quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
![]()
*melding gaat maken van verdenking van pyromaan...![]()
De Showboat is vooral leuk voor gerontofielen is onze ervaring...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:32 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wou misschien ook de showboat aandoen.
Men zegt ook dat de mensen mij daar in vuur en vlam kunnen zetten!
Het zal mij benieuwen of dit zo is !
Dus conclusie? Wie daar aan mee doet heeft een qudt huwelijk?quote:Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Demius het volgende:
Lijkt mij niet echt leuk om te zien hoe een ander je vriendin zit te palen
Ik zal zo es kijken voor je want volgens mij lopen er een aantal topics die de clubs wel enigzins beschrijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef Spongebobbel het volgende:
Mij lijkt een parenclub wel spannend om eens te proberen. Mijn wederhelft vindt het ook wel spannend, maar heeft toch haar twijfels.
Wat wij leuk zouden vinden is een avond fijn naar de sauna kunnen, even het bubbelbad in duiken, gezellig aan de bar hangen, dat soort dingen. Dit kan natuurlijk ook wel ergens anders, maar in een normale sauna of in een zwembad zullen ze het niet waarderen als je besluit lekker met elkaar aan de gang te gaan.
Bij een parenclub komt al gauw een beeld naar voren van oudere stellen en oude kerels die zich flink uitleven. Toch lees op ik meerdere forums positieve reacties over parenclubs. We zijn zelf 23 en 20, zijn er leuke clubs waar meer mensen van deze leeftijden komen? Ik heb fun4two vaker voorbij zien komen, is dat iets?
We zoeken het ook niet om zoveel mogelijk genomen te worden. Nou begrijp ik dat nee zeggen of een hand wegduwen volstaat om dit kenbaar te maken, maar de hele avond handjes wegduwen zal de sfeer ook niet echt ten goede komen.
Erodome, je schijnt goed op de hoogte te zijn als het op parenclubs aankomt, heb jij hier mss wat antwoorden op?
Om nog maar even in de sfeer te blijven: wat kan er tijdens een swingersavontuurtje misgaan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:09 schreef Vampier het volgende:
[..]
nope..
[..]
Als dit het waard is dan moet je het maar doen, als je geen zin op een kans op dit soort ongein hebt dan moet je die over actieve hormonen maar onder controle houden.
Ik ben zelf geen religieus persoon maar als ik met deze waarschuwing 1 kind de ellende bespaar om door zijn pa/ma met +-14 messteken om het leven gebracht te worden dan blijf ik dit verhaal herhalen.
Er zijn altijd mensen die hun grenzen niet kennen. In dit geval bezoek aan een parenclub, maar net zo makkelijk aan drank, drugs, etc etc. Als die dame in kwestie de intentie heeft om vreemd te gaan klopt er sowieso iets niet. Als er dan toch emt beschuldige vingers gewezen moet worden zou ik het eerder zoeken bij die dame, en niet bezoek aan een parenclub veroordelen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:36 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Om nog maar even in de sfeer te blijven: wat kan er tijdens een swingersavontuurtje misgaan.Het volgende avontuur heeft zich plaats gevonden bij een aantal mensen die ik niet persoonlijk ken, maar waar wel iedereen het over had. Er was een stelletje met 2 jonge kinderen. Deze bezochten ook maandelijks een parenclub. Dit was verder geen geheim voor de rest van de gemeenschap. Echter wilde de man stoppen met het bezoeken aan parenclubs omdat zijn kinderen nu wel groot waren geworden, en hij deze niet wilde confronteren met zijn bezoekjes. Afin man en vrouw zouden dus gestopt zijn. Dit was echter niet het geval, zijn vrouw bleef stiekem de parenclub bezoeken, en iedereen wist dat gewoon al, alleen die gast zelf niet. Dus daar gingen op het gegeven moment weer 2 jaar overheen. Maar tussen die 2 jaar door was haar man ook nog invalide geraakt tot aan zijn borst ofzo. En wat denk je dat er op het gegeven moment gebeurde? Hahahha juist, die vrouw zwanger. Toch gek, wij konden ons allemaal niet voorstellen dat een invalide man van 48 zijn 43 jarige vrouw nog zou hebben bezwangerd. Lui zijn nu ook uit elkaar. Best sneu, die man moet zich nu zien te redden als alleenstaande invalide. Waar die vrouw momenteel woont?? Geen enkel idee, die is volgens mij met de noorderzon vertrokken toen zei hoorde dat die invalide gast niet voor dat kind wilde zorgen.
![]()
![]()
Nee, maar heroine verslaafden ligt het wel aan de dealer. Het is maar net hoe je het bekijkt. Zonder parenclubs zouden dit soort dingen nooit gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:51 schreef Spongebobbel het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die hun grenzen niet kennen. In dit geval bezoek aan een parenclub, maar net zo makkelijk aan drank, drugs, etc etc. Als die dame in kwestie de intentie heeft om vreemd te gaan klopt er sowieso iets niet. Als er dan toch emt beschuldige vingers gewezen moet worden zou ik het eerder zoeken bij die dame, en niet bezoek aan een parenclub veroordelen.
Bij een alcoholist ga je toch ook niet de schuld bij het cafe leggen?
Weet je dat heel zeker, aangezien zoveel mensen vreemd gaan, lees maar eens over vreemdgaan op de werkvloer bv, werk maar afschaffen dan, want het is toch wel een heel fiks risiko als je de verhalen bekijkt, de geschatte cijfers....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, maar heroine verslaafden ligt het wel aan de dealer. Het is maar net hoe je het bekijkt. Zonder parenclubs zouden dit soort dingen nooit gebeurd zijn.
Ja dat is zo, denk dat je daar gelijk in hebt. Mensen zijn niet monochaam maar moeten het wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef djenneke het volgende:
Onze samenleving is ingesteld op een monogaam leven, dit is sociaal-religieus zo gegroeid. Naar mijn bescheiden mening is monogamie een keuze, terwijl men van nature polygaam is. Kijk naar de wereld, en je moet toch enigszins toegeven dat het daar alle schijn van heeft.
Toch denk ik dat monogamie momenteel beter werkt, gewoonweg omdat de samenleving daarop is ingesteld. Ik denk dat jaloezie, bezittingsdrang, vrijheidsdrang, geheimhouding, schaamte die nu verbonden is met polygamie met name voor stellen met kinderen niet helemaal oke is. Dat zou pas kunnen als polygamie algemeen geaccepteerd wordt.
Disclaimer: Ik zeg niet dat bovenstaande zo is, maar ik geloof dat het zo is.
Toch trekt het mij absoluut niet aan. Sterker nog, stiekem vind ik het iets heel decadents en smerigs hebben. (Niet dat ik wil beweren dat parenclub-gangers dat ook werkelijk zijn). Ik zal er best een verknipt beeld van hebben. Maar monogamie, en prive seks vind ik gewoon fijner en gezelliger.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef Wappiestel het volgende:
[..]
Ja dat is zo, denk dat je daar gelijk in hebt. Mensen zijn niet monochaam maar moeten het wel.
Wij zijn niet monochaam maar wij kunnen daar heel goed mee omgaan thuis in de parenclub of ergens anders. Alleen een parenclub is wel veel bekijks en de meeste gaan daar erotisch uit en doen niets met eeen ander stel. Meestal zijn cubs erg luxieus en kun je er heerlijk eten en drinken op 1 avond. Je hebt ook thema avonden dus voor elk wat wils.
<quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef Spongebobbel het volgende:
Mij lijkt een parenclub wel spannend om eens te proberen. Mijn wederhelft vindt het ook wel spannend, maar heeft toch haar twijfels.
Wat wij leuk zouden vinden is een avond fijn naar de sauna kunnen, even het bubbelbad in duiken, gezellig aan de bar hangen, dat soort dingen. Dit kan natuurlijk ook wel ergens anders, maar in een normale sauna of in een zwembad zullen ze het niet waarderen als je besluit lekker met elkaar aan de gang te gaan.
Bij een parenclub komt al gauw een beeld naar voren van oudere stellen en oude kerels die zich flink uitleven. Toch lees op ik meerdere forums positieve reacties over parenclubs. We zijn zelf 23 en 20, zijn er leuke clubs waar meer mensen van deze leeftijden komen? Ik heb fun4two vaker voorbij zien komen, is dat iets?
We zoeken het ook niet om zoveel mogelijk genomen te worden. Nou begrijp ik dat nee zeggen of een hand wegduwen volstaat om dit kenbaar te maken, maar de hele avond handjes wegduwen zal de sfeer ook niet echt ten goede komen.
Erodome, je schijnt goed op de hoogte te zijn als het op parenclubs aankomt, heb jij hier mss wat antwoorden op?
ik denk niet dat er clubs zijn waar specifiek alleen jongeren komen, ik denk dat dat meer wisselt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar zitten voornamelijk jongeren?
Wil namelijk ook proberen maar wil niet dat het volgestampt is met ouwe lijken....
En ja dit is een serieuze post
ik zeg ook niet dat er geen jongeren komen, alleen dat ze niet massaal daar voor de deur staanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef tasri het volgende:
Ik denk dat je je daarin vergist. Ik heb het publiek in clubs de afgelopen jaren toch echt jonger zien worden.
(en het is niet doordat wij zelf ouder worden dat het zo lijkt)
Het heeft niets met trouw zijn te maken. Je doet het tenslotte met z'n tweeën, dus je bent niet ontrouw. Je moet wel lust en liefde uit elkaar weten te houden en als 1 van de 2 al eens verliefd zou worden moet je dat niet direct als een bedreiging voor je relatie zien. Ik zie verliefd worden als elke andere emotie. Het is goed, houd je scherp. Het ligt er alleen aan wat je ermee doet. Zolang je niets stiekem onderneemt ben je gewoon trouw aan je partner.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
NOT DONE..!!!! daarvoor ben ik TE trouw.....![]()
![]()
ja ok....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:32 schreef tasri het volgende:
[..]
Het heeft niets met trouw zijn te maken. Je doet het tenslotte met z'n tweeën, dus je bent niet ontrouw. Je moet wel lust en liefde uit elkaar weten te houden en als 1 van de 2 al eens verliefd zou worden moet je dat niet direct als een bedreiging voor je relatie zien. Ik zie verliefd worden als elke andere emotie. Het is goed, houd je scherp. Het ligt er alleen aan wat je ermee doet. Zolang je niets stiekem onderneemt ben je gewoon trouw aan je partner.
Als je er geen behoefte aan hebt moet je ook vooral niet doen. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je het vooral eens moet proberen (tenzij je er natuurlijk beide voor open staat).quote:ja ok.......maar ik vind itimiteit erg belangrijk...
..heb er geen behoefte aan om "bekeken" te worden...
...en vooral niet als andere nar mijn vriendje kijken....
![]()
ik jaloers....? hoe kom je erbij....?
ik snap niet dat ie wel jaloers is als iemand anders je penetreerd maar niet als er iets anders met je gedaan word...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:41 schreef tasri het volgende:
[..]
Als je er geen behoefte aan hebt moet je ook vooral niet doen. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je het vooral eens moet proberen (tenzij je er natuurlijk beide voor open staat).
Wat je zegt over dat je jaloers bent... Mijn partnr kan ook erg jaloers zijn, maar ik moet zeggen dat het veel minder geworden is nu alles open en eerlijk gebeurt (niet dat ik in het begin van onze relatie niet eerlijk was). Hij vind het alleen nog steeds niks dat een ander mij penetreert, dus dat gebeurt dan ook niet.
maar ik kan me niet voorstellen dat mensen met andere kunne neuken als ze nix voor elkaar voelen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef tasri het volgende:
Tsja... Mannen!![]()
Nee, even serieus... Voor hem is penetratie het intiemste wat je samen kunt hebben. Ik vind het eigenlijk ook wel mooi dat hij er zo over denkt, zo houden we toch iets wat alleen voor ons tweetjes samen is.
goed zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef tasri het volgende:
Er moet een klik zijn, is die er niet dan schuif ik een hand (want zo begint het vaak)heel snel aan de kant. We weten ook van elkaar goed wat de ander leuk vind en vooral wat niet, soms "beslissen" we dus ook voor elkaar. Als ik het naar m'n zin heb met een stel, maar hij ziet 1 van de twee niet zo zitten (en dat merk je snel genoeg aan elkaar) dan stopt het direct.
wat je niet wil, moet niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb wel af en toe dat ik iemand zie waarvan ik denk...mmmmmhh.....maar ik denk niet dat als paaltje bij puntje komt ik er ook daadwerkelijk iets mee ga doen....
...
wat zijn de regels precies bij zo'n club....?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat je niet wil, moet niet.
da's de belangrijkste
nee hoor, je kunt er ook prima kijken om je vervolgens terug te trekken in een aflsuitbaar hokjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....het rare is...ik vind bekeken worden niet echt prettig....
...maar wel om naar te kijken....
...ben ik nou raar...
![]()
hihi...!!! DAT lijkt me wel leuk....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee hoor, je kunt er ook prima kijken om je vervolgens terug te trekken in een aflsuitbaar hokje
niks moet, alles mag hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hihi...!!! DAT lijkt me wel leuk....![]()
![]()
niks van waarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
als ik aan een parenclub denk.....zie alleen maar "ubergeile" mensen voor me die niet van je zullen/kunnen afblijven....![]()
nou, wat dacht je van gewone, zoals jij en ik?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat voor soort mensen moet ik me dan wel voorstellen....?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef tasri het volgende:
Mensen zoals jij en ik, die gewoon boodschappen doen bij de appie en aldi. Arm, rijk, dik, dun, van straatveger tot bankdirecteur.
ook niet voor 100euro per half uur.quote:Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Demius het volgende:
Lijkt mij niet echt leuk om te zien hoe een ander je vriendin zit te palen
of het voor aso's is weet ik niet,kan en wil ik niet over oordelen,ieder zo zijn/haar eigen interesses he,leven en laten leven is ons motto !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef joffer het volgende:
Parenclubs zijn voor aso's.
Ik denk dat jij het woord asociaal eens moet opzoeken in een woorden boek én een kijkje moet nemen in een club voordat je een oordeel velt. Dat het je ding misschien niet is, prima! Maar er is niks asociaals aan. Sterker, het gaat er juist heel sociaal aan toe, met veel meer wederzijds respect dan in een "gewone" uitgaansgelegenheid.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef joffer het volgende:
Parenclubs zijn voor aso's.
Op zaterdag? Ik heb mijn vriendin waarschijnlijk toch kunnen overtuigen. Op voorwaarde dat ik niet drink.. dan luister ik beter namelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:21 schreef timeloop het volgende:
Als je een goede club bezoekt (bv de fun4two of de fata) dan loop je al een stuk minder
kans om 'uitgezakte bejaarden' tegen te komen. En daarbij, single mannen hebben daar
geen toegang. Sterker nog, de man van een aanwezig stel mag niet eens alleen naar boven.
Vorig weekend weer eens naar de fun geweest. Heb een ontzettend leuke avond gehad.
Mooie mensen met een gemiddelde leeftijd zo tussen de 20-30, een aanrader dus.
zorg je er wel voor dat je goede afspraken maakt, en zeker de eerste keer gewoon goed op elkaar let en naar elkaar luistert?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Op zaterdag? Ik heb mijn vriendin waarschijnlijk toch kunnen overtuigen. Op voorwaarde dat ik niet drink.. dan luister ik beter namelijk
De eerste keer was geen groot succes. Ik had wel zin in meer, en mijn vriendin die zich niet echt op haar gemak voelde. Was een of andere vieze pauperclub in West Australie. Daarom willen we het overdoen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zorg je er wel voor dat je goede afspraken maakt, en zeker de eerste keer gewoon goed op elkaar let en naar elkaar luistert?
zou zo zonde zijn als 't de eerste keer misloopt
jammerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
De eerste keer was geen groot succes. Ik met teveel drank, en mijn vriendin die zich niet echt op haar gemak voelde. Was een of andere vieze pauperclub in West Australie. Daarom willen we het overdoen..
als je je hond meeneemt wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Bendeleider het volgende:
Kun je er ook kontneuken?
Ja hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Bendeleider het volgende:
daarvoor hoef je toch niet naar een parenclub....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Bendeleider het volgende:
Nee, maar wou weten of het kon.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarvoor hoef je toch niet naar een parenclub....![]()
huh....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nee, maar wou weten of het kon.
Want als je er wel kan kontneuken dan ga ik liever niet.
Da's vies namelijk
Ik vertrouw het niet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh......je bent nergens in verplicht hoor....heb ik me laten weten...
![]()
Je zou gewoon eens kunnen gaan kijken, met z'n tweetjes of met een bevriend stel. In de Fun kom je in je gewone kleding binnen in een bar met daarachter het restaurantgedeelte. Pas als de dresscode ingaat wordt er omgekleed in lingerie. Je kunt de hele avond in de bar/restaurant blijven als je wilt en de kat uit de boom kijken. Je kunt ook verder rondkijken, beetje bubbelen, saunaatje pakken, je hoeft niet mee te doen als je niet wilt. Entree is tegenwoordig op een zaterdagavond 100 euro per stel (op een "gewoon" avondje uit met z'n tweetjes zijn wij gemiddelt meer kwijt). Dat is incl. alle drank en eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
fun for two was de parenclub waarvan ik tot op heden veelal niks dan goeds heb gehoord,weet echter niet of ik me in zo'n club thuis zou voelen en op mijn gemak zou voelen,die drempel blijft tamelijk hoog voor me,al ben ik wel nieuwsgierig![]()
zo veel....quote:Entree is tegenwoordig op een zaterdagavond 100 euro per stel
En jouw gelul is een serieus topic als dit onwaardigquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet!
Bipsseks is des duivels!
Is all in, dus met eten, drinken, badderen, douchen, sauna, alles erop en eraan, je geeft verder niets meer uit, 50 euro de man voor een complete avond uit, is niet zo heel duur lijkt me...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo veel........waarom zo duur.....?
![]()
Welke raad jij eigenlijk aan (nu de Gogo dicht isquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Is all in, dus met eten, drinken, badderen, douchen, sauna, alles erop en eraan, je geeft verder niets meer uit, 50 euro de man voor een complete avond uit, is niet zo heel duur lijkt me...
en precies DAAR wringt de schoen,op een gegeven moment gaat die dresscode in en moet je in je ondegoed verder.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef tasri het volgende:
[..]
Je zou gewoon eens kunnen gaan kijken, met z'n tweetjes of met een bevriend stel. In de Fun kom je in je gewone kleding binnen in een bar met daarachter het restaurantgedeelte. Pas als de dresscode ingaat wordt er omgekleed in lingerie. Je kunt de hele avond in de bar/restaurant blijven als je wilt en de kat uit de boom kijken. Je kunt ook verder rondkijken, beetje bubbelen, saunaatje pakken, je hoeft niet mee te doen als je niet wilt. Entree is tegenwoordig op een zaterdagavond 100 euro per stel (op een "gewoon" avondje uit met z'n tweetjes zijn wij gemiddelt meer kwijt). Dat is incl. alle drank en eten.
De eerste half uur is vreemd maar als iedereen in lingerie/ondergoed dan niet meerquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
en precies DAAR wringt de schoen,op een gegeven moment gaat die dresscode in en moet je in je ondegoed verder.
ben TOTAAL niet preuts maar de eerste keer lijkt me dat een tamelijk onwennige/vreemde ervaring,want tenslotte doe je zoiets niet dagelijks(of valt dat in de praktijk enorm mee?).![]()
Voor iedereen voor wie het de eerste keer is is het een onwennige/vreemde ervaring. Mijn eerste keer heb ik gewoon gedacht: wat maakt het nou uit of ik op het stand in m'n bikini rondloop (ik woonde toen in een christelijk dorpje aan de kust, waar dus ook nogal eens wat gluurders rondliepen die thuis niks mochten en zo aan hun trekken kwamen) of in de Fun in m'n lingerie. Sterker... op het strand lag ik topless en in de Fun niet. Je moet even een drempel over, maar omdat iedereen in lingerie rondloopt valt het na een minuut of 10 niet eens meer op.quote:en precies DAAR wringt de schoen,op een gegeven moment gaat die dresscode in en moet je in je ondegoed verder.
ben TOTAAL niet preuts maar de eerste keer lijkt me dat een tamelijk onwennige/vreemde ervaring,want tenslotte doe je zoiets niet dagelijks(of valt dat in de praktijk enorm mee?).![]()
Op de site van de Fun zijn het voornamelijk modellen op de foto's en het komt dus inderdaad elitair over, maar zo is het totaal niet!quote:...De Fun lijkt me nogal elitair doen....
Is vooraf een eng idee, maar omdat iedereen in die dresscode zit ben je er zo aan gewend, niemand kijkt raar op of doet vreemd, geen enkel probleem, je zal je binnen een mum van tijd weer vrij bewegen zonder gene...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
en precies DAAR wringt de schoen,op een gegeven moment gaat die dresscode in en moet je in je ondegoed verder.
iedereen loopt in onderghoed, dat is daar juist normaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
ik heb van horen zeggen dat ze zelfs een vrij streing selectiebeleid hebben, het is dus maar net de vraag of je daar dan weer behoefte aan hebtquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:56 schreef tasri het volgende:
[..]
Op de site van de Fun zijn het voornamelijk modellen op de foto's en het komt dus inderdaad elitair over, maar zo is het totaal niet!
De Fun schijnt wel een deurbeleid te hebben. Ik zeg schijnt, want het zijn geruchten en al zou het zo zijn dan zouden ze het natuurlijk nooit toegeven. Ik moet wel toegeven dat je in de Fun geen mensen met erg overgewicht tegenkomt. De eerste keer dat je komt wordt je aspirant-lid en later krijg je dan bericht thuis of je al dan niet lid geworden bent, dus het zou best kunnen dat ze selecteren.
Ze hebben een selectie, maar zo streng is die niet, ik ken meerdere mensen die weleens naar fun gaan, lid zijn en dat zijn echt niet allemaal perfecte, strakke, jonge mensen, maar gewoon goed verzorgde mensen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb van horen zeggen dat ze zelfs een vrij streing selectiebeleid hebben, het is dus maar net de vraag of je daar dan weer behoefte aan hebt
Jaap uit de Gouden Kooi zou dus weinig kans makenquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze hebben een selectie, maar zo streng is die niet, ik ken meerdere mensen die weleens naar fun gaan, lid zijn en dat zijn echt niet allemaal perfecte, strakke, jonge mensen, maar gewoon goed verzorgde mensen...
Je wordt geen lid daar als je heel dik bent zover ik gehoort heb en als je onverzorgt bent, je hoeft daar niet met je sloggy aan te komen zeg maar
ohhhhhhh...dan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Is all in, dus met eten, drinken, badderen, douchen, sauna, alles erop en eraan, je geeft verder niets meer uit, 50 euro de man voor een complete avond uit, is niet zo heel duur lijkt me...
da's naakt op een andere manier Missy,je gaat met andere intenties naar een sauna dan naar een parenclub.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iedereen loopt in onderghoed, dat is daar juist normaal.
als je kleren aanhebt, word je sneller raar aangekeken
in de sauna loopt toch ook iedereen in de blote kont?
wist niet dat het zo makkelijk kan lopen in een club,denk dat ik onbewust bevooroordeelt ben,terwijl mijn 'angsten' waarschijnllijk niet of nauwelijks terecht zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:09 schreef erodome het volgende:
Ook in parenclubs voor alleen paren is het vrij makkelijk om bv een man erbij te krijgen, veel stellen doen ook apart van elkaar dingen.
Handtastelijkheden horen nergens, ook niet in de clubs waar wel alleenstaande mannen komen, maar die zijn gewoon uit ervaring nog weleens opdringerig, kan me nog showboat herrineren op een avond dat er ook mannen waren, dat was gewoon echt naar, we konden niet normaal seks hebben zonder in een hokje te gaan en die te barricaderen.
Dat zie je in de clubs waar alleen paren mogen komen gewoon veel minder, eigenlijk zo goed als niet, er komen daar geen mannen die denken ik heb betaald dus heb recht op neuken(wat niet zo is).
Wat je wel kan tegenkomen is dat als je bezig bent er iemand bij komt zitten en misschien een hand richting een enkel gaat, een enkele blik is al voldoende om nee te zeggen, een heel klein hoofdbeweginkje of iets in die geest.
Het contact maken is dodelijk simpel, gewoon praatjes maken, gaat heel makkelijk en het onderwerp zit zo op interresse voor seks als je dat wil.
je komt daar allemaal met min of meer dezelfde bedoelingenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:22 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
wist niet dat het zo makkelijk kan lopen in een club,denk dat ik onbewust bevooroordeelt ben,terwijl mijn 'angsten' waarschijnllijk niet of nauwelijks terecht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |