quote:Op donderdag 9 november 2006 15:13 schreef Maaark het volgende:
ah klote, door het gitaarspelen de tandarts vergeten
ik heb audition wel gebruikt, maar voor opnemen raad ik nu toch Cubase aan. audition is meer geschikt voor geluid bewerken, cubase is handiger als je verschillende tracks over elkaar wil zetten en eventueel (midi/vst) drums wil toevoegen IMO.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
onderin zie je dat de mic wel geluid waarneemt in de decibel meter, maar als ik record neemt dat ding niks op![]()
help!
maar, een mic hoort niet in de line-in.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
hmm okee dank je
als ik em direct op de line in aansluit dan pakt die em wel
En als je dubbelklikt op het speakertje naast je klok (rechts onder), opties, eigenschappen, microfoon aanvinken, ok, en dan het vinkje bij dempen weghalen. Tenminste, dat werkte bij mijquote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
onderin zie je dat de mic wel geluid waarneemt in de decibel meter, maar als ik record neemt dat ding niks op![]()
help!
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef Maaark het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn in de meeste vluchten van redelijke kwaliteit de bagagecompartementen ook verwarmd.
Een extra stoel kopen kan ook, mits het geen drukke vlucht is. Ook GEEN slotjes op je hardcase doen, gewoon normaal dichtdoen zodat ze er snel even in kunnen kijken of je geen terrorist bent.
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:42 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Heb mijnes ook gekocht in de VS, die van mij werd ook afgevoerd voor speciale bagage.. Dan krijg je er een stikkertje op enzo.
[..]
Wat voor koffer heb je hé![]()
Als je het als breekbare bagage doet moet het geen enkel probleem zijn
Ja bij audacity pakt die em wel, maar de mic gaat via de usb en niet in de line in, maar als ik de pre out van m'n versterker via m'n line in aan m'n pc linkt dan pakt die em welquote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar, een mic hoort niet in de line-in.
en waarom vind die dan toch geluid op?
kan ook aan je pc audio instellingen liggen, (bij configuratiescherm) dat je dan mic moet selecteren om op te nemen. bij mij springt ie altijd van line-in weer terug naar mic.
rrrrriiighttquote:Op donderdag 9 november 2006 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bij audacity pakt die em wel, maar de mic gaat via de usb en niet in de line in, maar als ik de pre out van m'n versterker via m'n line in aan m'n pc linkt dan pakt die em wel
Kloptquote:Op donderdag 9 november 2006 16:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
rrrrriiightt
usb mics zijn stom.![]()
In de beste webcam zit nog een kut microfoonquote:Op donderdag 9 november 2006 17:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan moet je een betere webcam kopen![]()
![]()
koop gewoon zo'n ding:quote:Op donderdag 9 november 2006 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In de beste webcam zit nog een kut microfoon![]()
]quote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
koop gewoon zo'n ding: [afbeelding]
kun je je gitaar rechtstreeks of met effecten in je pc pleuren.
moet dat niet mét voorversterker?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
koop gewoon zo'n ding: [afbeelding]
kun je je gitaar rechtstreeks of met effecten in je pc pleuren.
neequote:Op donderdag 9 november 2006 18:41 schreef punkjunk het volgende:
[..]
moet dat niet mét voorversterker?
kloptquote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, en vergeet dat een Jazzmaster ook gewoon een Rythm switch heeft
Gewoon akkoestische gitaar waar je je kabel in kan pluggenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef imported_sphinx het volgende:
wat vinden jullie? akoestisch met mic, of semi akoestisch?
dat is semi akoestisch dusquote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon akkoestische gitaar waar je je kabel in kan pluggen![]()
Okquote:Op donderdag 9 november 2006 20:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat is semi akoestisch dus![]()
. tenminste, dat bedoel ik er wel mee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |