quote:Op zondag 5 november 2006 23:21 schreef Gert het volgende:
Ik snap dat nooit hoor. Eerst gebeurt er drie minuten helemaal niks, en dan inééns krijgt iemand zo'n haast om een topic te openen dat er typfouten in de TT zitten.![]()
Komt door de alcohol. Morgen komt de kater, hahahaquote:Op zondag 5 november 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
De band tussen Nena en Brian is herstellende merk ik?
Vaag wel... alcohol? Vergevingsgezind? ( Of Nena heeft weer haar avond aandacht nodig... die ze smorgens spontaan vergeet ).....quote:Op zondag 5 november 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Herstellende? Oh, even terug lezen op de Talpa site wat ik gemist heb.quote:Op zondag 5 november 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ouiquote:Op zondag 5 november 2006 23:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena en Natasia beste vriendinnen ever!??![]()
Die zijn dronken ofzow?
Behalve Brian.. Die is nuchter.. lult alleen maar mee ... ( Tis tenslotte weer donker.. en hij ruikt weer kansen )quote:Op zondag 5 november 2006 23:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena en Natasia beste vriendinnen ever!??![]()
Die zijn dronken ofzow?
quote:
Volle maan toevallig.quote:Op zondag 5 november 2006 23:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Behalve Brian.. Die is nuchter.. lult alleen maar mee ... ( Tis tenslotte weer donker.. en hij ruikt weer kansen )
Huh, waaraan zie je dat dan? Ze is gewoon lollig, verder niets hoor volgens mijquote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef Wireless het volgende:
Nena is zo geil als een pakkie boter. Onzekere meisjes... giet er een beetje alcohol in en ze veranderen in een willoze neukpopBen benieuwd of Brian ze leuter er in mag hangen vannacht.
Dat is de kerstman die alvast iedereen in de gaten houdt hier. Wie zoet is krijgt veel kadootjes dit jaar.quote:Op zondag 5 november 2006 23:51 schreef Frosting het volgende:
Er komt wat uit die kont! Spankthe money
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |