Jaaaa dat vind ik ook, maar waarom hebben we dat niet gezien?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:16 schreef Rebbedebje het volgende:
Aahhh, die geile Casey (Keessie volgens de belspeldoos)heeft raar-hoofd-Gwen geneukt.
!!
Wanneer is dat gebeurd dan? Voor Celia?
Ah wacht, underaged sex. Tja amerika hč.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:18 schreef Michellee het volgende:
Jaaaa dat vind ik ook, maar waarom hebben we dat niet gezien?
Ik had al het idee dat ik een aflevering gemist had of zo...quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:16 schreef Rebbedebje het volgende:
Aahhh, die geile Casey (Keessie volgens de belspeldoos)heeft raar-hoofd-Gwen geneukt.
!!
Ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:16 schreef Rebbedebje het volgende:
!!
Tja, maar die heeft ook zo'n rare jeugd gehad dat hij zich meteen geborgen voelt bij elk meisje dat lief tegen hem doet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:19 schreef Salsagirl het volgende:
Vind trouwens die Will ook verwarrend...die heeft nu in eens gevoelens voor pruillipje Celia..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:42 schreef Moja het volgende:
Elke keer als ik die Gwen in een flits zie denk ik, wat ziet Alison er raar uit.
Wat is het verschil in uitspraak?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:16 schreef Rebbedebje het volgende:
!!
Ja.quote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef Moja het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Will best wel een lekker ding vind worden?![]()
Ach joh wat maakt het uit. Ik ben waarschijnlijk ook de enige hier die Jack aantrekkelijk vind.quote:
Ohhh nee, hier ook een fan!!quote:Op zondag 31 december 2006 15:23 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ach joh wat maakt het uit. Ik ben waarschijnlijk ook de enige hier die Jack aantrekkelijk vind.
quote:
Sorry Mike.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Marc?
Katie heeft alleen zitten janken aan het einde.
Net goed ,want vind het zo trutje tegenwoordig..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Marc?
Katie heeft alleen zitten janken aan het einde.
^_^quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Sorry Mike.
Maar hij kwam toch binnen of niet?
Ja maar later kwam Mike met haar praten, het hoe en waarom ze zo laat was..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
^_^
Ik heb niet echt op zitten lettenSchoolwerk.. Maar volgens mij was Katie gewoon te laat. kwam ze binnen met een boeket en kreeg ze een snauw van Barbar en toen zat ze te janken.. Dat is wat ik heb meegekregen
![]()
Ze zei tegen Mike dat zijn geluk het allerbelangrijkste in de wereld voor haar was.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:14 schreef Koningin het volgende:
En waarom was het nou? Want dat heb ik gemist....
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:12 schreef Rebbedebje het volgende:
Ow ja, check deze foto dan
[afbeelding]
Damn!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:12 schreef Rebbedebje het volgende:
[afbeelding]
Jensenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:12 schreef Rebbedebje het volgende:
[afbeelding]
Jack en Carly verdenken zo'n beetje Keith,nadat die ene agent die Jack uit dat busje redde, hem kwam vertellen dat hij 2x een knal geluid hoorde voor dat de auto een klapband kreeg .quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Of Keith er wat mee te maken heb weet ik niet, maar de auto waaar ze mee naar de gevangenis gingen kreeg een klapband en Les is terug gekropen terwijl dat ding op ontploffen stond..
Is dat serieus Paulquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:12 schreef Rebbedebje het volgende:
[afbeelding]
Nee hoor,quote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef Moja het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Will best wel een lekker ding vind worden?![]()
Weet ik, maar dan weten we nog niet of Keith er iets mee te maken hadquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:32 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Jack en Carly verdenken zo'n beetje Keith,nadat die ene agent die Jack uit dat busje redde, hem kwam vertellen dat hij 2x een knal geluid hoorde voor dat de auto een klapband kreeg .
wow, is Simon weeeeeer terugquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:54 schreef Ticootje het volgende:
simon is lekker!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |