nou, wat houdt je tegen? ga gewoonquote:Op maandag 14 mei 2007 00:23 schreef Ro-Maniak het volgende:
Damn, het topic is weer een beetje ingeslapen... niemand meer met leuke (eerste) ervaringen in een parenclub?
Ik/wij vragen ons nog steeds af hoe het zal gaan de eerste keer, wat we zullen beleven...
Precies, er staan genoeg eerste PC ervaringen in dit en andere topics om een aantal clubs te kunnen beoordelen. En je weet idd pas wat het is als je er bent geweestquote:Op maandag 14 mei 2007 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, wat houdt je tegen? ga gewoon
In dat geval had je ruim een jaar eerder in dit soort topics moeten kijken. Toen zijn we nl. met een stuk of 12 Fok'ers naar een pc geweest, was best leuk om eens een keer meegemaakt te hebben. Jammer dat de Gogo niet meer bestaat en erodome en co. geen nieuwe meet organiseren. Ben zelf te onervaren op clubgebied om zoiets op poten te zetten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Ro-Maniak het volgende:
Ik denk dat het inderdaad ook al wel zeker is dat we gaan... ik probeer alleen de voorpret nog wat te verhogen!
T lijkt mij ook wel spannend om een keer te gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Ro-Maniak het volgende:
Ik denk dat het inderdaad ook al wel zeker is dat we gaan... ik probeer alleen de voorpret nog wat te verhogen!
waarom zou je dat zelf niet kunnen doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
In dat geval had je ruim een jaar eerder in dit soort topics moeten kijken. Toen zijn we nl. met een stuk of 12 Fok'ers naar een pc geweest, was best leuk om eens een keer meegemaakt te hebben. Jammer dat de Gogo niet meer bestaat en erodome en co. geen nieuwe meet organiseren. Ben zelf te onervaren op clubgebied om zoiets op poten te zetten.
ps. beschouw dit rustig als een luidruchtige stille hint hoor, ero
Is daar nog iets gebeurt tussen fokkers?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
In dat geval had je ruim een jaar eerder in dit soort topics moeten kijken. Toen zijn we nl. met een stuk of 12 Fok'ers naar een pc geweest, was best leuk om eens een keer meegemaakt te hebben. Jammer dat de Gogo niet meer bestaat en erodome en co. geen nieuwe meet organiseren. Ben zelf te onervaren op clubgebied om zoiets op poten te zetten.
ps. beschouw dit rustig als een luidruchtige stille hint hoor, ero
Bij mij wil mijn vriendin niet mee, zullen wij dan maar samen gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef vroutje het volgende:
[..]
T lijkt mij ook wel spannend om een keer te gaan![]()
Denk alleen niet dat mn vriend mee wil!
Laat je weten hoe het geweest is....
Ik ben benieuwd of je hem zo ver krijgt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef vroutje het volgende:
[..]
T lijkt mij ook wel spannend om een keer te gaan![]()
Denk alleen niet dat mn vriend mee wil!
Laat je weten hoe het geweest is....
Ik heb wel tijd om te gaan, maar met een baan en een studie ontbreekt me de tijd helaas. En ik heb liever dat iemand met verstand van pc's zoiets organiseert dan iemand die 1x is geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom zou je dat zelf niet kunnen doen?
open een topic, prik een datum, kies een club uit, reserveren, en gaan
Hij leest waarschijnlijk wel mee. Duss.......quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je hem zo ver krijgt...
De vrouw die ik een keer mee heb genomen heb je anders zelf het bed uitgeschopt.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:18 schreef vroutje het volgende:
[..]
Hij leest waarschijnlijk wel mee. Duss.......
Ik denk het niet![]()
We zullen wel beginnen met een triootje, neem aan dat hij daar wel voor in is![]()
Zoek maar een leuk vrouwtje erbij dan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef vroutje het volgende:
Ach t lijkt me gewoon een keer leuk!
En spannend.
Wat zijn mannen dan toch raar he... mogen ze aan een andere vrouw komen............................
Jij kunt geen 3 vrouwen handelen. of eeuh, zonder mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:27 schreef ANWB het volgende:
[..]
Zoek maar een leuk vrouwtje erbij dan...
Of twee![]()
Ik heb mijn handen al vol aan jou alleen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:32 schreef vroutje het volgende:
[..]
Jij kunt geen 3 vrouwen handelen. of eeuh, zonder mij![]()
Och schatje toch......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:34 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen al vol aan jou alleen.![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:58 schreef McReal het volgende:
[..]
Volgens mij doen jullie stoute dingen met elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |