Nou zo maar een gokje als ik alleen al deze pagina leesquote:
Laat je weten hoe het is afgelopen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:29 schreef Monkster het volgende:
Wij zijn van plan om morgen (1ste Pinksterdag) naar de Fata Morgana te gaan. Echter... 1 probleempje we hebben geen vervoer terug (helaas niet meer in het bezig van een auto) en dan is Hilversum erg lastig te bereiken...
Dus dachten we misschien zijn er hier op Fok!stelletjes die liever niet (voor de eerste keer) alleen gaan en het prettiger vinden om met een ander stel te gaan.
Morgen is een soort speciaal event: Geopend van 16:00 tot 03:00 uur en Entreeprijs: 100 euro
We zijn trouwens een jong stel van 22 en 23 jaar en zien er goed uit![]()
Als er interesse is dan horen we het wel![]()
Thanks voor het aanbodquote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik zou eventueel kunnen rijden, maar ja: Ik ben een man alleen inmiddels :-(
Maar mocht er iets te regelen vallen kan je mij altijd even mailen op het e-mailadres welke in mijn profiel staat![]()
Onze ervaring:quote:
Ik zou, als je de eerste keer gaat, voor de zekerheid naar de Fata-Morgana of naar Fun4Two gaan. Minste risico op een slechte ervaring en het meeste op een goedequote:Op maandag 28 mei 2007 17:25 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vriendin en ik zitten er ook al een tijdje over na te denken om naar een parenclub te gaan. Mijn vriendin weet het nu zeker: ze wil. Ik wil eigenlijk ook best graag, dus we zijn een beetje aan het rondkijken. Kent er iemand een goede club in of rondom Utrecht? Wij hebben er bijvoorbeeld een gevonden in Maarssen (kom even niet op de naam) die wel okee lijkt (all-in, ongedwongen, veel info op de site etc...) maar echte reviews zijn er niet echt te vinden.
Bedankt voor de tip. Het ziet er inderdaad goed uit. Grote kans dat dit hem gaat worden binnenkort.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef Monkster het volgende:
[..]
Ik zou, als je de eerste keer gaat, voor de zekerheid naar de Fata-Morgana of naar Fun4Two gaan. Minste risico op een slechte ervaring en het meeste op een goede![]()
Dank je wel voor je snelle reactie, wij zijn bijna over de streep!!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:50 schreef Monkster het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod
[..]
Onze ervaring:
Kort verslagje dan maarHet was voor ons de tweede keer (alleen deze keer dus alleen ipv met een ander stel). We moeten toch op eigen benen leren staan
.
Ons plan was uiteindelijk om met de bus + lopen heen te gaan en met de taxi terug. Maar na een half uur lopen en nog steeds niets kunnen vinden maar een taxi gebelt en het laatste stukje laten brengen. Daar aangekomen eerst even douchen en omkleden. Drankje doen en een beetje rond wandelen. Om te ontspannen mn meisje een lekkere relaxte massage gegeven.
Daarna lekker de sauna in geweest en een beetje met elkaar gespeeld in het zwembad. Na het eten zijn we naar boven (de erotische ruimtes) gegaan en begonnen lekker met elkaar te spelen, na ongeveer 20 min kwam er een leuk stelletje naast ons liggen en na af en toe oogcontact gehad te hebben kwamen we steeds dichter bij elkaar te liggen. Langzaam maar zeker gingen handjes op ontdekkingstocht en lagen we met zn vieren verder.
Daarna nog heel lang liggen kletsen en ons even aan elkaar voorgesteld (gaat meestal ondersom dan in de 'gewone wereld'). Nog wat wezen drinken en bubbelen in het bubbelbad, helemaal gezellig.
Na een uurtje kletsen en drinken opgespitst en wat rondgewandeld. Onderweg kwamen we 'ons' stelletje weer tegen. En zo lagen we binnen de kortste keren weer met zn vieren te genieten. Na gedouched te hebben zijn we richting huis gegaan. En gelukkig bood het andere stel ons aan of we met hun mee wilde rijden. Telefoonnummers en email uitgewisseld want het was zeker voor herhaling vatbaar.
Algemeen:
- Het was erg druk (waarschijnlijk vanwege speciale pinkster event, waar trouwens niks specials aan was, alleen dat ze al om 16.00 uur open waren). Ik schat dat er ongeveer 150 stellen waren.
- Minder aantrekkelijke stellen dan op zaterdag. Best veel mooie vrouwen, alleen dan is de man die er bij hoort zo'n griezel dat je er toch niets mee wilt. Je merkt (gelukkig) wel dat 'soort gelijke' stelletjes qua uiterlijk en leeftijd, veel sneller naar elkaar toe trekken.
- De algemene leeftijd is op zondag volgens mij een stuk hoger dan op vrijdag of zaterdag.
Maar al met al een zalige avond gehad die we zeker binnenkort weer over gaan doen![]()
Dat is wat wij ook zullen doen waarschijnlijk. Fun4Two zit dicht bij Gouda, daar een hotelletje zoeken maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef junie het volgende:
voor die enkele keer (tenminste, dat neem ik aan) dat wij zoiets zouden doen, zou ik een hotel in de buurt zoeken. ik zou ook zeker alcohol drinken, en mijn vriend ook in dit geval, dus dan blijft er weinig alternatiefs over. lijkt me ook wel zo relaxt.
Je bent toch Nederlander, of niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:01 schreef Nielsch het volgende:
Er is wel een probleempje en dat is het vervoer. Die clubs liggen me toch een partijtje afgelegen zeg. We hebben wel een auto maar ik heb geen rijbewijs en m'n vriendin zegt dat ze niet wil rijden omdat ze absoluut alcohol wil drinken als dat bij de prijs inbegrepen zit.
ja, precies, dat lijkt mij geen slecht plan.. beetje nagenieten nog etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is wat wij ook zullen doen waarschijnlijk. Fun4Two zit dicht bij Gouda, daar een hotelletje zoeken maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |