Dat zit er wel in inderdaad. Het zou spannend worden als hij nog een keer een slag slaat binnenkort, door in 2 wedstrijden 5 of 6 x te scoren. Hij loopt nu echt bijna 1 op 1, heeft er volgens mij alleen tegen Vitesse 3 ingelegd.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Alles boven de 25 is inderdaad veel in een competitie met 34 wedstrijden vind ik. De kans dat hij dat gaat halen is, mits gevrijwaard van blessures, wel erg groot denk ik.
Tegen Vitesse en thuis tegen Groningen legde Alves er 3 in:quote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zit er wel in inderdaad. Het zou spannend worden als hij nog een keer een slag slaat binnenkort, door in 2 wedstrijden 5 of 6 x te scoren. Hij loopt nu echt bijna 1 op 1, heeft er volgens mij alleen tegen Vitesse 3 ingelegd.
Niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:59 schreef Joncho het volgende:
Jammer van het eindresultaat.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:16 schreef Radegast het volgende:
Je bent scout van Ajax, gaat naar Malmo FF kijken (keertje of 8) en die ploeg speelt met twee spitsen en je koopt de verkeerde van de twee....![]()
![]()
50% kansquote:
Je bent scout van Ajax, gaat naar Malmo FF kijken (keertje of 8) en die ploeg speelt met twee spitsen en je koopt de verkeerde van de twee....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |