abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47314394
Zoetzuurhapje, als je gewoon een bekendere club pakt en geen obscuur dingetje ergens achteraf dan heb je dat soort dingen echt niet, ik heb nog nooit meegemaakt dat van me verwacht werd dat ik ook echt actief werd, ken ook best wat stellen die alleen gaan voor het uitgaan in erotische sfeer en die helemaal niet actief worden daar, of alleen met z'n 2-en in een afgesloten hokje(veel clubs bieden ook de mogelijkheid om een paar hokjes af te sluiten voor de mensen die bekeken worden nog wat teveel vinden).

Ik ga niet zo heel vaak, heb nu eenmaal zat te doen in mijn leven, maar als we gaan gaan we lang niet altijd lopen klooien met anderen, soms ook niet onder elkaar zelfs, ja beetje teasen en doen, maar lang niet altijd alles erop en eraan dus.

In een club waar ik aangekeken wordt of ik eindelijk eens actief wil worden verblijf ik niet lang, dat ben ik heel snel zat en dat zal ik ze dan ook vertellen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:29:00 #202
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_47322706
Dit topic is een goeie ricthing in geslagen, heb alweer aardig wat opgestoken (wat ik op mijn beurt weer aan m'n vriendin kan gaan vertellen). Ik ben benieuwd hoe ze er op reageert als ik het over een tijdje eens ga voorstellen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:54:49 #203
58560 Oksel
Gezellig.
pi_47331180
Zeg ZoutZuurHapje, even offtopic, maar wat heb jij een otzettend irritante manier van schrijven! Geen hoofdletters, elke nieuwe zin ergens onder, geen alinea's. Ik kom er echt niet doorheen zo.
pi_47386792
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dit topic is een goeie ricthing in geslagen, heb alweer aardig wat opgestoken (wat ik op mijn beurt weer aan m'n vriendin kan gaan vertellen). Ik ben benieuwd hoe ze er op reageert als ik het over een tijdje eens ga voorstellen
Same here! ...ook voor wat betreft het doorgeven van de info aan vriendinlief...

Er wordt nu (met een enkele uitzondering...) leuk en nuttig over het onderwerp geluld hier!
pi_47388490
Is het bij bijvoorbeeld de fun4two mogelijk om niet als echt stel, maar gewoon met een vriendin binnen te komen? Dat je geen relatie hebt zegmaar?
pi_47393079
Ideaal voor mij is een echt Kinky feest, net allemaal ongedwongener en de muziek en t feest en sfeer maken de avond, voor de rest kan lekker alles! (bij t juiste feest)
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_47395703
quote:
Op zondag 18 maart 2007 01:57 schreef Claes het volgende:
Is het bij bijvoorbeeld de fun4two mogelijk om niet als echt stel, maar gewoon met een vriendin binnen te komen? Dat je geen relatie hebt zegmaar?
Tuurlijk kan dat. Hoe zouden ze moeten natrekken of je daadwerkelijk een relatie hebt?
pi_47396245
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef tasri het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Hoe zouden ze moeten natrekken of je daadwerkelijk een relatie hebt?
Nou ja, het binnenkomen zal inderdaad niet zo'n probleem zijn, wat ik meer bedoel is of je gedoe krijgt als ze misschien door gaan krijgen dat je er meer als 2 individuen komt die beide op zoek zijn naar iets leuks met andere personen, dan dat je echt als stel komt dat ook samen lekker bezig is.
pi_47397040
Met mijn vorige partner gingen we ook wel eens apart met een ander. Nooit commentaar op gekregen. Natuurlijk kwamen we niet elke week met een ander aanzetten, maar hij wisselde nog wel eens met vriendinnen en daar is nooit iets van gezegd. Maar misschien scheelt het wel dat ze weten dat je een vaste relatie hebt (in ons geval toen dus).
Aan de andere kant, swingers hebben nu eenmaal sex met anderen, dus waarom zouden ze zich daar druk om maken. Zolang je alles safe houdt zie ik het probleem niet.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:43:06 #210
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_47398076
Ik snap niet wat er opwindend is aan geplande kunstmatige seks. Imo zijn mensen die naar parenclubs gaan dan ook dezelfde mensen die Mc Donalds een 'gezellig uitstapje' vinden. Het is gewoon een snelle ranzige manier om een primaire behoefte te vervullen, meer niet.

Het is dan ook te triest voor woorden dat je om deze primaire behoefte te vervullen plannen moet gaan maken en er uberhaupt tijd in steekt om zoiets voor te bereiden. Typisch 'hapklare brokken-mentaliteit' voor mensen zonder smaak en een te luie instelling om iets van kwaliteit op de kop te tikken.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_47399109
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:43 schreef Nickthedick het volgende:
Ik snap niet wat er opwindend is aan geplande kunstmatige seks. Imo zijn mensen die naar parenclubs gaan dan ook dezelfde mensen die Mc Donalds een 'gezellig uitstapje' vinden. Het is gewoon een snelle ranzige manier om een primaire behoefte te vervullen, meer niet.

Het is dan ook te triest voor woorden dat je om deze primaire behoefte te vervullen plannen moet gaan maken en er uberhaupt tijd in steekt om zoiets voor te bereiden. Typisch 'hapklare brokken-mentaliteit' voor mensen zonder smaak en een te luie instelling om iets van kwaliteit op de kop te tikken.
Dat mag je vinden natuurlijk, maar persoonlijk ben ik het niet met je eens.
Ten 1ste zie ik het gewoon als een avondje ontspannen, met sauna, bubbelbad, lekker eten en gezellige (gelijkgestemde/gelijk denkende) mensen ontmoeten. Het handige is dat je alles onder 1 dak vind.
Ten 2de is het niet zo dat elk PC bezoek uitdraait op seks.
En ten 3de... Luie instelling? Weet je wel hoeveel moeite het me soms kost een beetje aantrekkelijk voor de dag te komen? Ik ben soms een hele dag bezig met m'n haar, make-up, shoppen enz!
  zondag 18 maart 2007 @ 15:24:54 #212
106776 Nickthedick
pi_47399734
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:09 schreef tasri het volgende:

Dat mag je vinden natuurlijk, maar persoonlijk ben ik het niet met je eens.
Ten 1ste zie ik het gewoon als een avondje ontspannen, met sauna, bubbelbad, lekker eten en gezellige (gelijkgestemde/gelijk denkende) mensen ontmoeten. Het handige is dat je alles onder 1 dak vind.
Een soort IKEA voor seksbelustelingen dus... Persoonlijk word ik meer opgewonden als ik zelf iets bereik en het niet op een presenteerblaadje krijg aangeboden.
quote:
Ten 2de is het niet zo dat elk PC bezoek uitdraait op seks.
Wil jij vertellen dat het wel eens voorkomt dat er tussen die 30 anderen die in de club zijn niet 1 zit waar je seks mee wil? Tjonge, dan ben je wel kieskeurig zeg.
quote:
En ten 3de... Luie instelling? Weet je wel hoeveel moeite het me soms kost een beetje aantrekkelijk voor de dag te komen? Ik ben soms een hele dag bezig met m'n haar, make-up, shoppen enz!
Ik denk niet dat het iemand veel uitmaakt of je er piekfijn uitziet. Zolang je maar 3 gaten hebt kom je wel aan je trekken.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_47400204
Een soort IKEA voor seksbelustigen? Nou nee! Ik denk dat het in de gemiddelde kroeg niet veel anders werkt. Je zou ze de kost moeten geven die in een gewone kroeg uit zijn op seks (mannen en vrouwen!). En op een presenteerblaadje krijg je het niet. Ook in een PC is het niet zo dat je zomaar "opgepikt" wordt of een ander "oppikt". Het blijft een kat-en-muis-spelletje en als er geen klik met de ander is, gebeurt er dus niks.

Dus ja, ook tussen die 30 (of meer) anderen zit er wel eens een keer niemand met wie ik seks wil hebben. En een andere keer wil ik met alle 30 wel seks. Zoals ik al meerdere keren aangegeven heb ga ik niet puur voor de seks naar een PC, maar voor gewoon een gezellige avond met anderen.

En op je derde punt ga ik maar niet serieus in.
  zondag 18 maart 2007 @ 16:06:10 #214
106776 Nickthedick
pi_47401552
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:35 schreef tasri het volgende:
Een soort IKEA voor seksbelustigen? Nou nee! Ik denk dat het in de gemiddelde kroeg niet veel anders werkt. Je zou ze de kost moeten geven die in een gewone kroeg uit zijn op seks (mannen en vrouwen!).
De sletten, dat ze zomaar het risico lopen om afgewezen te worden en gebruik moeten maken van verleidingstechnieken om iemand het bed in te krijgen... ongehoord. Uiteraard krijg je veel meer een bevredigend gevoel dat je iets bereikt hebt als je een mokkel die 'neuk me' op haar voorhoofd heeft getatoeerd en al begint te soppen als ze J.P. Balkenende in een iets te strak vallende pantalon ziet het bed in weet te lullen... bewonderingswaardige skills.
quote:
En op een presenteerblaadje krijg je het niet. Ook in een PC is het niet zo dat je zomaar "opgepikt" wordt of een ander "oppikt". Het blijft een kat-en-muis-spelletje en als er geen klik met de ander is, gebeurt er dus niks.
Lijkt me kut om zo te worden afgewezen. Het is net zoiets als dat Bonnie St. Claire geen drankje van je wil aannemen.
quote:
Dus ja, ook tussen die 30 (of meer) anderen zit er wel eens een keer niemand met wie ik seks wil hebben. En een andere keer wil ik met alle 30 wel seks. Zoals ik al meerdere keren aangegeven heb ga ik niet puur voor de seks naar een PC, maar voor gewoon een gezellige avond met anderen.
Ben je dan de BOB? (Bewust Ongeneukte Bezoeker) of weet je op voorhand al dat je geen seks wil?
quote:
En op je derde punt ga ik maar niet serieus in.
Zou je wel moeten doen, ik heb namelijk erg leuke replies klaarliggen.
  zondag 18 maart 2007 @ 16:08:45 #215
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_47401675
-reactie verwijderd-

[ Bericht 79% gewijzigd door Tally op 18-03-2007 17:22:52 ]
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_47412136
Ik vind jouw bijdrages niet heel nuttig en ook niet meer interessant, Nickthedick (what's in a name...). De eerste keer geef je je mening, die is dat parenclubs niks zijn etc. Ok, dat kan, zoals anderen ook al zeiden. Maar daarna herhaal je jezelf steeds en ga je niet echt in op wat anderen zeggen, maar word je eerder persoonlijk ("sletten" etc.).

Misschien is het moment daar dat je moet inzien dat je het oneens bent met de meesten in dit topic en de discussie verder moet staken?
  zondag 18 maart 2007 @ 23:10:22 #217
106776 Nickthedick
pi_47418267
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:45 schreef Ro-Maniak het volgende:
Ik vind jouw bijdrages niet heel nuttig en ook niet meer interessant, Nickthedick (what's in a name...). De eerste keer geef je je mening, die is dat parenclubs niks zijn etc. Ok, dat kan, zoals anderen ook al zeiden. Maar daarna herhaal je jezelf steeds en ga je niet echt in op wat anderen zeggen, maar word je eerder persoonlijk ("sletten" etc.).

Misschien is het moment daar dat je moet inzien dat je het oneens bent met de meesten in dit topic en de discussie verder moet staken?
Ik denk dat veel mensen in dit topic zichzelf iets te serieus nemen en daar rebelleer ik tegen. Je bent bezig om een primaire behoefte te vervullen, niet om kanker te genezen.

Bovendien is de titel van dit topic: 'Parenclub: done or not-done?' en ben ik dus meer ontopic dan al die lui die adresjes van parenclubs aan het uitwisselen zijn. Wil je mijn reacties niet lezen? Start dan een topic met de titel: 'Wie kent nog een leuke parenclub?' Ok? Mooi.
  maandag 19 maart 2007 @ 08:12:53 #218
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47424377
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:10 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk dat veel mensen in dit topic zichzelf iets te serieus nemen en daar rebelleer ik tegen. Je bent bezig om een primaire behoefte te vervullen, niet om kanker te genezen.
  maandag 19 maart 2007 @ 11:21:00 #219
37769 erodome
Zweefteef
pi_47428382
Nick, voordat je oordeelt moet je het zelf maar eens meemaken, het is vaak relaxder en minder opdringerig dan gewoon uitgaan is.

Meestal beslis ik op voorhand niets(alhoewel het weleens voorkomt dat ik wel wat fantasietjes heb voordat ik ga, of ik die ga uitvoeren is een 2de), of ik wat ga doen of niet, zie gewoon wel hoe het loopt, misschien kom je iemand tegen waarmee die klik er is, misschien ook niet, het is niet waarom ik ga, ik ga omdat ik het een fijne manier van uitgaan vind.

Ik ben er dol op lekker in het bubbelbad rond te hangen, lekker een sauna te pakken, beetje te teasen met mijn eigen man, te kleppen met anderen, beetje dansen, vind het heerlijk om er sexy bij te kunnen lopen zonder elke 2 minuten een hand op mijn kont te krijgen van een of andere sukkel.

De hoofdreden om te gaan is niet seks, maar de manier van uitgaan, dat geld voor heel veel parenclub bezoekers.
Het is erg serieus als ik zeg dat er redelijk wat stellen gaan zonder dat ze seks met anderen willen, dat dat gewoon niet tot de mogelijkheden behoort, ze verder gewoon monogaam zijn.

Dat zegt eigenlijk al genoeg, dat dus lang niet iedereen echt voor de seks gaat, ik denk dat ik kan stellen dat de meerderheid niet primair voor de seks gaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_47433855
bah, ik vind de gedachte met mensen sex hebben die je totaal niet kent al vies. Groot risico op SOAs loop je ook natuurlijk.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:09:20 #221
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47433887
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:08 schreef sirallut het volgende:
bah, ik vind de gedachte met mensen sex hebben die je totaal niet kent al vies. Groot risico op SOAs loop je ook natuurlijk.
asls je een beetje als een wilde in het rond neukt zonder condoom wel ja
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 19 maart 2007 @ 14:11:32 #222
37769 erodome
Zweefteef
pi_47433967
quote:
Dat mag die gedachte, maar wat soa's betrefd, condooms enzo zijn daar geen vraag, dat gebeurt gewoon, er liggen dan ook condooms zat.

Alles gebeurt gewoon veilig dus, zo hoog is dat risiko's op soa's dus niet, zeker als je je bedenkt dat juist mensen met wisselende contacten op deze manier nogal de neiging hebben zich regelmatig te laten testen, waar mensen die van relatie naar relatie hoppen dat vaak niet doen, geen reden toe zien.
pi_47438732
quote:
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat dan doen in een nieuwe relatie. Dan ken je elkaar toch ook niet door en door als je de eerste keer het bed deelt? Sterker, veel mensen zullen hun partner nooit leren kennen, omdat er niet gepraat wordt, sommige onderwerpen taboe zijn (zoals het aantal vorige sekspartners) enz.
Om van zoenen nog maar niet te spreken (in mijn ogen is zoenen ook seks). Veel mensen "kennen" elkaar net een paar uur als er al gezoend wordt.
Wat erodome zegt is waar, de meeste mensen met wisselende contacten laten zich regelmatig testen. Ikzelf laat het elke 3 maanden testen. Hoeveel nieuwbakken stellen doen dat voordat ze de eerste keer sex hebben?
  maandag 19 maart 2007 @ 17:10:15 #224
106776 Nickthedick
pi_47441139
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:21 schreef erodome het volgende:
Nick, voordat je oordeelt moet je het zelf maar eens meemaken, het is vaak relaxder en minder opdringerig dan gewoon uitgaan is.
Nee dank je, ik heb al de grootste moeite om in het dagelijks leven mensen te ontmoeten die ik ook maar enigzins kan luchten; ik betwijfel dat het met iemand in een paarclub ineens wel klikt.
  maandag 19 maart 2007 @ 17:14:08 #225
106776 Nickthedick
pi_47441291
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat mag die gedachte, maar wat soa's betrefd, condooms enzo zijn daar geen vraag, dat gebeurt gewoon, er liggen dan ook condooms zat.

Alles gebeurt gewoon veilig dus, zo hoog is dat risiko's op soa's dus niet, zeker als je je bedenkt dat juist mensen met wisselende contacten op deze manier nogal de neiging hebben zich regelmatig te laten testen, waar mensen die van relatie naar relatie hoppen dat vaak niet doen, geen reden toe zien.
Dus heb je al minderwaardige seks (want je stelt zelf dat seks met je partner toch specialer is), moet het ook nog met condoom. Ik snap het niet. Dat is net of je voorstelt je BMW in te ruilen voor een FIAT zonder wielen.

P.S. wat kosten die testen je eigenlijk?
pi_47443077
quote:
Dat is afhanelijk van waar je laat testen. Er zijn SOA-centra die het gratis doen. Laat je het doen bij de huisarts betaalt je verzekering het vaak (of in elk geval een deel) en als je het anoniem wilt laten testen kan dat, maar betaal je extra.
  maandag 19 maart 2007 @ 18:08:46 #227
106776 Nickthedick
pi_47443244
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:03 schreef tasri het volgende:

[..]

Dat is afhanelijk van waar je laat testen. Er zijn SOA-centra die het gratis doen. Laat je het doen bij de huisarts betaalt je verzekering het vaak (of in elk geval een deel) en als je het anoniem wilt laten testen kan dat, maar betaal je extra.
Dus... omdat jullie graag rondneuken moet dat van mijn belastingcenten betaald worden? Lekker is dat.
  maandag 19 maart 2007 @ 18:56:15 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_47444893
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:08 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dus... omdat jullie graag rondneuken moet dat van mijn belastingcenten betaald worden? Lekker is dat.
Nee hoor, betaal rond de 25 euro, iets in die geest, dan wordt alles getest, op herpes na dan(heeft geen zin dat te testen, heeft alleen nut om bij blaasjes het vocht te testen).
  maandag 19 maart 2007 @ 18:58:52 #229
37769 erodome
Zweefteef
pi_47444985
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dus heb je al minderwaardige seks (want je stelt zelf dat seks met je partner toch specialer is), moet het ook nog met condoom. Ik snap het niet. Dat is net of je voorstelt je BMW in te ruilen voor een FIAT zonder wielen.

Niet minderwaardig, anders en dat condoom heb ik niet zo'n problemen mee, kom nog heerlijk klaar, dus ach...

Maar zoals al gezegd, meestal is er geen actie met anderen, is het gewoon elkaar teasen en doen, voor mij ideaal, ben toch een beetje een exhibisionist, dat kan ik daar lekker uitleven zonder er mensen mee lastig te vallen die daar niet op zitten te wachten.

Mij zal je dus niet in een gewone sauna zien klooien met iemand, dat vind ik dan weer onfatsoenlijk.
  maandag 19 maart 2007 @ 19:45:30 #230
58560 Oksel
Gezellig.
pi_47446865
Hij heeft gewoon minder hormonen dan een normale man. Burgerlijk, monogaam en ietwat sullig. Maakt niet uit hoor.
  maandag 19 maart 2007 @ 20:52:17 #231
106776 Nickthedick
pi_47450075
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:45 schreef Oksel het volgende:
Hij heeft gewoon minder hormonen dan een normale man. Burgerlijk, monogaam en ietwat sullig. Maakt niet uit hoor.
Dus in jouw ogen neuken 'normale' mannen iedere snol die zich aanbiedt? Sorry, maar ik heb meer hersenen, smaak en eigenwaarde dan dat. Het feit dat jij opgewonden kan raken van lui die eruit zien alsof ze uit een 70's pornofilm komen wandelen zegt niets over mijn libido, maar meer over jouw, door wanhoop gevoede, geilheid. Jij bent vast zo'n type die zich aan z'n huisdieren vergrijpt als de hormonen weer eens door je lichaam gieren.
  maandag 19 maart 2007 @ 21:33:47 #232
37769 erodome
Zweefteef
pi_47452043
Alsof iedereen die wat wisselende contacten heeft met iedere gast op een straathoek het bed in duikt.

Je bent ietwat kortzichtig te noemen nick soms
  maandag 19 maart 2007 @ 22:11:51 #233
106776 Nickthedick
pi_47453875
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef erodome het volgende:
Alsof iedereen die wat wisselende contacten heeft met iedere gast op een straathoek het bed in duikt.

Je bent ietwat kortzichtig te noemen nick soms
Je moet toch toegeven dat ik wat kieskeuriger ben dan jij, of niet soms?
  maandag 19 maart 2007 @ 22:16:34 #234
37769 erodome
Zweefteef
pi_47454111
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Je moet toch toegeven dat ik wat kieskeuriger ben dan jij, of niet soms?
Dat weet ik niet uiteindelijk...

In het verleden heb je zeker gelijk, jong en onbezonnen werd er alleen op wat uiterlijk gescreend en het moest niet erg naar qua karakter zijn wat ik kon merken dan.
Nu ik volwassen ben ben ik toch wel aardig kieskeurig geworden, het is niet snel goed, ben niet zo'n mensenvriend om heel eerlijk te zijn, verreweg de meeste mensen heb ik niets mee, wil ik niets mee, er is al snel wat fout zeg maar
  maandag 19 maart 2007 @ 22:28:34 #235
106776 Nickthedick
pi_47454706
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat weet ik niet uiteindelijk...

In het verleden heb je zeker gelijk, jong en onbezonnen werd er alleen op wat uiterlijk gescreend en het moest niet erg naar qua karakter zijn wat ik kon merken dan.
Nu ik volwassen ben ben ik toch wel aardig kieskeurig geworden, het is niet snel goed, ben niet zo'n mensenvriend om heel eerlijk te zijn, verreweg de meeste mensen heb ik niets mee, wil ik niets mee, er is al snel wat fout zeg maar
Als jij in een parenclub bent waar pak em beet 30-40 mensen aanwezig zijn, en je wil met minstens 1 wel seks, dan ben je in mijn ogen niet erg kieskeurig. Of komen er alleen maar fotomodellen in parenclubs ofzo?
pi_47455148
..alsof iemand knap moet zijn om er lekker seks mee te kunnen hebben...

Het om de beleving (wat mij betreft) en niet per sé om de seks, dat kun je op elke straathoek krijgen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:53:30 #237
37769 erodome
Zweefteef
pi_47466754
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Als jij in een parenclub bent waar pak em beet 30-40 mensen aanwezig zijn, en je wil met minstens 1 wel seks, dan ben je in mijn ogen niet erg kieskeurig. Of komen er alleen maar fotomodellen in parenclubs ofzo?
Er zijn wel wat meer dan 30/40 mensen aanwezig en ik vind lang niet altijd met wie ik wel wil.
Ligt heel erg aan de sfeer, aan het persoon en alles en nee er komen niet alleen fotomodellen, maar er komen ook echt niet alleen lelijkerts, soms lopen er echt jummy luitjes tussen.

Als ik goed geil ben, lekker in die zweefmode zit hoef ik geen diepgang meer(nou ja anders dan ), wil ik gewoon lekker geil en dan kan ik gewoon wat lekkers uitzoeken.

Maar zo vaak gebeurt dit niet, zit niet elke week in een parenclub ofzo, er kan maar zo een half jaar tussen zitten dat ik met een ander het bed deel, is een kwestie van prioriteiten, mijn man heeft het meestal druk met werk, we hebben een gezin enz enz, dan hebben we ook nog mensen in ons leven die veel meer zijn dan een lekker wipje, ook die gaan voor, dus dan blijft er niet veel ruimte over voor parenclubs en anderen.

Zeg dat ik pak hem beet een- of tweemaal per jaar naar een parenclub ga, in de meeste gevallen gebeurt er niets met anderen, zo vaak gebeurt dat dus niet.

Als het echt op relatie's aankomt denk ik dat ik een stuk kieskeuriger ben dan jij, laten we zo zeggen, de mensen die door die screening komen zijn ontzettend zeldzaam, sterker nog, ik overweeg om als ik ooit zonder relatie kom te zitten gewoon de rest van mijn leven alleen te blijven(ik ben erg koppig, wat in mijn kop zit zit niet in mijn kont, sommige belofte's die ik als klein kind heb gedaan aan mezelf staan nogsteeds, ook al zei iedereen dat zal wel anders worden naarmate je groter wordt, kortom, de kans dat wat ik net zeg echt gebeurt als ik alleen kom te staan is niet echt groot).
Trouwen zal ik zeer zeker niet meer, dat doe je maar 1 keer in je leven naar mijn mening(voor mij persoonlijk dan, wat een ander doet zal me een worst wezen).

Dus als je het goed bekijkt ben ik uiteindelijk monogamer dan jij bent misschien wel, in relatie's dan
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:54:24 #238
37769 erodome
Zweefteef
pi_47466778
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:38 schreef Twiggy het volgende:
..alsof iemand knap moet zijn om er lekker seks mee te kunnen hebben...

Het om de beleving (wat mij betreft) en niet per sé om de seks, dat kun je op elke straathoek krijgen.
Nou ja, een beetje lekker is wel zo fijn wat mij betrefd, maar het moet niet alleen mooi zijn, er moet spanning zinderen, seksuele energie moet de lucht vullen, het moet knetteren van de vonkjes
pi_47528328
Ik dacht dat PC's altijd kinkey nasty plekken waren maar niets van dat alles. Ben Bij Fata geweest en dat was ronduit gezellig warm, en gemoedelijk. Ik en mijn vriend zijn daar met een ander paar geweest en het was ontzettend leuk en de tijd vloog voorbij. We hebben het alleen met elkaar gedaan maar wellicht de volgende keer wel een keer met een dame erbij als we iemand kunnen vinden die aan onze strenge selectie voldoet
Dus zeker een leuke ervaring die voor herhaling vatbaar is
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:17:37 #240
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47546997
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Oksel het volgende:
Zeg ZoutZuurHapje, even offtopic, maar wat heb jij een otzettend irritante manier van schrijven! Geen hoofdletters, elke nieuwe zin ergens onder, geen alinea's. Ik kom er echt niet doorheen zo.
Ik zal proberen erop te letten
quote:
De hoofdreden om te gaan is niet seks, maar de manier van uitgaan, dat geld voor heel veel parenclub bezoekers.
Ben daar niet van overtuigd dat dat niet zo is,maar zal het van je aannemen omdat jij wel ervaringen met clubs hebt !

[ Bericht 28% gewijzigd door ZoetZuurHapje op 22-03-2007 14:26:02 ]
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
pi_47565827
Ieder zo z'n hobby.

Denk niet dat het iets voor mij zou zijn.
Ik zoek de adrenaline en/of ontspanning wel op een andere manier.

Aan de andere kant denk ik dat je in het gewone uitgaansleven meer sexueel gefrustreerde geile vuistneukers tegen komt dan in een paren club. (voor zover mijn ervaring in het standaard uitgaansleven gecombineerd met wat ik hier lees)

Ik bedoel hier mee dat je meer kans maakt op een neukertje in een skihut type tent dan in een paren club. (mits je voldoening neemt met 100kg + bezemsteel)
pi_48824550
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef Claes het volgende:

[..]

Nou ja, het binnenkomen zal inderdaad niet zo'n probleem zijn, wat ik meer bedoel is of je gedoe krijgt als ze misschien door gaan krijgen dat je er meer als 2 individuen komt die beide op zoek zijn naar iets leuks met andere personen, dan dat je echt als stel komt dat ook samen lekker bezig is.
Regel een vriendin die je wel ziet zitten en schrijf haar op in die club
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48828784
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef von_manstein het volgende:
Ieder zo z'n hobby.

Denk niet dat het iets voor mij zou zijn.
Ik zoek de adrenaline en/of ontspanning wel op een andere manier.

Aan de andere kant denk ik dat je in het gewone uitgaansleven meer sexueel gefrustreerde geile vuistneukers tegen komt dan in een paren club. (voor zover mijn ervaring in het standaard uitgaansleven gecombineerd met wat ik hier lees)

Ik bedoel hier mee dat je meer kans maakt op een neukertje in een skihut type tent dan in een paren club. (mits je voldoening neemt met 100kg + bezemsteel)
u neuqt niet graag klaarblijkelijk
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_48837562
Tot nu toe ben ik met mn vriendin 2 keer bij een parenclub geweest. We hadden al een klein beetje ervaring door een avontuurtje met een ander stel op de Kamasutrabeurs. Dus via internet (bi4real) afgesproken met een ander stel. Eerst daar s' avonds lekker wezen eten en toen met zn 4tjes naar de parenclub.

Allemaal best wel spannend natuurlijk. We gingen naar Club Paradise in Amsterdam (vooral omdat ik 5 min rijden was). Was niet echter super, erg stil en redelijk veel alleenstaande mannen (niet handtastelijk, maar wel erg aanwezig). Gelukkig waren we met dat andere stelletje en hebben we dus toch nog een hele gezellige avond gehad Maar die parenclub is dus (voor ons) niet echt voor herhaling vatbaar. Je hoefde trouwens geen entree geld te betalen (per stel met je minimaal 40 euro drinken aan de bar en dat wordt bijgehouden met electrisch bandje).

De tweede keer was met een vriendschappelijk stel en zijn we naar de Fata gegaan. Was echt helemaal super, lekker eten, prettige sfeer, genoeg mooie (en jonge) mensen. We zijn nog niet 'all-the-way' gegaan, maar hebben wel flink wat afgespeeld met andere stelletjes. Ik vind het persoonlijk prettiger dan 'normaal' uitgaan: een veel betere sfeer en de mensen zijn veel vriendelijker/gezelliger. Gewoon nergens ruzies en iedereen ziet er vrolijk en sexy uit (waar zie je dat nog tegenwoordig in 'uitgaansland'...).

Dus zeker voor herhaling vatbaar. Enige nadeel is dat het zo kut bereikbaar is met OV. Dus we zijn altijd afhankelijk van andere stelletjes. Wij vonden het trouwens wel prettig om met een ander stel samen te gaan, maakt de stap een stuk minder groot
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_48838599
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:55 schreef Monkster het volgende:
Tot nu toe ben ik met mn vriendin 2 keer bij een parenclub geweest. We hadden al een klein beetje ervaring door een avontuurtje met een ander stel op de Kamasutrabeurs. Dus via internet (bi4real) afgesproken met een ander stel. Eerst daar s' avonds lekker wezen eten en toen met zn 4tjes naar de parenclub.

Allemaal best wel spannend natuurlijk. We gingen naar Club Paradise in Amsterdam (vooral omdat ik 5 min rijden was). Was niet echter super, erg stil en redelijk veel alleenstaande mannen (niet handtastelijk, maar wel erg aanwezig). Gelukkig waren we met dat andere stelletje en hebben we dus toch nog een hele gezellige avond gehad Maar die parenclub is dus (voor ons) niet echt voor herhaling vatbaar. Je hoefde trouwens geen entree geld te betalen (per stel met je minimaal 40 euro drinken aan de bar en dat wordt bijgehouden met electrisch bandje).

De tweede keer was met een vriendschappelijk stel en zijn we naar de Fata gegaan. Was echt helemaal super, lekker eten, prettige sfeer, genoeg mooie (en jonge) mensen. We zijn nog niet 'all-the-way' gegaan, maar hebben wel flink wat afgespeeld met andere stelletjes. Ik vind het persoonlijk prettiger dan 'normaal' uitgaan: een veel betere sfeer en de mensen zijn veel vriendelijker/gezelliger. Gewoon nergens ruzies en iedereen ziet er vrolijk en sexy uit (waar zie je dat nog tegenwoordig in 'uitgaansland'...).

Dus zeker voor herhaling vatbaar. Enige nadeel is dat het zo kut bereikbaar is met OV. Dus we zijn altijd afhankelijk van andere stelletjes. Wij vonden het trouwens wel prettig om met een ander stel samen te gaan, maakt de stap een stuk minder groot
Das toeval wij ook via bi4real gedate, alleen nog geen club-ervaring
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:17:02 #246
83046 Nino
carpe diem!
pi_48890778
Das toeval wij ook via bi4real gedate, alleen nog geen club-ervaring
[/quote]

Fata en Fun zijn aanraders
pi_48904404
Veel wijze woorden Erodome!

Gaan geregeld en t is er inderdaad veelal relaxter dan in de gemiddelde kroeg of disco.
Gewoon goed afstemmen met elkaar en genieten van het verleggen van je grenzen.

Uiteraard alleen als je de behoefte hebt... anders gewoon nie doen.

It s a free world (zeggen ze...)
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
pi_48904866
Wij hadden nog wel eens naar de Fantasy Beach gewild, maar dat gaat helaas niet meer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_48918761
Ikzelf vind in een pc een stuk leuker om uit te gaan dan in een bar. Mensen zijn veel opener dan een bar. Ik heb mijn vriend ontmoet in een pc.
Mijn vriendin die al jaren op zoek was naar een leuke vent heeft haar vriend daar ook ontmoet.

Hij was een alleengaande man en ik een alleengaande vrouw. De mannen daar zijn een stuk vrouw-vriendelijker dan in een bar. In een pc gaat het om respect. Natuurlijk zitten er mafkezen bij. Als ze zomaar aan mij zitten zeg ik altijd. Vond je lekker he?
Dan zeggen ze ja dat was heel lekker.
Ik vind het lekker om je ballen drie maal in de rondte te draaien. Gewoon lik op stuk geven die kerels. Ik kan ook naar de leiding gaan en worden ze na een waarschuwing eruit geflikkert. Dat zal in een gewone bar niet zo gauw gebeuren. Al daarom vind ik een pc leuker dan een gewone bar
pi_48931575
veel milf te vinden?
pi_49030169
Tijdje niet gekeken, maar weer veel interessants... Mijn vriendin en ik gaan binnenkort eens de agenda's trekken voor een avondje fun4two denk ik! ...heb er al veel zin in...
pi_49350013
Damn, het topic is weer een beetje ingeslapen... niemand meer met leuke (eerste) ervaringen in een parenclub?

Ik/wij vragen ons nog steeds af hoe het zal gaan de eerste keer, wat we zullen beleven...
  maandag 14 mei 2007 @ 00:42:00 #253
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49350444
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:23 schreef Ro-Maniak het volgende:
Damn, het topic is weer een beetje ingeslapen... niemand meer met leuke (eerste) ervaringen in een parenclub?

Ik/wij vragen ons nog steeds af hoe het zal gaan de eerste keer, wat we zullen beleven...
nou, wat houdt je tegen? ga gewoon
  maandag 14 mei 2007 @ 06:58:08 #254
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_49352357
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nou, wat houdt je tegen? ga gewoon
Precies, er staan genoeg eerste PC ervaringen in dit en andere topics om een aantal clubs te kunnen beoordelen. En je weet idd pas wat het is als je er bent geweest
pi_49417253
Ik denk dat het inderdaad ook al wel zeker is dat we gaan... ik probeer alleen de voorpret nog wat te verhogen!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:47:31 #256
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_49424932
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Ro-Maniak het volgende:
Ik denk dat het inderdaad ook al wel zeker is dat we gaan... ik probeer alleen de voorpret nog wat te verhogen!
In dat geval had je ruim een jaar eerder in dit soort topics moeten kijken. Toen zijn we nl. met een stuk of 12 Fok'ers naar een pc geweest, was best leuk om eens een keer meegemaakt te hebben. Jammer dat de Gogo niet meer bestaat en erodome en co. geen nieuwe meet organiseren. Ben zelf te onervaren op clubgebied om zoiets op poten te zetten.

ps. beschouw dit rustig als een luidruchtige stille hint hoor, ero
pi_49436275
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Ro-Maniak het volgende:
T lijkt mij ook wel spannend om een keer te gaan
Denk alleen niet dat mn vriend mee wil!
Laat je weten hoe het geweest is....
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:52:27 #258
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49441047
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

In dat geval had je ruim een jaar eerder in dit soort topics moeten kijken. Toen zijn we nl. met een stuk of 12 Fok'ers naar een pc geweest, was best leuk om eens een keer meegemaakt te hebben. Jammer dat de Gogo niet meer bestaat en erodome en co. geen nieuwe meet organiseren. Ben zelf te onervaren op clubgebied om zoiets op poten te zetten.

waarom zou je dat zelf niet kunnen doen?
open een topic, prik een datum, kies een club uit, reserveren, en gaan
pi_49444010
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Is daar nog iets gebeurt tussen fokkers?
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:49:39 #260
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49448566
Ja, mijn vriendin wil ondertussen ook wel. Fun4Two wordt het dan.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:54:49 #261
115608 jeroen_is_hier
What the Fok?
pi_49457733
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef vroutje het volgende:

[..]

Bij mij wil mijn vriendin niet mee, zullen wij dan maar samen gaan?
Kom ik je ophalen in mijn Mini
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_49469656
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef vroutje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of je hem zo ver krijgt...
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:55:12 #263
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_49475464
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom zou je dat zelf niet kunnen doen?
open een topic, prik een datum, kies een club uit, reserveren, en gaan
Ik heb wel tijd om te gaan, maar met een baan en een studie ontbreekt me de tijd helaas. En ik heb liever dat iemand met verstand van pc's zoiets organiseert dan iemand die 1x is geweest
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:06:06 #264
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_49542756
Weet iemand of Le Cour in Oisterwijk nog bestaat? De site is maar schraal en voor de rest is er weinig over te vinden.
Niet mieten! Door gieten!
pi_49596076
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of je hem zo ver krijgt...
Hij leest waarschijnlijk wel mee. Duss.......
Ik denk het niet
We zullen wel beginnen met een triootje, neem aan dat hij daar wel voor in is
pi_49600160
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:18 schreef vroutje het volgende:

[..]

Hij leest waarschijnlijk wel mee. Duss.......
Ik denk het niet
We zullen wel beginnen met een triootje, neem aan dat hij daar wel voor in is
De vrouw die ik een keer mee heb genomen heb je anders zelf het bed uitgeschopt.
pi_49600573
tja, niet doen als ik aan het kotsen ben.....
pi_49617503
!
pi_49635722
Ach t lijkt me gewoon een keer leuk!
En spannend.
Wat zijn mannen dan toch raar he... mogen ze aan een andere vrouw komen............................
pi_49636027
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef vroutje het volgende:
Ach t lijkt me gewoon een keer leuk!
En spannend.
Wat zijn mannen dan toch raar he... mogen ze aan een andere vrouw komen............................
Zoek maar een leuk vrouwtje erbij dan...

Of twee
pi_49636207
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:27 schreef ANWB het volgende:

[..]

Zoek maar een leuk vrouwtje erbij dan...

Of twee
Jij kunt geen 3 vrouwen handelen. of eeuh, zonder mij
pi_49636249
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:32 schreef vroutje het volgende:

[..]

Jij kunt geen 3 vrouwen handelen. of eeuh, zonder mij
Ik heb mijn handen al vol aan jou alleen.
pi_49636293
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:34 schreef ANWB het volgende:

[..]

Ik heb mijn handen al vol aan jou alleen.
Och schatje toch......
pi_49639141
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:35 schreef vroutje het volgende:

[..]

Och schatje toch......
Volgens mij doen jullie stoute dingen met elkaar
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_49639387
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:58 schreef McReal het volgende:

[..]

Volgens mij doen jullie stoute dingen met elkaar
Hoezo?
pi_49639727
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef vroutje het volgende:

[..]

Hoezo?
Nou zo maar een gokje als ik alleen al deze pagina lees ...
pi_49640120
Ja, we doen hele stoute dingen en we willen er nog veeeeel meer doen
pi_49721055
Oke ikke dan maar

Mijn vrouw en ik willen een avondje spannend stappen. We hadden eerst de Casa Rosso in gedachten en zij wat ondeugends aan. Gewoon een avondje amsterdam. Maar volgens mij is dat dus echt helemaal niks. Nu zoek ik dus alternatieven en je komt dan toch wel snel bij een parenclub uit. Enorme erotische spanning lijkt me. Niet dat we direct de behoefte hebben om met anderen het bed te delen, maar gewoon de sfeer en het geil zijn lijkt me dus geweldig. Nu het vrouwtje daar ook nog van overtuigen.
pi_49795352
Wij zijn van plan om morgen (1ste Pinksterdag) naar de Fata Morgana te gaan. Echter... 1 probleempje we hebben geen vervoer terug (helaas niet meer in het bezig van een auto ) en dan is Hilversum erg lastig te bereiken...

Dus dachten we misschien zijn er hier op Fok!stelletjes die liever niet (voor de eerste keer) alleen gaan en het prettiger vinden om met een ander stel te gaan.

Morgen is een soort speciaal event: Geopend van 16:00 tot 03:00 uur en Entreeprijs: 100 euro

We zijn trouwens een jong stel van 22 en 23 jaar en zien er goed uit

Als er interesse is dan horen we het wel
pi_49806097
Doen, is leuk!
Geen jaloers, leuke mensen en veel sex...
  zondag 27 mei 2007 @ 14:36:55 #281
115608 jeroen_is_hier
What the Fok?
pi_49818677
Ik zou eventueel kunnen rijden, maar ja: Ik ben een man alleen inmiddels :-(
Maar mocht er iets te regelen vallen kan je mij altijd even mailen op het e-mailadres welke in mijn profiel staat

[ Bericht 38% gewijzigd door jeroen_is_hier op 27-05-2007 17:49:56 ]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_49819195
Waar zit de FM ook alweer, ergens in Noord-Holland toch?
pi_49820475

Adres:
Club Fata-Morgana

Rijksweg 15

1398 PN Muiden (Bij Amsterdam)
pi_49843519
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 17:29 schreef Monkster het volgende:
Wij zijn van plan om morgen (1ste Pinksterdag) naar de Fata Morgana te gaan. Echter... 1 probleempje we hebben geen vervoer terug (helaas niet meer in het bezig van een auto ) en dan is Hilversum erg lastig te bereiken...

Dus dachten we misschien zijn er hier op Fok!stelletjes die liever niet (voor de eerste keer) alleen gaan en het prettiger vinden om met een ander stel te gaan.

Morgen is een soort speciaal event: Geopend van 16:00 tot 03:00 uur en Entreeprijs: 100 euro

We zijn trouwens een jong stel van 22 en 23 jaar en zien er goed uit

Als er interesse is dan horen we het wel
Laat je weten hoe het is afgelopen?
Bij vlagen ben ik geniaal ........ nu is het ff windstil
pi_49848579
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik zou eventueel kunnen rijden, maar ja: Ik ben een man alleen inmiddels :-(
Maar mocht er iets te regelen vallen kan je mij altijd even mailen op het e-mailadres welke in mijn profiel staat
Thanks voor het aanbod
quote:
Op maandag 28 mei 2007 05:18 schreef TheDiver het volgende:

Laat je weten hoe het is afgelopen?
Onze ervaring:
Kort verslagje dan maar Het was voor ons de tweede keer (alleen deze keer dus alleen ipv met een ander stel). We moeten toch op eigen benen leren staan .

Ons plan was uiteindelijk om met de bus + lopen heen te gaan en met de taxi terug. Maar na een half uur lopen en nog steeds niets kunnen vinden maar een taxi gebelt en het laatste stukje laten brengen. Daar aangekomen eerst even douchen en omkleden. Drankje doen en een beetje rond wandelen. Om te ontspannen mn meisje een lekkere relaxte massage gegeven.

Daarna lekker de sauna in geweest en een beetje met elkaar gespeeld in het zwembad. Na het eten zijn we naar boven (de erotische ruimtes) gegaan en begonnen lekker met elkaar te spelen, na ongeveer 20 min kwam er een leuk stelletje naast ons liggen en na af en toe oogcontact gehad te hebben kwamen we steeds dichter bij elkaar te liggen. Langzaam maar zeker gingen handjes op ontdekkingstocht en lagen we met zn vieren verder.

Daarna nog heel lang liggen kletsen en ons even aan elkaar voorgesteld (gaat meestal ondersom dan in de 'gewone wereld' ). Nog wat wezen drinken en bubbelen in het bubbelbad, helemaal gezellig.

Na een uurtje kletsen en drinken opgespitst en wat rondgewandeld. Onderweg kwamen we 'ons' stelletje weer tegen. En zo lagen we binnen de kortste keren weer met zn vieren te genieten . Na gedouched te hebben zijn we richting huis gegaan. En gelukkig bood het andere stel ons aan of we met hun mee wilde rijden. Telefoonnummers en email uitgewisseld want het was zeker voor herhaling vatbaar.

Algemeen:
- Het was erg druk (waarschijnlijk vanwege speciale pinkster event, waar trouwens niks specials aan was, alleen dat ze al om 16.00 uur open waren). Ik schat dat er ongeveer 150 stellen waren.
- Minder aantrekkelijke stellen dan op zaterdag. Best veel mooie vrouwen, alleen dan is de man die er bij hoort zo'n griezel dat je er toch niets mee wilt. Je merkt (gelukkig) wel dat 'soort gelijke' stelletjes qua uiterlijk en leeftijd, veel sneller naar elkaar toe trekken.
- De algemene leeftijd is op zondag volgens mij een stuk hoger dan op vrijdag of zaterdag.

Maar al met al een zalige avond gehad die we zeker binnenkort weer over gaan doen
pi_49851192
Al met al een goede avond gehad dus?
pi_49855371
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:07 schreef heiden6 het volgende:
Al met al een goede avond gehad dus?
Zeker te weten
pi_49857415
Mijn vriendin en ik zitten er ook al een tijdje over na te denken om naar een parenclub te gaan. Mijn vriendin weet het nu zeker: ze wil. Ik wil eigenlijk ook best graag, dus we zijn een beetje aan het rondkijken. Kent er iemand een goede club in of rondom Utrecht? Wij hebben er bijvoorbeeld een gevonden in Maarssen (kom even niet op de naam) die wel okee lijkt (all-in, ongedwongen, veel info op de site etc...) maar echte reviews zijn er niet echt te vinden.
PWBF
pi_49864178
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:25 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vriendin en ik zitten er ook al een tijdje over na te denken om naar een parenclub te gaan. Mijn vriendin weet het nu zeker: ze wil. Ik wil eigenlijk ook best graag, dus we zijn een beetje aan het rondkijken. Kent er iemand een goede club in of rondom Utrecht? Wij hebben er bijvoorbeeld een gevonden in Maarssen (kom even niet op de naam) die wel okee lijkt (all-in, ongedwongen, veel info op de site etc...) maar echte reviews zijn er niet echt te vinden.
Ik zou, als je de eerste keer gaat, voor de zekerheid naar de Fata-Morgana of naar Fun4Two gaan. Minste risico op een slechte ervaring en het meeste op een goede
pi_49868131
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef Monkster het volgende:

[..]

Ik zou, als je de eerste keer gaat, voor de zekerheid naar de Fata-Morgana of naar Fun4Two gaan. Minste risico op een slechte ervaring en het meeste op een goede
Bedankt voor de tip. Het ziet er inderdaad goed uit. Grote kans dat dit hem gaat worden binnenkort.
PWBF
pi_49872916
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:50 schreef Monkster het volgende:

[..]

Thanks voor het aanbod
[..]

Onze ervaring:
Kort verslagje dan maar Het was voor ons de tweede keer (alleen deze keer dus alleen ipv met een ander stel). We moeten toch op eigen benen leren staan .

Ons plan was uiteindelijk om met de bus + lopen heen te gaan en met de taxi terug. Maar na een half uur lopen en nog steeds niets kunnen vinden maar een taxi gebelt en het laatste stukje laten brengen. Daar aangekomen eerst even douchen en omkleden. Drankje doen en een beetje rond wandelen. Om te ontspannen mn meisje een lekkere relaxte massage gegeven.

Daarna lekker de sauna in geweest en een beetje met elkaar gespeeld in het zwembad. Na het eten zijn we naar boven (de erotische ruimtes) gegaan en begonnen lekker met elkaar te spelen, na ongeveer 20 min kwam er een leuk stelletje naast ons liggen en na af en toe oogcontact gehad te hebben kwamen we steeds dichter bij elkaar te liggen. Langzaam maar zeker gingen handjes op ontdekkingstocht en lagen we met zn vieren verder.

Daarna nog heel lang liggen kletsen en ons even aan elkaar voorgesteld (gaat meestal ondersom dan in de 'gewone wereld' ). Nog wat wezen drinken en bubbelen in het bubbelbad, helemaal gezellig.

Na een uurtje kletsen en drinken opgespitst en wat rondgewandeld. Onderweg kwamen we 'ons' stelletje weer tegen. En zo lagen we binnen de kortste keren weer met zn vieren te genieten . Na gedouched te hebben zijn we richting huis gegaan. En gelukkig bood het andere stel ons aan of we met hun mee wilde rijden. Telefoonnummers en email uitgewisseld want het was zeker voor herhaling vatbaar.

Algemeen:
- Het was erg druk (waarschijnlijk vanwege speciale pinkster event, waar trouwens niks specials aan was, alleen dat ze al om 16.00 uur open waren). Ik schat dat er ongeveer 150 stellen waren.
- Minder aantrekkelijke stellen dan op zaterdag. Best veel mooie vrouwen, alleen dan is de man die er bij hoort zo'n griezel dat je er toch niets mee wilt. Je merkt (gelukkig) wel dat 'soort gelijke' stelletjes qua uiterlijk en leeftijd, veel sneller naar elkaar toe trekken.
- De algemene leeftijd is op zondag volgens mij een stuk hoger dan op vrijdag of zaterdag.

Maar al met al een zalige avond gehad die we zeker binnenkort weer over gaan doen
Dank je wel voor je snelle reactie, wij zijn bijna over de streep!!
Bij vlagen ben ik geniaal ........ nu is het ff windstil
pi_49879195
Klinkt erg leuk allemaal.......
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:09:26 #293
181239 Uitzondering
op de regel...
pi_49885384
is ook erg leuk allemaal, je bent tot niks verplicht en als je je allemaal fatsoenlijk gedraagt heb je de avond van je leven!
Als twee echtparen echt paren, hebben vier echtgenoten echt genoten
pi_49891858
wij twijfelen ook nog...
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_49898773
Er is wel een probleempje en dat is het vervoer. Die clubs liggen me toch een partijtje afgelegen zeg. We hebben wel een auto maar ik heb geen rijbewijs en m'n vriendin zegt dat ze niet wil rijden omdat ze absoluut alcohol wil drinken als dat bij de prijs inbegrepen zit.
PWBF
pi_49899010
voor die enkele keer (tenminste, dat neem ik aan) dat wij zoiets zouden doen, zou ik een hotel in de buurt zoeken. ik zou ook zeker alcohol drinken, en mijn vriend ook in dit geval, dus dan blijft er weinig alternatiefs over. lijkt me ook wel zo relaxt.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_49901559
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef junie het volgende:
voor die enkele keer (tenminste, dat neem ik aan) dat wij zoiets zouden doen, zou ik een hotel in de buurt zoeken. ik zou ook zeker alcohol drinken, en mijn vriend ook in dit geval, dus dan blijft er weinig alternatiefs over. lijkt me ook wel zo relaxt.
Dat is wat wij ook zullen doen waarschijnlijk. Fun4Two zit dicht bij Gouda, daar een hotelletje zoeken maar.
PWBF
pi_49901813
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:01 schreef Nielsch het volgende:
Er is wel een probleempje en dat is het vervoer. Die clubs liggen me toch een partijtje afgelegen zeg. We hebben wel een auto maar ik heb geen rijbewijs en m'n vriendin zegt dat ze niet wil rijden omdat ze absoluut alcohol wil drinken als dat bij de prijs inbegrepen zit.
Je bent toch Nederlander, of niet?

Zou ik ook doen hoor...
pi_49902318
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is wat wij ook zullen doen waarschijnlijk. Fun4Two zit dicht bij Gouda, daar een hotelletje zoeken maar.
ja, precies, dat lijkt mij geen slecht plan.. beetje nagenieten nog etc.
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:57:20 #300
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_49980467
Kreeg vandaag een mailtje van een club waar ik vrij regelmatig kom, met de themafeesten tot einde 2007...
En nu viel mijn oog op het volgende Themafeest

*Ibiza Party, opening of the summer season: vr. 15 & zat. 16/06 *

We're Going To Ibiza
Back To The Island
In The Mediterranean Sea
We're Gonna Have A Party

Dresscode: As small, as little, light and as less as possible. Beachware, ( bitchy-ware? ) shorts, hot pants and other colourful stuff.

Free entrance for those that come by boat or airplane

Paar jaar terug deden ze ook nog eens zo een aktie, tijdens een westren, iedereen die volledig in western kledij naar de club kwam gratis entree en dat hebben ze geweten ook

Het is de Acanthus in belgie, en als ik dan ga kies ik ook vaak voor hun themafeesten, ze zijn telkens weer verrassend, een leuke sfeer, kortom genieten van begin tot eind

Eigenlijk een leuke aanrader
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')