Ik wou er wat van zeggen totdat ik dr fotoboek bekeekquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:51 schreef Robocock het volgende:
[..]tering, wat een huillie. Ze maken het compleet belachelijk, bejaarde slet die je bent.
Boh, ook net pas gezienquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:27 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik wou er wat van zeggen totdat ik dr fotoboek bekeek![]()
ja ik kan er echt uren naar kijken,, die HAP ineensquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hier zat ik op te wachten!
Deze is zó geniaal!!
Die ógen man!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:38 schreef Laton het volgende:
[..]
ja ik kan er echt uren naar kijken,, die HAP ineens![]()
![]()
En hoe-ie 'em laat vallen daarna,quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:40 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die ógen man!
Die ógen!
Eerst kijken waar dat ding ligt,!
de bedenker verdient een medaillequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:40 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die ógen man!
Die ógen!
Eerst kijken waar dat ding ligt,!
lol. ik vermoedde daar een mini-ufo met een volk dat ons eetgedrag tijdens speeches wilde analyserenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:46 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hij spuugt ook nog een stukje uit, zie ik net,!
[afbeelding]
[afbeelding]!
die is ook geweldigquote:
sms HITLER AAN naar 2020quote:
Zeg, wanneer we dit 60 jaar geleden gedaan hadden, waren we er voor in een kamp gestopt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:35 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
post aan moraalloos wezen, val dood.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef Rampestamper het volgende:
Om deze moest ik echt hardop lachen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:33 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vVHq0gViMLU
quote:I love this song! It's so... impowering? Too bad hitler died
uuh, après la lettre misschien?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeg, wanneer we dit 60 jaar geleden gedaan hadden, waren we er voor in een kamp gestopt.
Eigenlijk is dit verzet post la lettre.
Hier nog meer H-Spass :Wassermelone!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |