Wat voor interview? Loop je ook een journalistieke stage?quote:Op maandag 6 november 2006 14:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik ben helemaal alleen, net interviewtje gehad en val nu bijna in slaap...
Ja ja ik ga inmiddels mijn laatste 4 weken in bij de Telegraaf!quote:Op maandag 6 november 2006 14:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Wat voor interview? Loop je ook een journalistieke stage?
door het broeikaseffectquote:Op maandag 6 november 2006 15:10 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Caz FM is zeker te waarderen ja. Zelf geen radio hier, wel mp3 speler. Weet iemand waarom het zo warm is buiten?
Hey! ik vroeg me nog steeds af (paar pagina's terug) hoe het bij tmf wasquote:Op maandag 6 november 2006 14:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik ben helemaal alleen, net interviewtje gehad en val nu bijna in slaap...
Haha nou dat eindigde in een tv-sessie. Ik kreeg toen net die dag voor de tm-awards een imense buikgriep. Ik kon er dus niet heen en mocht het gewoon op de televisie bekijkenquote:Op maandag 6 november 2006 15:32 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Hey! ik vroeg me nog steeds af (paar pagina's terug) hoe het bij tmf was
Ik ben mijn laatste maand in gegaan bij dagblad De Gelderlander in de Betuwequote:Op maandag 6 november 2006 14:49 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja ja ik ga inmiddels mijn laatste 4 weken in bij de Telegraaf!
En jij dan?
Dunno, vorige week kreeg ik toch echt wel zon kerst gevoel..quote:Op maandag 6 november 2006 15:27 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Wie verzint zoiets? waar is de winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |