nou er zijn altijd wel kleinigheden die ik kan doen / opschrijvenquote:Op maandag 6 november 2006 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
En moet je een verslag bijhouden?
Zo ja, wat schrijf je dan op?
Maar je hebt juist in je ondertitel "Beweeg niet zo!"quote:
ja je kunt ook te veel bewegen hequote:Op maandag 6 november 2006 10:24 schreef gday het volgende:
[..]
Maar je hebt juist in je ondertitel "Beweeg niet zo!"![]()
Flex.quote:Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja je kunt ook te veel bewegen he![]()
maare, kijk wat de opleiding post op blackboard![]()
http://www.imagebeaver.com/files/images/thumb/532061106rofllan.JPG
Ik heb tijdens mijn stages nooit zulke klusjes hoeven doen.quote:
Ik mocht vanmorgen dweilen en stofzuigen (zoals elke week sinds dag1)... mompelt iets over de school bellen en een afspraak makenquote:Op maandag 6 november 2006 10:53 schreef NrSiX het volgende:
Vandaag een kutdag voor de boeg (as usual) mag weer lekker administratieve kutklusjes opklaren.. * NrSiX mompelt iets van doe zelf ook eens kutklusjes en geef niet alles uit handen.
ook mooie secretaresses?quote:Op maandag 6 november 2006 11:00 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn stages nooit zulke klusjes hoeven doen.Sterker nog, ik heb altijd secretaresses aan het werk gezet voor mijn kutklusjes.
ruilen?quote:Op maandag 6 november 2006 11:10 schreef DarkShine het volgende:
Ik doe dus een ICT stage op een andere unit binnen mijn school.
Krijg betaald, heb korte dagen en veel mooie dames op stage.
ow? dat kan, vertelquote:Op maandag 6 november 2006 11:22 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ey zosk volgens mij zitten wij op dezelfde school :p
hier is de suiker op, geen koffie of thee voor mij dusquote:Op maandag 6 november 2006 11:29 schreef Sitethief het volgende:
De koffie is vandaag niet te zuipen, net dat ene lichtpuntje in het leven van een stagaire..................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |