Dat is zo killing, dan ben ik de hele dag niet meer wakker te krijgenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef T1andonly het volgende:
Sommige buschauffeurs maken van hun eigen bus als het ware een sauna. Dan stap ik 's morgens in de bus en val ik na 'n kilometer al weer in slaap door de warmte daar.
Kloptquote:Op donderdag 9 november 2006 11:27 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Dat is zo killing, dan ben ik de hele dag niet meer wakker te krijgen
gsus, je woont 2 min van je stage af?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:25 schreef Zosk het volgende:
mwa ik blijf tegenwoordig te lang liggenmoet er om half 9 zijn en om 8:10 kom ik eruit en ga ik douchen
![]()
![]()
ja, lekker is datquote:Op donderdag 9 november 2006 12:39 schreef NrSiX het volgende:
[..]
gsus, je woont 2 min van je stage af?
quote:
quote:
WTF zitten jullie allemaal af te tellen man.quote:
Dat lijkt me wel echt leuk om te doen. Maar moet je dan ook niet op onregelmatige tijden werken?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:17 schreef Nuna het volgende:
Ik meld me ook alvast![]()
In december begin in aan mijn verpleegstage in het Radboud ziekenhuis (Nijmegen).
Ik ook, ben echt gebroken en geen idee waarvan. Wil ook zo naar bed.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:31 schreef Freshthinking het volgende:
Ik wil slapen.. Ben bekaf..
Sja, ik weet het wel.. Te weinig geslapen de afgelopen dagen.. Daarnaast is het werk dat ik hier nu moet doen ook niet om over naar huis te schrijven.. Ik moet een artikel maken over een dierenwinkel :Squote:Op donderdag 9 november 2006 13:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ik ook, ben echt gebroken en geen idee waarvan. Wil ook zo naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |