abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43469810
quote:
Op zondag 12 november 2006 04:38 schreef nihilist het volgende:
Ik laat mij regelmatig palen in zo'n club, meestal door fors geschapen neger lullen, Heerlijk zo'n neger gangbang, mijn record tot nu toe zijn 5 negers in 1 keer. Heerlijk
OH-KAY.gezien je postgeschiedenis ben je een 'real NYM-PHO',dus ik hoop dat je alles veilig doet,en natuurlijk dat je er niet uitziet als gatenkaas met een flosdraad ertussen.
pi_43471363
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:38 schreef Matness het volgende:
naar welke club wil je gaan, topicstarter?
Mistique in Rucphen leek ons wel wat.
  maandag 13 november 2006 @ 07:50:08 #53
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43498387
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 04:23 schreef Vampier het volgende:
ik zeg kloten eraf hakken voor mannen die hun vrouw dwingen naar zo'n club toe te gaan. En voor vrouwen die willen gaan even een enkeltje gesticht.... tegennatuurlijk gezeik altijd... fucking hele gezinnen worden er door verscheurd... en iedereen blijft maar doorneuken.

JULLIE LIJKEN GODVERDOMME WEL EEN STEL BEESTEN!!
Je mag misschien je verhaal blijven herhalen, maar daarnaast oordeel je over iedereen in dit topic.
Beetje jammer.
Dat tweevoeters beesten zijn is overigens over het algemeen bekend.
Laat het woord "lijken" maar weg.
Vind dat je daarbij namelijk ook nog eens de dieren zwaar beledigd.

Er zijn miljarden redenen en situaties waarom familie drama's zich afspelen.
Ik denk dat het parenclub gebeuren the least of your worries zijn in dat opzicht.
Beetje overhyped en overdreven dus.

En hoe kun je nou een verhaal blijven herhalen dat niks anders een een verhaal is?
Je kende die personen niet eens, en de daadwerkelijke situatie ook niet.

Misschien raak ik wel over de zeik door mijn werk of wat dan ook en draai ik door en schiet ik mijn kind neer voor de ogen voor mijn vrouw om haar vervolgens cynisch in de knieen en maag te schieten (twee pijnlijkste plekken en tevens sterf je daar heel langzaam aan) om vervolgens mijn eigen kop eraf te blazen.
Geen parenclub voor nodig dus.
Niet dat ik een kind heb, of ooit een kind zal nemen.
Maar even ter voorbeeld van.

Ik ben ook geen voorstander om naar een parenclub te gaan.
Maar om mijn redenen te baseren op zo'n verhaal en meteen maar in een topic over een kam te scheren?
Nee... dat hoeft nu ook weer niet.
  maandag 13 november 2006 @ 07:56:17 #54
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43498423
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:00 schreef Vampier het volgende:

[..]

Als jij mij kunt vertellen dat Marc nog leeft geef ik je zo 1.000.000 euro.

Informatie opvragen moordzaken ik probeer nog steeds achter de waarheid te komen.
Oh gawd kan jij in godsnaam je persoonlijke problemen ergens anders gaan zitten etaleren? Je haat tegen parenclubs zit nogal diep en volgens mij heeft het weinig zin om die hier te gaan zitten uiten, helemaal vanwege het verhaal dat er achter zit. Man is knotsgek, vermoordt gezin, moraal van het verhaal: ga nooit naar een parenclub!

Kan je niet beter gaan zitten vitten op mensen die geen gebruik maken van een relatietherapeut? Want dat deden die vader en moeder duidelijk ook niet.
  maandag 13 november 2006 @ 10:22:50 #55
97348 Matness
Matt about you
pi_43500471
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:24 schreef Dainese het volgende:

[..]

Mistique in Rucphen leek ons wel wat.
laat weten hoe het was als je gaat, die ziet er wel leuk uit
pi_43507025
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 06:09 schreef Vampier het volgende:

[..]

nope..
[..]

Als dit het waard is dan moet je het maar doen, als je geen zin op een kans op dit soort ongein hebt dan moet je die over actieve hormonen maar onder controle houden.

Ik ben zelf geen religieus persoon maar als ik met deze waarschuwing 1 kind de ellende bespaar om door zijn pa/ma met +-14 messteken om het leven gebracht te worden dan blijf ik dit verhaal herhalen.
Ja nog even joh en alle mensen die "swingen" zijn eigenlijk gestoorde moordenaars, je vindt het helemaal niet raar van jezelf dat je 1 zo'n verhaal aan 1000-den en 1000-den mensen ter wereld plakt?

Kan dit soort verhalen ook vinden over hele monogame mensen die ineens hun gezin afslachten, monogaam zijn nu ineens bar slecht, of waren dat gewoon gestoorde individuen?
Lees de krant maar eens, zoveel mensen worden vermoord, om legio redenen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 13 november 2006 @ 15:55:19 #57
97348 Matness
Matt about you
pi_43510354
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja nog even joh en alle mensen die "swingen" zijn eigenlijk gestoorde moordenaars, je vindt het helemaal niet raar van jezelf dat je 1 zo'n verhaal aan 1000-den en 1000-den mensen ter wereld plakt?

Kan dit soort verhalen ook vinden over hele monogame mensen die ineens hun gezin afslachten, monogaam zijn nu ineens bar slecht, of waren dat gewoon gestoorde individuen?
Lees de krant maar eens, zoveel mensen worden vermoord, om legio redenen...
eigenlkijk zijn de messenfabrikanten dus schuldig, want zij maken de messen die gebruikt zijn

vampier, seriously, dit is wel aardig uit je nek lullen, en dingen uit hin verband rukken.
pi_43510998
Pffffff,ben gelukkig niet de enige die zo over hem denkt.

Als je iets zegt/typt he vampier,onderbouw dan alskeblieft je verhaal,en kom niet met 1 of ander verhaal waarbij je van horen zeggen hebt,immers,je weet de waarheid nog steeds niet,en laat mensen in hun waarde.
  maandag 13 november 2006 @ 17:09:05 #59
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43512935
quote:

[..]

nope..
[..]

Als dit het waard is dan moet je het maar doen, als je geen zin op een kans op dit soort ongein hebt dan moet je die over actieve hormonen maar onder controle houden.

Ik ben zelf geen religieus persoon maar als ik met deze waarschuwing 1 kind de ellende bespaar om door zijn pa/ma met +-14 messteken om het leven gebracht te worden dan blijf ik dit verhaal herhalen.
OMG!! wat een weirdo ben jij... ik zie al hoe het komt!
Je woont in Amerika. Daar zijn ze allemaal zo debiel. Doe iedereen een lol en blijf daar ook
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  maandag 13 november 2006 @ 17:22:04 #60
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_43513443
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef RobinK het volgende:

[..]

OMG!! wat een weirdo ben jij... ik zie al hoe het komt!
Je woont in Amerika. Daar zijn ze allemaal zo debiel. Doe iedereen een lol en blijf daar ook

De opmerking is gewoon zo erg waar dat ik dubbel lig

mensen die hun eigen denk beelden op willen dringen aan anderen en niet objectief naar andere meningen kunnen luisteren

je moet openstaan voor iets wat niet in jou normen en waarden liggen om te kunnen vatten wat een ander bedoelt en te respecteren
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_43520164
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:22 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

De opmerking is gewoon zo erg waar dat ik dubbel lig

mensen die hun eigen denk beelden op willen dringen aan anderen en niet objectief naar andere meningen kunnen luisteren

je moet openstaan voor iets wat niet in jou normen en waarden liggen om te kunnen vatten wat een ander bedoelt en te respecteren
sorry,maar durf jij dit te zeggen???
Als ik jouw antwoord lees dan respecteer ook jij een ander zijn mening niet.
Waar het om ging was dat zijn stelling was dat hij van horen zeggen had gehoord dat een vriendje uit zijn jeugd vermoord was door een jaloerse vader,enz enz.

Dit heeft imho niets te maken met het feit of een parenclub done or not done is.
Feit is dat als je het niets vind het voor jou een not done is,maar voor een ander wel done is.
quote:

[..]

nope..
[..]

Vampier stelde het dus zo,en na het lezen van zijn verhaal kan ik niets anders concluderen dat hij niet weet wat er gebeurd is en wat de reden was.Dit is een stelling waar heel veel mensen niet tegen kunnen,oa ik.
Volgens vampier is elke parenclub bezoeker tuig van de richel,niet in staat zijn hun lusten te bewingen,moordende mensen.
Dit raakt kant nog wal,hoe zit het dan met die amisch in de USA die vermoord zijn door een trucker??was dat een parenclub bezoeker??
Hoe zit het met de andere familie drama's in Nederland?Waren dat ook parenclub bezoekers???

Vampier nam nl aan (van horen zeggen,want de echte reden weet nl niemand) dat het drama dus kwam door het libido van de vrouw.

Hoe bedoel je kortzichtig en niet openstaan voor een ander zijn mening.
pi_43521436
Matness, ik zal het je doorgeven, als we geweest zijn.

Enneh, zouden we hier svp weer ontopic kunnen gaan, want nu gaan we vrij ver af van waar ik heen wil (en dat is....juist: de parenclub...
pi_43542957
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
Komt er ook weer eens een Fok!meet? Vond die in februari erg gezellig

tevens verkapte TVP
Is dat dan niet vreemd als je sommige Fok!kers dan irl ziet op een toch best wel aparte locatie. Kijk je na zo'n meet ook niet anders tegen elkaar aan?

Verder geen ervaring met parenclubs, maar wel iets dat ik een keer wil doen ooit. Heb alleen geen vriendje om mee samen te gaan , en ik zou zoiets dan toch samen met een vertrouwd iemand willen ervaren.
pi_43543453
Als vrouw kun je rustig alleen gaan naar de betere club.

Vorige keer was ik in Perth in een parenclub.. toen zat er echt een lekkere MILF naast me in het bubbelbad waar ik aan mocht friemelen. En aan de andere kant mijn vriendin. Achja.

Hazel heette ze.. Hazel-nuts! Hm.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:56:19 #65
21138 Danaq
Vrij en Openminded
pi_43543598
Wat veel mensen vaak denken is dat mensen alleen naar een PC gaan om met anderen te neuken, hetgeen dus niet waar is. Je kunt ook juist met je vriendin heen gaan om een erotische avond te hebben en niet verder te 'wisselen'. Sterker nog, uit mijn ervaring kan ik vertellen dat de meeste niet volledige ruilen, maar 't 'gewoon' bij voelen/likken houden.
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:13:29 #66
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_43546257
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Is dat dan niet vreemd als je sommige Fok!kers dan irl ziet op een toch best wel aparte locatie. Kijk je na zo'n meet ook niet anders tegen elkaar aan?

Verder geen ervaring met parenclubs, maar wel iets dat ik een keer wil doen ooit. Heb alleen geen vriendje om mee samen te gaan , en ik zou zoiets dan toch samen met een vertrouwd iemand willen ervaren.
Bij mij viel die onwennigheid erg mee, zeker omdat je in de club waar wij waren eerst een tijdje in gewone kleding mocht blijven zitten als je dat wou, tot om 22:30 de dress-code inging. Ook het feit dat er een paar mensen waren met veel parenclub-ervaring (bijv. Erodome) die veel konden uitleggen wanneer nodig was best prettig.

Als er nog eens een meet komt zou ik best met m'n vriendin willen, maar ik weet niet hoe open-minded die is. Anders kijk ik misschien Aventura weer aardig aan . Maar goed, laat er eerst maar eens iemand een nieuwe meet willen organiseren.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_43552457
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Bij mij viel die onwennigheid erg mee, zeker omdat je in de club waar wij waren eerst een tijdje in gewone kleding mocht blijven zitten als je dat wou, tot om 22:30 de dress-code inging. Ook het feit dat er een paar mensen waren met veel parenclub-ervaring (bijv. Erodome) die veel konden uitleggen wanneer nodig was best prettig.

Als er nog eens een meet komt zou ik best met m'n vriendin willen, maar ik weet niet hoe open-minded die is. Anders kijk ik misschien Aventura weer aardig aan . Maar goed, laat er eerst maar eens iemand een nieuwe meet willen organiseren.
Ik post veel in ONZ...dus ik heb vooral dat beeld van users voor me. Alhoewel ik admiraal_anaal zo mee zou nemen .

Hoelang heb je nu dan met je vriendin, als ik vragen mag, omdat je nog niet weet hoe open minded ze is?

Soms als ik eens bij 'scharrels' probeer te vissen hoe zij denken over seks is het al snel duidelijk dat ik ietwat extremer/wilder ben met seks, over een parenclub dan nog maar niet te spreken.
Dankzij mijn ex (van de 4 jaar dat we met elkaar hadden bijna 2 jaar knipperlicht) ben ik behoorlijk open-minded, hij heeft mij geleerd dat er veel meer is dan recht-toe-aan-seks. Met als gevolg dus dat ik met niemand na/tussen hem leuke seks heb gehad .
pi_43553457
M'n vriendin en ik hebben het er wel eens over gehad... Maar ik heb wat van die sites bekeken en kreeg niet echt het idee: 'dat is het'.

Dus vooralsnog proberen we bij het uitgaan soms maar eens een meisje te versieren voor d'r bij. Maar niks moet ofzo. We zien wel hoe het loopt.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_43555311
Het rottige van site's en ook van tv is dat maar een heel beperkt aantal mensen er met hun kop op wil staan, dat dat dus eigenlijk altijd een vertekend beeld geeft van wat er gebeurt enzo in een parenclub.

Wat ik er heerlijk aan vind, het antwoord is heel simpel, relaxen, badderen, sauna, lekker kletsen met mensen, beetje uitdagen en doen, erotische sfeer, geen ruzie's, geen gedoe, gewoon lol maken, evt even het restaurant in hoppen voor een lekker hapje en dat allemaal voor een schappelijke prijs(all in).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43560846
Bij Gordon en Joling gingen ze naar de GoGo.
Het volk lijkt me niet echt fijn om tegen aan te kijken maar voor de rest kun je er leuk stappen!
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:53:43 #71
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_43563651
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Hoelang heb je nu dan met je vriendin, als ik vragen mag, omdat je nog niet weet hoe open minded ze is?
Net iets meer dan 2 maanden, dus nog niet bepaald lang he . Bovendien is ze 19, dus we hebben nog alle tijd van de wereld om uit te vinden hoe open-minded we zijn. Tot die tijd kijk ik gewoon voor mezelf waar mijn grenzen liggen.
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:58:08 #72
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_43563824
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef Bendeleider het volgende:
Bij Gordon en Joling gingen ze naar de GoGo.
Het volk lijkt me niet echt fijn om tegen aan te kijken maar voor de rest kun je er leuk stappen!
Als de Gogo nog bestond, that is. Hij is alweer een half jaartje failliet hoor, en staat nog steeds te koop.
pi_43566225
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:46 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:

mensen uit alle lagen van de bevolking komen daar...dus hoezo niet jou volk

En er lopen heel wat leuke paartjes rond.. tis maar net waar je heen gaat
Dat cliche wordt ook steeds weer uit de kast gehaald, dat alle soorten mensen er komen: van bankdirecteur tot glazenwasser. Maar dan toch vooral de glazenwasser en de glazenwassersvrouw

Het bezoeken van parenclubs is de nieuwste hobby van kleinburgerlijk Nederland, en dat is nou net het trieste eraan. Als er vooral ruige figuren kwamen, of 'outsiders', of mensen met een onorthodoxe levensstijl, ja dan... dan zou je het 'spannend' kunnen noemen, of kicken of zelfs controversieel, zo van: 'Dat willen we absoluut 1 keer in ons leven meemaken.'
Maar dit is gewoon een vorm van RTL4-vermaak. Het Rad van Fortuin in je nakie. Maar wél stiekem bij jezelf denken dat je ontzettend heftig bezig bent, terwijl de buren van 33a en de achterburen van 5c er ook gewoon liggen te nuecken.

Díe tragiek... dat is toch de allergrootste turn off?

Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  woensdag 15 november 2006 @ 18:32:39 #74
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_43582955
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:31 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Dat cliche wordt ook steeds weer uit de kast gehaald, dat alle soorten mensen er komen: van bankdirecteur tot glazenwasser. Maar dan toch vooral de glazenwasser en de glazenwassersvrouw

Het bezoeken van parenclubs is de nieuwste hobby van kleinburgerlijk Nederland, en dat is nou net het trieste eraan. Als er vooral ruige figuren kwamen, of 'outsiders', of mensen met een onorthodoxe levensstijl, ja dan... dan zou je het 'spannend' kunnen noemen, of kicken of zelfs controversieel, zo van: 'Dat willen we absoluut 1 keer in ons leven meemaken.'
Maar dit is gewoon een vorm van RTL4-vermaak. Het Rad van Fortuin in je nakie. Maar wél stiekem bij jezelf denken dat je ontzettend heftig bezig bent, terwijl de buren van 33a en de achterburen van 5c er ook gewoon liggen te nuecken.

Díe tragiek... dat is toch de allergrootste turn off?

Hahaha prachtig verwoord!!, subliem, kan niet treffender.

Toppie! zoals dat volk zou roepen, je hebt echt helemaal gelijk
Als het rtl4 cq talpa volk er komt is voor mij de lol er ook idd af.
Deek da was pas unne goeie kloot
pi_43605227
maar waar zitten de goede en betere parenclubs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')