5 en 6 zijn nog niet besproken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef uniekhoorn het volgende:
8? Of een getal onder de 10 die nog niet is geweest
Yeah, voor een kindervrije zoals ikquote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
5 en 6 zijn nog niet besproken.
Speciaal voor jou nummer 5
RAOK nr 5:
Buy a packet of cigars, and leave it at the reception desk of a maternity ward for all the new fathers.
Sigaren voor de papa's dus.![]()
Ik wil dit wat vrij interpreteren. Ik ga Fok!kers kerstkaarten sturen. Ik heb al wat adressen verzameld en dat moeten er meer worden. Het is nu wat te vroeg om eem topic te openen erover vind ik, dat komt tegen sinterklaas wel denk ik. Saillaint detail; ik stuur nooit kerstkaarten.quote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Reservegetal 21 wordt het dus.
RAOK nr 21:
Send a postcard to someone you hardly know.
Lijkt een beetje op mijn nummer 333.
Die is voor jou!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:15 schreef outcast_within het volgende:
ah werkt dat zo dus aha 83zeker al vergeven?
Impossible! gister in de menza nog om extra aardappelen gevraagd. Ik HOU VAN ETENquote:Op woensdag 8 november 2006 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die is voor jou!
RAOK nr 83:
Share your meal!
If you can't finish your meal (at a restaurant, or at home), pop the rest in a box and hand it to someone who needs it. I did, and it was a lovely feeling.
Ella, Chester
Kliekjes voor zwervers en zo.![]()
Maak een grote pan pasta en doe de restjes in een tupperwarebakje en geef aan een zwerverquote:Op woensdag 8 november 2006 13:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Impossible! gister in de menza nog om extra aardappelen gevraagd. Ik HOU VAN ETENen nu moet ik het gaan delen?
Lust je een boterham vraag ik wel eens op het werk. Zeggen ze ja!
Ok ok. I'll share my food. Maar ik denk niet dat ik er een goed gevoel van krijg.
Ff denken hoe aan te pakken....
Kun je zeventien reserveren voor als ik 83 af heb?
Weet je wat zo'n bakje kostquote:Op woensdag 8 november 2006 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maak een grote pan pasta en doe de restjes in een tupperwarebakje en geef aan een zwerver
17 is al vergeven.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:48 schreef outcast_within het volgende:
Impossible! gister in de menza nog om extra aardappelen gevraagd. Ik HOU VAN ETENen nu moet ik het gaan delen?
Lust je een boterham vraag ik wel eens op het werk. Zeggen ze ja!
Ok ok. I'll share my food. Maar ik denk niet dat ik er een goed gevoel van krijg.
Ff denken hoe aan te pakken....
Kun je zeventien reserveren voor als ik 83 af heb?
iiiiii don't think so timquote:Op woensdag 8 november 2006 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
17 is al vergeven.
Probeer 83 over een lange periode uit te voeren.![]()
Die is leuk jaquote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef lienelien het volgende:
en 101 dan? daar wil ik je wel mee helpen
Is nog vrij.quote:
Hoezo? Daar kun je een hele leuke fotoreportage van maken. En gesprekken aanknopen met de ontvangers.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:28 schreef MaJo het volgende:
Ik zit toch een beetje met mijn RAOK in mijn maag#177 heb ik. Op zich wel uitvoerboer maar lastig om te zetten in een topic. Mag ik hem inruilen voor een andere? Is #188 nog vrij?
Die is inderdaad stom jaquote:Op woensdag 8 november 2006 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoezo? Daar kun je een hele leuke fotoreportage van maken. En gesprekken aanknopen met de ontvangers.
188 is nog vrij, maar niet echt leuk.
RAOK nr 188:
Tell your dentist you'd like teeth like his.
Ik heb vrijdag een vrije dag, dus dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is nog vrij.
RAOK nr 25:
If you see an old person struggling in a supermarket, help them do their shopping.
Reya en de bejaardenhulpbrigade dus.
Je kan het allicht proberen.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:52 schreef moelan0e het volgende:
Binnenkort moet ik naar de tandarts en dan zal ik 188 eens uitvoeren. Zal ik een foto maken van zijn tanden?
Natuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef keijz het volgende:
Mag ik nummer 55?
Regelen we Tim!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:25 schreef timbob het volgende:
nou
geboortejaar 82 is ook al weg.
dan maar verjaardag 19 mei
nummer 195 graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |