quote:
De eerste uitzending zagen we haar pruim.Daarna niks meer bloot boven haar knieën.quote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef golfer het volgende:
Wat zou Bridget weer voor hobbezak aan hebben?![]()
Een fraai kleedje.....quote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef golfer het volgende:
Wat zou Bridget weer voor hobbezak aan hebben?![]()
ik denk niet dat er aangezet werd om op Marcia te stemmen.. vergeet niet dat je een positieve stem moet uitbrengen.. als ik anti Tijn zou zijn zou ik me echt wel een keer achter mn oor krabben om geld te verspillen aan Marciaquote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef tong80 het volgende:
Als er veel gestemd wordt na deze uitzending kan Tijn het schudden.
ja eerst zien en dan gelovenquote:Op maandag 6 november 2006 20:09 schreef Gert het volgende:
Op basis van de reguliere uitzending van vanavond (een prachtige stralende Marcia, zeurende zeiktrut Tijn) zou je de verkeerde indruk kunnen krijgen dat Marcia enige kans maakt vanavond.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:09 schreef Gert het volgende:
een prachtige stralende Marcia,
Hear ! Hear !quote:Op maandag 6 november 2006 20:04 schreef Sonique het volgende:
Tijn is gewoon een zielig zelfingenomen ventje geworden. Het tegenovergestelde als de ZO sociale 'ik voel me ZO schuldig toen in die broodjes op at' gast die we in het begin zagen.
Tijn valt gigantisch door de mand door zo ondankbaar te zijn op dat exitdiner.
Het enige waar hij aan kon denken was dat hij 3 dagen zonder Mo zat...
Oh, en had ik al gezegt dat er de laatste tijd niets anders dat gezever uit die kop van Tijn komt?
Monique wel iig.
Eruit met die gast! Tijn is niets anders dat mensen af te stoten. Marcia verdient het 100 keer meer om verder te gaan nu ze zelfs met monique een band heeft!
Jawel. Ze zag er prachtig en ontspannen uit op het exitdiner. Was dat niet te zien, door je roze Tijnbril?quote:
ik zag eerder een saaie niets zeggende Marcia die niets toevoegd in het huisquote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Ze zag er prachtig en ontspannen uit op het exitdiner. Was dat niet te zien, door je roze Tijnbril?![]()
Da's niet zo belangrijk meer nu, het einde is toch al in zicht.quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zag eerder een saaie niets zeggende Marcia die niets toevoegd in het huis![]()
Mais en bonen in zakjes doen?quote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Wat zal de nieuwe WO zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |