Als dat bewust is wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geen plan hebben eigenlijk ook een plan?
Done.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef Lienekien het volgende:
Zoudt u uw PM-berichten even willen bekijken?
Nou ja, als je me vraagt of ik al iemand anders op het oog heb, suggereer je wel dat het vanzelfsprekend is dat ik weer op zoek ben. Zo vat ik het op. 't Lijkt bijna een verplichting. En daar hou ik niet van.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef LXIV het volgende:
Dat suggereer ik toch niet? Ik vraag alleen of je al andere plannen hebt. En niks willen is ook een plan.
En dat zijn juist degenen die dat doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef Lienekien het volgende:
Alle mannen kunnen de stront in zakken. Behalve de homo's.
Geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef wyccie het volgende:
Dank je, Erik. Je bent echt een schatje.![]()
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is ze me weer voor...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat zijn juist degenen die dat doen.
Weltrustenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn zo lief.
Nou ga ik echt een verder met waar ik me mee moet bezighouden.
En dat is? Het vinden van een vrouw?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef wyccie het volgende:
Nou ga ik echt een verder met waar ik me mee moet bezighouden.
Wat een frustraties hier overal.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef Lienekien het volgende:
Alle mannen kunnen de stront in zakken. Behalve de homo's.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo chicaneren, LXIV.
Ok. Dat "zie" je niet altijd van de tekst af. (In tegenstelling tot verbale communicatie)quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Nou LX, je kan het ook lichtvoetig opvatten in onderhavige context.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |