Kijk. Daar draait het om.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:20 schreef Mirage het volgende:
Ik vind dit een waanzinnige actie![]()
(heb zelf zoiets een paar jaar geleden al gedaan bij iemand waarvan ik vond dat die gewoon eens wat vriendelijks verdiende grappig genoeg is het mij ook al eens overkomen. Voltijd HBO opleiding, een baby, 19 jaar oud, werk ernaast om en de oppas en het collegegeld te kunnen betalen... drukte van jewelste en net toen ik in een periode zat dat ik het allemaal wat zwaarder zag werd er opeens een mega, echt gigantisch, bos rozen bij mij bezorgd..iets als "zomaar omdat je het af en toe gewoon verdiend en iedereen het wel eens nodig heeft" stond op het kaartje. Geen afzender. Bleek een medestudent te zijn.)
Het is niet de meest spannende, die heeft OS al, maar wel makkelijk uitvoerbaar:quote:een nummer.... 286
ow, maar daar kan ik wel wat meequote:Op zaterdag 11 november 2006 10:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kijk. Daar draait het om.
[..]
Het is niet de meest spannende, die heeft OS al, maar wel makkelijk uitvoerbaar:
RAOK nr 286:
Tidy the office kitchen.
Toch leuk voor de schoonmaakploeg.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:14 schreef melonovy het volgende:
Mirage, even offtopic, maar je post viel me op, op 11 11 om 11:11 uur
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Regelen we Tim!
RAOK nr 195:
If you see an incredibly cheap flight, buy it, and offer it to one of your friends.
Nu weet ik toevallig dat er in het subforum Travel een aantal users zit, die je zonder problemen kunnen helpen aan de goedkoopste vluchten die er op de markt te vinden zijn. Bijvoorbeeld 's ochtends naar Londen en 's avonds weer terug.
quote:
Natuurlijk mag jij dat. Weet je wat, ik geef je gewoon nummer 61. Kost hooguit een paar postzegels:quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:24 schreef timbob het volgende:
oh jeetje
ik heb echt 0 geld. sterker nog. ik sta al rood!
ik kies ze ook wel uit he
mag ik nòg een andere proberen?
Ik heb pas een nieuwe gekocht, dus ook nog een oude over.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik blader zoveel door het boekje dat ze me nu allemaal wel bekend voorkomen.
Zal als ik tijd heb de lijst met verdeelde RAOK bijwerken.![]()
RAOK nr 32:
Give your old watch to someone who doesn't have one.
Het is niet echt een RAOK die je eindeloos kunt blijven herhalen, tenzij je constant nieuwe horloges koopt.
Jaa!quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij dat. Weet je wat, ik geef je gewoon nummer 61. Kost hooguit een paar postzegels:
RAOK nr 61:
Win something for someone!
Enter someone else's name into a competition. I did it and my neighbour won a mug!
Paul Jacobs, Cardiff.
Stuur een paar puzzeloplossingen in op naam van je moeder / zusje / oudtante / neef / wie dan ook en kijk wat er gebeurt.![]()
Ik ben ook benieuwd. Voornamelijk naat de vrije interpretatie van deze:quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:35 schreef detulp050 het volgende:
Mag ik eens nummer 279 proberen?
Ben erg benieuwd
Open alvast het topic zodat men mee kan denken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:43 schreef Talitha het volgende:
Ik heb pas een nieuwe gekocht, dus ook nog een oude over.![]()
Maar hoe vind je nu iemand die geen horloge heeft en er wel één wil hebben?![]()
Hier ga ik eens goed over nadenken.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb pas een nieuwe gekocht, dus ook nog een oude over.![]()
Maar hoe vind je nu iemand die geen horloge heeft en er wel één wil hebben?![]()
Hier ga ik eens goed over nadenken.![]()
Vreemd genoeg is nr 19 al ingenomen door Yvonne.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Is nummer 19 nog vrij, zoja wil ik die wel... Zo niet geef me dan maar een willekeurige, het dichtstbij 19
Ik zou een aantal vrienden kunnen vragen om hun gratis zakje shampoo dat in zoveel tijdschriften zit op te sturen naar een onbekend iemand, misschien een daklozencentrum ofzo hier om de hoek. Hmmmm, interessantquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Voornamelijk naat de vrije interpretatie van deze:
RAOK nr 279:
Keep your complimentary bag of aeroplane peanuts and give them to a stranger.
Als voorbeeld van de geheel vrije interpretatie staat er een stuk naast van Danny Wallace zelf:
I used to be under the impression that in Britain it was illegal to talk to someone else while sitting on the train, but one day someone started talking to me. We chatted for a while, and eventually got onto the subject of the lady's grandfather, who apparently liked peanuts. Feeling a little cheeky and in the mood for a RAOK, I persuaded the lady to give me her granddad's address. She did, and when I got of the train I e-mailed loads of people whose addresses I had on me. And over the course of the next three or four days, that old man received, anonymously, in the post, from all over the UK, about 80 packets of peanuts. I hope it made his day, because it certainly made mine.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
aan iemand die altijd te laat is vragen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |