abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43279841
[COS #488] Waar Tijn lacht als boer met kiespijn

Game on
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:30 schreef Day het volgende:

[..]

Het gaat mij om de manier waarop hij zich gedraagt. Mr. \'ik ga de confrontatie niet uit de weg\'.
En wie loopt er nu weer weg?

Oh god, nu gaat hij zielig op het podium liggen. Je laat je ontzettend kennen, TIjn!
ja daar heb je wel gelijk in maar ik doelde meer op de argumenten die tijn aanhaalde tegen Mo. Die vond ik best sterk en mevrouw kon die niet hebben of wilde het niet inzien

Mo had tov Tijn ook wel weer gelijk alleen minpuntje ze maakt er weer de grote mo show van
pi_43279857
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:32 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:

[..]

Als iemand je niet begrijpt na 10x herhalen, dan zou de maat voor mij ook vol zijn.
al was het alleen maar om even af te koelen en er dan later op terug te komen
pi_43279879
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:

[..]

dat klopt ook wel dat Mo hem daar opwees maar ze betrekt vervolgens weer alles op haarzelf. Kortom ze hebben beide wel gelijk maar vindt wel dat Tijn ook punten scoorde tov Mo. Maar was wel lachuh dat bekvechten
Ja, Mo begon ook kinderachtig, maar kreeg meer de indruk dat dat de druppel was.
Sowieso geweldige manier om je verblijf in BB af te sluiten, haha!
Howel..ze zullen het straks wel weer goedmaken en bij elkaar kruipen

Ik lees het morgen wel..trusten!
pi_43279898
hoorde ik nu een snif snif?
pi_43279905
Mo was gewoon op d'r pik getrapt toen Tijn tegen Marcia vertelde dat hij het stukje van haar en Sa zeer waardeerde. Je zag het gelijk aan d'r kop. Voelde de Mo show al aankomen....
Dan probeerd Tijn uit te leggen dat wat Mo op z'n moment zou moeten zeggen niet heel belangrijk is. Omdat ze weten wat ze van mekaar denken en vinden. Dat is op zo'n opgelegd praatjes moment helemaal niet belangrijk. Maar daar nam ze geen genoegen mee. Dan gaat ze Tijn zitten vertellen dat wat hij zegt en voelt niet waar is. Ze maakt hem min of meer uit voor leugenaar.
Ja en dat tie dan weg loopt na poging 3 om het nog maar is uit te leggen....wat moet tie dan...Mo wou het gewoon niet horen, ze bleef er over bezig.
pi_43279907
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:35 schreef Bartoli het volgende:

Die vond ik best sterk en mevrouw kon die niet hebben of wilde het niet inzien
Ik denk dat ze het niet kan inzien. Ze is daar te dom en zelf-ingetogen voor. Althans, zo komt dat bij mij over. Eén van de bewijzen is dat ze haar mening niet goed kan beargumenteren.
"Verstand komt met de jaren, net als de bierpens"
pi_43279941
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:38 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het niet kan inzien. Ze is daar te dom en zelf-ingetogen voor. Althans, zo komt dat bij mij over. Eén van de bewijzen is dat ze haar mening niet goed kan beargumenteren.
precies dan komen de lamasegguh weetjewels
pi_43279954
Doet me een beetje denken aan de theorie: "ruzie maakt een moeilijk afscheid een stuk makkelijker."
pi_43280002
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:40 schreef T-lex het volgende:
Doet me een beetje denken aan de theorie: "ruzie maakt een moeilijk afscheid een stuk makkelijker."
ik snap die dikke tranen bij een exit toch niet helemaal ,waarschijnlijk moet je er in hebben gezeten om dat te snappen ,maar ik denk dan altijd maar een paar weekjes en dan zie je iedereen weer,maar het zijn misschien de spanningen eromheen ...
pi_43280024
zou Mo al op bed liggen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43280042
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
zou Mo al op bed liggen
nee als ze niet oppast verzuipt ze nog
pi_43280052
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
zou Mo al op bed liggen
mo moet nadenken exit komt dichterbij
pi_43280062
die wacht nog op Tijntje of ze relaxed nog even
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43280088
of mo gaat naat tijn
  maandag 6 november 2006 @ 00:47:19 #15
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_43280092
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ik snap die dikke tranen bij een exit toch niet helemaal ,waarschijnlijk moet je er in hebben gezeten om dat te snappen ,maar ik denk dan altijd maar een paar weekjes en dan zie je iedereen weer,maar het zijn misschien de spanningen eromheen ...
Denk dat ze allemaal afscheid moeten nemen van de relaties zoals zie die binnen de context van het het huis hadden, voorgoed.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_43280097
relaxed is mo niet
pi_43280142
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef Coraatje het volgende:

[..]

Helemaal waar...maar in dit geval ligt het wel gevoelig. Wat die 2 in dat huis hebben...dat zijn ze straks hoe dan ook kwijt. Kzou d'r ook van balen. En zeker als je dan op zo'n manier je laatste dagen moet slijten in dat huis. (Om nog maar niet te beginnen over dat exitdiner. )
Mo zal zeer waarschijnlijk toch echt d'r eigen levendje weer oppaken met de kids en Rob....dus zal echt wel pijn doen. Dat ze alleen maatjes zijn dat geloofd toch geen hond.
pi_43280283
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:49 schreef T-lex het volgende:

[..]

Helemaal waar...maar in dit geval ligt het wel gevoelig. Wat die 2 in dat huis hebben...dat zijn ze straks hoe dan ook kwijt. Kzou d'r ook van balen. En zeker als je dan op zo'n manier je laatste dagen moet slijten in dat huis. (Om nog maar niet te beginnen over dat exitdiner. )
Mo zal zeer waarschijnlijk toch echt d'r eigen levendje weer oppaken met de kids en Rob....dus zal echt wel pijn doen. Dat ze alleen maatjes zijn dat geloofd toch geen hond.
nou ik niet nee; ik denk rob ook niet.
pi_43280291
Tijn ligt nog steeds te piekeren...
Mo is klaar met piekeren....ze had zelfs ff traanoogjes. Ze is inmiddels uit bad en ben benieuwd wat er komen gaat...krijgen we nog een verzoeningsactie.
pi_43280344
Mo gaat zielig doen bij Sa zoals verwacht
pi_43280370
Mo maakt d'r tegen de zus een leuk verhaaltje van...tis allemaal Tijns schuld.
pi_43280430
Wederom kan ze niet fatsoenlijk uitleggen wat er is gebeurd en wat er is gezegd.
"Verstand komt met de jaren, net als de bierpens"
pi_43280437
Sa gaat jeroen nog een keer terugpakken
pi_43280438
Ze voelt zich dus toch aangesproken op het feit dat Tijn wel verteld dat hij het stukje van Sa en Mars waardeerde. Ze ziet gewoon echt niet in dat Tijn zoiets van haar niet nodig heeft...wat ze buiten dat praatmomentje zegt hecht tie gewoon meer waarde aan.
pi_43280447
Mo tegen Tijn "wat doe je nu eikelig"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')