Ships, blijk ik toch iets met PC Eend gemeen te hebben, we kennen beide het Zuider Park nietquote:Op maandag 6 november 2006 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
geweld, grof taalgebruik en referenties naar seksueel gedrag, kortom south park
of fok!, net wat je wilt
quote:Op maandag 6 november 2006 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ships, blijk ik toch iets met PC Eend gemeen te hebben, we kennen beide het Zuider Park niet![]()
Heb jij geen cloacaquote:
Heeft niets met wielrennen te maken maar alles met kantklossenquote:Op maandag 6 november 2006 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Geeft niks, ik kijk ook nooit naar wielrennen
Kloskant wordt gemaakt met behulp van kantklosjes. Deze klosjes worden altijd in paren gebruikt, die over het gehele werk bij elkaar blijven behoren. Op deze klosjes worden draden gewikkeld. Een ervaren kantkloster kan werken met honderden klosjes tegelijk, die zeer snel om elkaar heen geslagen worden.quote:Op maandag 6 november 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heeft niets met wielrennen te maken maar alles met kantklossen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kloskant wordt gemaakt met behulp van kantklosjes. Deze klosjes worden altijd in paren gebruikt, die over het gehele werk bij elkaar blijven behoren. Op deze klosjes worden draden gewikkeld. Een ervaren kantkloster kan werken met honderden klosjes tegelijk, die zeer snel om elkaar heen geslagen worden.
Bedoel je dit ?
Je kan het altijd even aan hem vragenquote:Op maandag 6 november 2006 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
scan rijselse kloskant
Oh, ik dacht dat alleen scanman dat deed![]()
Vraag jij het even aan scan ?quote:Op maandag 6 november 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan het altijd even aan hem vragen![]()
Blame Cannadaquote:Op maandag 6 november 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
Aan wat voor titel had je gedachtIn welke hoek gaan we het zoeken
![]()
Ik durf nietquote:
Of Canadaquote:
nee... kids hadden de zondag bij hun vader ... hij brengt de oudste dan naar school en ik de jongste naar het kinderdagverblijf ... en die ga ik nu wegbrengenquote:Op maandag 6 november 2006 08:28 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen Oortjealweer terug van school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |