abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43605335
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef erodome het volgende:
Je hoeft toch niet te palen???

Naar eeb parenclub gaan betekend niet gelijk het met anderen buiten je relatie doen hoor, vele gaan naar parenclubs voor het uitgaan in erotische sfeer, stoeien wat met de eigen partner, of zelfs helemaal niet daar, maar maken gebruik van de omgeving, compleet uitgaan, eten/drinken/badderen/sauna/muziekje voor een aardige prijs(dat wil zeggen, de meeste hebben een all-in prijs, waardoor het niet duur uitgaan is).

Anderen gaan er wel heen met in hun achterhoofd dat er wat kan gebeuren met anderen, maar dat is dus helemaal geen noodzaak.

Wat ons betrefd, parenclub, DONE, we vinden het erg leuk om naar clubs te gaan, ook al doen we niets met anderen dan, we gaan voor de lol, soms kom je mensen tegen met wie je wat wil doen, maar vaak ook niet, iig niet voor dat moment.
Het is zoals ik al zei compleet uitgaan, ik mag graag even de sauna pakken waar manlief niet van houdt, we bubbelen lekker wat en genieten van de ongedwongen sfeer die er hangt, niets moet "alles" mag, geen nare opdringerige mensen zoals in het gewone uitgaansleven(vele malen minder iig), geen nare knokpartijen, gewoon ontspannen lol maken.
Je gaat volgens mij niet naar zo'n tent voor de 'bitterballen met mosterd' toch..??
pi_43610466
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:00 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Je gaat volgens mij niet naar zo'n tent voor de 'bitterballen met mosterd' toch..??
De meeste gaan voor de sfeer, ongedwongen in een erotische ambiance, met veel faciliteiten, denk aan sauna, bubbelbadje en dat soort zaken.

De meeste mensen die naar een parenclub gaan gaan niet om te moeten neuken met anderen, soms gebeurt dat wel, maar is niet wat het grootste deel doet, er worden vaak wel contacten gelegd voor later eens een keertje neuken, maar het is voor de meeste absoluut geen must, er is zelfs een fiks deel die nooit wat met een ander zal doen, die gewoon samen gaan en genieten.

Laat ik zeggen voor mezelf, van de 10 keer dat we gaan doen we misschien 1 keer wat met anderen...

Wbt de mensen die komen, ach men mag me geloven of niet, maar er komt echt vanalles en meer dan zat "hoogopgeleiden", mensen met de betere banen en alles.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43612868
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef erodome het volgende:

[..]

De meeste gaan voor de sfeer, ongedwongen in een erotische ambiance, met veel faciliteiten, denk aan sauna, bubbelbadje en dat soort zaken.

De meeste mensen die naar een parenclub gaan gaan niet om te moeten neuken met anderen, soms gebeurt dat wel, maar is niet wat het grootste deel doet, er worden vaak wel contacten gelegd voor later eens een keertje neuken, maar het is voor de meeste absoluut geen must, er is zelfs een fiks deel die nooit wat met een ander zal doen, die gewoon samen gaan en genieten.

Laat ik zeggen voor mezelf, van de 10 keer dat we gaan doen we misschien 1 keer wat met anderen...

Wbt de mensen die komen, ach men mag me geloven of niet, maar er komt echt vanalles en meer dan zat "hoogopgeleiden", mensen met de betere banen en alles.
Ja, ik heb een vriend en die is dj in die scene.
Er komen veel tattoo Johns en piercing anita's op zulke clubs af.
Maar zo af en toe bespeur je toch wel opgeleid volk.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_43621666
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:42 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ja, ik heb een vriend en die is dj in die scene.
Er komen veel tattoo Johns en piercing anita's op zulke clubs af.
Maar zo af en toe bespeur je toch wel opgeleid volk.
Ligt een beetje aan de club, ik ken er een paar die worden gebruikt als donker cafe en idd veel anita's en jhonny's kennen, ik ken ook clubs waar je die weer amper tegenkomt, waar de gemiddelde bezoeker hbo niveau heeft.

Maar vergis je niet, onder het pak van die directeur kan een tatoeage henkie zitten en onder het mantelpakje van die keurige secetaresse een lijf vol met grote piercings....het zegt dus bar weinig dat je een piercing of een tatoeage ziet, die komen ook onder alle lagen van de bevolking voor.

Ik weet wel dat in de "swingerscene" er vaak zat gevraagd wordt naar mensen met vergelijkbaar niveau, hbo denkend, dus ik weet dat het veel voorkomst dat ook die groep zich daarmee bezighoudt, heb zat luitjes geneukt die toch echt hoog in het bedrijfsleven zaten om te weten dat het echt een gemengt publiek is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_45008757
Heerlijk!

Lekker sauna, beetje wriemelen.
Lekker relaxen, beetje praten
Lekker zelf grillen (kenners weten nu genoeg), lekker eten, lekker drinken
Beetje kijken naar sex, beetje wriemelen
Elkaar helemaal sufneuken zonder dat de kinderen binnen kunnen komen
Beetje wriemelen
Lekker naar huis
Beetje nawriemelen

Hebben we weer een leuke middag gehad!
Een mooie kloon verdient geen hoon!
pi_45008976
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef Blasphiem het volgende:
Heerlijk!

Lekker sauna, beetje wriemelen.
Lekker relaxen, beetje praten
Lekker zelf grillen (kenners weten nu genoeg), lekker eten, lekker drinken
Beetje kijken naar sex, beetje wriemelen
Elkaar helemaal sufneuken zonder dat de kinderen binnen kunnen komen
Beetje wriemelen
Lekker naar huis
Beetje nawriemelen

Hebben we weer een leuke middag gehad!
middag? doe je snel dan.

lijkt me trouwens wel een leuke ervaring.
wie weet komt het er wel van.
pi_45011160
Ik wil wel. Maar ik neem mijn vriendin niet mee!
Leuke meisjes kijken op de Leuke Meisjes Log op http://leukemeisjes.ucgalleries.com
pi_45025806
Een absolute Done
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_45059953
Ik zou ook graag eens willen gaan, maar helaas als je vriendin niet wilt heb je weinig keuze: Een man alleen is meestal niet welkom in een club...
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_45109775
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik zou ook graag eens willen gaan, maar helaas als je vriendin niet wilt heb je weinig keuze: Een man alleen is meestal niet welkom in een club...
Dat is niet altijd van toepassing, er zijn bepaalde dagen in bepaalde clubs, maar dan zul je zelf eens moeten gaan kijken, waar er mannen alleen wel toegestaan zijn.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_45110813
NOT DONE en wel vanwege de hygiene.
het kan er misschien schoon uitzien, maar ik ga dus never nooit op een plakkerig bed/bank liggen waar een minuut daarvoor al een ander stel heeft liggen vozen.

of gezellig in een bubbelbad waar een "lolbroek" een minuut daarvoor nog een zaadlozing heeft gehad.
  zondag 7 januari 2007 @ 17:48:36 #87
58560 Oksel
Gezellig.
pi_45114312
Hoe is het publiek op zaterdagavond in Fun4Two? Qua uiterlijk en leeftijd?
pi_45115852
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 04:23 schreef Vampier het volgende:
ik zeg kloten eraf hakken voor mannen die hun vrouw dwingen naar zo'n club toe te gaan. En voor vrouwen die willen gaan even een enkeltje gesticht.... tegennatuurlijk gezeik altijd... fucking hele gezinnen worden er door verscheurd... en iedereen blijft maar doorneuken.

JULLIE LIJKEN GODVERDOMME WEL EEN STEL BEESTEN!!
Inderdaad,
Het is ergerlijk om te lezen hoe sommige mensen dit soort smeerlapperij als de normaalste zaak van de wereld beschouwen en het zelfs aanraden om er eens heen te gaan.

Afgezien van wat vampier zegt zit er volgens mij een serieus steekje bij je los als je er geen problemen mee hebt als je vrouw of vriending ligt te neuken met iemand anders!

En ga nou niet zitten lullen dat je ergens anders voor naar een parenclub gaat!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sanity11 op 07-01-2007 18:43:43 ]
Heel verhaal en alles.
pi_45127757
Ik wou binnenkort een club bezoeken met mijn geheime vriendinnetje.
(jaja vreemdgaan mag en kan echt niet... stfu).

Nou was het voorstel om bij Fantasybeach in Rotterdam een kijkje te gaan nemen.
We hebben gehoord dat het er heet aan toe ging.
Is dit een aanrader voor een hete avond?
  maandag 8 januari 2007 @ 00:04:59 #90
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45130083
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef Bendeleider het volgende:

Nou was het voorstel om bij Fantasybeach in Rotterdam een kijkje te gaan nemen.
We hebben gehoord dat het er heet aan toe ging.
Is dit een aanrader voor een hete avond?
Heel flauw dit...

Het was er van het weekend enorm heet
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45132034
TVP
Have fun...
pi_45132585
even ter info, voor degene die het nog niet wisten...
quote:
Beachclub Gogonuts in Lelystad is binnen kort weer open de sleutels zijn in andere handen overgegaan. Momenteel zijn we hard aan het verbouwen en wordt alles weer top gemaakt voor een nieuwe frisse start .
Het blijft allemaal het zelfde daar bedoel ik mee het blijft een paren/swingers club.
Ik hoop dat jullie net zo onder de indruk zijn van het vernieuwde pand straks als de bouwers nu ...Maar o, o, wat moet er nog veel gebeuren voor Le Baron A6 open kan.
Voorlopig wordt er hard verbouwd..... ze hopen in maart maar dat staat nog niet echt vast weer fris van start te gaan.
Nou ken ik Le Baron niet, dus of dit goed nieuws is of niet? geen idee
~ I like it hot ~
pi_45138331
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:04 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Heel flauw dit...

Het was er van het weekend enorm heet
Dan ga ik direct eens kijken!
Kijken of ik mijn brandend verlangen kan blussen!
  Licht Ontvlambaar maandag 8 januari 2007 @ 12:19:16 #94
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45138810
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:56 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Dan ga ik direct eens kijken!
Kijken of ik mijn brandend verlangen kan blussen!
Ben bang dat dat al geblust is... Of hebben ze het nou gecontroleerd laten uitbranden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_45140959
Die eigenaar was best eng.
  maandag 8 januari 2007 @ 16:46:28 #96
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45147152
quote:
Op maandag 8 januari 2007 01:36 schreef CrazyLin het volgende:
even ter info, voor degene die het nog niet wisten...
[..]

Nou ken ik Le Baron niet, dus of dit goed nieuws is of niet? geen idee
Wat heeft Le Baron er mee te maken?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45154736
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Wat heeft Le Baron er mee te maken?
Dat zijn degene die het hebben overgenomen, lijkt me duidelijk dus...
~ I like it hot ~
  maandag 8 januari 2007 @ 22:05:01 #98
164988 SoaringCondor
in liefdevolle herinnering
pi_45160458
voor de openminded ppl done.... (if interested)
ik zie het zo , mensen die een interesse of fantasie hebben op dat vlak gaan vroeg of laat toch een keer naar een club.
ik hoop alleen maar dat ze goed uitzoeken welke club bij hun aanspreekt.
vooroordelen zijn er legio,en er zijn altijd clubs waar ze ook bevestigd zullen worden.
maar er zijn er zeer zeker ook waar dit echt niet het geval is.
mijn advies: ga minimaal bij 2 gerenomeerde clubs kijken voordat je een oordeel velt (en clubs houden niet op bij de grens,in BE weet ik b.v. ook een paar goede).

offtopic

ben wel benieuwd hoe de gogo er (o.a) uit gaat zien
"Sommige mensen leven liever met een prettige leugen dan met een lastige waarheid"
pi_45172381
Ik wou misschien ook de showboat aandoen.
Men zegt ook dat de mensen mij daar in vuur en vlam kunnen zetten!

Het zal mij benieuwen of dit zo is !
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 januari 2007 @ 12:01:28 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45173101
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:32 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wou misschien ook de showboat aandoen.
Men zegt ook dat de mensen mij daar in vuur en vlam kunnen zetten!

Het zal mij benieuwen of dit zo is !

*melding gaat maken van verdenking van pyromaan...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')