ja daar heb je wel gelijk in maar ik doelde meer op de argumenten die tijn aanhaalde tegen Mo. Die vond ik best sterk en mevrouw kon die niet hebben of wilde het niet inzienquote:Op maandag 6 november 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat mij om de manier waarop hij zich gedraagt. Mr. \'ik ga de confrontatie niet uit de weg\'.
En wie loopt er nu weer weg?
Oh god, nu gaat hij zielig op het podium liggen. Je laat je ontzettend kennen, TIjn!
al was het alleen maar om even af te koelen en er dan later op terug te komenquote:Op maandag 6 november 2006 00:32 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Als iemand je niet begrijpt na 10x herhalen, dan zou de maat voor mij ook vol zijn.
Ja, Mo begon ook kinderachtig, maar kreeg meer de indruk dat dat de druppel was.quote:Op maandag 6 november 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat klopt ook wel dat Mo hem daar opwees maar ze betrekt vervolgens weer alles op haarzelf. Kortom ze hebben beide wel gelijk maar vindt wel dat Tijn ook punten scoorde tov Mo. Maar was wel lachuh dat bekvechten![]()
Ik denk dat ze het niet kan inzien. Ze is daar te dom en zelf-ingetogen voor. Althans, zo komt dat bij mij over. Eén van de bewijzen is dat ze haar mening niet goed kan beargumenteren.quote:Op maandag 6 november 2006 00:35 schreef Bartoli het volgende:
Die vond ik best sterk en mevrouw kon die niet hebben of wilde het niet inzien![]()
precies dan komen de lamasegguh weetjewelsquote:Op maandag 6 november 2006 00:38 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet kan inzien. Ze is daar te dom en zelf-ingetogen voor. Althans, zo komt dat bij mij over. Eén van de bewijzen is dat ze haar mening niet goed kan beargumenteren.
ik snap die dikke tranen bij een exit toch niet helemaal ,waarschijnlijk moet je er in hebben gezeten om dat te snappen ,maar ik denk dan altijd maar een paar weekjes en dan zie je iedereen weer,maar het zijn misschien de spanningen eromheen ...quote:Op maandag 6 november 2006 00:40 schreef T-lex het volgende:
Doet me een beetje denken aan de theorie: "ruzie maakt een moeilijk afscheid een stuk makkelijker."
nee als ze niet oppast verzuipt ze nogquote:Op maandag 6 november 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
zou Mo al op bed liggen
mo moet nadenken exit komt dichterbijquote:Op maandag 6 november 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
zou Mo al op bed liggen
Denk dat ze allemaal afscheid moeten nemen van de relaties zoals zie die binnen de context van het het huis hadden, voorgoed.quote:Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik snap die dikke tranen bij een exit toch niet helemaal ,waarschijnlijk moet je er in hebben gezeten om dat te snappen ,maar ik denk dan altijd maar een paar weekjes en dan zie je iedereen weer,maar het zijn misschien de spanningen eromheen ...
Helemaal waar...maar in dit geval ligt het wel gevoelig. Wat die 2 in dat huis hebben...dat zijn ze straks hoe dan ook kwijt. Kzou d'r ook van balen. En zeker als je dan op zo'n manier je laatste dagen moet slijten in dat huis. (Om nog maar niet te beginnen over dat exitdiner.quote:Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik snap die dikke tranen bij een exit toch niet helemaal ,waarschijnlijk moet je er in hebben gezeten om dat te snappen ,maar ik denk dan altijd maar een paar weekjes en dan zie je iedereen weer,maar het zijn misschien de spanningen eromheen ...
nou ik niet nee; ik denk rob ook niet.quote:Op maandag 6 november 2006 00:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Helemaal waar...maar in dit geval ligt het wel gevoelig. Wat die 2 in dat huis hebben...dat zijn ze straks hoe dan ook kwijt. Kzou d'r ook van balen. En zeker als je dan op zo'n manier je laatste dagen moet slijten in dat huis. (Om nog maar niet te beginnen over dat exitdiner.)
Mo zal zeer waarschijnlijk toch echt d'r eigen levendje weer oppaken met de kids en Rob....dus zal echt wel pijn doen. Dat ze alleen maatjes zijn dat geloofd toch geen hond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |