Foto?? Van die rubbertjes??quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:24 schreef ibaneX het volgende:
straplocks??? ik heb gewoon grolsh rubbertjes om mijn band, bij de nieuwe niet want die is stevig genoeg van zichzelf
Hey, die heb ik ook, de GRG! Fotooquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef ibaneX het volgende:
ja datte maar dat heb ik dus , maar alleen op mijn grg170dx , op de cort niet want daar zit een goeie band bij
jepsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef Desensitized het volgende:
Dat blijft dus goed zitten?? Beugelflesjes toch?
Haha, goedzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jeps
heb ff geen cam maar hij is gewoon zwart, MET rechte hals
Die rubbertjes zijn een van de meest ultieme gitaristenhandigheidjes allertijden!quote:
goed dat je dat niet zegt idd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:55 schreef Desensitized het volgende:
En Oasis, maar dat zeg ik hier maar niet.
Nu was ik eigenlijk op zoek naar een heel erg gay plaatje, maar nu werd ik afgeleid door dit plaatje (google: feel real)quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
![]()
en inderdaad, de topic titel is beetje gay
Oeh, alleen een beetje jammer van die tibal rond d'r nek.quote:Op woensdag 8 november 2006 06:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu was ik eigenlijk op zoek naar een heel erg gay plaatje, maar nu werd ik afgeleid door dit plaatje (google: feel real)
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |