ik dus ookquote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 18:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Die kast! Die wil ik ook! Hoe lang is deze TS?
Waarom die gaatjes erin? O voor de kabeltjes zeker![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef Mute_Me het volgende:
gaatjes boren met de speedboor voor een beetje koele lucht achter de versterker etc..
Hij hangt 32cm van de vloer, dit omdat het deurtje naar beneden moet kunnen klappen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:28 schreef sanger het volgende:
Kast is mooi geworden hoorik vind hem alleen wat hoog hangen, of lijkt dat zo?
Aardig ingeschat, de muur zat even tegen, maar was hooguit een uur meer werk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:53 schreef Marsepein het volgende:
Als je nu terugkijkt, is het dan tegengevallen of had dit zo aardig ingeschat.
vind het dan weer jammer dat die in zn geheel open moetquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:30 schreef jack4ya het volgende:
Waarom geen zwaardere scharnieren gebruikt, dan blijft het gewoon open staan. Ik heb ook een kastje gemaakt met drie vakken. (3 jaar geleden al weer) 160x50x15 geloof ik.
Kijk hier maar eens http://www.gelepeper.nl/verzamelbak/DSC00133.JPG (image niet invoegen, heb nog niet verkleind) en http://www.gelepeper.nl/verzamelbak/DSC00131.JPG
Dan hoef je ook niet de hoogte van je kast gelijk te houden aan de hoogte vanaf de vloer, omdat het deurtje moet kunnen hangen.
Enig argument kan het aanzicht van de scharnieren zijn, maar 3 lange piano scharnieren zijn net zo lelijk/mooi vind ik.
Bijkomend voordeel, ik heb nu een blinde sluiting, zonder greepjes. Gewoon mooi strak afgewerkt.
(ps we draaien de tv dagelijk dus voor ons niet vast aan de muur, maar op een kastje met wielen)
In zijn geheel open is geen probleem, omdat het zo klein is, vaak staat de x-box (en destijds nog video) en dvd speler voor extra geluid aan, dus dan zouden toch al 2 deurtjes openmoeten. Bovendien om eerlijk te zijn, oogt het nu heftiger (misschien ook door gekleurde binnenkant) op de foto dan in realiteit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vind het dan weer jammer dat die in zn geheel open moet
oplossing met schuifdeurtjes oid had ook gekunt
(mits je de kabels op 1 centraal punt je kast in / uit jaagt)
Doen ze dat bij de Gamma od? Verstek zagen van planken/mdf?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:57 schreef jack4ya het volgende:
Overigens die 45 graden hoek, zaag je die zelf? Of heb je die bij een bouwmarkt oid gelijk laten zagen.
Dat doe ik meestal, scheelt gelijk dat je dan geen lappen van 244x122 in je autootje hoeft te proppen.
Ik vind het soms erg lastig om tot op de milimeter in verstek te zagen vooral omdat je bij de geringste afwijking al kieren krijgt. Ook al heb ik een cirkelzaag.
Ik had trouwens beter een cirkelzaag op geleider kunnen kopen... maar dat terzijde.
Krijgen we nog een af foto bij daglicht?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |