abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45173649
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

*melding gaat maken van verdenking van pyromaan...

Ik dacht dat ik in dit topic al mijn brandende vragen over clubs wel kon afvuren op jullie!
Spijtig gestemd klik ik dit topic weg met een brandende woede in me !
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_45487701
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:32 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wou misschien ook de showboat aandoen.
Men zegt ook dat de mensen mij daar in vuur en vlam kunnen zetten!

Het zal mij benieuwen of dit zo is !
De Showboat is vooral leuk voor gerontofielen is onze ervaring...
Een mooie kloon verdient geen hoon!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:57:56 #103
166195 Spongebobbel
I\'m Ready, I'm Read
pi_45511468
Mij lijkt een parenclub wel spannend om eens te proberen. Mijn wederhelft vindt het ook wel spannend, maar heeft toch haar twijfels.

Wat wij leuk zouden vinden is een avond fijn naar de sauna kunnen, even het bubbelbad in duiken, gezellig aan de bar hangen, dat soort dingen. Dit kan natuurlijk ook wel ergens anders, maar in een normale sauna of in een zwembad zullen ze het niet waarderen als je besluit lekker met elkaar aan de gang te gaan.

Bij een parenclub komt al gauw een beeld naar voren van oudere stellen en oude kerels die zich flink uitleven. Toch lees op ik meerdere forums positieve reacties over parenclubs. We zijn zelf 23 en 20, zijn er leuke clubs waar meer mensen van deze leeftijden komen? Ik heb fun4two vaker voorbij zien komen, is dat iets?

We zoeken het ook niet om zoveel mogelijk genomen te worden. Nou begrijp ik dat nee zeggen of een hand wegduwen volstaat om dit kenbaar te maken, maar de hele avond handjes wegduwen zal de sfeer ook niet echt ten goede komen.

Erodome, je schijnt goed op de hoogte te zijn als het op parenclubs aankomt, heb jij hier mss wat antwoorden op?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:26:29 #104
58560 Oksel
Gezellig.
pi_45516075
Ik ben 23, vriendin is 26.. maar ze is nog niet écht heel enthousiast..
pi_45552178
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Demius het volgende:
Lijkt mij niet echt leuk om te zien hoe een ander je vriendin zit te palen
Dus conclusie? Wie daar aan mee doet heeft een qudt huwelijk?
pi_45552184
Ik vind het iets te geregisseerd en te vanzelfsprekend in een parenclub...... Mijn ideaal beeld omtrent swingers is een goed kinky feestje en daar mensen tegenkomen die je leukvind en het 100% sex gedeelte thuis op je eigen afterparty
  maandag 22 januari 2007 @ 12:26:48 #107
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45575254
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef Spongebobbel het volgende:
Mij lijkt een parenclub wel spannend om eens te proberen. Mijn wederhelft vindt het ook wel spannend, maar heeft toch haar twijfels.

Wat wij leuk zouden vinden is een avond fijn naar de sauna kunnen, even het bubbelbad in duiken, gezellig aan de bar hangen, dat soort dingen. Dit kan natuurlijk ook wel ergens anders, maar in een normale sauna of in een zwembad zullen ze het niet waarderen als je besluit lekker met elkaar aan de gang te gaan.

Bij een parenclub komt al gauw een beeld naar voren van oudere stellen en oude kerels die zich flink uitleven. Toch lees op ik meerdere forums positieve reacties over parenclubs. We zijn zelf 23 en 20, zijn er leuke clubs waar meer mensen van deze leeftijden komen? Ik heb fun4two vaker voorbij zien komen, is dat iets?

We zoeken het ook niet om zoveel mogelijk genomen te worden. Nou begrijp ik dat nee zeggen of een hand wegduwen volstaat om dit kenbaar te maken, maar de hele avond handjes wegduwen zal de sfeer ook niet echt ten goede komen.

Erodome, je schijnt goed op de hoogte te zijn als het op parenclubs aankomt, heb jij hier mss wat antwoorden op?
Ik zal zo es kijken voor je want volgens mij lopen er een aantal topics die de clubs wel enigzins beschrijven.
Maar als ik dan even snel een voorbeeld van een "goede"club is
Dan is mijn keuze nu zeer zeker Acanthus in belgie, super muziek, superclub gewoon, heb het daar altijd prima naar mijn zin, goede keuken, leuke zeer leuke thema's
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45591490
Ik wil er heel graag een keertje heen. Gewoon sfeertje proeven, het lijkt me een enorm leuk avondje uit. Ik verwacht er ook niets meer en niets minder van dan dat: Leuk avondje uit.
Staat zeker op mijn Things To Do List
Proud property of hollander172
pi_45592079
Absolute NOT DONE. Maar dan spreek ik voor mij persoonlijk.

Wat andere mensen doen en willen moeten ze zelf weten, zo lang beide partners daar voor 100% achter staan.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_45593034
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 06:09 schreef Vampier het volgende:

[..]

nope..
[..]

Als dit het waard is dan moet je het maar doen, als je geen zin op een kans op dit soort ongein hebt dan moet je die over actieve hormonen maar onder controle houden.

Ik ben zelf geen religieus persoon maar als ik met deze waarschuwing 1 kind de ellende bespaar om door zijn pa/ma met +-14 messteken om het leven gebracht te worden dan blijf ik dit verhaal herhalen.
Om nog maar even in de sfeer te blijven: wat kan er tijdens een swingersavontuurtje misgaan. Het volgende avontuur heeft zich plaats gevonden bij een aantal mensen die ik niet persoonlijk ken, maar waar wel iedereen het over had. Er was een stelletje met 2 jonge kinderen. Deze bezochten ook maandelijks een parenclub. Dit was verder geen geheim voor de rest van de gemeenschap. Echter wilde de man stoppen met het bezoeken aan parenclubs omdat zijn kinderen nu wel groot waren geworden, en hij deze niet wilde confronteren met zijn bezoekjes. Afin man en vrouw zouden dus gestopt zijn. Dit was echter niet het geval, zijn vrouw bleef stiekem de parenclub bezoeken, en iedereen wist dat gewoon al, alleen die gast zelf niet. Dus daar gingen op het gegeven moment weer 2 jaar overheen. Maar tussen die 2 jaar door was haar man ook nog invalide geraakt tot aan zijn borst ofzo. En wat denk je dat er op het gegeven moment gebeurde? Hahahha juist, die vrouw zwanger. Toch gek, wij konden ons allemaal niet voorstellen dat een invalide man van 48 zijn 43 jarige vrouw nog zou hebben bezwangerd. Lui zijn nu ook uit elkaar. Best sneu, die man moet zich nu zien te redden als alleenstaande invalide. Waar die vrouw momenteel woont?? Geen enkel idee, die is volgens mij met de noorderzon vertrokken toen zei hoorde dat die invalide gast niet voor dat kind wilde zorgen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:51:54 #111
166195 Spongebobbel
I\'m Ready, I'm Read
pi_45594961
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:36 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Om nog maar even in de sfeer te blijven: wat kan er tijdens een swingersavontuurtje misgaan. Het volgende avontuur heeft zich plaats gevonden bij een aantal mensen die ik niet persoonlijk ken, maar waar wel iedereen het over had. Er was een stelletje met 2 jonge kinderen. Deze bezochten ook maandelijks een parenclub. Dit was verder geen geheim voor de rest van de gemeenschap. Echter wilde de man stoppen met het bezoeken aan parenclubs omdat zijn kinderen nu wel groot waren geworden, en hij deze niet wilde confronteren met zijn bezoekjes. Afin man en vrouw zouden dus gestopt zijn. Dit was echter niet het geval, zijn vrouw bleef stiekem de parenclub bezoeken, en iedereen wist dat gewoon al, alleen die gast zelf niet. Dus daar gingen op het gegeven moment weer 2 jaar overheen. Maar tussen die 2 jaar door was haar man ook nog invalide geraakt tot aan zijn borst ofzo. En wat denk je dat er op het gegeven moment gebeurde? Hahahha juist, die vrouw zwanger. Toch gek, wij konden ons allemaal niet voorstellen dat een invalide man van 48 zijn 43 jarige vrouw nog zou hebben bezwangerd. Lui zijn nu ook uit elkaar. Best sneu, die man moet zich nu zien te redden als alleenstaande invalide. Waar die vrouw momenteel woont?? Geen enkel idee, die is volgens mij met de noorderzon vertrokken toen zei hoorde dat die invalide gast niet voor dat kind wilde zorgen.
Er zijn altijd mensen die hun grenzen niet kennen. In dit geval bezoek aan een parenclub, maar net zo makkelijk aan drank, drugs, etc etc. Als die dame in kwestie de intentie heeft om vreemd te gaan klopt er sowieso iets niet. Als er dan toch emt beschuldige vingers gewezen moet worden zou ik het eerder zoeken bij die dame, en niet bezoek aan een parenclub veroordelen.

Bij een alcoholist ga je toch ook niet de schuld bij het cafe leggen?
pi_45596479
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:51 schreef Spongebobbel het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die hun grenzen niet kennen. In dit geval bezoek aan een parenclub, maar net zo makkelijk aan drank, drugs, etc etc. Als die dame in kwestie de intentie heeft om vreemd te gaan klopt er sowieso iets niet. Als er dan toch emt beschuldige vingers gewezen moet worden zou ik het eerder zoeken bij die dame, en niet bezoek aan een parenclub veroordelen.

Bij een alcoholist ga je toch ook niet de schuld bij het cafe leggen?
Nee, maar heroine verslaafden ligt het wel aan de dealer. Het is maar net hoe je het bekijkt. Zonder parenclubs zouden dit soort dingen nooit gebeurd zijn.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_45596995
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Nee, maar heroine verslaafden ligt het wel aan de dealer. Het is maar net hoe je het bekijkt. Zonder parenclubs zouden dit soort dingen nooit gebeurd zijn.
Weet je dat heel zeker, aangezien zoveel mensen vreemd gaan, lees maar eens over vreemdgaan op de werkvloer bv, werk maar afschaffen dan, want het is toch wel een heel fiks risiko als je de verhalen bekijkt, de geschatte cijfers....

Beter gezegd, zullen we maar gelijk een extreme scheiding van seksen bewerkstelligen en dezelfde seksen alleen onder zware begeleiding onder elkaar laten zijn(want anders gaan ze met het eigen geslacht aan de haal he ), dan kan er weinig meer gebeuren.

Sommige mensen zijn gewoon niet trouw, die heb je bij swingers, die heb je bij monogame mensen, mensen die over de gevoelens van de ander heendenderen alsof het niets is.

Ik blijf erbij, ik ken genoeg mensen uit dat wereldje om te weten dat er levenslange en liefdevolle relatie's tussen zitten waar menig ander een les van kan leren, ik weet zelfs dat er onderzoek is gedaan in amerika, eigenlijk dachten ze dat eruit zou komen dat monogaam de beste keuze zou zijn, maar wat bleek, swingers hadden gemiddeld genomen langere huwelijken en schaalde zichzelf als gelukkiger in.

Kortom, een naar verhaal zegt zo weinig....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_45597323
Onze samenleving is ingesteld op een monogaam leven, dit is sociaal-religieus zo gegroeid. Naar mijn bescheiden mening is monogamie een keuze, terwijl men van nature polygaam is. Kijk naar de wereld, en je moet toch enigszins toegeven dat het daar alle schijn van heeft.

Toch denk ik dat monogamie momenteel beter werkt, gewoonweg omdat de samenleving daarop is ingesteld. Ik denk dat jaloezie, bezittingsdrang, vrijheidsdrang, geheimhouding, schaamte die nu verbonden is met polygamie met name voor stellen met kinderen niet helemaal oke is. Dat zou pas kunnen als polygamie algemeen geaccepteerd wordt.

Disclaimer: Ik zeg niet dat bovenstaande zo is, maar ik geloof dat het zo is.
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:42:19 #115
166502 Wappiestel
Wij zijn wappiieeee
pi_45628480
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef djenneke het volgende:
Onze samenleving is ingesteld op een monogaam leven, dit is sociaal-religieus zo gegroeid. Naar mijn bescheiden mening is monogamie een keuze, terwijl men van nature polygaam is. Kijk naar de wereld, en je moet toch enigszins toegeven dat het daar alle schijn van heeft.

Toch denk ik dat monogamie momenteel beter werkt, gewoonweg omdat de samenleving daarop is ingesteld. Ik denk dat jaloezie, bezittingsdrang, vrijheidsdrang, geheimhouding, schaamte die nu verbonden is met polygamie met name voor stellen met kinderen niet helemaal oke is. Dat zou pas kunnen als polygamie algemeen geaccepteerd wordt.

Disclaimer: Ik zeg niet dat bovenstaande zo is, maar ik geloof dat het zo is.
Ja dat is zo, denk dat je daar gelijk in hebt. Mensen zijn niet monochaam maar moeten het wel.

Wij zijn niet monochaam maar wij kunnen daar heel goed mee omgaan thuis in de parenclub of ergens anders. Alleen een parenclub is wel veel bekijks en de meeste gaan daar erotisch uit en doen niets met eeen ander stel. Meestal zijn cubs erg luxieus en kun je er heerlijk eten en drinken op 1 avond. Je hebt ook thema avonden dus voor elk wat wils.
WapperdewapperdeWAP
pi_45636209
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef Wappiestel het volgende:

[..]

Ja dat is zo, denk dat je daar gelijk in hebt. Mensen zijn niet monochaam maar moeten het wel.

Wij zijn niet monochaam maar wij kunnen daar heel goed mee omgaan thuis in de parenclub of ergens anders. Alleen een parenclub is wel veel bekijks en de meeste gaan daar erotisch uit en doen niets met eeen ander stel. Meestal zijn cubs erg luxieus en kun je er heerlijk eten en drinken op 1 avond. Je hebt ook thema avonden dus voor elk wat wils.
Toch trekt het mij absoluut niet aan. Sterker nog, stiekem vind ik het iets heel decadents en smerigs hebben. (Niet dat ik wil beweren dat parenclub-gangers dat ook werkelijk zijn). Ik zal er best een verknipt beeld van hebben. Maar monogamie, en prive seks vind ik gewoon fijner en gezelliger.
  zondag 4 februari 2007 @ 20:21:23 #117
166502 Wappiestel
Wij zijn wappiieeee
pi_45984017
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef Spongebobbel het volgende:

<

parenclub waterloo is heel mooi en groot in roermond
swingersaune herkenbosch is best leuk sauna zwembad turksstoombad moet zeggen was ook wel leker
WapperdewapperdeWAP
pi_46003362
Parenclubs DONE

Zalige manier van uitgaan.

Tot nu toe de Fata Morgana
we zijn nog wel benieuwd naar Fun4Two

Maar bij de Fata hebben we ieder geval hele lekkere ervaring mee
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_46991607
Kijk ik weer eens in dit topic, omdat de plannen om een keer te gaan nu toch wel serieus worden, valt me toch helaas hetzelfde op als Bendeleider. 't is niet echt meer een leuk topic.

Wat ik leuk vond, was dat mensen serieuze en enigszins genuanceerde meningen en ervaringen uitwisselden over het al dan niet naar een parenclub gaan. Interessant voor wie er zelf over nadenkt (en verder voor iedereen die het wil lezen) en verder misschien een interessante discussie.

Misschien is het nog te redden? Wie wil vertellen hoe zijn eerste keer was? Heeft het impact gehad op je relatie als je daarmee ging, ben je daarna nog vaker samen gegaan? Heb je tips? Zijn er mensen die eens maar nooit weer zijn gegaan? Etc. Ben benieuwd.
pi_47010567
Wij, mijn vrouw en ik hebben het hier samen ook eens over gehad. En dan niet om het met anderen te doen. Gewoon weer eens iets spannends samen doen. Dat is ook wat ik de hele tijd lees hier hoor. Je gaat zo ver als je zelf wilt. Wij zijn nog steeds niet geweest, of we gaan wie weet, maar het is iets waar je beide achter moet staan. Dus zoals Erodome oa al een paar keer heeft gezegd.... praat er samen goed over. wat verwacht je ervan en hoever willen jullie gaan.
Bespreek dit eerst goed samen, want anders krijg je idd verhalen over scheidingen
Are You Wearing Your String Today?
pi_47010758
Waar zitten voornamelijk jongeren?
Wil namelijk ook proberen maar wil niet dat het volgestampt is met ouwe lijken....

En ja dit is een serieuze post
pi_47031026
Goede vraag, admiraal, die heb ik ook. Zijn zelf ook nog midden 20 en zoeken dus ook een club waar je ongeveer dat (overwegend) tegenkomt, anders is het meteen al out of the question dat er ooit iets met anderen gaat gebeuren, terwijl dat toch een spannende optie is...

Iemand...?
pi_47059210
In bijna alle clubs komen "de ouderen" voornamelijk op de zondag. Vrijdag is het meestal jong, zaterdag meestal gemengt. Het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat voor club het is (welke muziek er gedraait wordt e.d.). Bekijk gewoon eens een paar sites, dan zie je het snel genoeg.
Bij ons (32 en 33) zijn de Fun en Fata op zaterdag favoriet. Ik vond het in het begin (jaartje of 7 geleden) ook een raar idee dat ik sex zou hebben met een ouder iemand (en dan bedoel ik dus 35+)
Maar op een gegeven moment had ik in de Fun ineens een erg leuk contact met een vrouw, van het een kwam het ander en ik heb er geen moment bij stil gestaan dat ze wel eens rond de 40 konden zijn. Zij was (bleek later aan de bar pas) 39, hij was 46. We hebben nog steeds goed contact met ze.
pi_47064385
Thanks, dat is nog eens een antwoord waar ik iets aan heb! Interessant ook, want klinkt wel goed. Kun je nog iets meer vertellen over je ervaringen? Eerste keer/wat waren je afspraken/wat is er gebeurd/hoe is het sindsdien verdergegaan?
pi_47081135
De eerste keer was met mijn ex en toen hebben we nauwelijks afspraken gemaakt. Behalve dan dat als 1 van beide iets niet wilde het ook niet zou gebeuren. Met mijn huidige partner heb ik natuurlijk dezelfde afspraak en hij vind alles best zolang ik maar niet all the way ga met een vreemde man waar hij bij is. Daar hou ik me aan. Ik heb voor hem wat dat aangaat geen restricties.
Ik heb het de eerste keer een beetje over me heen laten komen. We waren toen met een bevriend stel waar we al mee swingden. We zijn in de Fun binnengekomen en hebben geen rondleiding gevraagd, ik wilde zelf op ontdekkingstocht. Dat is prima verlopen. De eerste avond hebben we al direct heerlijk contact met een vreemd stel gehad. Ik had niet gedacht dat ik het zou durven, maar misschien was juist het feit dat we ze niet kenden drempelverlagend voor me. Ik heb tot nu toe geen negatieve dingen meegemaakt. Nee is altijd nee geweest. Wel heb je in clubs waar mannen alleen komen soms wel wat opdringerige types, maar dat voorkom je dus door niet meer naar die clubs te gaan.
In beide relaties ging het swingen goed. Dat m'n ex nu m'n ex is heeft niets met het swingen te maken. Mijn huidige relatie is een open/vrije relatie en ook nu gaat het prima. We daten nu ook apart en zijn eerlijk en open tegen elkaar. Dat is natuurlijk wel een vereiste. Als 1 van de 2 ergens mee zit moet dat opgelost worden. Respect naar elkaar toe is in deze vorm van relatie in mijn ogen nóg belangrijker dan in andere relaties.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:23:07 #126
83046 Nino
carpe diem!
pi_47096130
Done! Fun en Fata zijn idd super!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:25:57 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47096232
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar zitten voornamelijk jongeren?
Wil namelijk ook proberen maar wil niet dat het volgestampt is met ouwe lijken....

En ja dit is een serieuze post
ik denk niet dat er clubs zijn waar specifiek alleen jongeren komen, ik denk dat dat meer wisselt.
op vrijdagavond zul je er meer treffen dan zondagmiddag denk ik.
sowieso heb ik niet de indruk dat jongeren massaal parenclubs bestormen, volgens mij is dat meer iets voor de iets oudere stellen enz
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_47096251
NOT DONE..!!!! daarvoor ben ik TE trouw.....
pi_47096356
Ik denk dat je je daarin vergist. Ik heb het publiek in clubs de afgelopen jaren toch echt jonger zien worden.
(en het is niet doordat wij zelf ouder worden dat het zo lijkt )
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:32:53 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47096495
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef tasri het volgende:
Ik denk dat je je daarin vergist. Ik heb het publiek in clubs de afgelopen jaren toch echt jonger zien worden.
(en het is niet doordat wij zelf ouder worden dat het zo lijkt )
ik zeg ook niet dat er geen jongeren komen, alleen dat ze niet massaal daar voor de deur staan
pi_47096499
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
NOT DONE..!!!! daarvoor ben ik TE trouw.....
Het heeft niets met trouw zijn te maken. Je doet het tenslotte met z'n tweeën, dus je bent niet ontrouw. Je moet wel lust en liefde uit elkaar weten te houden en als 1 van de 2 al eens verliefd zou worden moet je dat niet direct als een bedreiging voor je relatie zien. Ik zie verliefd worden als elke andere emotie. Het is goed, houd je scherp. Het ligt er alleen aan wat je ermee doet. Zolang je niets stiekem onderneemt ben je gewoon trouw aan je partner.
pi_47096581
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:32 schreef tasri het volgende:

[..]

Het heeft niets met trouw zijn te maken. Je doet het tenslotte met z'n tweeën, dus je bent niet ontrouw. Je moet wel lust en liefde uit elkaar weten te houden en als 1 van de 2 al eens verliefd zou worden moet je dat niet direct als een bedreiging voor je relatie zien. Ik zie verliefd worden als elke andere emotie. Het is goed, houd je scherp. Het ligt er alleen aan wat je ermee doet. Zolang je niets stiekem onderneemt ben je gewoon trouw aan je partner.
ja ok.... ...maar ik vind itimiteit erg belangrijk... ..heb er geen behoefte aan om "bekeken" te worden... ...en vooral niet als andere nar mijn vriendje kijken....

ik jaloers....? hoe kom je erbij....?
pi_47096852
quote:
ja ok.... ...maar ik vind itimiteit erg belangrijk... ..heb er geen behoefte aan om "bekeken" te worden... ...en vooral niet als andere nar mijn vriendje kijken....

ik jaloers....? hoe kom je erbij....?
Als je er geen behoefte aan hebt moet je ook vooral niet doen. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je het vooral eens moet proberen (tenzij je er natuurlijk beide voor open staat).
Wat je zegt over dat je jaloers bent... Mijn partnr kan ook erg jaloers zijn, maar ik moet zeggen dat het veel minder geworden is nu alles open en eerlijk gebeurt (niet dat ik in het begin van onze relatie niet eerlijk was). Hij vind het alleen nog steeds niks dat een ander mij penetreert, dus dat gebeurt dan ook niet.
pi_47096967
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:41 schreef tasri het volgende:

[..]

Als je er geen behoefte aan hebt moet je ook vooral niet doen. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je het vooral eens moet proberen (tenzij je er natuurlijk beide voor open staat).
Wat je zegt over dat je jaloers bent... Mijn partnr kan ook erg jaloers zijn, maar ik moet zeggen dat het veel minder geworden is nu alles open en eerlijk gebeurt (niet dat ik in het begin van onze relatie niet eerlijk was). Hij vind het alleen nog steeds niks dat een ander mij penetreert, dus dat gebeurt dan ook niet.
ik snap niet dat ie wel jaloers is als iemand anders je penetreerd maar niet als er iets anders met je gedaan word...
pi_47097228
Tsja... Mannen!

Nee, even serieus... Voor hem is penetratie het intiemste wat je samen kunt hebben. Ik vind het eigenlijk ook wel mooi dat hij er zo over denkt, zo houden we toch iets wat alleen voor ons tweetjes samen is.
pi_47097358
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef tasri het volgende:
Tsja... Mannen!

Nee, even serieus... Voor hem is penetratie het intiemste wat je samen kunt hebben. Ik vind het eigenlijk ook wel mooi dat hij er zo over denkt, zo houden we toch iets wat alleen voor ons tweetjes samen is.
maar ik kan me niet voorstellen dat mensen met andere kunne neuken als ze nix voor elkaar voelen...
pi_47097645
Dat bedoel ik dus ook met dat je liefde en lust moet kunnen scheiden. Heb je het nooit gehad dat je op een terras of zo zit, iemand ziet en denkt: daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten?
Zoiets is het. Je bent wel aangetrokken tot die persoon, maar meestal is het dus puur uiterlijk. Het innerlijk of de achtergrond van die persoon maakt weinig uit. Pure lichamelijke aantrekkingskracht.

Er moet een klik zijn, is die er niet dan schuif ik een hand (want zo begint het vaak)heel snel aan de kant. We weten ook van elkaar goed wat de ander leuk vind en vooral wat niet, soms "beslissen" we dus ook voor elkaar. Als ik het naar m'n zin heb met een stel, maar hij ziet 1 van de twee niet zo zitten (en dat merk je snel genoeg aan elkaar) dan stopt het direct.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:01:18 #138
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47097744
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef tasri het volgende:

Er moet een klik zijn, is die er niet dan schuif ik een hand (want zo begint het vaak)heel snel aan de kant. We weten ook van elkaar goed wat de ander leuk vind en vooral wat niet, soms "beslissen" we dus ook voor elkaar. Als ik het naar m'n zin heb met een stel, maar hij ziet 1 van de twee niet zo zitten (en dat merk je snel genoeg aan elkaar) dan stopt het direct.
goed zeg
heel belangrijk om er op te letten dat je het allebei net zo naar de zin hebt, en ervoor waakt dat de ander het ook wel naar de zin heeft, en indien niet, je dan zelf wel zo sterk bent dat je ermee stopt, al heb je het nog zo naar je zin
pi_47097778
ik heb wel af en toe dat ik iemand zie waarvan ik denk...mmmmmhh .....maar ik denk niet dat als paaltje bij puntje komt ik er ook daadwerkelijk iets mee ga doen.... ...
wat zijn de regels precies bij zo'n club....?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:06:08 #140
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47097919
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb wel af en toe dat ik iemand zie waarvan ik denk...mmmmmhh .....maar ik denk niet dat als paaltje bij puntje komt ik er ook daadwerkelijk iets mee ga doen.... ...
wat zijn de regels precies bij zo'n club....?
wat je niet wil, moet niet.
da's de belangrijkste
pi_47097969
Ik schrijf het wel zo makkelijk, maar het duurt natuurlijk wel een tijdje voordat je zover bent dat je het van elkaar goed aanvoelt.

Vaak wordt er gedacht dat swingers swingen omdat ze iets tekort komen in hun relatie. Ik denk dat je juist een toprelaltie moet hebben om het te kunnen doen. De negatieve voorbeelden die hiervoor omschreven staan zijn vaak al relaties waarin iets mis is voordat ze gaan swingen. Zie het als een kind krijgen om een relatie te redden. Dat moet je niet doen. Eerst aan je relatie werken voordat je wat dan ook verandert! En elkaar vooral niets opleggen. Helas heb ik het toch vaak zien gebeuren dat stellen naar een club gan omdat de man het zo graag wil, terwijl de vrouw het liever niet doet. (en in sommige gevallen natuurlijk omgekeerd ook). Doe het dan niet, ga lekker samen stapen, steengrillen of wat dan ook, maar begin niet aan zoiets.
pi_47097991
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

da's de belangrijkste
....het rare is...ik vind bekeken worden niet echt prettig.... ...maar wel om naar te kijken.... ...ben ik nou raar...
pi_47098051
Wat is raar? Wat is normaal?
Natuurlijk is dat niet raar! Ik denk dat 99% van de mensen liever kijkt dan dat ze bekeken worden. Kijk eens hoe goed de gluur-tv-programma's lopen.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:11:59 #144
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47098107
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

....het rare is...ik vind bekeken worden niet echt prettig.... ...maar wel om naar te kijken.... ...ben ik nou raar...
nee hoor, je kunt er ook prima kijken om je vervolgens terug te trekken in een aflsuitbaar hokje
pi_47098215
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:11 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nee hoor, je kunt er ook prima kijken om je vervolgens terug te trekken in een aflsuitbaar hokje
hihi...!!! DAT lijkt me wel leuk....
pi_47098255
en toch denk ik niet dat ik het ooit zal doen....
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:16:50 #147
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47098257
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

hihi...!!! DAT lijkt me wel leuk....
niks moet, alles mag hoor dus dat ook.
pi_47098377
als ik aan een parenclub denk.....zie alleen maar "ubergeile" mensen voor me die niet van je zullen/kunnen afblijven....
pi_47098380
Je hoeft je niet eens af te zonderen. Als je het leuk vind om te kijken kun je ook in de niet afsluitbare ruimtes blijven en naar anderen kijken terwijl je met elkaar bezig bent. Natuurlijk zal er dan wel eens een hand jouw kant opkomen, maar als je die rustig aan de kant schuift (je hoeft dus niet eens letterlijk nee te zeggen) begrijpt iedereen dat je er geen behoefte aan hebt. Wat MissyMirjaM al zei:
Nee = nee.
pi_47098486
In goede clubs respecteert iedereen de ander. Ik ken ook stellen die alleen komen voor het bubbelbad of de sauna en helemaal geen sex hebben die avond. Niet met elkaar en niet met anderen. Het is gewoon een andere manier van uitgaan. Mijn ervaring is ook dat er juist in parenclubs minder "ubergeile" mensen zijn dan in een gewoon café o.i.d. Geen opdringerige types die maar bezig blijven enzo. Gewoon mensen die een leuke avond willen hebben zonder heibel.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:24:16 #151
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47098488
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
als ik aan een parenclub denk.....zie alleen maar "ubergeile" mensen voor me die niet van je zullen/kunnen afblijven....
niks van waar
pi_47098527
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:24 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

niks van waar
wat voor soort mensen moet ik me dan wel voorstellen....?
pi_47098583
Mensen zoals jij en ik, die gewoon boodschappen doen bij de appie en aldi. Arm, rijk, dik, dun, van straatveger tot bankdirecteur.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:27:23 #154
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47098586
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:25 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

wat voor soort mensen moet ik me dan wel voorstellen....?
nou, wat dacht je van gewone, zoals jij en ik?

zeker in clubs waar alleen stellen komen zul je niet snel ongevraagd aangeraakt worden. is dat wel zo, is 'nee' voldoende.
hetzelfde geldt voot clubs waar alleengaande mannen komen, alleen zul je daar sneller aangeraakt worden, maar dat begint meestal met een streling aan het been. 'nee' is ook dan vaak voldoende.
pi_47098619
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef tasri het volgende:
Mensen zoals jij en ik, die gewoon boodschappen doen bij de appie en aldi. Arm, rijk, dik, dun, van straatveger tot bankdirecteur.
...owkey....
  FOK!fotograaf vrijdag 9 maart 2007 @ 19:36:03 #156
137066 fokkieslim
pi_47102884
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Demius het volgende:
Lijkt mij niet echt leuk om te zien hoe een ander je vriendin zit te palen
ook niet voor 100euro per half uur.
pi_47105913
Woo, heb ik zowaar een hele interessante discussie gemist (nou ja, tot nu toe dan). Klinkt erg interessant allemaal and thanks voor de info allemaal (Tasri vooral!).
  zaterdag 10 maart 2007 @ 02:02:19 #158
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47116082
we hebben de optie parenclub vaak besproken,veelvuldig de websites van de clubs bekeken om te zien of we ons daar op ons gemak zouden voelen,en de reacties van andere bezoekers gelezen in de gastenboeken.
ons viel op dat de opgedane ervaringen zeer verschillen,zelfs wanneer het een en dezelfde club betreft.
verder was het opvallend te lezen dat veel mannen zelfs in die clubs het begrip nee toch maar al te vaak niet schijnen te kennen(en dus ongevraagd aan je partner zitten),maar ook schijn je als koppel zijnde nogal eens een heuse horde mannen ongevraagd achter je aan te krijgen wanneer je naar boven gaat,een idee dat ons absoluut niet aanstaat.
zelf zijn we van mening dat een club heel duidelijk hun huisregels na moet leven wil de sfeer aangenaam zijn en blijven,als je daar als koppel rond loopt is het voor andere mannen nog geen vrijbriefje om zomaar aan iemand te zitten zonder dit te vragen.
je zou rustig rond moeten kunnen lopen zonder dat er meteen alles van je wordt verwacht,maar al te vaak schijnt het zo te zijn dat zowel de club als de gasten van je verwachten dat je actief mee zal doen,waardoor vrouwen als het ware 'vogelvrij' verklaart worden.
nee,we hebben een club overwogen maar aangezien we veel negatieve reacties/ervaringen hebben gelezen denken wij dat dat voor ons niet done is.
denk dat je dan beter een hotelkamer kan huren,en daar je eigen feestje kan bouwen,of je dan 1 ander persoon erbij haalt of meerdere mensen,je bent je er dan iig zeker van dat je zelf kan bepalen met wie je wat doet aangzien die mensen daar op uitnodiging van jezelf zijn dus!
mochten jullie toch een club willen bezoeken denk ik dat het voor jezelf en je partner prettiger is wanneer je de club samen binnen gaat met een 'bevriend' koppel,dan is de drempel denk ik stukken lager.
ben benieuwd of jullie het wel doen en wat jullie ervaringen dan zullen zijn,keep us posted zou ik zeggen
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
  zaterdag 10 maart 2007 @ 02:11:21 #159
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47116211
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef joffer het volgende:
Parenclubs zijn voor aso's.
of het voor aso's is weet ik niet,kan en wil ik niet over oordelen,ieder zo zijn/haar eigen interesses he,leven en laten leven is ons motto !
weet wel dat het publiek dat er komt zeer zeer uiteenlopend is:van jonge goodlooking koppels tot uitgezakte bejaarden(no offence),en laat ik dat laatste absoluut niet willen zien tijdens zo'n avond,echte afknapper lijkt me dat !
nee,als je zoiets wil doen kan je beter feesten op locatie zoals ik hierboven vermeld heb,de mensen die je dan uitnodigt staan je dan iig op lichamelijk gebied aan,en laat een lichamelijk klik nu nodig zijn tijdens
dergelijke avonden
pi_47118285
Als je een goede club bezoekt (bv de fun4two of de fata) dan loop je al een stuk minder
kans om 'uitgezakte bejaarden' tegen te komen. En daarbij, single mannen hebben daar
geen toegang. Sterker nog, de man van een aanwezig stel mag niet eens alleen naar boven.
Vorig weekend weer eens naar de fun geweest. Heb een ontzettend leuke avond gehad.
Mooie mensen met een gemiddelde leeftijd zo tussen de 20-30, een aanrader dus.
pi_47120398
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef joffer het volgende:
Parenclubs zijn voor aso's.
Ik denk dat jij het woord asociaal eens moet opzoeken in een woorden boek én een kijkje moet nemen in een club voordat je een oordeel velt. Dat het je ding misschien niet is, prima! Maar er is niks asociaals aan. Sterker, het gaat er juist heel sociaal aan toe, met veel meer wederzijds respect dan in een "gewone" uitgaansgelegenheid.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:58:47 #162
58560 Oksel
Gezellig.
pi_47122800
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:21 schreef timeloop het volgende:
Als je een goede club bezoekt (bv de fun4two of de fata) dan loop je al een stuk minder
kans om 'uitgezakte bejaarden' tegen te komen. En daarbij, single mannen hebben daar
geen toegang. Sterker nog, de man van een aanwezig stel mag niet eens alleen naar boven.
Vorig weekend weer eens naar de fun geweest. Heb een ontzettend leuke avond gehad.
Mooie mensen met een gemiddelde leeftijd zo tussen de 20-30, een aanrader dus.
Op zaterdag? Ik heb mijn vriendin waarschijnlijk toch kunnen overtuigen. Op voorwaarde dat ik niet drink.. dan luister ik beter namelijk
pi_47122958
Op zaterdag ja, de andere dagen ligt de gemiddelde leeftijd net even iets hoger.
Have fun
  zaterdag 10 maart 2007 @ 15:31:01 #164
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47124923
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:58 schreef Oksel het volgende:

[..]

Op zaterdag? Ik heb mijn vriendin waarschijnlijk toch kunnen overtuigen. Op voorwaarde dat ik niet drink.. dan luister ik beter namelijk
zorg je er wel voor dat je goede afspraken maakt, en zeker de eerste keer gewoon goed op elkaar let en naar elkaar luistert?
zou zo zonde zijn als 't de eerste keer misloopt
  zaterdag 10 maart 2007 @ 15:51:22 #165
58560 Oksel
Gezellig.
pi_47125439
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 15:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

zorg je er wel voor dat je goede afspraken maakt, en zeker de eerste keer gewoon goed op elkaar let en naar elkaar luistert?
zou zo zonde zijn als 't de eerste keer misloopt
De eerste keer was geen groot succes. Ik had wel zin in meer, en mijn vriendin die zich niet echt op haar gemak voelde. Was een of andere vieze pauperclub in West Australie. Daarom willen we het overdoen..
  zaterdag 10 maart 2007 @ 15:52:14 #166
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47125462
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 15:51 schreef Oksel het volgende:

[..]

De eerste keer was geen groot succes. Ik met teveel drank, en mijn vriendin die zich niet echt op haar gemak voelde. Was een of andere vieze pauperclub in West Australie. Daarom willen we het overdoen..
jammer

zou fijn zijn als het de aankomende keer dan wél leuk zou worden voor jullie allebei
pi_47126934
Kun je er ook kontneuken?
pi_47160603
  zondag 11 maart 2007 @ 19:44:49 #169
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47165257
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Bendeleider het volgende:
als je je hond meeneemt wel.
  zondag 11 maart 2007 @ 22:43:59 #170
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_47173233
Misschien krijg ik mijn vriendin over een half jaartje ook wel eens mee. Het blijkt nl. dat ze een stuk meer open-minded over sex is dan ik dacht (bewijs: de beurs afgelopen weekend ).
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  maandag 12 maart 2007 @ 06:29:12 #171
83046 Nino
carpe diem!
pi_47179662
quote:
Ja hoor
pi_47250229
Nog meer mensen met serieuze ervaringen / opmerkingen?
pi_47250543
quote:
daarvoor hoef je toch niet naar een parenclub....
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:58:33 #174
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47250638
fun for two was de parenclub waarvan ik tot op heden veelal niks dan goeds heb gehoord,weet echter niet of ik me in zo'n club thuis zou voelen en op mijn gemak zou voelen,die drempel blijft tamelijk hoog voor me,al ben ik wel nieuwsgierig
pi_47272629
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

daarvoor hoef je toch niet naar een parenclub....
Nee, maar wou weten of het kon.

Want als je er wel kan kontneuken dan ga ik liever niet.
Da's vies namelijk
pi_47272801
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Nee, maar wou weten of het kon.

Want als je er wel kan kontneuken dan ga ik liever niet.
Da's vies namelijk
huh.... ..je bent nergens in verplicht hoor....heb ik me laten weten...
pi_47274460
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:23 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

huh.... ..je bent nergens in verplicht hoor....heb ik me laten weten...
Ik vertrouw het niet!
Bipsseks is des duivels!
pi_47277197
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
fun for two was de parenclub waarvan ik tot op heden veelal niks dan goeds heb gehoord,weet echter niet of ik me in zo'n club thuis zou voelen en op mijn gemak zou voelen,die drempel blijft tamelijk hoog voor me,al ben ik wel nieuwsgierig
Je zou gewoon eens kunnen gaan kijken, met z'n tweetjes of met een bevriend stel. In de Fun kom je in je gewone kleding binnen in een bar met daarachter het restaurantgedeelte. Pas als de dresscode ingaat wordt er omgekleed in lingerie. Je kunt de hele avond in de bar/restaurant blijven als je wilt en de kat uit de boom kijken. Je kunt ook verder rondkijken, beetje bubbelen, saunaatje pakken, je hoeft niet mee te doen als je niet wilt. Entree is tegenwoordig op een zaterdagavond 100 euro per stel (op een "gewoon" avondje uit met z'n tweetjes zijn wij gemiddelt meer kwijt). Dat is incl. alle drank en eten.
pi_47277267
quote:
Entree is tegenwoordig op een zaterdagavond 100 euro per stel
zo veel.... ....waarom zo duur.....?
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:55:21 #180
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_47278325
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ik vertrouw het niet!
Bipsseks is des duivels!
En jouw gelul is een serieus topic als dit onwaardig . Bok eens op naar ONZ of zo en laat mensen die wel geinteresseerd zijn in parenclubs gewoon hun zegje doen.
pi_47278845
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

zo veel.... ....waarom zo duur.....?
Is all in, dus met eten, drinken, badderen, douchen, sauna, alles erop en eraan, je geeft verder niets meer uit, 50 euro de man voor een complete avond uit, is niet zo heel duur lijkt me...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:52:11 #182
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_47280668
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Is all in, dus met eten, drinken, badderen, douchen, sauna, alles erop en eraan, je geeft verder niets meer uit, 50 euro de man voor een complete avond uit, is niet zo heel duur lijkt me...
Welke raad jij eigenlijk aan (nu de Gogo dicht is ) om eens heen te gaan? Heb de sites van Fata, Fun en Amourette bekeken, en de eerste en laatste spreken me wel een beetje aan op het eerste gezicht. De Fun lijkt me nogal elitair doen. Maar ik heb buiten de Gogo, vorig jaar, geen enkele ervaring met een club.
pi_47281321
Amourette weleens geweest, maar was niet helemaal mijn ding, nu kan het liggen aan de avond dat ik er geweest ben, maar het was niet echt mijn publiek, op de mensen na waarvoor ik daar kwam.

Kreeg zelfs commentaar omdat ik sokken aanhad ik mijn laarsen

Fata heb ik wel goede ervaringen mee, fun ben ik nog nooit geweest, maar ik ken wel mensen die erheen gaan(zonder elitair te zijn of perfect van lichaam) en die zijn er lyrisch over.
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:48:08 #184
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47286372
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef tasri het volgende:

[..]

Je zou gewoon eens kunnen gaan kijken, met z'n tweetjes of met een bevriend stel. In de Fun kom je in je gewone kleding binnen in een bar met daarachter het restaurantgedeelte. Pas als de dresscode ingaat wordt er omgekleed in lingerie. Je kunt de hele avond in de bar/restaurant blijven als je wilt en de kat uit de boom kijken. Je kunt ook verder rondkijken, beetje bubbelen, saunaatje pakken, je hoeft niet mee te doen als je niet wilt. Entree is tegenwoordig op een zaterdagavond 100 euro per stel (op een "gewoon" avondje uit met z'n tweetjes zijn wij gemiddelt meer kwijt). Dat is incl. alle drank en eten.
en precies DAAR wringt de schoen,op een gegeven moment gaat die dresscode in en moet je in je ondegoed verder.
ben TOTAAL niet preuts maar de eerste keer lijkt me dat een tamelijk onwennige/vreemde ervaring,want tenslotte doe je zoiets niet dagelijks(of valt dat in de praktijk enorm mee?).
pi_47289557
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef ZoetZuurHapje het volgende:

[..]

en precies DAAR wringt de schoen,op een gegeven moment gaat die dresscode in en moet je in je ondegoed verder.
ben TOTAAL niet preuts maar de eerste keer lijkt me dat een tamelijk onwennige/vreemde ervaring,want tenslotte doe je zoiets niet dagelijks(of valt dat in de praktijk enorm mee?).
De eerste half uur is vreemd maar als iedereen in lingerie/ondergoed dan niet meer
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_47290410
quote:
Voor iedereen voor wie het de eerste keer is is het een onwennige/vreemde ervaring. Mijn eerste keer heb ik gewoon gedacht: wat maakt het nou uit of ik op het stand in m'n bikini rondloop (ik woonde toen in een christelijk dorpje aan de kust, waar dus ook nogal eens wat gluurders rondliepen die thuis niks mochten en zo aan hun trekken kwamen) of in de Fun in m'n lingerie. Sterker... op het strand lag ik topless en in de Fun niet. Je moet even een drempel over, maar omdat iedereen in lingerie rondloopt valt het na een minuut of 10 niet eens meer op.
pi_47290440
quote:
...De Fun lijkt me nogal elitair doen....
Op de site van de Fun zijn het voornamelijk modellen op de foto's en het komt dus inderdaad elitair over, maar zo is het totaal niet!
De Fun schijnt wel een deurbeleid te hebben. Ik zeg schijnt, want het zijn geruchten en al zou het zo zijn dan zouden ze het natuurlijk nooit toegeven. Ik moet wel toegeven dat je in de Fun geen mensen met erg overgewicht tegenkomt. De eerste keer dat je komt wordt je aspirant-lid en later krijg je dan bericht thuis of je al dan niet lid geworden bent, dus het zou best kunnen dat ze selecteren.
pi_47291565
quote:

[..]

Is vooraf een eng idee, maar omdat iedereen in die dresscode zit ben je er zo aan gewend, niemand kijkt raar op of doet vreemd, geen enkel probleem, je zal je binnen een mum van tijd weer vrij bewegen zonder gene...

Net als in een sauna bv, daar maakt men zich ook niet druk om wat naakt.
pi_47292154
quote:

[..]

iedereen loopt in onderghoed, dat is daar juist normaal.
als je kleren aanhebt, word je sneller raar aangekeken

in de sauna loopt toch ook iedereen in de blote kont?
pi_47292174
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:56 schreef tasri het volgende:

[..]

Op de site van de Fun zijn het voornamelijk modellen op de foto's en het komt dus inderdaad elitair over, maar zo is het totaal niet!
De Fun schijnt wel een deurbeleid te hebben. Ik zeg schijnt, want het zijn geruchten en al zou het zo zijn dan zouden ze het natuurlijk nooit toegeven. Ik moet wel toegeven dat je in de Fun geen mensen met erg overgewicht tegenkomt. De eerste keer dat je komt wordt je aspirant-lid en later krijg je dan bericht thuis of je al dan niet lid geworden bent, dus het zou best kunnen dat ze selecteren.
ik heb van horen zeggen dat ze zelfs een vrij streing selectiebeleid hebben, het is dus maar net de vraag of je daar dan weer behoefte aan hebt
pi_47292385
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:49 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik heb van horen zeggen dat ze zelfs een vrij streing selectiebeleid hebben, het is dus maar net de vraag of je daar dan weer behoefte aan hebt
Ze hebben een selectie, maar zo streng is die niet, ik ken meerdere mensen die weleens naar fun gaan, lid zijn en dat zijn echt niet allemaal perfecte, strakke, jonge mensen, maar gewoon goed verzorgde mensen...

Je wordt geen lid daar als je heel dik bent zover ik gehoort heb en als je onverzorgt bent, je hoeft daar niet met je sloggy aan te komen zeg maar
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:16:34 #192
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_47296558
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Ze hebben een selectie, maar zo streng is die niet, ik ken meerdere mensen die weleens naar fun gaan, lid zijn en dat zijn echt niet allemaal perfecte, strakke, jonge mensen, maar gewoon goed verzorgde mensen...

Je wordt geen lid daar als je heel dik bent zover ik gehoort heb en als je onverzorgt bent, je hoeft daar niet met je sloggy aan te komen zeg maar
Jaap uit de Gouden Kooi zou dus weinig kans maken . Maar goed, als je weinig ervaring met de Fun, Fata en Amourette hebt, welke ga jij dan heen? Ben wel benieuwd naar de recensies van een kenner .
pi_47299068
Ik ken de fata, dat is altijd wel erg gezwellie, ook lekkere ruime bubbelbaden en dat is voor mij een pre, ik zal en moet bubbelen in een parenclub

Ik zou tussen fata en fun kiezen, in dit geval fun omdat ik daar gewoon nog weleens heen wil, is er gewoon nog niet van gekomen.
pi_47299372
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef erodome het volgende:

[..]

ohhhhhhh...dan....
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:50:27 #195
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47299662
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:48 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

iedereen loopt in onderghoed, dat is daar juist normaal.
als je kleren aanhebt, word je sneller raar aangekeken

in de sauna loopt toch ook iedereen in de blote kont?
da's naakt op een andere manier Missy,je gaat met andere intenties naar een sauna dan naar een parenclub.
anyway,kennelijk schijnt het er bij te horen dat de eerste keer even onwennig is,ga een bezoek toch eens overwegen,misschien handig dat we samen met een ander koppel gaan de eerste keer,denk dat ik dan wat meer op mijn gemak ben.
alhoewel ik het ergens voor de eerste keer een beetje een 'eng' idee vind moet ik eerlijk bekennen dat een bezoek aan een parenclub me ook erg spannend lijkt,of je nu actief deel neemt of niet.
bovendien kun je er naar mijn idee op een veiligere en relaxtere manier uitgaan dan in het 'normale' uitgaans leven,wel een prettig idee.
hebben de mannen in fun losse handjes of vragen ze altijd eerst netjes of ze mee mogen doen,en wat is het beleid van de club hierin,grijpen ze ook echt in als iemand nee zegt en daar geen gehoor aan wordt gegeven?
heb alle parenclubs bekeken en kom toch steeds bij Fun uit,(LeCour trok me ook maar die bestaan inmiddels niet meer als ik het goed heb),de rest v/d parenclubs spraken me niet zo aan door het interieur en de reacties in de gastenboeken.
wellicht hak ik de knoop door,trek ik mijn 'stoute' schoenen aan,en bezoeken we Fun dit jaar eens,mocht het ervan komen zal ik er hier een topic aan wijten
pi_47299900
In de fun zal je geen losse handjes tegenkomen, als dat wel gebeurt(ook in andere clubs) even tegen het personeel zeggen, dan wordt er ingegrepen, maar vooral parenclubs waar ook mannen alleen komen hebben last van losse handjes.
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:02:13 #197
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47300096
hou ABSOLUUT niet van mannen met losse handjes,als we een club bezoeken,willen we best met iemand anders sexen,maar willen we het WEL zelf voor het zeggen hebben,opdringerige mannen vallen dus zondermeer af.
als we een club zouden bezoeken,en je oog valt op iemand,hoe gaat dat dan in zijn werk?
want ik lees hier dat er veel paren komen,wil je er alleen een man bij en geen vrouw is de kans dat je op parenavonden slaagt dus niet zo groot lijkt me,want de vrouwelijke wederhelft gaat niet zitten toekijken hoe manlief met een ander koppel stoeit wel?
dan ben je dus al haast verplicht naar avonden te gaan waar alleenstaande mannen komen,en dan heb je het probleem dus dat ze vaak te opdringerig zijn als ik je goed begrijp ?
ben jij al vaak in fun geweest,en zo ja,hoe waren jou ervaringen(ervaren swinger?)
pi_47300320
Ook in parenclubs voor alleen paren is het vrij makkelijk om bv een man erbij te krijgen, veel stellen doen ook apart van elkaar dingen.

Handtastelijkheden horen nergens, ook niet in de clubs waar wel alleenstaande mannen komen, maar die zijn gewoon uit ervaring nog weleens opdringerig, kan me nog showboat herrineren op een avond dat er ook mannen waren, dat was gewoon echt naar, we konden niet normaal seks hebben zonder in een hokje te gaan en die te barricaderen.
Dat zie je in de clubs waar alleen paren mogen komen gewoon veel minder, eigenlijk zo goed als niet, er komen daar geen mannen die denken ik heb betaald dus heb recht op neuken(wat niet zo is ).

Wat je wel kan tegenkomen is dat als je bezig bent er iemand bij komt zitten en misschien een hand richting een enkel gaat, een enkele blik is al voldoende om nee te zeggen, een heel klein hoofdbeweginkje of iets in die geest.

Het contact maken is dodelijk simpel, gewoon praatjes maken, gaat heel makkelijk en het onderwerp zit zo op interresse voor seks als je dat wil.
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:22:59 #199
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47300799
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:09 schreef erodome het volgende:
Ook in parenclubs voor alleen paren is het vrij makkelijk om bv een man erbij te krijgen, veel stellen doen ook apart van elkaar dingen.

Handtastelijkheden horen nergens, ook niet in de clubs waar wel alleenstaande mannen komen, maar die zijn gewoon uit ervaring nog weleens opdringerig, kan me nog showboat herrineren op een avond dat er ook mannen waren, dat was gewoon echt naar, we konden niet normaal seks hebben zonder in een hokje te gaan en die te barricaderen.
Dat zie je in de clubs waar alleen paren mogen komen gewoon veel minder, eigenlijk zo goed als niet, er komen daar geen mannen die denken ik heb betaald dus heb recht op neuken(wat niet zo is ).

Wat je wel kan tegenkomen is dat als je bezig bent er iemand bij komt zitten en misschien een hand richting een enkel gaat, een enkele blik is al voldoende om nee te zeggen, een heel klein hoofdbeweginkje of iets in die geest.

Het contact maken is dodelijk simpel, gewoon praatjes maken, gaat heel makkelijk en het onderwerp zit zo op interresse voor seks als je dat wil.
wist niet dat het zo makkelijk kan lopen in een club,denk dat ik onbewust bevooroordeelt ben,terwijl mijn 'angsten' waarschijnllijk niet of nauwelijks terecht zijn.
dat handtastelijkheden nergens thuis horen ben ik met je eens,het feit dat iemand een club bezoekt wil niet zeggen dat persoon in kwestie vogelvrij verklaard mag worden,sex is natuurlijk maar nooit vanzelfspreken,imo althans !
wat ervan klopt weet ik niet,maar heb wel eens gelezen dat niet alleen mannen tamelijk opdringerig kunnen zijn,soms geldt dat ook voor de clubs.
neem nu die parenclub bij beesel,ben de naam even kwijt.
er komen veel buitenlandse alleenstaande mannen,opzich niet erg ware het niet dat ze zeer opdringerig van aard schijnen te zijn.
de club in kwestie schijnt de koppels ook uit de kleren te kijken als de dresscode ingaat,en schijnen net als de mannen van de paren te verwachten dat ze zondermeer mee doen,de reden is vrij simpel.
paren betalen minder dan alleenstaande mannen en daarom verwachten ze wel van de koppels dat ze mee doen,is dat niet het geval dan schijnt het er nog wel eens onplezierig aan toe te gaan vanuit het clubbeleid(meermaals van koppels gehoord en op internet gelezen).
als ik dergelijke zaken lees dan vergaat me de zin om zelf te ontdekken wat er wel en niet van klopt,gaan we naar een club heb ik de hoop dat het een leuke ontspannende avond wordt die voor herhaling vatbaar is.
heb misschien daarom wel zo lang gewacht met een clubbezoek want valt de eerste keer tegen denk ik dat je nooit meer gaat,en dat zou jammer zijn.
het beleid van de clubs zijn daarom imo zeer belangrijk,ook het gastkoppel speelt hier een grote rol in naar mijn mening.
hoe dan ook blijft een bezoek aan een club,zal wel zijn omdat het nieuw dus 'eng' is,me trekken,dub er al 3jaar over iets dergelijks te ondernemen maar heb me door mijn vooroordelen tot nutoe laten tegenhouden,wordt tijd dat ik die drempel eens durf te nemen
pi_47301997
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:22 schreef ZoetZuurHapje het volgende:

[..]

wist niet dat het zo makkelijk kan lopen in een club,denk dat ik onbewust bevooroordeelt ben,terwijl mijn 'angsten' waarschijnllijk niet of nauwelijks terecht zijn.
je komt daar allemaal met min of meer dezelfde bedoelingen
dus dan is het snel gebeurd hoor.
even een gezellig praatje, en vragen of iemand meegaat naar een hokje ofzo is dan heel normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')