kan je PM's ontvangen?quote:Op maandag 6 november 2006 19:09 schreef Boondock_Saint het volgende:
Nou jimjim, dat wil ik wel. Heb je een linkje?
Vergeet trouwens niet je sig te updaten
net geprobeerd, werkt niet.quote:
ik vind m iets te blij.quote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef Ruuub het volgende:
Dag minimal liefhebbers, is er toevallig nog iets gezegd over Djuma - Les Djinns (Trentemoller Remix) in de voorgaande topics?
nouja iig.. dikke trackal is het een btje Electro achtig.. maar het mag wel in dit topic toch?
gefeliciteerdquote:Op maandag 6 november 2006 21:44 schreef Ruuub het volgende:
btw.. ik ben 1 van de weinige die in dit topic zit en ook veel in ONZ zit
Vaag, moet je dat eerst activeren ofzo?quote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
net geprobeerd, werkt niet.![]()
check mn [afbeelding]
Issie vet? Ben em aan het binnenhalen nl...quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Ruuub het volgende:
Afternoon Coffee Boys - Busted Speaker Brew!!
ja, heel geilquote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Issie vet? Ben em aan het binnenhalen nl...
ja hè?quote:
en? al binnen?quote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef teknomist het volgende:
Issie vet? Ben em aan het binnenhalen nl...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:49 schreef d.n3rd het volgende:
Die Fizheuer Zieheuer van Villalobos is doooooooope!
Sehr gut, jawohlquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:49 schreef d.n3rd het volgende:
Aaaah, dat is die dusquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:49 schreef d.n3rd het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:40 schreef teknomist het volgende:
Ik vind het eik maar een rukplaat.
die vind ik juist steeds beter worden naarmate ik m meer luisterquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:40 schreef teknomist het volgende:
Ik vind het eik maar een rukplaat. Villalobos kan veel beter. Zijn laatste EP is bij nader inzien ook maar matig.
Productietechnisch zwaar beneden het niveau van Villalobos. En teveel clichematig. En vooral te simpel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die vind ik juist steeds beter worden naarmate ik m meer luister![]()
Ik heb het over deze:quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef jimjim1983 het volgende:
simpel?clichematig?
hebben we het wel over dezelfde?
je had het sowieso over 'beide' nieuwe villalobos
het 2e deel vind ik ook niet echt veel aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef teknomist het volgende:
Waarom die plaat met de trompetjes in totaal zo'n 37 minuten duurt ontgaat me een beetje eigenlijk. Alsof je met zo'n 10 minuten geen diepe plaat kan maken. Voor zo'n teringlange plaat mag er wel iets meer dynamiek in.
Puur qua programmering. Bij vorige albums en EPs van Ricardo had ik altijd zoiets van hoe maak je zoiets?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het 2e deel vind ik ook niet echt veel aan.
snap niet dat je die What's wrong my friends simpel kunt noemen, maar dat zal wel op een eindeloze discussie eindigen
nou, tis een combinatie van ying-yang, fingerspitzengefühl en drugs, heel veel drugs..quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Puur qua programmering. Bij vorige albums en EPs van Ricardo had ik altijd zoiets van hoe maak je zoiets?
De Keta begint z'n tol te eisenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, tis een combinatie van ying-yang, fingerspitzengefühl en drugs, heel veel drugs..
Wat kan hij er verkankerd uitzien zeg..
die is erg lekker inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2006 16:15 schreef Boondock_Saint het volgende:
Wow, ik heb toch een vette set gevonden van Grindvik. Het is een of ander promotiesetje ofzo: Grindvik_MONUMENTS-Promotion-live-PA.mp3
Alleen maar minimal, terwijl ik altijd dacht dat Grindvik meer van het beuken was. Echt een aanrader!
beide zijn vetquote:Op woensdag 8 november 2006 17:25 schreef Boondock_Saint het volgende:
De man heet Mathew Jonson en volgens discogs heet het nummer gewoon Sub-Atomic
Die is ook heel vet ja. Ik heb net een dvdtje met allemaal minimal gekregen. Ik zal ff kijken of ie daar tussen staat.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
beide zijn vet
weet iemand hoe dit nummer heet? http://media.putfile.com/WieWeetHoeDezeHeet
ik heb m in een van mn sets gestopt maar kan m niet meer terugvinden![]()
![]()
Nog niet binnen. Maar goed, als ik hem maar binnen heb voor mijn feestje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:10 schreef Ruuub het volgende:
ey Teknomist wat vond je van die Afternoon Coffee Boys - Busted Speaker Brew?
Klopt maar er zijn meerdere beukers overgestapt naar minimal. Beukers uit het middensegment dan.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:15 schreef Boondock_Saint het volgende:
Wow, ik heb toch een vette set gevonden van Grindvik. Het is een of ander promotiesetje ofzo: Grindvik_MONUMENTS-Promotion-live-PA.mp3
Alleen maar minimal, terwijl ik altijd dacht dat Grindvik meer van het beuken was. Echt een aanrader!
[img]quote:Op woensdag 8 november 2006 05:15 schreef Blivox het volgende:
Minimal. Het enige jammere is dat er weinig echte albums verschijnen, dus het is moeilijk om bijvoorbeeld in één klap veel leuke muziek van
Magda
te downloaden.
Heb m anders wel voor jequote:Op woensdag 8 november 2006 23:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nog niet binnen. Maar goed, als ik hem maar binnen heb voor mijn feestje.
Allemaal albums dus, op een paar verzamelaars uitgezonderd.quote:
Msn is ook goed btw..quote:Op woensdag 8 november 2006 23:42 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Heb m anders wel voor jeSoulseek?
Mijn eMule en hardeschijf zijn je dankbaar.quote:
megaupload?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:42 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Heb m anders wel voor jeSoulseek?
en weg!quote:
]http://www.megaupload.com/[/quote][/url]quote:Op donderdag 9 november 2006 13:34 schreef Syndicate het volgende:
[..]komt eraan! Done!
[url=http://www.megaupload.com/
de mod wil m zelf ookquote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks![]()
maar edit m maar snel weg, voordat een mod t ziet
Mag ik ook? Ik heb m'n PM net geactiveerdquote:Op donderdag 9 november 2006 14:56 schreef Syndicate het volgende:
[..]
de mod wil m zelf ookdus hij edit m maar weg als ie m heeft
Ik PM 'm wel..
No problemoquote:Op donderdag 9 november 2006 15:44 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Mag ik ook? Ik heb m'n PM net geactiveerd![]()
/edit
![]()
Ik zat weer niet op te letten. Ik had hem al. Toch bedankt Syndicate![]()
![]()
hoezo is dat geen minimal volgens jou?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:22 schreef Syndicate het volgende:
Luistert nu Alex Under - Dispositivos De Mi Granja (2005) 04 Aditah, La Granjerita.mp3
Blijft een lekkere plaat !
/edit: eigenlijk niet echt minimal.. maar wel lekker![]()
Ik dacht het! Maar hij staat wel in mn minimal lijst zie ik nuquote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo is dat geen minimal volgens jou?
Ik vind El enucentro van hem nog steeds een van de allervetste platen![]()
Mwah, je hebt de vinyl-sectie nog net gezien.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:12 schreef Boondock_Saint het volgende:
Tekno, nu loop je gewoon te patsen.![]()
En, btw, mijn filelist is mooier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
playlist?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:34 schreef Ruuub het volgende:
heeft er iemand interesse in een minimal techno live mix?
home made
ik vind de titeltrack wel lekkerquote:Op donderdag 9 november 2006 23:40 schreef teknomist het volgende:
afternoon_coffee_boys_-_busted_speaker_brew_ep-(clink004)-web-2006-drum_int
Echt te mat, zoutloos en inspiratieloos voor woorden.. Er zit totaal geen warmte in die plaat, het swingt niet. Nee ze hebben betere gemaakt, die boys.
The B-kant van The Reducer ken je vast wel als je hem hoort.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:58 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ken alleen die Elastic Breast EP, die is erg goed
die andere ga ik ff checken.
Top, ga ik es checken.quote:deze vind ik ook wel fijn:
Jens Bond & Benno Blome - Tentacular EP
laat maar komen!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:34 schreef Ruuub het volgende:
heeft er iemand interesse in een minimal techno live mix?
home made
wat is de laatste plaat?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
playlist?
dit is mijn laatst gemaakte setje:
http://www.megaupload.com/?d=JRO0LXS3 (37 minuten)
heb geen playlist gemaaktmaar er zit veel mobilee en verwant spul tussen met o.a. Anja Schneider, Gummihz en Sleeper Thief
www.sendspace.comquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:41 schreef Ruuub het volgende:
moet maar ff kijke waar ik em kan uploaden dan.. heel veel sites worden geblockeerd hierzo.. heeft iemand een goeie site? Megaupload bijv. werkt niet..![]()
zelfde hierquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat is de laatste plaat?
Ik heb m denk ik ook maar ik kan er effe niet opkomen...
Is dat die documentaire waarin ook z'n ouders aan het woord komen? Nog niet gezien. Is ie al geript?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand inmiddels deze al gezien?
[afbeelding]
http://www.eb-slices.net/
Laatst stond er bij een maat een mix op tijdens het ouwehoeren..quote:
inderdaad jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
The B-kant van The Reducer ken je vast wel als je hem hoort.
quote:It's music like this that made us want to open up a record shop in the first place - back in the late 90's when we were spoilt for choice with a myriad labels converging at Berlin's legendary Hard Wax store and its affiliated family of Basic Channel curated imprints, most notably the spacious echo-chamber techno of the Chain Reaction imprint.
In the intervening years of course we've had some of the most important electronic music productions ever made released courtesy of Burial Mix, Rhythm & Sound and Main Street, but the last twelve months have seen a rumbling of activity that has suggested that Techno is firmly back on the agenda at Kreuzberg's most famous address. Widely touted as a successor to Chain Reaction, Scion Versions is the latest Hardwax vessel (joining the impossibly cool ranks of Sleeparchive, MMM, Soundhack, Soundstream and so on) and has been greeted here with the kind of giddy excitement that happens once or twice a year and almost always when a new Basic Channel related item pops into existance.
Curated by Scion's Substance and Vainqueur (René and Pete to their mates) this first outing is worthy of all expectations - an absolutely immense double dose of space echo techno that could only have been penned and issued by someone who at one time or another worked deep inside Basic Channel's hallowed chambers. Anyway, i'm sure most of you will have clicked to buy this long before this little ramble reached its halfway point so for the few of you still with us - just buy it, it's just too good. capiche?
Pan-Pot - 50-50 splitquote:Op woensdag 8 november 2006 18:06 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand hoe dit nummer heet? http://media.putfile.com/WieWeetHoeDezeHeet
ik heb m in een van mn sets gestopt maar kan m niet meer terugvinden![]()
![]()
zeker wetenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Wighnomy Bros volgende week in 11? Ik twijfel nog...
Is het wat?quote:Op zondag 19 november 2006 06:01 schreef jimjim1983 het volgende:
ah, een nieuwe EP van Magda
morgen ff luisteren.
Ik wel dan kan last.fm er wat meequote:Op maandag 20 november 2006 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ik bewerk mn id3 tags bijna nooit eigenlijk, alleen de filenames
Tag & Rename.quote:Op maandag 20 november 2006 17:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
Is er geen programmaatje dat een connectie maakt met een muziek database en zelf alles invult?
geluisterd, best leuke muziekquote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
playlist?
dit is mijn laatst gemaakte setje:
http://www.megaupload.com/?d=JRO0LXS3 (37 minuten)
heb geen playlist gemaaktmaar er zit veel mobilee en verwant spul tussen met o.a. Anja Schneider, Gummihz en Sleeper Thief
deze is technisch beter, die heb ik met mn hercules gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
geluisterd, best leuke muziek
over de techniek zeg ik niks want ik heb m alleen op de laptop gehoord..
quote:1.Dominik Eulberg Die rotbauchunken vom tegernsee
2.Tadeo - Dorado
3.SLG – Caffeine Trapez 070 a
4.Sebo K – Horizon's (exercise one remix)
5.Gui Boratto - Gate 7
6.Pan-Pot - 50-50 split
7.Chris Liebing Waiting for the rain (renato cohen remix)
8.Eriko Tanabe - Waj rebbag (eclat and prudo - alfa romero remix)
9.Alex Menzis - pelters
10.Ricardo Villalobos - baha hahi
11.Modeselektor - dancing box (sleeparchive remix)
Wacht alstublieft 43 seconden..quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
deze is technisch beter, die heb ik met mn hercules gemaakt
Hangmat @ Speijk
http://www.megaupload.com/?d=L9M65BQ4
[..]
bedoel je dat mixding voor aan de pc?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
ja werkt goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
bedoel je dat mixding voor aan de pc?
werkt dat een beetje ?
het leek me namelijk meer kinderspeelgoed dan serieus eh.. speelgoedquote:
het is ook gewoon speelgoed hoor.maar het doet precies wat het moet doen, ik ben er dus wel blij meequote:Op woensdag 22 november 2006 09:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
het leek me namelijk meer kinderspeelgoed dan serieus eh.. speelgoed
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:48 schreef dialMforMonkey het volgende:
Toevallig geen cue bestandje erbij?![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
* kaartje voor Wighnomy Bros heeft
alleen Panikattack is erg lelijk ingemixtquote:ID Unknown
Sebo K - Horizon(exercise one remix)
Matt O'Brien - Serotone
Richie Hawtin - Pannikatack( Guido Schneider Remix)
Troy Pierce - 25 Bitches (gaiser remix)
Fraktion - Bukl
Ryan Crosson - Paintersday
Heartthrob - Baby Kate
Loco Dice - Raindrops on my Window
Wighnomy Brothers - Cody's schuttel overture
Onbekende track
Pan-Pot - Randy Ho
Polder Circulo polo
Kaliber - 7.1
Raudive - Here (Len faki's podium remix)
Salif Keita - Yamore ( Luciano remix)
Eerste keer dat ik dit nummer hoor. Dus neequote:Op donderdag 23 november 2006 16:05 schreef jimjim1983 het volgende:
Werkloos & Lui - Dikste set ooit
http://www.megaupload.com/?d=G06Z9GA3
[..]
alleen Panikattack is erg lelijk ingemixt
weet iemand de titel van het eerste nummer?
Mooi, weet ik dat ook weerquote:Richie Hawtin - Pannikatack( Guido Schneider Remix)
HELD!!! Dit vind ik 1 van de beste minimal nummers allertijden!!!quote:Fraktion - Bukl
geluisterdquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Hangmat @ Speijk
http://www.megaupload.com/?d=L9M65BQ4
[..]
wat kost zo'n ding nu nog?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is ook gewoon speelgoed hoor.maar het doet precies wat het moet doen, ik ben er dus wel blij mee
zweihundertquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat kost zo'n ding nu nog?
soms ben ik lui en wil ik wel draaien maar geen zin om platen in en uit de hoezen te doen..
hahaquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:06 schreef Boondock_Saint het volgende:
HELD!!! Dit vind ik 1 van de beste minimal nummers allertijden!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aber das ist nicht so fiel ook niet...quote:
Ja, ook. Maar het vette eraan vind ik dat de melodie ook met basgeluiden is gemaakt (of bedoelde je dat ook?). Echt heerlijk subtiel met lekkere klikjes erdoorheen. Het moet wel klikken natuurlijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha
die baslijn of hoe het dan ook heet is echt heerlijk in dat nummer
Kan iemand die rippen of vertellen hoe ik die moet rippen!? daar was ik bij!! Ruben is een held!!!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
Wow:
http://www.rekorder.nl//index.php?option=com_wrapper&Itemid=70
en dan de set van de Man zonder Schaduw kiezen, echt een meesterwerkje
Er hangt in Studio 80 op de plee een hele grote foto van. Zag er wel vet uitquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef Rens2001 het volgende:
[..]
Kan iemand die rippen of vertellen hoe ik die moet rippen!? daar was ik bij!! Ruben is een held!!!!!
vandaar de naam GZG hequote:Op vrijdag 24 november 2006 18:16 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Er hangt in Studio 80 op de plee een hele grote foto van. Zag er wel vet uit
Al vind ik GZG wel een beetje overkill aan drugsgebruik, zullen ze wel niet allemaal hebben, maar ik associeer het er toch mee. Let wel, ik ben niet anti-drugs, lust zelf ook graag een pilletje, maar je kan ook overdrijven.
Hehehe, stond dat niet voor Gemeente Ziekenhuis Gouda?quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:12 schreef jimjim1983 het volgende:
gasten zonder grenzen staat het dacht ik voor.
met alle respect...hier kan je toch niet op losgaan als je uitgaat?quote:Op maandag 6 november 2006 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eindelijk
het nummer dat ik al meer dan een maand zoek daar heb ik nu eindelijk de hele versie van gevonden
mijn hart klopt echt heel snel nu![]()
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF212330-01-02-01.mp3
crosspost![]()
dit nummer is technisch idd absoluut niet bijzonder, maar het heeft een heerlijk ritmequote:Op zaterdag 25 november 2006 05:39 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
met alle respect...hier kan je toch niet op losgaan als je uitgaat?
simpel melodietje..... geluidje erbij, geluidje erbij..geluidje erbij....geluidje eraf..geluidje eraf...geluidje eraf en er is weer een minimal(techno) plaatje geboren ..![]()
Shit hey, je hebt gelijk. Ik ga maar eens wat anders luisteren, dat minimal is veelste simpel. Had je dit niet eerder kunnen zeggen? Nu heb ik er zoveel tijd aan verspildquote:Op zaterdag 25 november 2006 05:39 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
met alle respect...hier kan je toch niet op losgaan als je uitgaat?
simpel melodietje..... geluidje erbij, geluidje erbij..geluidje erbij....geluidje eraf..geluidje eraf...geluidje eraf en er is weer een minimal(techno) plaatje geboren ..![]()
Leuke mix, toffe tracks!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:05 schreef jimjim1983 het volgende:
Werkloos & Lui - Dikste set ooit
thanksquote:
Het was leukquote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef jimjim1983 het volgende:
die set van Wighnomy gisteravond MOET echt online komeninclusief tracklist want er werden zoveel vette nummers gedraaid na het eerste uur
veel onbekende nummers ook, en een hele vette remix van pecan - the white room
op het einde nog wighnomy vodka gedronkeneen vriend van me had een halflege fles van ze gekregen
Ja.. er word inderdaad wel veel drugs gebruikt op GZG feesten, maar er word echt niet over opgeschept hoor..quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Maar goed, het is helemaal niet tof om er zo over op te scheppen, ik vind het eerder een beetje zielig. Net zoals studenten of boeren die tegen elkaar opbieden hoeveel bier ze wel niet ophebben. Of 16-jarige jongentjes die opscheppen over hoeveel jointjes ze wel niet roken. Alleen doen zij het dan met harddrugs en dan het liefst in een cocktail. Dat maakt het allemaal nog net iets tragischer.
Er zitten wel aardige mensen tussen hoor, begrijp me goed. Maar een 'drugsclubje' gaat me net iets te ver. Vooral de mensen die om de harde kern heenhangen en graag bij de 'familie' () willen horen. Toegegeven, het ging ze oorspronkelijk om het feesten, maar daar gaat het volgens mij allang niet meer over.
Ach, ze hebben wel verstand van goede muziek
/edit
Vrij harde tekst als ik het zo teruglees. Ik ben ook maar een buitenstaander, maar zo komt het iig allemaal op mij over.
Ok, jij weet er meer vanaf dan ik, dus als het zo is, dan is daar natuurlijk niks mis meequote:Op zondag 26 november 2006 16:19 schreef Rens2001 het volgende:
[..]
Het gaat zeker nog wel om het feesten, en het is zeker geen "drugsclubje". Gewoon gezellige feesten, waar ja wel redelijk veel drugs gebruikt wordt, maar het gaat toch echt om de sfeer, muziek en de mensen!
Die "familie".. tja.. dat zijn gewoon de mensen van het eerste uur, en ik geef toe, het lijkt wel of sommigen daarvan niets anders in hun leven doen dan feesten en drugs-gebruiken..
quote:Op zondag 26 november 2006 17:24 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Ok, jij weet er meer vanaf dan ik, dus als het zo is, dan is daar natuurlijk niks mis meeExtreme figuren heb je overal tussen zitten. Opscheppen was misschien een beetje overdreven van mij. Ik kreeg gewoon erg het idee (bijv. op SMS) dat die mensen aan het vluchten waren voor de realiteit.
Ok, wie weet komt het er wel een keer vanquote:Op zondag 26 november 2006 20:44 schreef Rens2001 het volgende:
Kom gewoon een keer kijken, het zal je zeker meevallen en je zult zien hoe gezellig het is
Tja, als je dans-conditie niet zo goed is, dan zou ik ook de Wigh. Bros preferrerenquote:Op maandag 27 november 2006 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:
Mathew Jonson ga ik waarschijnlijk ook heen
maar no way dat hij beter is dan de wighnomy brothers![]()
Ja, zeker. Maar dat was dus ook het punt. Het was zo'n 30 seconden dansen en dan weer een break.quote:Op maandag 27 november 2006 17:22 schreef jimjim1983 het volgende:
vond ze zaterdag zeer dansbaar draaien
dat vond ik wel meevallen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:25 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar dat was dus ook het punt. Het was zo'n 30 seconden dansen en dan weer een break.
Op het einde wel ja. Laatste half uurtje ofzo. Maar goed, jij bent dan ook echt fanquote:
Euhm, Vodka Jus?quote:Op maandag 27 november 2006 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
ja ik ben wighnomy adept
dat laatste half uurtje/ 3 kwartier was echt geniaal
weet je toevallig hoe dat nummer heet dat ze als eerste toegift draaiden?
die vodka die die vriend van me had gekregen van monkey maffia vonden sommige mensen zo sterk dat ze bijna over hun nek gingenquote:
hehehe, kan ik me wel voorstellen na British Murder Boys. Rocco is een beetje merkengeilquote:Op maandag 27 november 2006 18:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die vodka die die vriend van me had gekregen van monkey maffia vonden sommige mensen zo sterk dat ze bijna over hun nek gingenik vond m wel lekker
een van de 2 ging trouwens nog awakenings afsluitendat vond niet iedereen even leuk.
www.megaupload.com?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef Ruuub het volgende:
oh ik dacht ff dat dit topic alleen voor Jimjim en Boondock was.. totdat hesselmid reageerde
ik kan mijn minimalmix niet uploaden op div. uploadsites.. sorry jongens
Nou, nouquote:Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef Ruuub het volgende:
oh ik dacht ff dat dit topic alleen voor Jimjim en Boondock was.. totdat hesselmid reageerde
quote:
dussss... dat zeg ik..quote:Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef Ruuub het volgende:
ik kan mijn minimalmix niet uploaden op div. uploadsites
Waarom zouden je ouders megaupload willen blokkerenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:34 schreef Ruuub het volgende:
[..]
[..]
dussss... dat zeg ik..
maare.. dat komt door een filter die mijn ouders bij de provider hebben ingesteld en t is niet te omzeilen..
ik heb pas 1x iemand van fok op een feest gezien, terwijl ik best vaak naar dezelfde feesten ga als andere UVT'ersquote:Op donderdag 30 november 2006 19:19 schreef Boondock_Saint het volgende:
@jimjim: Jou niet gezien trouwens, wel op gelet. Maar goed, het was dan ook heel druk.
dan up je m naar iemand via msn, die kan m dan weer uploaden bij megadinges... ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:34 schreef Ruuub het volgende:
[..]
[..]
dussss... dat zeg ik..
maare.. dat komt door een filter die mijn ouders bij de provider hebben ingesteld en t is niet te omzeilen..
neee..quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:02 schreef Boondock_Saint het volgende:
Waarom zouden je ouders megaupload willen blokkeren
ja moet ik ff kijke of iemand dat kan doen voor me..quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef FUFR het volgende:
dan up je m naar iemand via msn, die kan m dan weer uploaden bij megadinges... ?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:55 schreef Ruuub het volgende:
[..]
neee..
de filter blockt zogenaamd pr0n en geweld en dat soort dingen.. megaupload blocken is dus een fout ofzo
[..]
ja moet ik ff kijke of iemand dat kan doen voor me..![]()
geef anders maar een gil hoor, dan up ik m wel op onze server of gooi ik m op megadinges.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:55 schreef Ruuub het volgende:
[..]
neee..
de filter blockt zogenaamd pr0n en geweld en dat soort dingen.. megaupload blocken is dus een fout ofzo
[..]
ja moet ik ff kijke of iemand dat kan doen voor me..![]()
nee hoor, dan blokt dat ding gewoon goed.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:55 schreef Ruuub het volgende:
[..]
neee..
Dat nummer is wel helemaal in Mr. Heil z'n straatjequote:Op zaterdag 2 december 2006 04:18 schreef Rens2001 het volgende:
dat ging snel... soulseek is mijn vriend
The X Is Back, Pt. 2![]()
Yeah right, 1 uurtjequote:Op zaterdag 2 december 2006 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
is het bekend hoe laat mathew jonson draait vanavond? ik heb gastenlijst en wil wel ff voor een uurtje langswippenmaar heb verder geen zin om uit te gaan
de links:quote:Op maandag 4 december 2006 20:53 schreef jimjim1983 het volgende:
dames en heren,
wighnomy @ 11 staat @ 3voor12, gaat allen downloaden en degene die de titel van de eerste toegift @ 1u21m noemt die krijgt van mij een koekje@ part 2 dus
Superpitcher == Matias Aguayo???quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:44 schreef hesselmid het volgende:
http://www.discogs.com/release/850087
Moet..ik..horen...
nee Akselquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Superpitcher == Matias Aguayo???
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef teknomist het volgende:
Audio_Werner--B1_Just_Wanna_Get_Down_(Guido_Schneider_Remix).
Inpakken en uploaden?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ja
en
ja
hij was maart dit jaar in nederland, maar helemaal in groningen
hij staat bij mij op nummer 2 van dj's die ik nog wil zien, na Guido Schneiderhopelijk komt ie begin volgend jaar ergens in Amsterdam draaien.
quote:1.Pantha du prince - suzan
2.Repeat Repeat - Flip Flop
3.Repeat Repeat - Carpark second edtion
4.Jens Bond - Bird Flu
5.Franklin da costa - Beat the bump (franco cinelli remix)
6.Ricardo Villalobos - smokes magical passes
7.Matt John - Unreleased track 3
8.Robag wruhme - Paap Tonikk
9.Repeat Repeat - why must (gaiser remix)
10.Robag Wruhme - Ikke's schlonze
ik weet er 2:quote:Op donderdag 7 december 2006 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:
http://media.putfile.com/Wighnomy-IDs
wie kent 1 of meerdere van deze nummers?
vooral de laatste 2 moet ik echt hebben
alles wat je me gestuurd hebt heeft msn weer verwijdertquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:07 schreef Boondock_Saint het volgende:
Der Dritte Raum - A1 Chido Wey (Gaiser Fraktion Mix)
Hoe krijg je dat dan voor elkaarquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alles wat je me gestuurd hebt heeft msn weer verwijdert![]()
Beveiliging ws.quote:Op maandag 11 december 2006 00:09 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar![]()
Hmmm, volgens McAfee is m'n computer veilig. Niet dat dat een 100% garantie is, maar toch...quote:
Het gaat er ook niet of je PC veilig is of niet maar of je bepaalde beveiliging hebt die transfers blokkeert.quote:Op maandag 11 december 2006 00:33 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Hmmm, volgens McAfee is m'n computer veilig. Niet dat dat een 100% garantie is, maar toch...
808 Bassqueen is nog steeds geniaal, heel Alcochofa, en voor het nieuwere werk natuurlijk Fizheuer Zieheuer al zijn de meningen daar over verdeeldquote:Op maandag 11 december 2006 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat vinden jullie minimalliefhebbers de beste plaat van Ricardo Villalobos? of is dat geen mnml?
ik vind trouwens nog niks, ik wil het leren kennen, de paar nummers in de OP klinken wel strak.
om te luisteren: artisjokquote:Op maandag 11 december 2006 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat vinden jullie minimalliefhebbers de beste plaat van Ricardo Villalobos? of is dat geen mnml?
ik vind trouwens nog niks, ik wil het leren kennen, de paar nummers in de OP klinken wel strak.
"wilt u dit bestand opslaan?"quote:Op maandag 11 december 2006 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik had eerst alles binnen en zat iets te luisteren maar toen kwam er een of andere melding, die klikte ik weg en toen was alles weg![]()
ken ik niet eensquote:Op maandag 11 december 2006 19:33 schreef teknomist het volgende:
Dat niemand Dexter hier noemt. Tsssssssss.
ja die. errug goed, maar ook weer om te luisteren.quote:Op maandag 11 december 2006 19:43 schreef Boondock_Saint het volgende:
Waimorinao
Eensch, maar dat heb ik toch met al z'n platen (die ik ken dan).quote:Op maandag 11 december 2006 19:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja die. errug goed, maar ook weer om te luisteren.
quote:
fizheur zieheuer en sinner in me doen het altijd goed op een feestquote:Op maandag 11 december 2006 19:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja die. errug goed, maar ook weer om te luisteren.
http://www.voices-records.de/shop/catalog/16055quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:44 schreef hesselmid het volgende:
http://www.discogs.com/release/850087
Moet..ik..horen...
ik zag m van de week in een krantje staan. nog 99 euro!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is ook gewoon speelgoed hoor.maar het doet precies wat het moet doen, ik ben er dus wel blij mee
kutquote:Op donderdag 14 december 2006 08:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zag m van de week in een krantje staan. nog 99 euro!
weet nog steeds niet of ik het doe, wil eerst een 2e cdspeler...quote:
cd-draai ding? dan zou ik zeker weten daarvoor gaanquote:Op donderdag 14 december 2006 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
weet nog steeds niet of ik het doe, wil eerst een 2e cdspeler...
dat werkt zeker lekkerderder, maar een dure hobby..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:36 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zou alleen platen kopen om mee te mixen, maar goed dat ben ik
WIe als ik vragen mag? Gast waar ik vroeger wel es mee ging stappen zit in die organisatie...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef Boondock_Saint het volgende:
Nee, ik ga naar Rekorder, is van een vriend van me. Daarom kon ik ook niet naar Innercity.
("Nee, ik kom niet naar je feestje, maar doe me maar wel op de lijst voor Innercity...")
Tom van Wijk. Hij doet het samen met Juriel, maar die ken ik minder goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
WIe als ik vragen mag? Gast waar ik vroeger wel es mee ging stappen zit in die organisatie...
Ja, klopt. Maar ik heb maandag tentamen, dus ik moest kiezen en op deze manier kan ik zondag nog lerenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef jimjim1983 het volgende:
maar innercity is zaterdag?ik zou gewoon naar beide zijn gegaan als ik jou was
ow JJ.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:52 schreef jimjim1983 het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=120644306
http://www.panthaduprince.com/releases.html
tof
oh gelukkig, dan heb ik niet teveel betaaldquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ow JJ.
dat ding van 99 is de uitgeklede versie van die van 2xx euro..
geen geluidskaart on board enzo
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:03 schreef teknomist het volgende:
Sleeparchive - Hospital Tracks.
http://www.discogs.com/release/846867
Damn.quote:Op zondag 17 december 2006 17:56 schreef jimjim1983 het volgende:
het (anti?)kraakpand op de prins hendrikkade is afgebranden er zijn ook nog eens een aantal wietplantages in gevonden
geen afters meer op die plek dus
![]()
quote:1.Sleeparchive -hospital 01
2.Daypak solo - cleansea
3.Tractile - stay out
4.Minilogue - seconds (moon beam remix)
5.Gennaro Rossi - Purple Haze
6.Seph - gloom
7.Franklin da costa - beat the bump original mix
8.Bastina grine - in the bathroom
9.JPLS - diplomath
10.Sleeparchive - null sekunden
die is zeker vet, als dapayk, als dapayk soloquote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]Dapayk
bijna alle producties van hem zijn wel vet.
* downloadtquote:Op zondag 17 december 2006 20:31 schreef jimjim1983 het volgende:
mix met nieuw(ig)e nummers
[..]
http://www.megaupload.com/?d=ZPNTAM2I
is dat een vrouw?quote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
die is zeker vet, als dapayk, als dapayk soloen met mevrouw padberg erbij
![]()
laat maar horen wat ik fout doequote:
je hebt ze al gevonden.quote:Op maandag 18 december 2006 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat een vrouw?
is ze lekker? alle vrouwelijke minimal dj's die ik ken zijn namelijk erg lelijk
edit: http://img-x.fotocommunity.com/24/3973124.jpg
ze is model
[..]
laat maar horen wat ik fout doe
demonoidquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:30 schreef teknomist het volgende:
Waar kan ik die docu vinden?
idd!quote:Op maandag 11 december 2006 19:33 schreef teknomist het volgende:
Dat niemand Dexter hier noemt. Tsssssssss.
Rotterdam?quote:Op zondag 17 december 2006 17:56 schreef jimjim1983 het volgende:
het (anti?)kraakpand op de prins hendrikkade is afgebranden er zijn ook nog eens een aantal wietplantages in gevonden
geen afters meer op die plek dus
![]()
Dit is het hoesje van een de eerste plastikman albumsquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
die Richie Hawtin docu is trouwens wel tof, hij kwam op het idee voor plastikman toen ie in een acidtrip zat
eerste track van de nieuwe Wighnomy bros, Okkasion, is ook tof
Rotterdam heeft ook een Prins Hendrikkade, op het Noordereiland.quote:
Vertel mij wat, ik ben sinds gisteren definitief verhuisd van dat kuteiland.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Rotterdam heeft ook een Prins Hendrikkade, op het Noordereiland.
Wat is er zo kut aan dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:31 schreef Blivox het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik ben sinds gisteren definitief verhuisd van dat kuteiland.
De inteeltmentaliteit van de bewoners, het gemiddelde ordinaire plat rotterdamse arbeidersvolk en last but not least, mijn vader.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat is er zo kut aan dan?. Lekker rustig, relatief dichtbij alles, historische gebouwen...
dat is dus dat nummer met die vette vocals erinquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:38 schreef teknomist het volgende:
Pier Bucci - Hay Consuelo (Samim Remix).
Wel erg tof.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:07 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4LnMDMebPZ0
zelfgemaakte videoclip![]()
thanksquote:Op woensdag 20 december 2006 13:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wel erg tof.Het begin vind ik een beetje zwak vergeleken met de rest.
Nee, ik ben gewoon cryptisch kritisch .quote:Op woensdag 20 december 2006 13:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks
en dat heet spanningsopbouw
haha nee was het maar waarquote:Op woensdag 20 december 2006 13:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon cryptisch.![]()
Heb je trouwens de muziek ook zelf gemaakt?![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha nee was het maar waaris een nummer van de wighnomy brothers
Ik weet niet of Riton een label is, maar Heidi zit iig bij Get Physical (met o.a. dj T, Bookashade, M.A.N.D.Y. etc)quote:Op maandag 18 december 2006 22:36 schreef teknomist het volgende:
Heidi van Riton toch?
van wie dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:21 schreef teknomist het volgende:
Vejer is echt een vette stampende track..
Van Heidi en Riton dus.quote:
werd gister door Bart Skils gedraaidquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:38 schreef teknomist het volgende:
Pier Bucci - Hay Consuelo (Samim Remix).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |