Natuurlijk mag dat:quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:37 schreef moelan0e het volgende:
Mag ik nummer 225?
RAOK 225:quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:37 schreef moelan0e het volgende:
Mag ik nummer 225?
Natuurlijk mag dat ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:46 schreef moelan0e het volgende:
mogen het ook paraplu's zijn op een regenachtige dag?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:46 schreef Ripley het volgende:
RAOK 225:
On a sunny day, give somebody a spare set of shades
Ja, dat is nr 132. Maar die is wel heel extreem:quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:52 schreef Geartsjuh het volgende:
Is 132 nog vrij?
Ik heb geen autoquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, dat is nr 132. Maar die is wel heel extreem:
RAOK nr 132:
Donate your knackered old car to charity.
Als je wil ruilen mag dat natuurlijk.
Speelgoedautootjes die je aan stichtingen als Jantje Beton kan geven misschien? Van jou, of je broer(tje)(s), je neefjes, etc?quote:
Kan natuurlijk ook.quote:305 dan?
Mwoah, ik heb niet zoveel speelgoedautootjes. Is misschien niet zo handig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Speelgoedautootjes die je aan stichtingen als Jantje Beton kan geven misschien? Van jou, of je broer(tje)(s), je neefjes, etc?
[..]
Die is wel koel!quote:RAOK nr 305:
Pay for someone's laundry.
Muntjes bij een wasserette alvast in de machine doen.
Natuurlijk mag dat ook. De was van een vreemdeling, of van een bekende?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Mwoah, ik heb niet zoveel speelgoedautootjes. Is misschien niet zo handig.
Die is wel koel!
Mag ik dan ook gewoon de was voor iemand doen ipv ervoor te betalen? Vind ik leuker eigenlijk.
Het liefst van een vreemdeling natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat ook. De was van een vreemdeling, of van een bekende?
Een gevaarlijke, want men kan je zomaar irritant gaan vinden:quote:
Hmm...interessant, ben normaal niet iemand die een gesprek begint met minder bekenden, wel een leuke opdracht dus.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een gevaarlijke, want men kan je zomaar irritant gaan vinden:
RAOK nr 168:
Ask someone more questions than you answer.
Op een gezonde wijze interesse tonen in je medemens dus. Maar dan ook bij mensen waar je normaliter geen gesprekken mee voert. Ben benieuwd naar hoe je dit gaat vormgeven in een topic.
RAOK 86:quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
86 graag, als die nog niet vergeven is.
Hee, in CP heb je speciale kaartjes in het huis liggen om een medewerker in het zonnetje te zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
RAOK 86:
When you're in a hotel and you get one of those 'How was the service?' cards, fill it out. Try and remember one of the staff's name and praise them to the heavens.
RAOK 123:quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hmm, da's minder. De volgende keer dat ik in een hotel of iets wat daarop lijkt kom, kan nog wel een jaartje duren.
123 anders?.
Cool! Ik ga m'n best doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
RAOK 123:
CONGRATULATE A STRANGER.
I was walking down my street the other day, when I noticed there was a banner on someone's frobnt door saying IT'S A BABY BOY. It appeared they'd just had a child. So I popped off, bought some flowers and left them on the stranger's doorstep. The next day, when I walked past, I saw that they'd put them in the window, which made me smile all day...
Een leuke BlaatschaaP!
He verdorie!quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is mogelijk, mits rijbewijs en auto en zo.
RAOK nr 24:
If you're driving, let someone in ahead of you.
In je topic kun je dan middels statistieken laten zien hoeveel langer je onderweg bent en hoeveel mensen je hebt voorgelaten. Of zo.
Roep maar een reservegetal.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:33 schreef timbob het volgende:
He verdorie!
ik heb geen rijbewijs!
en ook geen auto. maar das dan wel logisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |