Ja het is helaas echt zo, baal er heel erg van. Ik kwam vrijdagavond thuis van m'n werk, ik zag dat de deur opengebroken ( getrapt ) was en dat mijn kamerdeur ook open stond..toen ik in m'n kamer kwam zag ik dat m'n 360 weg was, en mijn pc. Toen ik m'n moeder wilde bellen merkte ik dat ook m'n telefoon gejat wasquote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg MMaRsu is je Xbox 360 nou echt gejat ? En verder al iets meer bekend voor de eventuele dader ? Was zeker weer zo'n Ali en zijn 40 bandieten figuur ?
In ieder geval, ik zit nu ff krap bij kas maar mocht ik volgende week toch nog voldoende loon binnen krijgen dan zal ik je een handje helpen. Zal mijn best doen in ieder geval![]()
Sew je moeder, maar ga in vredesnaam niet zielig doen omdat je je verzekering gewoon niet betaald hebt. Voor 6 bier de maand minder KAN het gewoon wel...quote:Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mijn moeder is inderdaad vergeten een inboedelverzekering af te sluiten toen ik deze kamer huurde, ja dat is gewoon heel erg kut. Maakt mijn verlies er niet minder erg op toch? Ik zou overigens voor iemand anders precies hetzelfde doen, gewoon een paar euro's overmaken, ik geef zwervers ook vaak genoeg een euro.
Verzekering niet betaald? GAST IK HEB GEEN INBOEDELVERZEKERING EN JA DAT WAS STOM. Serieus wat kom je hier nou zeiken, ga jij nou maar weer snel achter je eigen 360.quote:Op maandag 6 november 2006 22:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sew je moeder, maar ga in vredesnaam niet zielig doen omdat je je verzekering gewoon niet betaald hebt. Voor 6 bier de maand minder KAN het gewoon wel...
PS, zwervers breken meestal niet in.
Ja maar niet op de manier die ik graag had gezienquote:Op maandag 6 november 2006 22:23 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heeft die studente je nog getroost![]()
Read between the lines: you screwed up, it cost ya, and now you're left with the broken pottery. Leer ervan en ga door. Bij mij waren het 3 fietsen, bij jou 1 console en een PC.quote:Op maandag 6 november 2006 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Verzekering niet betaald? GAST IK HEB GEEN INBOEDELVERZEKERING EN JA DAT WAS STOM. Serieus wat kom je hier nou zeiken, ga jij nou maar weer snel achter je eigen 360.
en nu zie jij groen en geel omdat er indertijd niemand een nieuwe fiets voor jou heeft gehaald en gun je MMaRsu geen meevaller (na de tegenslag)?quote:Op maandag 6 november 2006 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Read between the lines: you screwed up, it cost ya, and now you're left with the broken pottery. Leer ervan en ga door. Bij mij waren het 3 fietsen, bij jou 1 console en een PC.
Miragequote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
en nu zie jij groen en geel omdat er indertijd niemand een nieuwe fiets voor jou heeft gehaald en gun je MMaRsu geen meevaller (na de tegenslag)?
ga alsjeblieft naar dat fucking klb topic
Je bent zijn moeder?quote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
en nu zie jij groen en geel omdat er indertijd niemand een nieuwe fiets voor jou heeft gehaald en gun je MMaRsu geen meevaller (na de tegenslag)?
ga alsjeblieft naar dat fucking klb topic
Het is dat je een asshole bent anders begreep ik niet waarom je zoveel shit uitkraamtquote:Op maandag 6 november 2006 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Hey, ik heb een inboedelverzekering
Wie het breed heeft....quote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef The_Verve het volgende:
Hehe, Skull-splitter heeft gewoon gelijk. Je mag wel gek zijn als je hier je geld voor geeft. Shit happens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |