64 was nog niet geclaimd, dus die is voor jou.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:00 schreef melonovy het volgende:
Ik wil wel 64 doen, reservegetal 28
Tof!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef melonovy het volgende:
Gaat goed komen, ik kom er snel mee terug in LEF!
Ja, maar laat je dat er niet van weer houden een oudleraar een bedankje te sturen!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:11 schreef Biancavia het volgende:
Is nummer 22 al vergeven?
Oei, daar zal ik toch eens even over na moeten denken.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar laat je dat er niet van weer houden een oudleraar een bedankje te sturen!
edit
Random Acts Of Kindness; aanvraag en verdeeltopic daar staat ie
Dit hele forum, Hik. Moet je eens zien wat al die mensen aan het doen zijn om het een beetje aangenamer te maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:03 schreef Hik het volgende:
Wat onwijs leuk, dit topic.
Is nummer 49 nog vrij?
RAOK 21:quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Hm, is 21 al vergeven?
RAOK 38:quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef TomatensapBiertje het volgende:
ennuh, nummertje 38?
I can do thatquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
RAOK 21:
Send a postcard to someone you hardly know
Een mooie beschrijving van Hik is nooit weg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:40 schreef Hik het volgende:
Ik was al aan het kijken. Ik heb zelfs last van Random acts of werkontwijkend gedrag omdat ik zoveel zit te lezen!![]()
Ik ga eens kijken naar de chocolademelk! Leuke opdracht, en niet al te moeilijk, want ik koop geregeld cola en ijsjes (in de zomer) of koffie en chocoladeletters (winter) voor kleumende straatkrantverkopers. Probleem is wel dat ik er geen foto van nemen kan, maar mooi beschrijven is ook toegestaan hoop ik?
22 wel, maar dan kan jij hem natuurlijk ook doen hoor:quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:16 schreef Sitethief het volgende:
20 of 22 al vergeven?
Ik zou 20 wel willen doen maar ik mag niet van de bloedbank,quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
22 wel, maar dan kan jij hem natuurlijk ook doen hoor:
RAOK 22:
Write to an old teacher and say thanks
RAOK 20:
Today, give blood. Seriously, do it.
Tof! Al meerdere users doen dat, maar dat geeft helemaal niks. Plaats in het topic ook de tekst van de brief (en eventueel van het antwoord) zodat andere fokkers kunnen zien wat je bereikt hebt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik zou 20 wel willen doen maar ik mag niet van de bloedbank,.
Dus word het 22,.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef UIO_AMS het volgende:
RAOK nr 16:
Teach some policemen to skip.
In het boekje staan een paar agenten touwtje te springen.
Ik heb er nog geen topic over gezien en sowieso mogen meerdere mensen een RAOK uitvoeren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef Oversight het volgende:
Shit, hij was al weggegeven....
Maar als ie nog niet is gedaan zal ik m houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |