Dat is één van de weinige dingen die ik nog gebruikquote:Op woensdag 22 november 2006 19:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
kan ik nog iemand blij maken met die honing lip balm?
rianne laag streepje negentienvierenzeventig apedingetje hotmail punkt komquote:Op woensdag 22 november 2006 21:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
je bent de enige die er op reageerd
Dus wat mij betrefd wel
Jaoor prima, was heel de dag werken en nu pas even online te vindenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
rianne laag streepje negentienvierenzeventig apedingetje hotmail punkt kom
Kom je eruit?
Ik heb er helaas eentje met heeeeeeeeel weinig glitters, maar hij ruikt wel heerlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 16:16 schreef teigan het volgende:
Glamrock ruikt zo lekker vind ik..
Ik heb het alleen nog neit aangedurft om hem in mijn haar te smeren..
Ik vind het wel lolligquote:Op donderdag 23 november 2006 18:32 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Sabon niet zoveel aan, het ziet er toch zo chemisch uit, chemisch dat verdoezeld wordt met een beetje poeder om het natuurlijk te laten lijken..
Ik heb dr een paar keer wat rondgesnuffeld, maar vond er niet zoveel aan. Maar ik ben niet alles langsgeweest. Heb ook altijd de neiging een lege winkel snel te verlatenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig.
Vriendin van me krijgt morgen haar huisartsendiploma en heb een leuk pakketje voor haar samengesteld.
Oh maar das altijd fijnquote:Heb daar een handenscrub gehad en heb nu al wel de hele dag poezelig zachte en gladde handjes.
Ik trof een leuke verkoopster die me langs alle schappen sleurde en me alles uitgebreid liet ruiken en proberenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb dr een paar keer wat rondgesnuffeld, maar vond er niet zoveel aan. Maar ik ben niet alles langsgeweest. Heb ook altijd de neiging een lege winkel snel te verlaten.
Ja, en dat was rond 11:30 en ik ruik het luchtje nu nog steeds! Dat zal dat chemische dan wel zijnquote:Oh maar das altijd fijn.
Oe, dat klinkt errug lekkerquote:Op donderdag 23 november 2006 18:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb er helaas eentje met heeeeeeeeel weinig glitters, maar hij ruikt wel heerlijk
beetje love bug, candy fluff achtig
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ruik het luchtje nu nog steeds! Dat zal dat chemische dan wel zijn.
Hai Vavaquote:Op donderdag 23 november 2006 22:14 schreef Vava het volgende:
[..]wat geur betreft is het z'n geld wel waard dus
![]()
Ik ben alleen in Amsterdam in een winkel van Sabon geweest, ik vond het allemaal té perfect. Voor mezelf zou ik er niet snel iets kopen maar voor een cadeau misschien wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |