Idd.quote:Op maandag 6 november 2006 09:36 schreef Adfundum het volgende:
Kun je niet beter een lattenbodem kopen? Die geperforeerde platen breken volgens mij vrij snel als ze niet goed ondersteund worden en ze passen zich niet aan je lichaamsvorm aan.
pesiesquote:Op maandag 6 november 2006 09:14 schreef gargamel het volgende:
gamma, praxis enz?
Inderdaad Zou ook voor een lattenbodem kiezen.quote:Op maandag 6 november 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook eens zo'n bedbodem gehad. Dat ligt echt vreselijkKijk eens bij een kringloopwinkel naar een verende lattenbodem, dat is een stuk comfortabeler.
Heb het bed nog maar 3,5 jaar. Alleen die bodem zit niet echt geweldig inelkaar. Is met zo`n puntlasapparaat (of hoe zoiets ook heet) in elkaar gezet en het knapt ook gewoon los.quote:Op maandag 6 november 2006 11:41 schreef kroegtijger het volgende:
Spiraal kan ook prima liggen op zich hoor, maar zo te horen heeft deze wel zn langste tijd gehad. Gewoon een heel nieuwe bodem erin (latten of spiraal...wat jij wilt...) is de enige fatsoenlijke oplossing. Anders blijf je maar aanmodderen en wordt het nooit wat
Helaas maar 90x200 is ook te smal want heb 1.40x200 nodig of 2 van 70x200quote:Op maandag 6 november 2006 13:19 schreef Gripper het volgende:
Ik heb nog 1 zo'n gaatjesplaat (90 x 200) liggen die je zo kan krijgen. Maar ik denk dat een envelop van 2 bij 1 naar hoogezand duurder is dan dat jij zo'n dingen even bij de beddenzaak haalt....
Mijn matras is 3,5 jaar oud.quote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef klipper het volgende:
Last van je rug en het dan op zo'n goedkope manier willen oplossen is echt de remedie niet tegen dat soort kwaaltjes.
Het beste kun je gewoon een nieuwe bodem halen ( boxspring, inzetboxspring, spriraal of lattenbodem)
En hoe oud is je matras eigenlijk?
Na 10 jaar gebruik is deze echt wel aan vervanging toe.
Je rug zal je dankbaar zijn.
Een matras van 3,5 jaar oud en je voelt de stalen balkjes van je spiraalbodem?quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:26 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Mijn matras is 3,5 jaar oud.
* dscx moest lachen...quote:Op maandag 6 november 2006 09:45 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Idd.
Als je een keer met de oudste beweging bezig bent krakt ie zeker door![]()
Hubo ,quote:Op maandag 6 november 2006 09:14 schreef gargamel het volgende:
gamma, praxis enz?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |