Ach, dat is niet eens zo speciaal als je ziet wat jogy voorgeschoteld krijgt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zover heb ik niet gelezen.
Leuk dat yvonne een keer een ruikertje krijgt.
Mennn, ik vind dat ze dat soort boeken moeten sluiten!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef Armageddon het volgende:
JK, ik zit met een dilemma. Waarom heeft een fokker cq fokster een fotoboek als ze er vervolgens geen foto's inzetten.
Hooguit voor de Fotoboek SlowChat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef Armageddon het volgende:
JK, ik zit met een dilemma. Waarom heeft een fokker cq fokster een fotoboek als ze er vervolgens geen foto's inzetten.
Sjeweets.... en ook oplichterij.. een schande!quote:
"fruithapje"quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo, net weer even een fruithapje voor m'n collega's gemaakt.
Als ik dat hier doe dan krijg ik deze reactie hoogstwaarschijnlijk. :quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo, net weer even een fruithapje voor m'n collega's gemaakt.
quote:Ben je wel helemaal lekkeâh jè met je bôhdje fruìt? Wat un gek zeg!
Dacht ik ook, maar dat viel dus reuze mee. Probeer het eens en zet de resultaten in dat topic.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:37 schreef Armageddon het volgende:
Als ik dat hier doe dan krijg ik deze reactie hoogstwaarschijnlijk. :
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
[..]
"gek" is nog mild.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Leuk wel, voor mijn gezondheid loop ik tussen de middag dagelijks een half uurtje in de buitenlucht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een gezonde en ook leuke omgeving om te werken hebben jullie.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:03 schreef n00cL30n het volgende:
Leuk wel, voor mijn gezondheid loop ik tussen de middag dagelijks een half uurtje in de buitenlucht.
Maar dan nog.. zo'n gek idee is die fruithap nog niet.
Ik kijk uit naar jullie bijdrages aan het topic.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"gek" is nog mild.
Dan eerder "kankâhwhaus".
Is dit een retorische vraag, A?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Iemand zin om te neuken?
Ja maar niet met jouquote:Op woensdag 8 november 2006 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Iemand zin om te neuken?
Is dat ook zo'n RAOK-dinges?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Iemand zin om te neuken?
Andere mensen een plezier doen he, JKquote:Op woensdag 8 november 2006 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n RAOK-dinges?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |