abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43299427
momenteel hier in de achterhoek geen, TV, radio, Chello internet, VIOP telefonie van onze vrienden UPC. Blergh wat een prutsers!!!!
pi_43299515
-Edit: leuk voor je dat je de eerste post hebt.-

[ Bericht 84% gewijzigd door The_Terminator op 06-11-2006 19:07:27 ]
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  maandag 6 november 2006 @ 19:06:13 #3
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43299531
Ik denk dat het eens goed is voor de echte consumptiejunks die de hele dag voor de tv liggen/lopen te internetten.
Weet je ook hoe een junk zich voelt bij het afkicken, en dankzij de tv en digitalisering gaat de wereld naar de klote.

Net zoiets als lichten van auto's die tegenwoordig al vanzelf uit gaan. Pure gemakzucht. De mens wordt luier en luier. Pak je doos Rummikub uit de kas en ga met de familie een lekker potje Rummikuppen.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_43299650
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik denk dat het eens goed is voor de echte consumptiejunks die de hele dag voor de tv liggen/lopen te internetten.
Weet je ook hoe een junk zich voelt bij het afkicken, en dankzij de tv en digitalisering gaat de wereld naar de klote.

Net zoiets als lichten van auto's die tegenwoordig al vanzelf uit gaan. Pure gemakzucht. De mens wordt luier en luier. Pak je doos Rummikub uit de kas en ga met de familie een lekker potje Rummikuppen.
Ik heb geen rummikub enne de rest van de fam is werken en mijn zoontje afgezien van het feit dat ie nog te klein is voor rummikub, ligt al in bed.... Wat een pech!
pi_43299805
Was je me toch mooi 3 minuten ofzo voor geweest met het openen van dit topic... die van mij is op slot gegooid, dus nogmaals mijn OP...

Tv ligt er al zeker 90 minuten, misschien al wel 2 uur uit, hier in zutphen, de halve stad zowiezo.

't is altijd wat met die stinkerds, hebben ze niet per ongeluk een binnenkabel in de grond gelegd (waar vocht in komt, en dus kortsluiting geeft) in plaats van een geisoleerde buitenkabel, dan is het wel een een station wat ruk word doorgegeven voor twee dagen lang, of iets vaags als dit.

Het is al zeker juni geweest sinds ik een maand lang zonder problemen tv kon kijken.
www.splinteronline.com Nederlandse Progressieve Rock Band. Worden in diverse internationale reviews vergeleken met Yes, Spock's Beard, Flowerkings. Check them out!
  maandag 6 november 2006 @ 19:11:54 #6
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43299821
Dan doe je het grote-blote-benenspel met de vrouw
pi_43300102
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dan doe je het grote-blote-benenspel met de vrouw
ja maar ja maar, die is werken... lol en ik zie, ik zie , wat jij niet ziet is ook nie leuk alleen...
pi_43300976
Hé, dat komt me bekend voor

UPC.
Lange benen koud hoofd.
  maandag 6 november 2006 @ 19:42:27 #9
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43301038
=edit= Ga naar onzin ofzo

[ Bericht 95% gewijzigd door Janetje op 06-11-2006 19:57:11 ]
pi_43301520
Ja hiero ook al
Ik zwaai naar dieren.
pi_43301615
TV doet hier weer!
Groeten Maik
pi_43302029
Ik moet hier even op reageren.

Jullie weten waarschijnlijk niet hoe kabelnetten e.d. zijn opgebouwd.

1) er is een "ontvangststation" (lokaal centrum) in $stad in dit ontvangststation komen al dan niet via meerdere routes glasvezel verbindingen binnen vanuit een headend (dit is bijvoorbeeld een centraal ontvangststation, waar de schotels e.d. staan) en daarnaast dataverbindingen voor internet. Vaak gaan deze verbindingen van data en tv via 1 en dezelfde glasvezels, als je geluk hebt is het "ontvangststation" via 2 routes aangesloten, niet altijd is dit nog het geval.

2) na dit ontvangst station gaat het naar een zogenaamd distributie centrum (betonnen gebouwtjes van 10m2 ongeveer), ook dit gaat via glasvezel, vaak via 2 routes niet altijd.

3) na dit distributie centrum gaan er glasvezels naar de wijkcentrums toe (kastjes van 2 meter breed 30 diep ongeveer), dit is vaak een enkelvoudige glasvezel, niet redundant.

4) na de wijkcentrums gaat de verbinding over coax naar groepsversterkers (afstand in de praktijk ongeveer maximaal 500 meter)

5) na de groepsversterkers gaat het naar de diversen eindversterkers, waar jouw huis op aangesloten zit.

Je begrijpt dat het er genoeg mogelijkheden zijn waar het mis kan gaan, er wordt vaak te snel met het vingertje richting de g*r* kabelmaatschappij gewezen.

9 van de 10 x is er een stroomstoring in het gebied van bijvoorbeeld het wijkcentrum/groepsversterker/eindversterker, het kan best zo zijn dat jouw huis wel stroom heeft.

Daarnaast heb je ook fijne aannemers die wel eens een 96 voudige vezel doorharken met hun fijne graafmachine, het lassen van een 96voudige vezel kan tot 12-18 duren.

De meeste verstoringen bij de kabelbedrijven als de schuld bij de kabelbedrijven ligt zijn vaak binnen de 4 uur opgelost.

Is de oorzaak van buitenaf, komen er vaak zaken bij kijken zoals: waar bevindt de kabelschade zich, welke aannemer heeft er mankracht beschikbaar om de glasvezel te lassen.

Ik hoop dat je nu een beetje begrijpt dat het niet altijd die g*r* kabelmaatschappij is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_43302322
Ooh! _serial_ werkt bij UPC!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_43302378
UPC bashen is zooo 2002

Niet dat het niet terecht is overigens..
Ja snot natuurlijk
pi_43302408
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:13 schreef jeroen25 het volgende:
Ooh! _serial_ werkt bij UPC!
Dat dacht ik dus ook al jah!!

Geen kwaad woord over UPC want het ligt nooit aan UPC!!
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
pi_43302522
nee ik werk niet bij UPC
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_43302628
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:18 schreef _serial_ het volgende:
nee ik werk niet bij UPC
Casema
net zulke ellende!!
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
pi_43303209
lol, tv is weer terug maar valt geregeld weer weg!!!

@ Serial duidelijke uitleg, thanks!
pi_43303225
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:14 schreef Woesteling het volgende:
UPC bashen is zooo 2002

Niet dat het niet terecht is overigens..
lol!
pi_43306149
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:34 schreef smartiejunk het volgende:
lol, tv is weer terug maar valt geregeld weer weg!!!

@ Serial duidelijke uitleg, thanks!
Al eens in de kabel geblazen?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_43310848
UPC Lachtertje
:-)
  dinsdag 7 november 2006 @ 07:44:04 #22
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_43316021
Hier in Zutphen gisteravond ook tijdje geen internet en tv. Daarna wel, niet, wel en uiteindelijk deed ie het weer. UPC uiteraard.
pi_43316037
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:03 schreef smartiejunk het volgende:
momenteel hier in de achterhoek geen, TV, radio, Chello internet, VIOP telefonie van onze vrienden UPC. Blergh wat een prutsers!!!!
....achterhoek...
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:19:12 #24
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_43316247
tof triple play, ligt de kabel eruit is alles op zwart
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')