abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43301832
Maar het mocht ook gezien het weer een kop warme chocolademelk worden

Vandaag ben ik begonnen in een verpleeghuis en ik denk dat daar genoeg gepensioneerden zijn om een lekkere kop chocolademelk te schenken. Dat gaat dus helemaal goed komen Ik weet alleen nog niet of ik wel mag fotograferen, maar daar verzin ik wel wat op.

Dit was overigens mijn 2e keuze RAOK; de eerste was een RAOK waarbij ik een non vriendelijk moest groeten. Maar ik woon in Drenthe en heb hier nog nooit een non gezien
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43301937
Zie voor de uitleg van wat een RAOK is en om er zelf één aan te vragen: Random Acts Of Kindness,
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43303114
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Dit was overigens mijn 2e keuze RAOK; de eerste was een RAOK waarbij ik een non vriendelijk moest groeten. Maar ik woon in Drenthe en heb hier nog nooit een non gezien
Je had er gewoon een dagje Maastricht aan vast moeten plakken, het nuttige met het aangename verenigen
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 10:19:14 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43351501
Hoe gaat het met de gepensioneerden, Isa? Zitten ze er lekker warm bij met hun kop warme choco? En hoe reageren ze?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43458463
Foto's !

Als het niet binnen mag, dan maar 1 van jou buiten met de chocomelk!!!!
◢◤
pi_43463081
Ik heb het al gevraagd en het is goed, maar ik moet nog even afspreken hoe en wanneer
pi_43464036
Ik vind trouwens dat we als Isabeau die fotos eenmaal gepost heeft, we met z'n allen moeten gaan klagen dat ze de RAOK nog niet goed heeft uitgevoerd....

En dat ze het opnieuw moet doen, met ijsjes zoals het er staat...
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')