Fantasie genoegquote:Op donderdag 9 november 2006 13:32 schreef gday het volgende:
Hehe, krijg je al fantasieėn T1andonly?
succesquote:Op donderdag 9 november 2006 14:16 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik moet zo naar de studio waar Jensen wordt opgenomen voor de Sugbabes
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:55 schreef Theamerican het volgende:
o my god die eierenkop is er weer terug bij klant vandaan
shit hond is het
grmmmm.. wou dat ik zo'n leuke stage hadquote:Op donderdag 9 november 2006 14:16 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik moet zo naar de studio waar Jensen wordt opgenomen voor de Sugbabes
Gaat het nu over een andere stagiair?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:02 schreef Theamerican het volgende:
irriteer me zo erg aan die vent weet niet why manier van praten manier van doen alles kan die als we hem moeten geloven en vorige keer had een klant gezegd tegen hem heb ej dit weleens vaker gedaan nu wilt het babytje niet meer naar die klant toe whahahaloser
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:13 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb MSN geinstalleerd op m'n stageplek en sindsdien niets meer gedaan.
Ik heb het ook een beetje gehad, heb nu 10 weken voornamelijk geprogrammeerd... Gelukkig ga ik vanaf volgende week mijn volgende fase in waar ik wel weer erg veel zin in heb, biologische data -analysequote:Op donderdag 9 november 2006 15:05 schreef NrSiX het volgende:
[..]
grmmmm.. wou dat ik zo'n leuke stage hadik ben dr helemaal zat van -_-
Alle medewerkers gebruiken hier MSN, vooral voor onderlinge communicatie. Maar ik doe alleen aan "externe" communicatie zeg maar.quote:
ja het is ook zeker handig voor intern gebruikquote:Op donderdag 9 november 2006 15:17 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Alle medewerkers gebruiken hier MSN, vooral voor onderlinge communicatie. Maar ik doe alleen aan "externe" communicatie zeg maar.
Even indekken voor als ze toch blijken mee te lezen?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:26 schreef T1andonly het volgende:
ofjastiekum krijg ik tussendoor mijn werk wel af ineens, ik snap niet hoe dat kan
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Even indekken voor als ze toch blijken mee te lezen?
nee ove3r een vent die hier werktquote:Op donderdag 9 november 2006 15:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaat het nu over een andere stagiair?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |