pa/ma met +-14 messteken om het leven gebracht te worden dan blijf ik dit verhaal herhalen.
Om nog maar even in de sfeer te blijven: wat kan er tijdens een swingersavontuurtje misgaan. Het volgende avontuur heeft zich plaats gevonden bij een aantal mensen die ik niet persoonlijk ken, maar waar wel iedereen het over had. Er was een stelletje met 2 jonge kinderen. Deze bezochten ook maandelijks een parenclub. Dit was verder geen geheim voor de rest van de gemeenschap. Echter wilde de man stoppen met het bezoeken aan parenclubs omdat zijn kinderen nu wel groot waren geworden, en hij deze niet wilde confronteren met zijn bezoekjes. Afin man en vrouw zouden dus gestopt zijn. Dit was echter niet het geval, zijn vrouw bleef stiekem de parenclub bezoeken, en iedereen wist dat gewoon al, alleen die gast zelf niet. Dus daar gingen op het gegeven moment weer 2 jaar overheen. Maar tussen die 2 jaar door was haar man ook nog invalide geraakt tot aan zijn borst ofzo. En wat denk je dat er op het gegeven moment gebeurde? Hahahha juist, die vrouw zwanger. Toch gek, wij konden ons allemaal niet voorstellen dat een invalide man van 48 zijn 43 jarige vrouw nog zou hebben bezwangerd. Lui zijn nu ook uit elkaar. Best sneu, die man moet zich nu zien te redden als alleenstaande invalide. Waar die vrouw momenteel woont?? Geen enkel idee, die is volgens mij met de noorderzon vertrokken toen zei hoorde dat die invalide gast niet voor dat kind wilde zorgen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:51:54 #111
166195 Spongebobbel
I\'m Ready, I'm Read
pi_45594961
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:36 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Om nog maar even in de sfeer te blijven: wat kan er tijdens een swingersavontuurtje misgaan. Het volgende avontuur heeft zich plaats gevonden bij een aantal mensen die ik niet persoonlijk ken, maar waar wel iedereen het over had. Er was een stelletje met 2 jonge kinderen. Deze bezochten ook maandelijks een parenclub. Dit was verder geen geheim voor de rest van de gemeenschap. Echter wilde de man stoppen met het bezoeken aan parenclubs omdat zijn kinderen nu wel groot waren geworden, en hij deze niet wilde confronteren met zijn bezoekjes. Afin man en vrouw zouden dus gestopt zijn. Dit was echter niet het geval, zijn vrouw bleef stiekem de parenclub bezoeken, en iedereen wist dat gewoon al, alleen die gast zelf niet. Dus daar gingen op het gegeven moment weer 2 jaar overheen. Maar tussen die 2 jaar door was haar man ook nog invalide geraakt tot aan zijn borst ofzo. En wat denk je dat er op het gegeven moment gebeurde? Hahahha juist, die vrouw zwanger. Toch gek, wij konden ons allemaal niet voorstellen dat een invalide man van 48 zijn 43 jarige vrouw nog zou hebben bezwangerd. Lui zijn nu ook uit elkaar. Best sneu, die man moet zich nu zien te redden als alleenstaande invalide. Waar die vrouw momenteel woont?? Geen enkel idee, die is volgens mij met de noorderzon vertrokken toen zei hoorde dat die invalide gast niet voor dat kind wilde zorgen.
Er zijn altijd mensen die hun grenzen niet kennen. In dit geval bezoek aan een parenclub, maar net zo makkelijk aan drank, drugs, etc etc. Als die dame in kwestie de intentie heeft om vreemd te gaan klopt er sowieso iets niet. Als er dan toch emt beschuldige vingers gewezen moet worden zou ik het eerder zoeken bij die dame, en niet bezoek aan een parenclub veroordelen.

Bij een alcoholist ga je toch ook niet de schuld bij het cafe leggen?
pi_45596479
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:51 schreef Spongebobbel het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die hun grenzen niet kennen. In dit geval bezoek aan een parenclub, maar net zo makkelijk aan drank, drugs, etc etc. Als die dame in kwestie de intentie heeft om vreemd te gaan klopt er sowieso iets niet. Als er dan toch emt beschuldige vingers gewezen moet worden zou ik het eerder zoeken bij die dame, en niet bezoek aan een parenclub veroordelen.

Bij een alcoholist ga je toch ook niet de schuld bij het cafe leggen?
Nee, maar heroine verslaafden ligt het wel aan de dealer. Het is maar net hoe je het bekijkt. Zonder parenclubs zouden dit soort dingen nooit gebeurd zijn.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_45596995
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Nee, maar heroine verslaafden ligt het wel aan de dealer. Het is maar net hoe je het bekijkt. Zonder parenclubs zouden dit soort dingen nooit gebeurd zijn.
Weet je dat heel zeker, aangezien zoveel mensen vreemd gaan, lees maar eens over vreemdgaan op de werkvloer bv, werk maar afschaffen dan, want het is toch wel een heel fiks risiko als je de verhalen bekijkt, de geschatte cijfers....

Beter gezegd, zullen we maar gelijk een extreme scheiding van seksen bewerkstelligen en dezelfde seksen alleen onder zware begeleiding onder elkaar laten zijn(want anders gaan ze met het eigen geslacht aan de haal he ), dan kan er weinig meer gebeuren.

Sommige mensen zijn gewoon niet trouw, die heb je bij swingers, die heb je bij monogame mensen, mensen die over de gevoelens van de ander heendenderen alsof het niets is.

Ik blijf erbij, ik ken genoeg mensen uit dat wereldje om te weten dat er levenslange en liefdevolle relatie's tussen zitten waar menig ander een les van kan leren, ik weet zelfs dat er onderzoek is gedaan in amerika, eigenlijk dachten ze dat eruit zou komen dat monogaam de beste keuze zou zijn, maar wat bleek, swingers hadden gemiddeld genomen langere huwelijken en schaalde zichzelf als gelukkiger in.

Kortom, een naar verhaal zegt zo weinig....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_45597323
Onze samenleving is ingesteld op een monogaam leven, dit is sociaal-religieus zo gegroeid. Naar mijn bescheiden mening is monogamie een keuze, terwijl men van nature polygaam is. Kijk naar de wereld, en je moet toch enigszins toegeven dat het daar alle schijn van heeft.

Toch denk ik dat monogamie momenteel beter werkt, gewoonweg omdat de samenleving daarop is ingesteld. Ik denk dat jaloezie, bezittingsdrang, vrijheidsdrang, geheimhouding, schaamte die nu verbonden is met polygamie met name voor stellen met kinderen niet helemaal oke is. Dat zou pas kunnen als polygamie algemeen geaccepteerd wordt.

Disclaimer: Ik zeg niet dat bovenstaande zo is, maar ik geloof dat het zo is.
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:42:19 #115
166502 Wappiestel
Wij zijn wappiieeee
pi_45628480
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef djenneke het volgende:
Onze samenleving is ingesteld op een monogaam leven, dit is sociaal-religieus zo gegroeid. Naar mijn bescheiden mening is monogamie een keuze, terwijl men van nature polygaam is. Kijk naar de wereld, en je moet toch enigszins toegeven dat het daar alle schijn van heeft.

Toch denk ik dat monogamie momenteel beter werkt, gewoonweg omdat de samenleving daarop is ingesteld. Ik denk dat jaloezie, bezittingsdrang, vrijheidsdrang, geheimhouding, schaamte die nu verbonden is met polygamie met name voor stellen met kinderen niet helemaal oke is. Dat zou pas kunnen als polygamie algemeen geaccepteerd wordt.

Disclaimer: Ik zeg niet dat bovenstaande zo is, maar ik geloof dat het zo is.
Ja dat is zo, denk dat je daar gelijk in hebt. Mensen zijn niet monochaam maar moeten het wel.

Wij zijn niet monochaam maar wij kunnen daar heel goed mee omgaan thuis in de parenclub of ergens anders. Alleen een parenclub is wel veel bekijks en de meeste gaan daar erotisch uit en doen niets met eeen ander stel. Meestal zijn cubs erg luxieus en kun je er heerlijk eten en drinken op 1 avond. Je hebt ook thema avonden dus voor elk wat wils.
WapperdewapperdeWAP
pi_45636209
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef Wappiestel het volgende:

[..]

Ja dat is zo, denk dat je daar gelijk in hebt. Mensen zijn niet monochaam maar moeten het wel.

Wij zijn niet monochaam maar wij kunnen daar heel goed mee omgaan thuis in de parenclub of ergens anders. Alleen een parenclub is wel veel bekijks en de meeste gaan daar erotisch uit en doen niets met eeen ander stel. Meestal zijn cubs erg luxieus en kun je er heerlijk eten en drinken op 1 avond. Je hebt ook thema avonden dus voor elk wat wils.
Toch trekt het mij absoluut niet aan. Sterker nog, stiekem vind ik het iets heel decadents en smerigs hebben. (Niet dat ik wil beweren dat parenclub-gangers dat ook werkelijk zijn). Ik zal er best een verknipt beeld van hebben. Maar monogamie, en prive seks vind ik gewoon fijner en gezelliger.
  zondag 4 februari 2007 @ 20:21:23 #117
166502 Wappiestel
Wij zijn wappiieeee
pi_45984017
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef Spongebobbel het volgende:

<

parenclub waterloo is heel mooi en groot in roermond
swingersaune herkenbosch is best leuk sauna zwembad turksstoombad moet zeggen was ook wel leker
WapperdewapperdeWAP
pi_46003362
Parenclubs DONE

Zalige manier van uitgaan.

Tot nu toe de Fata Morgana
we zijn nog wel benieuwd naar Fun4Two

Maar bij de Fata hebben we ieder geval hele lekkere ervaring mee
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_46991607
Kijk ik weer eens in dit topic, omdat de plannen om een keer te gaan nu toch wel serieus worden, valt me toch helaas hetzelfde op als Bendeleider. 't is niet echt meer een leuk topic.

Wat ik leuk vond, was dat mensen serieuze en enigszins genuanceerde meningen en ervaringen uitwisselden over het al dan niet naar een parenclub gaan. Interessant voor wie er zelf over nadenkt (en verder voor iedereen die het wil lezen) en verder misschien een interessante discussie.

Misschien is het nog te redden? Wie wil vertellen hoe zijn eerste keer was? Heeft het impact gehad op je relatie als je daarmee ging, ben je daarna nog vaker samen gegaan? Heb je tips? Zijn er mensen die eens maar nooit weer zijn gegaan? Etc. Ben benieuwd.
pi_47010567
Wij, mijn vrouw en ik hebben het hier samen ook eens over gehad. En dan niet om het met anderen te doen. Gewoon weer eens iets spannends samen doen. Dat is ook wat ik de hele tijd lees hier hoor. Je gaat zo ver als je zelf wilt. Wij zijn nog steeds niet geweest, of we gaan wie weet, maar het is iets waar je beide achter moet staan. Dus zoals Erodome oa al een paar keer heeft gezegd.... praat er samen goed over. wat verwacht je ervan en hoever willen jullie gaan.
Bespreek dit eerst goed samen, want anders krijg je idd verhalen over scheidingen
Are You Wearing Your String Today?
pi_47010758
Waar zitten voornamelijk jongeren?
Wil namelijk ook proberen maar wil niet dat het volgestampt is met ouwe lijken....

En ja dit is een serieuze post
pi_47031026
Goede vraag, admiraal, die heb ik ook. Zijn zelf ook nog midden 20 en zoeken dus ook een club waar je ongeveer dat (overwegend) tegenkomt, anders is het meteen al out of the question dat er ooit iets met anderen gaat gebeuren, terwijl dat toch een spannende optie is...

Iemand...?
pi_47059210
In bijna alle clubs komen "de ouderen" voornamelijk op de zondag. Vrijdag is het meestal jong, zaterdag meestal gemengt. Het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat voor club het is (welke muziek er gedraait wordt e.d.). Bekijk gewoon eens een paar sites, dan zie je het snel genoeg.
Bij ons (32 en 33) zijn de Fun en Fata op zaterdag favoriet. Ik vond het in het begin (jaartje of 7 geleden) ook een raar idee dat ik sex zou hebben met een ouder iemand (en dan bedoel ik dus 35+)
Maar op een gegeven moment had ik in de Fun ineens een erg leuk contact met een vrouw, van het een kwam het ander en ik heb er geen moment bij stil gestaan dat ze wel eens rond de 40 konden zijn. Zij was (bleek later aan de bar pas) 39, hij was 46. We hebben nog steeds goed contact met ze.
pi_47064385
Thanks, dat is nog eens een antwoord waar ik iets aan heb! Interessant ook, want klinkt wel goed. Kun je nog iets meer vertellen over je ervaringen? Eerste keer/wat waren je afspraken/wat is er gebeurd/hoe is het sindsdien verdergegaan?
pi_47081135
De eerste keer was met mijn ex en toen hebben we nauwelijks afspraken gemaakt. Behalve dan dat als 1 van beide iets niet wilde het ook niet zou gebeuren. Met mijn huidige partner heb ik natuurlijk dezelfde afspraak en hij vind alles best zolang ik maar niet all the way ga met een vreemde man waar hij bij is. Daar hou ik me aan. Ik heb voor hem wat dat aangaat geen restricties.
Ik heb het de eerste keer een beetje over me heen laten komen. We waren toen met een bevriend stel waar we al mee swingden. We zijn in de Fun binnengekomen en hebben geen rondleiding gevraagd, ik wilde zelf op ontdekkingstocht. Dat is prima verlopen. De eerste avond hebben we al direct heerlijk contact met een vreemd stel gehad. Ik had niet gedacht dat ik het zou durven, maar misschien was juist het feit dat we ze niet kenden drempelverlagend voor me. Ik heb tot nu toe geen negatieve dingen meegemaakt. Nee is altijd nee geweest. Wel heb je in clubs waar mannen alleen komen soms wel wat opdringerige types, maar dat voorkom je dus door niet meer naar die clubs te gaan.
In beide relaties ging het swingen goed. Dat m'n ex nu m'n ex is heeft niets met het swingen te maken. Mijn huidige relatie is een open/vrije relatie en ook nu gaat het prima. We daten nu ook apart en zijn eerlijk en open tegen elkaar. Dat is natuurlijk wel een vereiste. Als 1 van de 2 ergens mee zit moet dat opgelost worden. Respect naar elkaar toe is in deze vorm van relatie in mijn ogen nóg belangrijker dan in andere relaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')