abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43302519
En Vast !!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43302613
Anna Kournikova...... Jammie!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_43302678
De envelop:

Lieve Moon,
in deze envelop zie je wat papieren van de advocaat van Rob. Het verzoek is of je even onder A en onder B wil tekenen dan kan Rob de echtscheidingsprocedure in werking zetten. Mocht je dan uit het huis komen kom je dat als vrije meid. Je tekent meteen dat je afstand doet van je kinderen, die neemt Rob onder zijn hoede. Oh en Rob laat ook even de groeten aan Tijn doen, de letterlijk tekst:"Bedankt gozer, op deze manier kan ik makkelijk van dat wijf af, je krijgt 10.000 euro van me".

las ik net op VOL is wel een goeie
pi_43302746
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef sade42 het volgende:
De envelop:

Lieve Moon,
in deze envelop zie je wat papieren van de advocaat van Rob. Het verzoek is of je even onder A en onder B wil tekenen dan kan Rob de echtscheidingsprocedure in werking zetten. Mocht je dan uit het huis komen kom je dat als vrije meid. Je tekent meteen dat je afstand doet van je kinderen, die neemt Rob onder zijn hoede. Oh en Rob laat ook even de groeten aan Tijn doen, de letterlijk tekst:"Bedankt gozer, op deze manier kan ik makkelijk van dat wijf af, je krijgt 10.000 euro van me".

las ik net op VOL is wel een goeie
pi_43302769
De TV gaat al bijna aan.....
pi_43302853
De spanning is om te snijden....
pi_43302956
er ligt een kluisje in het zwembad
pi_43302959
De envelop wordt gehaald...
pi_43302989
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:28 schreef sade42 het volgende:
er ligt een kluisje in het zwembad
Ja, ik zag hem !!
pi_43303082
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_43303212
pi_43303241
zelfs de moeder van tijn deed n duit in t zakkie
pi_43303363
pi_43303468
je weet nu van wie hij het heeft. Mama kan ook geen kwaad woord horen over Tijnie
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43303549
Bij ons in de uitzending wel, zegt Tijn. Hij is er duidelijk van onder de indruk...
pi_43303678
Tijn grapt dat hij er niet uitgaat.....
pi_43303695
Tijn vond het wel meevallen hoe sjacherijnig hij was afgelopen week. Sjee, dan wil ik wel eens zien wanneer hij echt sjaggo is
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_43303719
sab zit er wel t beste voor... voor t sprint naar t zwembad
pi_43304058
Hoe vet was dat???
pi_43304446
pi_43304525
pi_43304608
Tijn raakt er niet over uitgepraat.....
pi_43304613
pi_43304687
Tijn, please go anders moeten we dit weer dagen aanhoren
En van lievelee niet meer eerlijk tegenover Jeroen die nog niets van thuis heeft gehoord of gekregen en alleen is. En E10 was ook jarig in het huis en daar is toch ook niets aan gedaan
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43304853
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')