Dat is dus NIET MMarsu's rekeningnummer!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:36 schreef Kiteless het volgende:
Wat een supertof initiatief !!!
Nog even voor de laatkomers :
Storten kan dus op MMarsu's rekeningnummer : 587215496
Al is het maar een tientje !
quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:07 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Mensen in New Orleans konden zich ook prima verzekeren tegen zulke rampen. Hebben de meesten ook niet gedaan.
Vind ik best begrijpelijk waarom mensen niet geven hoor. In Nederland kan je je overal prima voor verzekeren en als dat niet gedaan is en er gebeurd wat dan is het heel zuur maar wel je eigen fout dat je je niet verzekerd hebt. En waar gaat het nu helemaal om, een luxegoed... MMaRsu gaat echt niet dood en zijn leven is ook niet zinloos zonder 360, dan kan je beter je geld idd sturen naar iets als de kankerstichting wat jij niks vindtquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zie ik... maar ik reageer op de basis en dat is de antipathie jegens dit soort acties.
De actie zelf vind ik goed hoor, ook al geef ik niets. Het ging mij om de vergelijking met New Orleans.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar maak je je nou druk om kerel, je hoeft toch niet mee te doen?
Kan je niet gewoon blij zijn voor iemand als er een actie word gehouden voor hem? Tis zuur voor hem, en dubbelzuur als blijkt dat zn moeder geen verzekering heeft afgesloten voor dit soort zaken..
Zover ik hem ken vind ik het een aardige gozer, en dit is een goed doel waar ik dan wel aan wil geven ipv de kankerstichting.
Amen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind ik best begrijpelijk waarom mensen niet geven hoor. In Nederland kan je je overal prima voor verzekeren en als dat niet gedaan is en er gebeurd wat dan is het heel zuur maar wel je eigen fout dat je je niet verzekerd hebt. En waar gaat het nu helemaal om, een luxegoed... MMaRsu gaat echt niet dood en zijn leven is ook niet zinloos zonder 360, dan kan je beter je geld idd sturen naar iets als de kankerstichting wat jij niks vindt
Die vergelijking ging ook nergens over inderdaad.. tis niet dat zn huis is weggespoeld ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:57 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
De actie zelf vind ik goed hoor, ook al geef ik niets. Het ging mij om de vergelijking met New Orleans.
Dan maar spuit 11, ik ben in elk geval verzekerd hiervoorquote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
spuit 11 , hij is niet verzekerd
Ze zijn jaloers, het is of het geld naar hun, of ze gaan zeiken dat jij met je eigen geld niks mag doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik begrijp niet dat bepaalde personen er zo een drukte over maken, je kan toch ook gewoon het topic negeren , en niks sturen? zoals tot nu toe probeerde te doen?
Ik wilde net een nationale donatie actie starten om er voor te zorgen dat ie weer wat spellen kan kopenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef 5112 het volgende:
Grappig. Jullie lopen nu allemaal ruzie te maken of er nu wel of niet geld ingezameld moet worden voor een nieuwe 360, terwijl 'het slachtoffer' net al zijn 360 spellen heeft ingeruild voor een PS2 + spellen ( [PlayStation 2, 65] Join the Okami hype-train )
Gaan jullie nu ook extra doneren om hem weer van wat spellen te voorzien? (want een losse 360 heb je niet zoveel aan natuurlijk)
Ja, alleen daarom al maak ik niets over.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef 5112 het volgende:
Grappig. Jullie lopen nu allemaal ruzie te maken of er nu wel of niet geld ingezameld moet worden voor een nieuwe 360, terwijl 'het slachtoffer' net al zijn 360 spellen heeft ingeruild voor een PS2 + spellen ( [PlayStation 2, 65] Join the Okami hype-train )
Gaan jullie nu ook extra doneren om hem weer van wat spellen te voorzien? (want een losse 360 heb je niet zoveel aan natuurlijk)
Doet ie zelf wel enige moeite? Hij kan die PS2 toch weer verkopen. Hup nog wat ouwe meuk erbij en hij heeft z'n X-box weer bij elkaar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:16 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ja, alleen daarom al maak ik niets over.
Als ie die ps2 + games niet had gekocht had ie nu al veel meer. Beetje dom imo.
Zo zielig is hij niet, had ie maar geen ps2 moeten kopen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:18 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Doet ie zelf wel enige moeite? Hij kan die PS2 toch weer verkopen. Hup nog wat ouwe meuk erbij en hij heeft z'n X-box weer bij elkaar.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef 5112 het volgende:
Nee, zeg ik dat ergens?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hij heeft dit topic dan ook niet zelf geopend, he?
Opeens is dit topic obsoleet gewordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef 5112 het volgende:
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef leejow het volgende:
[..]
Opeens is dit topic obsoleet geworden![]()
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hij heeft dit topic dan ook niet zelf geopend, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |