OH-KAY.gezien je postgeschiedenis ben je een 'real NYM-PHO',dus ik hoop dat je alles veilig doet,en natuurlijk dat je er niet uitziet als gatenkaas met een flosdraad ertussen.quote:Op zondag 12 november 2006 04:38 schreef nihilist het volgende:
Ik laat mij regelmatig palen in zo'n club, meestal door fors geschapen neger lullen, Heerlijk zo'n neger gangbang, mijn record tot nu toe zijn 5 negers in 1 keer. Heerlijk
Mistique in Rucphen leek ons wel wat.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:38 schreef Matness het volgende:
naar welke club wil je gaan, topicstarter?
Je mag misschien je verhaal blijven herhalen, maar daarnaast oordeel je over iedereen in dit topic.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:23 schreef Vampier het volgende:
ik zeg kloten eraf hakken voor mannen die hun vrouw dwingen naar zo'n club toe te gaan. En voor vrouwen die willen gaan even een enkeltje gesticht.... tegennatuurlijk gezeik altijd... fucking hele gezinnen worden er door verscheurd... en iedereen blijft maar doorneuken.
JULLIE LIJKEN GODVERDOMME WEL EEN STEL BEESTEN!!
Oh gawd kan jij in godsnaam je persoonlijke problemen ergens anders gaan zitten etaleren? Je haat tegen parenclubs zit nogal diep en volgens mij heeft het weinig zin om die hier te gaan zitten uiten, helemaal vanwege het verhaal dat er achter zit. Man is knotsgek, vermoordt gezin, moraal van het verhaal: ga nooit naar een parenclub!quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:00 schreef Vampier het volgende:
[..]
Als jij mij kunt vertellen dat Marc nog leeft geef ik je zo 1.000.000 euro.
Informatie opvragen moordzaken ik probeer nog steeds achter de waarheid te komen.
laat weten hoe het was als je gaat, die ziet er wel leuk uitquote:Op zondag 12 november 2006 11:24 schreef Dainese het volgende:
[..]
Mistique in Rucphen leek ons wel wat.
Ja nog even joh en alle mensen die "swingen" zijn eigenlijk gestoorde moordenaars, je vindt het helemaal niet raar van jezelf dat je 1 zo'n verhaal aan 1000-den en 1000-den mensen ter wereld plakt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:09 schreef Vampier het volgende:
[..]
nope..
[..]
Als dit het waard is dan moet je het maar doen, als je geen zin op een kans op dit soort ongein hebt dan moet je die over actieve hormonen maar onder controle houden.
Ik ben zelf geen religieus persoon maar als ik met deze waarschuwing 1 kind de ellende bespaar om door zijn pa/ma met +-14 messteken om het leven gebracht te worden dan blijf ik dit verhaal herhalen.
eigenlkijk zijn de messenfabrikanten dus schuldig, want zij maken de messen die gebruikt zijnquote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja nog even joh en alle mensen die "swingen" zijn eigenlijk gestoorde moordenaars, je vindt het helemaal niet raar van jezelf dat je 1 zo'n verhaal aan 1000-den en 1000-den mensen ter wereld plakt?
Kan dit soort verhalen ook vinden over hele monogame mensen die ineens hun gezin afslachten, monogaam zijn nu ineens bar slecht, of waren dat gewoon gestoorde individuen?
Lees de krant maar eens, zoveel mensen worden vermoord, om legio redenen...
OMG!! wat een weirdo ben jij... ik zie al hoe het komt!quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:09 schreef Vampier het volgende:
[..]
nope..
[..]
Als dit het waard is dan moet je het maar doen, als je geen zin op een kans op dit soort ongein hebt dan moet je die over actieve hormonen maar onder controle houden.
Ik ben zelf geen religieus persoon maar als ik met deze waarschuwing 1 kind de ellende bespaar om door zijn pa/ma met +-14 messteken om het leven gebracht te worden dan blijf ik dit verhaal herhalen.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef RobinK het volgende:
[..]
OMG!! wat een weirdo ben jij... ik zie al hoe het komt!
Je woont in Amerika. Daar zijn ze allemaal zo debiel. Doe iedereen een lol en blijf daar ook
sorry,maar durf jij dit te zeggen???quote:Op maandag 13 november 2006 17:22 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
![]()
De opmerking is gewoon zo erg waar dat ik dubbel lig![]()
mensen die hun eigen denk beelden op willen dringen aan anderen en niet objectief naar andere meningen kunnen luisteren
![]()
je moet openstaan voor iets wat niet in jou normen en waarden liggen om te kunnen vatten wat een ander bedoelt en te respecteren![]()
Vampier stelde het dus zo,en na het lezen van zijn verhaal kan ik niets anders concluderen dat hij niet weet wat er gebeurd is en wat de reden was.Dit is een stelling waar heel veel mensen niet tegen kunnen,oa ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:09 schreef Vampier het volgende:
[..]
nope..
[..]
Is dat dan niet vreemd als je sommige Fok!kers dan irl ziet op een toch best wel aparte locatie. Kijk je na zo'n meet ook niet anders tegen elkaar aan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
Komt er ook weer eens een Fok!meet? Vond die in februari erg gezellig
tevens verkapte TVP
Bij mij viel die onwennigheid erg mee, zeker omdat je in de club waar wij waren eerst een tijdje in gewone kleding mocht blijven zitten als je dat wou, tot om 22:30 de dress-code inging. Ook het feit dat er een paar mensen waren met veel parenclub-ervaring (bijv. Erodome) die veel konden uitleggen wanneer nodig was best prettig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Is dat dan niet vreemd als je sommige Fok!kers dan irl ziet op een toch best wel aparte locatie. Kijk je na zo'n meet ook niet anders tegen elkaar aan?
Verder geen ervaring met parenclubs, maar wel iets dat ik een keer wil doen ooit. Heb alleen geen vriendje om mee samen te gaan, en ik zou zoiets dan toch samen met een vertrouwd iemand willen ervaren.
Ik post veel in ONZ...dus ik heb vooral dat beeld van users voor me. Alhoewel ik admiraal_anaal zo mee zou nemenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Bij mij viel die onwennigheid erg mee, zeker omdat je in de club waar wij waren eerst een tijdje in gewone kleding mocht blijven zitten als je dat wou, tot om 22:30 de dress-code inging. Ook het feit dat er een paar mensen waren met veel parenclub-ervaring (bijv. Erodome) die veel konden uitleggen wanneer nodig was best prettig.
Als er nog eens een meet komt zou ik best met m'n vriendin willen, maar ik weet niet hoe open-minded die is. Anders kijk ik misschien Aventura weer aardig aan. Maar goed, laat er eerst maar eens iemand een nieuwe meet willen organiseren.
Net iets meer dan 2 maanden, dus nog niet bepaald lang hequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Hoelang heb je nu dan met je vriendin, als ik vragen mag, omdat je nog niet weet hoe open minded ze is?
Als de Gogo nog bestond, that is. Hij is alweer een half jaartje failliet hoor, en staat nog steeds te koop.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef Bendeleider het volgende:
Bij Gordon en Joling gingen ze naar de GoGo.
Het volk lijkt me niet echt fijn om tegen aan te kijken maar voor de rest kun je er leuk stappen!
Dat cliche wordt ook steeds weer uit de kast gehaald, dat alle soorten mensen er komen: van bankdirecteur tot glazenwasser. Maar dan toch vooral de glazenwasser en de glazenwassersvrouwquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:46 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
mensen uit alle lagen van de bevolking komen daar...dus hoezo niet jou volk![]()
En er lopen heel wat leuke paartjes rond..tis maar net waar je heen gaat
![]()
Hahaha prachtig verwoord!!, subliem, kan niet treffender.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:31 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat cliche wordt ook steeds weer uit de kast gehaald, dat alle soorten mensen er komen: van bankdirecteur tot glazenwasser. Maar dan toch vooral de glazenwasser en de glazenwassersvrouw![]()
Het bezoeken van parenclubs is de nieuwste hobby van kleinburgerlijk Nederland, en dat is nou net het trieste eraan. Als er vooral ruige figuren kwamen, of 'outsiders', of mensen met een onorthodoxe levensstijl, ja dan... dan zou je het 'spannend' kunnen noemen, of kicken of zelfs controversieel, zo van: 'Dat willen we absoluut 1 keer in ons leven meemaken.'
Maar dit is gewoon een vorm van RTL4-vermaak. Het Rad van Fortuin in je nakie. Maar wél stiekem bij jezelf denken dat je ontzettend heftig bezig bent, terwijl de buren van 33a en de achterburen van 5c er ook gewoon liggen te nuecken.
Díe tragiek... dat is toch de allergrootste turn off?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |