Nee, dat niet.quote:
Nee bedankt.quote:
dat is dan weer minderquote:
ik heb nog minder gedaan, en jammerquote:Op maandag 6 november 2006 11:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Wat heb ik vandaag gedaan:Koffie gedronken Gebak gegeten Koffie gedronken Op Fok! te vinden Koffie gedronken Op Fok! te vinden
Zal zo nog wel ff doorgaan
nope, Den-Boschquote:Op maandag 6 november 2006 11:39 schreef Theamerican het volgende:
zosk zit je ook in utrecht of niet?
ik ga nu naar huis, 11:45 - 13:15quote:Op maandag 6 november 2006 11:48 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen word het eten opgediend (12:00 - 12:45). Heerlijk om op de Unit Horeca te zitten.
Sittard - Heerlen = 30 minuten rijden. Aangezien ik ook nog terug moet haal ik dat dus niet.quote:
Oe limboland,quote:Op maandag 6 november 2006 11:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sittard - Heerlen = 30 minuten rijden. Aangezien ik ook nog terug moet haal ik dat dus niet.
nou, zonder koffie val ik in slaapquote:Op maandag 6 november 2006 12:13 schreef umberrella het volgende:
gaaaaap wat is zo'n stage toch heerlijkom even lekke rbij te komen van het weekend
Bij mij is het niet veel anders. Koffie drinken, in slaap vallen tijdens de vergadering, weer koffie drinken en wat kutten op het internetquote:Op maandag 6 november 2006 11:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Wat heb ik vandaag gedaan:Koffie gedronken Gebak gegeten Koffie gedronken Op Fok! te vinden Koffie gedronken Op Fok! te vinden
Zal zo nog wel ff doorgaan
Ik ben voor Roda en heb op stage uitzicht op de trainingvan Fortuna...quote:
* Sitethief slaat dekentje om LunaticLaUrA heen.quote:Op maandag 6 november 2006 14:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik ben helemaal alleen, net interviewtje gehad en val nu bijna in slaap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |